שאלה לדיון-Tehilla*

אני משלימה ל-5 יחי' מחשבת וכרגע אנחנו לומדות על הגאולה.

בשיעור האחרון דיברנו על זה שכל הזמן אנשים מדברים על ביאת המשיח ואנחנו אפילו שרים "אני מאמין" בדבקות, וכל דבר שקורה אז אנחנו אומרים-הלוואי שהמשיח כבר יבוא....

אבל בדוגרי מי אמר שיהיה יותר טוב כאשר המשיח יבוא וביהמ"ק יהיה קיים?! אנחנו נצטרך להקריב קורבנות,לחשוב פעמיים או יותר לפני שאנחנו מדברים (צרעת..)....הרי מי אמר שבימי המשיח הכל יהיה ורוד?!

אז האם אנחנו באמת רוצים שהמשיח יבוא?אולי המצב עכשיו הוא עדיף?

כשהמשיח יבוא, נהיה במדרגה שמסוגלת לו.אוסנת

נהיה מספיק טובים וישרים, שבטבעיות שלנו כבר לא נדבר לשון הרע.

ובשביל להגיע לשם - לא נשלה את עצמנו - צריך הרבה הרבה להתאמץ ולעמול כבר עכשיו.

אבל זה שווה את זה.

כי זה מה שהנשמה שלנו רוצה.

הנשמה שלנו רוצה להגיע לשלימות. 

לכן, אנחנו רוצים להיות טובים יותר, רוצים להתחתן, ורוצים שלום אמיתי ומכיל בין כולם.

(ולכן, כשלא יודעים לשאוף למקום הנכון, אנחנו גם מחפשים קרייר, הצלחה, הרבה כסף. להיות הכי טובים בחומריות...)

בית המקדש זה המצב שבו כל המציאות שלימה.


(ומאותה סיבה, אי אפשר לקום מחר בבוקר ולבנות את בית המקדש. או לעלות להר הבית.

בית המקדש זה לא קירות, זאת מדרגה רוחנית של העם.

ולצערנו, אנחנו עוד לא שם)

^ועוד הוספה קטנה..יויו2

ובגלל שכל הבריאה תהיה במצב של שלימות,אז נגיד הבע"ח לא יצטרכו שנאכל אותם.כי למה הם נבראו?כדי שאנחנו נעלה אותם במדרגה ע"י הברכה,אבל ברגע שהם שלימים.הם לא צריכים אותנו,הם נבראו בשבילנו,והם ישרתו אותנו.

 

אני לא מסכימה עם החלק של הבע"ח-Tehilla*

לפי מה שאת אומרת בזמן שביהמ"ק יהיו קורבנות מטופו?מצמחים?ממה?

הרי החיות נועדו לכך (שנאכל אותם). ע"י כך שהאדם מבין את הדבר הזה הוא מצליח להגיע לשלמות...זה אחד מהדברים הבסיסיים! (בדיוק למדתי את זה היום למבחן....אם את רוצה אני אביא לך מקור...)

אבל לא משנה זה כבר נושא לדיון אחר.

הרמב"ם, למשל, אומר שיתבטלו הקרבנות...הסנה-בוער
שאלה יפהיויו2
עבר עריכה על ידי יויו2 בתאריך א' שבט תשע"ב 00:28

"לעתיד לבוא" זה מושג כולל ורחב,שכולל בתוכו הרבה דברים.

ברור שכאשר בית המקדש ייבנה,בע"ה עם ישראל יקריב קורבנות.

אבל במציאות יותר רחוקה,רחוקה מאוד אולי,המעמד הנפשי והרוחני של עם ישראל ישתנה,וממילא הדרך של עם ישראל לעבוד את ה' תשתנה.הדרך,לא המצוות.מצוות לא מתשנות ח"ו.

הרב קוק כותב בספר עולת ראיה על הפסוק "וערבה לה' מנחת יהודה וירושלים" שהוא מדבר על אותו הלעתיד לבוא הרחוק,שאז באמת כבר לא נצטרך להקריב קורבנות כדי לעבוד את ה' ולהתקרב אליו,נעשה זאת ע"י מנחות,שהן מן הצומח.

