בס"ד
איזה יופי. רק התחלנו היום (ז' חשוון) להגיד בתפילה ותן טל ומטר, וכבר גשם כזה 
בעז"ה שתהיה השנה, שנת גשומה |מתפלל|
נ.ב. כתבתי את זה לפני כמה דקות, אבל הגשם גרם להפסקת חשמל קצרה... (מזל שיש שחזור תוכן)
בס"ד
איזה יופי. רק התחלנו היום (ז' חשוון) להגיד בתפילה ותן טל ומטר, וכבר גשם כזה 
בעז"ה שתהיה השנה, שנת גשומה |מתפלל|
נ.ב. כתבתי את זה לפני כמה דקות, אבל הגשם גרם להפסקת חשמל קצרה... (מזל שיש שחזור תוכן)
תודה שהזכרת 
כמעט שכחתי.
ואמן ואמן!
שירדו המון גשמים!
ותעשו טובה בלי פרשנויות של למה הוא יורד
או למה ירד גם לפני סוכות כי אני שונאת את הפרשנויות האלה!
יורד גשם וזה מעולה!
בעזרת ה' שנזכה להמון המון גשמים!
ש...
סתם.. 
ב"ה!!
ממש שמח!!!
איזה כייףף זה לרווץ בגשם..!
רק עכשיו בערבית התפללנו "ברך עלינו" וכבר ה' שומע לנו ומוריד לנו גשמי ברכה!!!
תודה אבא!!!!!!!!!!!!!!
תגידו מזמור לתודה!!!!!
העלנו כמה חיילים שחזרו ממארב, איזה מסכנים!!! פשוט ירד מבול!!
הלוואי שתהיה לנו שנה גשומה וברוכה!
מה אני אומר לכם, גשם זה טוב מאוד, אבל הוא חייב לרדת דווקא כשאני תקוע 50 דקות בצ. תפוח מחכה לטרמפ הביתה?! לפחות גיליתי שאני באמת לא עשוי סוכר 
מה שהורג מחשל את האמא..
וואי, איזה גשם יורד עכשיו בחוץ!
איזה ברכה! איזה שפע!
תחשבו על זה, זה שוט פלא, אשכרה יורדים מים מהשמים!! נס גלוי!!]
ישתבח הבורא!
בשורות טובות ושבת שלום!
הקב"ה שומע את תפילותינו!!!
יש לתפילות של עמ"י כח עצום!!! תראו מה זה!!!!!!!!!!!!!!!
תחשבו שהיום כולם עם אותה התרגשות היו מתפללים על המשיח...
ב"ה! =) סימן טוב אני מקווה=)
ברוך ה' הטוב והמטיב!!
איזה יופי, ב"ה..
אני כ"כ אוהבת גשם..
ולא ידעתי אז ההייתי מריכה להתפלל עוד פעם היום
כי המורה העיפה חצי מהכיתה להתפלל שוב בגלל הטעות חח
ד"ר אריקבס"ד
ב"ה!!!!!- גשםםםםםם 
רק באסה שצריך להיות שבת שלמה בסניף, ולא בבית... - חסר לחניכים שלי אם הם מבריזים לי ![]()
אפילו בשפלה יורד!!
"את הגשם תן רק בעיתו ובאביב פזר לנו פרחים.." |מזמזם לעצמו|
שהכינרת תתמלא עד גדותיה!!! אמן!
איך אפשר לשמוח??
כן...יש גשם..זה משמח בטירוף...אבל אני קמה בבוקר מתארגנת כמו שצריך והולכת לאולפנא ברגל 10 דק'.
ועד שאני מגיעה לאולפנה אני נטיף מים ולוקח לי יום לימודים שלם להתייבש.
ועד שאני מתייבשת אני יוצאת שוב חזרה הבייתה ומחכה בתחנה ונשטפת עם המים. (שוב!)
זה גם מחליש וגורם למחלות (ח"ו ל"ע) וגם הנוחיות..כאילו להתארגן כל בוקר כמו שצריך ולהגיע רטובה עד לשד עצמותי בלי אפשרות אפילו לשבת על הכיסא.
עם כל זה שיש גשם...איך אפשר כ"כ לשמוח?? זה ממש קשה במצב שלי.
זה ירד מאדד (ברוך ה'..)
אבל עכשיו יש פחות פעילות ממה שהיה לפני הקורונה
ואוו איך בא לי כבר את החופש הגדולל🤭
מה הסיבות שלכם בחיים?
בבסיס אני חי כי זה לא דורש ממנו שום פעולה אלא קורה לבד.
ואני ממשיך לחיות כי אני רוצה להתפתח ולהיות יותר שלם ומאמין שעוד יהיה לי טוב.
בנוסף אני מרגיש שיש לי פה תפקיד בעולם שאולי יהיה משמעותי
לא יודע.
מבררים את זה, מחפשים את זה
הלוואי וידעתי
כל הזמן והמטרה שלי היא לאסוף כמה שיותר כוחות כשאני למעלה כדי להצליח לעלות אחרי הירידה הבאה...
ככה עד שיבוא המשיח....
הפורום חזק להיות פעיל והם דיבורים חזקים אז מוזמנים להעלות נושאים מעניינים שאתם מתלבטים בהם אם סתם שאלות, חוויות, רגשות ופריקות
יש לי הדרן ויש תקלה ואין לי אינטרנט במכשיר (שהוא גם ככה דפוק (חצי טאצ) ובלתי נסבל) אני לא יכולה לקבל לטלפון אימיילים ובנוסף האפליקציה שלהם לא עובדת
יש למישהו דרך לעזור לי?
בבקשה אני נואשת נראלי אם עד סוף שבוע הם לא חוזרים אליי אני עוברת לנוקיה (ונוקיה זה זוועה)
אם מישהו יעזור לי אני אשמח מאוד
או סרטים אחרים