הריני להשיג על רבינו הגאון ר' יוסף שליט"א, ולומר שאין תנאי לומר לבני ביתו. הרב עושה זאת מענוותנותו, אך אין הוא צריך לשאול את אשתו שהרי "נשים דעתן קלה עליהן" וגם ידוע מה שהגמרא כתבה על מנוח שהלך אחרי אשתו.
ואדרבא, כיוון שאשתו רואה שהוא ענוותן כהילל, היא מודה להצעתו.
ומלבד זאת - גם אם כדבריכם (אבל אני הקטן אומר שאתם טועים), הרי הוא צריך לשאול את ביתו, וביתו זו אשתו, ולא את ילדיו.
ודבר נוסף - אפילו אם כדבריכם הוא (למרות, שאני הקטן, חושב שאתם טועים), הרי יש ונבואה נזרקת בתינוקות, ולכן יכול מרן אלעדי שליט"א להתייעץ בילדו הקט.
ולכן, יש לענ"ד ליתן את הצאן לידי רבינו אלעדי שליט"א, ובעז"ה כשיחזרו מרן אאמו"ר הגר"י אמזלג שליט"א ומרן עמישב שליט"א, יהיו שלושה מלכים על הצאן, ומאן מלכי? רבנן.
והנה, פחדתי לכתוב זאת, כל עוד לא תינתן הרשות מאבי מורי הגר"י אמזלג שליט"א, וב"ה כתב לי מרן שליט"א, וזו לשונו:"אפשר להכתיר אותו", והנה אם כן תלוי הדבר באילנא רברבי.