דמות לחיקויהעז

האם יש לכם דמות לחיקוי שעליה אתם אומרים

"אני רוצה להיות כמוה שאני גדול" באופן די מוחלט?


ניסתי לברר עם הרבה אנשים ולא היה להם לחבר'ה שלא רוצים להיות רבנים. חוץ מאחד שאמר רוטשילד אחרי שקרא את שרי המאה של הרב מימון.


ומה איתכם? ולמה?

מקווה שאף אחד לא ינסה לחקותאוסנת

באופן מוחלט דמות אחרת.

 

כל אחד הוא אישיות מיוחדת, עם כוחות שונים ואוסף כשרונות, רצונות ושאיפות שה' נטע בו, ורק בו.

אפשר ללמוד מכל אדם, ואפשר וצריך ללמוד מאנשים גדולים -

אבל אסור לחקות.

אסור.

כפשוטו.

ה' נתן לך כוחות כדי שתשתמש בהם, לא כדי שתעשה תפקיד שמיועד למישהו אחר.

 

 

(מעבר לזה שכנראה לא תצליח, וגם תהיה עם תחושות שאני לא יודעת להגדיר, אבל עצב תהומי כל כך שכבר לא מרגישים אותו.

כי אתה לא אתה)

אדם אחד לאהרועה

אבל יש אנשים שהייתי רוצה להיות כמוהם בדברים מסויימים.

אשריכם ישראל שהרוב אמרו רבנים!כנרית על הגג=)

ב"ה שזה הכיוון!!!

אני נאלצת להיות כמו כולם...

אני אישית דווקא הולכת לכיוון הנקבתי, אבל גם הבורותי, אני זוכרת איזושהי אישה שהקדישה את כל חייה לחינוך הבן שלה ולעבודת ה' דרך העבודות היומיומיות, רק אני לא זוכרת אם זאת אמא של רש"י או צדיקה אחרת..

בכולופן- דיי הסברתי למה...

לא כל עם ישראל צריכים להיות רבנים...אוסנת

האידיאל הוא לעבוד את ה' בכל כוחותי.

ואם כוחותי לתורה - אשרי.

אם כוחותי לטכנולוגיה - אשרי.

אם כוחותי להיות עקרת בית - אשרי.

 

 

עם זאת, צריך לזכור שת"ח הם ה"ראש" שלנו, הם מובילי דרך החיים שלנו.

אחריהם צריך ללכת.

אבל האם אפשר לחיות חיים שלמים רק עם ראש, בלי לב, יד ואוזן?

כמובן שלא כולם רבנים!כנרית על הגג=)

אבל ללכת בדרך הזאת, לקחת מהדמות הזאת דברים טובים, לחקות אותה ולתרגם לדרך שלך!

אבל כל איש ואשה בישראל צריכים להיות ת"ח...האדמו"ר מצנעא

האידיאה היא שכולם יהיו ת"ח, וכל אחד ילך לעיסוקו אחר שיהפוך ת"ח (רב הוא עיסוק).

צודק. יש שתי הגדרות לת"ח.אוסנת

כל אדם צריך להיות ת"ח, עובד את ה' בחיים.

אבל יש תלמידי חכמים גדולים (=רבנים) שעסוקים כל ימי חייהם בלימוד תורה, ואחריהם צריך ללכת.

יש...לך דומיה תהילה

בד''כ אני מנסה לקחת תכונה מכל אחד ולבנות את עצמי,

אבל אני כן יכול להצביע על מי שאני רוצה להידמות לו.

(לא חושב שאתם מכירים, אז חבל לפרט מוציא לשון)

כלומר רובכם היו בונים דמות מדמויות אחרות?העז

והעניין שיש רוב רבנים זה די מפריע לפי דעתי כי רוב הציבור לא נועד להיות רבנים.


לפי מה שאני יודע עד לפני כמה שנים לכל ציבור היה את האב טיפוס של דמות שכולם רצו להיות כמוה.

זה לא רצון להיות בדיוק בדיוק כמו הדמות!כנרית על הגג=)

זה לקחת את הנקודות החזקות והטובות בדמות ולהשפיע מהן על הדמות שלי, לדרך שלי!

אשרי אלו ששאלת אותם שרוצים להיות דווקא רבניםאנונימי (פותח)

אלה שיש הרבה אנשים שרוצים להיות כמו משהו שהוא לאו דווקא רב לי נניח יש מורה שאני רוצה להיות כמוה (לא בכל דבר אבל בכללי) ויש לי חברה שרוצה להיות כמו זמר כלשהו , כנראה לא שאלת את האנשים הנכונים חיוך גדול  וחוץ מזה  האם זה טוב שרוצים להיות כמו משהו (בלי להתייחס למי האדם שרוצים להיות כמותו אלה אים עצם הדבר הוא טוב) ? אנחנו למדנו שהכל נובע מתכונה בנפש שרוצה להיות סוג של כמו הקב"ה ובגלל שרובנו לא כאלו צדיקים זה מטבטא (איך שלא כותבים) ברצון ליות כמו משהו אחר!!!!!!!!!!!!

