טוב. מישי ביקשה ממני לכתוב בשמה>>
יש לי חניך, לפני רגע חגג תשע.
עכשיו מה- זה לא חניך של סניף, זה חניך שלא יכול ללמוד- פשוט למצוא דרכים יצרתיות לעשות את זה.
נגיד יש לנו סיסמאות מיוחדות, ופרסים מיוחדים, וגאוגרפיה אנחנו לומדים בתאטרון בובות, וכל מיני כאלה.
ועכשיו הקטע- השמירת נגיעה ממנו. הוא לא מודע לזה בכלל, ואני לא רוצה לדבר איתו על זה, כי גם ככה עד שהוא נפתח, ומדבר, וצוחק..
עכשיו פתאום אם הוא מצליח- זה לא לתת לו חיבוק ולהגיד לו כל הכבוד. ובכלל, איך אני יכולה להסביר לו את כל הקטע?.. כלומר, הוא רק ילד קטן! אין לזה משמעות.
מה אתם חושבים?
