נכבדי ונכבדות הפורום.לא קשורה בגרוש

כאשר החלטתי לתומי לעיין מעט בנעשה בפורום, הלכתי לי לעיין מעט בפורום.

כאשר עיינתי לי מעט בפורום, הגעתי למסקנה שזה היה צעיד פזיז ביותר.

הודעות חפרניות ביותר שמחו בלהט נגד חפירה קידמו את פני, ריח בשר שנחרך עלה מכיוון קבוצת תמיכה לרבנים צעירים, החלקתי על פופייסים נוזלים וברחתי מצרחות רמות שבקעו משרשור מבהיל ביותר על אנשים שמכחילים ומלבינים לסירוגין.

כשברחתי כל עוד נפשי בי למכתב הפתיחה, והוא טען את עצמו במשך 10 דקות רצופות, עד כדי הרגשה שמישהו כותב את המכתב הנ"ל באותם הרגעים ממש.

אם יש מישהו המוכן לסבר את אזני בעניין הזה, הרי מובטח שיראה עצמו כמועמד לגן עדן. (אם לא יהיה גן עדן, לפחות שיראה את עצמו כאילו.)

 

בתודה מראש,

י"ור מערכת הגבייה של אירגון טורדני למען החי והצומח כלשהו.

 

לכ' כבודה שאינה קשורה בגרוש שלום וברכה!!מאחורי הקו

בע"ה

קודם כל ולפני הכל, כל הכבוד שהחלטת לעיין בנעשה בפורום, ועיינת בנעשה בפורום, על אף () שהיה זהו צעד פזיז.

וכעת, ברצוני לבאר באזנייך את פשר ריחו של הבשר החרוך- המקרה הנ"ל אירע ביום העצמאות, הלא הוא חג המנגל, פשוטו כמשמעו!

ולקושייתך השניה במספר: בעת שנסת ו"הקלקת" על מכתב הפתיחה נדמה היה לך כי הנ"ל נטען במשך עשרה (תריסר פחות שתיים) דקות ברציפות, אך לאמיתו של עניין הייתה זוהי כותרת הפורום "פרוייקט השטו"ת" וכשלחת עליה פשוט הגעת לאותו המקום ששהית בו קודם, וחיכית 10 דקה לשווא.

|רואה עצמו כאילו|

בברכה, מזכ"ל(ית) האגודה הפורחת והפעילה(!!) לחפרנות בעב"מ.

ואני חושבאלעד
שאם אכן הגעת לרמת אי-בהירות כזו-
ניתן לומר בוודאות מפוקפקת שעברת בהצלחה את מבחני הכניסה לפורום, ומעתה יש ברשותך להגיב לנושאים הנאמרים בו (אף בצורה עניינית..)
מזל טוב!
רבי, אני מודה לך מקרב הלב.לא קשורה בגרוש
אם כי, עליי להעיר בעדינות ש"צורה עניינית" זה ביטוי שאינו מוכר לי (אולי משום שאני ממעטת ביותר להשתמש בו), ואשמח אם מישהו ילחש לי באוזן למה הכוונה.

גם אצליך, רבינו, רוב שמחות.

לא קשורה
שגאה להיות חלק
ממערכת גביית המיסים
של מס ההכנסה.
()
מאחורי הקו הנערצת, קבלי את ברכותיי החמות.לא קשורה בגרוש
דבר ראשון, אני מודה לך על היענותך הברוכה, מי ייתן ויגמלו לך ממעל.
דבר שני, צעדים פזיזים זו ההתמחות שלי, אז אם את מעוניינת.. *מוסרת לך כרטיס ביקור כדרך אגב*
כמו כן, בנוגע לריח הבשר החרוך, דווקא ביקרתי בשרשור זה אתמול, ועד כמה שאני יודעת הרי שיום האצמעות לא נחגג אז כלל וכלל. יותר הגיוני להניח שהעלתם באש את רבכם המסכן, הרב אלעדי שליט"א. מי ייתן ויאריך ימים בתפקידו, ונאמר אמן.
נוסף על כך, ברצוני לחלוק מעט על דברייך, ולבשר לך בבטחון שהקלקתי וחזור והקלוק על "מכתב הפתיחה", ולא על כותרת הפורום. זה אפילו לא קרוב.

