מה אתם חושבים על מסרים סמויים?
אותי, כמו לרבים, זה אפילו מכעיס.
תחושה כאילו הוליכו אותי שולל, מבלי ידיעתי.
אבל מה אם מסרים חיוביים?
לדוגמא: יש לא מעט משחקים ב'ילדודס' שמלאים בסטיקרים.
על פולארד, הגירוש וכו'. מסרים שרובנו מזדהים איתם. גם אני.
האם זה חינוך?
ואם זה חינוך,
האם יציאה נגד מסרים סמויים היא מוצדקת?
בתקווה לדיון פורה. ![]()