מומלץ לעיין ב"חזון הצמחונות והשלום"של הרב.

יה"R שנזכה לביאת הגואל ולבניין בית המקדש במהרה בימינו אמן!

אוסנת..הסנה-בוער

[קודם כל- יש"כ על הדברים ]

[זה שעדיף לא לעלות להר הבית עדיין, או לבנות את המקדש, זה לא פשוט בכלל. לא מבחינה הלכתית ולא מבחינה רעיונית. יש צדדים לכאן ולכאן.]

[אני יודעת.אוסנת

הכנסתי השקפת עולם שלימה בשורה וחצי, מתוך ידיעה שיתכן מאוד שיתחיל דיון...]

ועוד הוספונת>>הסנה-בוער

שמעתי רעיון ממש יפה- [מעינת שטרן]

למה אנחנו רוצים להתחתן, להקים בית? למה כל כך ברור לנו? הרי זה כל כך קשה, זה דורש המון מאמץ, זה מביא למורכבות ולעבודה שבתור אנשים בודדים אין לנו... אבל בכל זאת ברור לנו משהו פנימה (לרובנו), שכדי להיות יותר שלמים צריכים להתחתן. ככה עם המקדש בע"ה- ברור שזו תהיה התמודדות שונה, אחרת, ומאוד מלחיץ שאנחנו לא היינו שם אף פעם אז אנחנו לא יודעים למה לחכות- אבל פנימה, זה טבעי לנו שרק עם זה העולם יגיע למדרגה גבוהה יותר של שלימות.


אולי כשיבוא המשיח יהיו קרבנות ואולי לא, ואולי תהיה צרעת ואולי לא, ואולי באמת הכל לא יהיה וורוד ואולי דווקא כן. איך אנחנו יכולים לדעת? יש הרבה הוגים ורבנים גדולים שמנסים להבין, ויש להם ביסוסים מדהימים, אבל עדיין- אף אחד לא באמת היה שם. אז אי אפשר לדעת, באמת שאי אפשר. 


האם המצב עכשיו הוא עדיף? הקשר שלנו עם ה' כל כך מעורפל, הוא כל כך נסתר, עבודת ה' שלנו באמת מצומצמת יחסית לאינסופיות שלו... אני אישית מרגישה שהמצב עכשיו ממש לא עדיף. 

מקפיצה...אשמח לשמוע עוד דעות...!Tehilla*
רגע, רגעאלישע בן אבויה

בס"ד


את חושבת שאם מישהו נמצא במקום שבו אין עונש על רצח, והוא רוצח, אז עדיף לא לשנות את החוקים בשביל שהוא לא יעבור עליהם? זה אפילו יותר גרוע, כי פה החוקים קיימים, רק שאנשים עוברים עליהם. זה יותר כמו להימנע מִלְּמַנּוֹת שוטרים בשביל שאנשים לא יקבלו עונש. ואפילו ככה זה לא, כי גם עכשיו אנשים מקבלים עונש, הם פשוט לא מודעים לזה.

אני אגלה לך סוד-Tehilla*

אני לא באמת חושבת ככה אבל עניין אותי לדעת מה הדעה שלכם...  

תכלס- זה באמת נשמע מרתיע...צורניקיתאחרונה

אבל אני מאמינה שאם כשהוא היה קיים אנשים שמחו בו והצטערו שהוא נחרב, ואם אנחנו מאמינים שמציאות מתוקנת זו מציאות שבה ביהמ"ק קיים, אז אני מאמינה שכשזה יקרה כנראה שנקבל את זה, ונאהב את זה ונסתדר אכשהוא עם הגועל מקורבנות ;) (למרות שזה באמת נשמע ממש מגעיל...)

חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הספר:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

את יכולה להפסיק להספיםנקדימון

אף אחד לא רוצה פה לקרוא את מה שאת מציעה. אין לזה היענות.

אין כמעט אנשים חדשים שמצטרפים לפורומים אז מה שאת עושה זה פשוט לטמטם לנו את המוח.


 

אולי די כבר?!

נשמע סיפור מענייןקעלעברימבאראחרונה
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אולי יעניין אותך