האמת?מרב.

סבתא שלי. באמת.

כאילו, לא עלינו ולא עליכם--

סבא שלי חטף לפני 4 וחצי שנים אירוע מוחי, בגיל 61 כולה...

הוא עדיין חי, אבל נכה מאוווד... [משותק חצי גוף, לא מדבר, לא עושה כלום...]

ואינלי מושג מאיפה, אבל סבתא שלי שואבת מאיפושהו את כל הכוחות שיש בעולם ומצליחה להמשיך לחיות...

אז באמת, אני רוצה להיות כמוה במובן הזה של לשאוב כוחות גם במשברים... [שלא יהיו...]

אז אין לנו דמות ציבורית לדת"ל להערצההעז
ברור שלאהרועה

אנחנו לא מנסים לחקות אדם אחד, אנחנו מנסים להיות עצמנו, זה רע?

ברור שיש לנו דמות דת"ל להערצה!!!דרור ווינברג..מרב14


אני תמיד אומר---okey

שלא צריך לחקות אף אחד.שיהיה הרב הכי גדול שיכול להיות.כי יכול לצאת מזה 2 דברים לא טובים: 1) או  שהוא יגיע לרמה של אותו דמות ואז ירצה להפסיק לעלות כי הוא הגיע לדמות לחיקוי. 2) יכול להיות שיהיה לו דמות לחיקוי ואז הוא יראה בשלב כלשהוא שאולי הוא לא מצליח להגיע לאותו אחד ואז יתייאש בדרך....

מקוה שהובנתי כמו שאני רוצה שיבינו אותי....

מרב-ענבל

דרור וינברג הוא דמות שלך להערצה אבל לא חובה שהוא דמות שלי.

אני לא רואה את דרור וינברג כדמות לחיקוי שלי.

מצטערת.

ו

בטח שיש דמיות דתיות לאומיות להעריץ מירים פרץ,אנונימי (פותח)

הרב נריה , הרב קוק , רועי קליין , הארון קרוב, הרב חנן פורת כל אחד ומי שמתאים לו  (לא כתבתי את כולם על בטוח לא בקטע שהם פחות אלה סתם כי לא עולה לי בראש

אני רוצה רק לציין,לך דומיה תהילה

שיש אנשים שבשביל גיבור זה מי שכתבו עליו ספר, עושים עליו פעולות בבני-עקיבא וכו'.

אם תפקחו את העיניים תראו גם גיבורים אתכם בשכבה או בסניף. 

לא שלא יודעים את זה, פשוט שוכחים את זה. זה מתבטא בזה שכששואלים "מי גיבור בעיניך?"

הראשונים שעולים בפיו הם אותם אנשים.

אולי לא גיבורים ברמה הלאומית, נקרא לזה כך, אבל גיבורים פרטיים יש והם רבים מספור.

מתי הסתכלנו על חברה/חברה כגיבור בלי שיכוונו אותנו אליו?


בלי לפגוע בכבודם של הנמנים למעלה, שהם דמויות מופת לכל הדעות.

למה בשבילך תד"ל לא כולל רבנים?...כנרית על הגג=)
מה זה "דמות דת''ל להערצה"?לך דומיה תהילה
עבר עריכה על ידי לך דומיה תהילה בתאריך ט"ו כסלו תשע"ב 02:20
האם הציבור הדתי-לאומי צריך להתאחד תמיד סביב אותם נושאים/ ערכים/ אישים?

או אם להיות יותר בוטה: מה, אנחנו עדר?

ציבור בכלל, והציבור הדתי-לאומי בפרט, הוא אף פעם לא הומוגני ואחיד. הציבור מורכב מהרבה גוונים.

האם לחילונים יש דמות מוערצת המקובלת על כולם? ואצל החרדים? והרפורמים?


ובכלל, הערצה זה דבר מאוד אישי.

אפשר להעריץ דווקא אנשים מהחיים הפרטיים ולאו דווקא אישיות מוכרת.


הערצה זה דבר רע.~מישי~

עדיף להגיד- דמות ללמוד ממנה דברים טובים.


אגב זאני לא רואה את זה בתור דבר רע שאין דמות חד משמעית שציבור שלם לוקח את דבריה בחינת כזה ראה וקדש.

טכנית? לא.- דניאל -

תכונות שראויות להערכה אפשר למצוא בהרבה מקומות, ואותן מבחינתי ראוי לקחת וללמוד מאותה דמות, אבל אין לי דמות שתהווה עבורי מודל לחיקוי, במיוחד לא באופן מוחלט. 

