כך לבוא ופשוט להעיף תאנשים מהבית שלהם???????????
ואחרי זה עוד מה????
שהם לא יוכלו לבוא ולבנות את זה עוד פעם הם פשוט באו ושרפוו להם את הכל!!
מה הם חושבים לעצמם????
אני בעצמי הלכתי וצבעתי להם את הבית!!!!
נ.ב
מי שלא הבין עוז ציון!
כך לבוא ופשוט להעיף תאנשים מהבית שלהם???????????
ואחרי זה עוד מה????
שהם לא יוכלו לבוא ולבנות את זה עוד פעם הם פשוט באו ושרפוו להם את הכל!!
מה הם חושבים לעצמם????
אני בעצמי הלכתי וצבעתי להם את הבית!!!!
נ.ב
מי שלא הבין עוז ציון!
הצילוו... מה עובר על המדינה הזאת??
ובינהם את החתן והכלה שיתחתנו ביום רביעי!!!
החתן והכלה (הצדיקים שלנו..
לא היו בזמן ההרס!!
ולא נעצרו!! נעצרה נשואה טרייה אחרת..
לא שרפו לנו אף בית ב"ה!
ובבוקר מייד אחרי ההרס בנו עוד 2 בתים!
נשמח מאוד אם תבואו לבקר..
ותרומות יכולות מאוד לעזור.. (גם של אוכל וציוד וגם כסף..)
לתרומות: 0522622116
תודה רבה.. ושכוייח גדול..
גרעין עז ציון.
"טובה הארץ מאוד מאוד"
וההרגשה יותר קשה בידיעה שהרסו משהו כשאתה בעצמך עזרת לבנות את הבתים...
היא בדודה שלי. (הכלה כאילו..)
באמת הרסו ועצרו את כולם? יאבלה..
איזה תסכול !!! :S
הם פסיידר.
הם גרים עכשיו בפסגות, ויש להם בית חתיכייי.
מגעילים שיתביישו להם |מקיא|
ביום ראשון בערך ב-00:00 היה התרעה על פינוי במשך הלילה אז באו חברה והתכוננו (צמיגים תיל וכו...)
במשך הלילה היתה תנועה של כוחות ובין 2:30-3:00 באו 2 רכבים (קרקל ועוד אחד)
לצומת ובדקו רכבים בשביל שלא יבואו עוד חברה ולמרות זאת הגיעו עוד 5 חברה
ובשעה 4:00 שרוב החברה היו בבית כנסת של גבעת אסףהלכו לשתות תה בגלל הקור
הגיעו מכביש 60 כ-40 יסמניקים ועוד קבוצה מכיוון בית אל הצמיגים לא נדלקו משום מה רק הפח נדלק
כולם רצו לעבר הבתים ושעגיו היסמניקים הרוב התפזרו להרים בסביבה היה קצת מכות ועימותים
בספו של דבר הרסו 3 בתים מתוך 4 היו 8 עצורים ו6 עצורות שכבר השתחררו (כלכם כבר באותו7 בוקר )
ובערך ב-5:30 הכוחות זזו מהמאחז לא לפני ששמו צו הפסקת בניה ובבוקר עצרו עוד אחד בתרמפידה
ושוחרר אתמול ונמצא במעצר בית היה עוד קצת בעיות ובערך ב-7:00-8:00 הכוחות זזו
חשוב לבוא לשם ולגבעת אסף!!!
באמת חשוב לבוא.
וגם לאלו שלא.. (ישראל ערבים זה לזה)
מה שנשאר לעשות זה להתפלל -שעמ"י בע"ה ייעשה תשובה!! והשלטון יהיה שלטון תורני!!
והגויים התנדפו להם.. והבצא יהיה מיועד ומופנה למי שבאמת הוא אמור להיות מופנה.. (אוייב?!)
ליל מנוחה!
להתרים כסף, כמה שרק אפשר.
כדי שיוכלו לבנות מחדש מה שנהרס, וכדי לבנות עוד ועוד,
ולהתרחב.
יש עוד אנשים שרוצים להכנס לגור. משפחות..
זה לא סתם באויר, למי שחשב..
וגם חשוב וכדאי לבוא לשם, לקפוץ אפילו לביקור ל כמה דקות.
זה מעודד ומוסיף הרבה.
ערבים זה לזה? בואו..
בס"ד
מה שנשאר לעשות זה שאנשים ישנו פאזה וישנו קצת את הראש ויבינו שרק תפילות לא עוזרות! תבואו תלחמו תועילו..(אם אתן בנות זה משו אחר..)אבל להגיד שאין מה לעשות חוץ מלהתפלל? זה שטויות!

לבוא
מצאתי באותו לילה על הכביש כפפה של חברת outdoor, מי שיודע מי איבד שיפנה אלי
הרס לי ת'מצברוח..
ואח"כ העירו אותי שאני אבוא. אבל המוח שלי היה מחווק...
אז באתי יום אח"כ [אפילו הרב ביקש שנלך!!!] וסידרנו שם וזה.. והמשכנו ת'שביל...
וכמובן התרמנו..
אנשים-- התרמנו בביתאל, לא בהרבה שכונות, יותר מ-800 ש"ח!! [רק איזה 4 שכונות.. ושכונות של ביתאל זה רבע רחוב של ירושלים...]
שיא המרגש (=
מה נשאר לעשות?
לא רק תפילות1!! ברור שצריך גם להתפלל.. אבל צריך להתפלל תמיד...
עכשיו צריך לקום, לבנות, להילחם.
נשבעת לכם, כמעט זרקתי אבן על המגבניקים שבאו לשם בשני בבוקר.. כמה התאפקתי... בלי-עין הרע...
ואני בחיים לא הייתי צריכה להתאפק כל כך חזק לא לקלל..
לראות את הכל הרוס, עם מג"בניקים שמסתובבים שם כאילו הם היו שם תמיד..
סליחה? זה המקום שלי הרבה יותר משלכם..!!!
הלוואי שהיו באים, אבל כאורחים, ולא להעיף אותי משם..
והעיקר שהם איימו עלינו שאם נחזור לשם ניעצר,
וכשבאנו לשם אחה"צ לא היה שם קצה של מג"בניק..
אח..
קיצור,ף מאד חשוב שיתרימו כסף!!! מי שיכול.. שידבר איתי, או עם מרב, על איך להעביר..
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"
הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.
ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?
רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...
תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!
אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.
כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.
האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?
האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?
או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?
העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.
מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה? (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)
אולי לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי?
זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...
הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...
אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?
לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.
זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...
אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...
עכשיו מבינים קצת יותר??
אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...
חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך.
אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??
אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...
כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...
בקיצור מורכב ביותר...