כמובן, זה לא בא ממקום של יוהרה של - "חע, אף אחד מכם לא מתאים לי, ביי-בי." אלא ממקום של רצון להיות עצמך, ולא לשאוף להיות מישהו אחר... ("אם ישאלו אותי למה לא הייתי משה רבינו– אדע מה להשיב. אבל אם ישאלו אותי למה לא הייתי זוסיא – יסתתמו טענותי." וכו'). 

שוב, יש עניין לקחת תכונות, ללמוד ממעשים וכו', אבל בסך הכל, אני לא הרב קוק, לי לא היו הניסיונות שלו, לי אין התכונות שלו, כך שלי אין את היכולות להיות כמוהו

"אל תהיו לי קוקניקים..." - דמות לחיקוי?האדמו"ר מצנעא

דמות לחיקוי אין, דמויות אותן אני מעריץ לא חסר... אנשים גדולים כמו הרב חנן זצ"ל וכו' ב"ה, לא מעטים הם.

הרב עמיטל תמיד היה אומר,פלספנית

בעזהי"ת


'אל תהיו עמיטלים קטנים'. 

המחנכת שלי משנה שעברה,בת-ישראל-וציון

וגם כמה דברים מאבי.

אני לא רוצה לנסות או אפילו לומר (שלדעתי זה יותר גרוע מנסיון למעשה) לחקות אנשים שמוכרים כאנשים גדולים.

השאלה עלתה לי בגלל:העז

נזכרתי שבתיכונית ביקשו מאיתנו לכתוב עבודה על הדמות שאני מעריץ, ורוב החבר'ה התלבטו המון זמן לגבי זה.

ולפי דעתי לילד קטן צריך להיות דמות שהוא מסתכל עליה ואומר לעצמו כזה ראה וקדש

אני לא חושב למה שתהיה ?בשביל שא"חכ תתרסק לומשה משה

 

זה לא שילד צריך...לך דומיה תהילה

הוא פשוט עושה.

זה הטבע של ילד קטן - לקלוט, לשאוב.

אז ברור שהוא יחקה יותר מאשר יעשה.


לא תמיד ה"כזה ראה וקדש" היא חיובית.

תאר לעצמך שהוא מנסה לחקות אנשים מפוקפקים.

גם כזה ראה וקדש של אנשים גדולים הוא לא טוב~מישי~

כי גם אנשים גדולים יכולים לטעות לפעמים. חוץ מזה לך יש את הכשרונות שלך, את יכולת ההבנה שלך- לא יתכן שאת בעולם רק כדי לעשות בדיוק מה שמישהו אחר עושה. אתה צריך עצמאות מחשבתית (הכל במידה כמובן! יש דברים מוסכמים בתורה שבהם לא ניתן שתהיה עצמאות מחשבתית!)

אין דמות לחיקוי שליענבל

אני משתדלת מכל אדם ללמוד.

אני...{ר}צינית

רוצה להיות כמו הרב קוק אם רק היה אפשר

כלומר רב?העז
לא...{ר}צינית

רב במובן שלו אלא ללמוד ממעשיו ודרכיו ולזכות לאהבת עמ"י כמו שלו

יש לי הרבה את מי להעריך להעריץ-במובן הטוב של המילהפיתה פיתה

מי שמסביבי ואני מעריכה אותו-ההורים שלי,החברות שלי,המדריכות שלי וכשאני לוקחת מכל אחד תכונה שאני אוהבת וככה אני בעצם בונה את עצמי.

אם למשל אני ישאף להדמות לרב קוק,-שיראלה-

אז תמיד יהיה לי לאן לשאוף ולהתקדם,


וגם כשאני יחשוב שעשיתי די והותר אני אדע שהמלאכה עוד רבה.

המורה שלי...אנונימי (פותח)
אדם צריך לשאוף להיות הוא עצמו.אוסנת

נראה לכם קל?
זו עבודה שלעולם לא תגמר - לגלות עוד ועוד עד אינסוף את מה שקיים בתוכנו.

לגלות את המידות שלנו, את הכשרונות.

להבחין בין מעשים ודעות שנובעות מאישיותי לבין השפעות מהסביבה.

בין מה שאמיתי לי ונכון, לבין מה שלא בריא ולא מאוזן.

ולעבוד על זה.


אלו דיוקי דיוקים בנפש שלי...

שאני שואפת למצות אותה ולהכיר אותה עד הסוף (שאין).

וכמובן - לחיות אותה.

יש יש מישהו שאני מת עליו והוא דמות לחיקוי בשביליעירוניסט גאה

קוראים לו אברהם פריד המלך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

יש......מר one

יש לי כמה

1)הרב דרוקמן שליט"א גם בתורה וגם במידות

2)חנן פורת

3)רועי קליין

 

 

 

אני בעוד 20 שנה...יבחוש חרצוליים

כלומר שאני אהיה מי שאני אמור להיות, ולא מי שהחבר'ה מסביבי תעצב בשבילי

מרים פרץ! רק בלי כל הייסורים רחמנא לצלן!lea..אחרונה
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

אולי יעניין אותך