אגב, ההערה אודות התריסר היא ממש מעליבה, מאחורי הקו 'חת שתיים שלוש.
אבל אני סולחת לך,
מתוקף תפקידי
כמנכ"ל גמ"ח הצדקה
"וסלחת לרעך והיית אך שמח".


*האצמעות זה כמובן העצמאות. לא קשורה בגרוש
הריני לשוב ולהזמין שנית את מרת הגב' הלא קשורה בשקלפלספנית
בס"ד

(או בגרוש עם חור,), לחבור אלינו לאגודה למען החפרנות בעב"מ. והיה אם תואילי, אני בתור היו"רית והרבנית אמליץ עלייך, ואף אדאג לך לתפקיד נכבד ומכובד.
כמו כן, אני מוכנה לוותר על מבחן הקבלה, ולקחת טופס זה, (המכונה ההודעה הראשית לשירשור זה, "נכבדי ונכבדות הפורום"), כטופס המבחן בחפרנות.
ואולם, הריני ממתינה לתגובת מזכ"לית וסגניתי היקרה (היא עולה גרוש שלם, בלי חור!), שקד.
בצלב"א וחפרנות, (שקד- תצחקי, תצחקי... בצל-בע...)
מורי'ה, יו"רית האגודה בעב"מ, ורבנית האגודה, (גם כן אני.)
בצל זה בעע!מאחורי הקו
טוב נו... זה לא בעע, אבל זה מעליב (בגלל הדמעות)... |נקרע מצחוק|
|פורץ בגיחוך קולני|פלספנית
|נחנק מרוב גיחוך|פלספנית
|טופח לך על הגב|מאחורי הקו
בנות, בנות, לא לריב. |קול מנומנם|לא קשורה בגרוש
ב-ס-ד-ר ה-מ--ו-ר-ה! |נעמד במקום בצייתנות|מאחורי הקו
|מבין מה קרה, באיחור. נעמד, ומצדיע ומתפוצץ מצחוק|פלספנית
|דורך עלייך מתחת לשולחן כדי שתפסיקי לצחוק|מאחורי הקו
|מפסיק לצחוק ומתחיל להאנק מכאב|פלספנית
|נותן לך כדורים למניעת כאב+ פרצוף מאיים|מאחורי הקואחרונה
לכבוד החשובים שכאן, שאלה קשה באה לפיתחי-שדמות בחולות

הרמב"ם כתב שיש לשלב פעילות גופנית למען בריאות הגוף והנפש,

מהו ענף הספורט המומלץ ליושבי מחשב / מושב נסיעה.

העונה להגדרות הצניעות ?

פילאטיס מכשירים לנשיםפ.א.
לפי פריינטה הדרשןדורין השמיני

אפשר פילאטיס ולא זומבה

גם לגברים וגם לנשיםשדמות בחולות

כמובן.

 

ואם יש משהו מותאם לזוגות כרעיון לחיזוק בית של תורה ואמת - זה יהיה נהדר

הרעיון הטוב ביותר במחשב הוא הליכוןשמיניסט באמ"ש

לזוג, הליכון זוגי

נמכר ב3000 ש''ח להליכון ו4900 לזוג

בריכהelicoאחרונה
האם להגיד הלל כל יום(פירוט למטה)שמיניסט באמ"ש

הרי כל יום אנו צריכים להודות שכ"מ ביבי שליט"א יצא למבצע נגד מ"ה איראן ימ"ש

הרי לכאורה נראה לענ"ד שצריך להגיד הלל כל יום, שהרי כל יום אנחנו ניצלים מחדש מאותה אימה שהייתה יכולה להרוג בנו רבים וטובים

ואכן אנחנו אומרים מודיםאנונימי (2)
3 פעמים ביום בכל יום, ועוד כהנה וכהנה תודות, שירות והללים.


הלל המיוחד אומרים רק בזמן המיוחד כדי שלא נהיה דשים את ההלל בעקבינו ונמצא שכרינו בהפסדנו

בין כה וכה אנו דשים את ההלל,אז מה הבעיה להוסיף?שמיניסט באמ"ש
אבל אז מה יעשו בתפילהדורין השמיניאחרונה

של הרב מרדכי אליהו לקום כל יום ותיקין זה קשה

למי שלא מעודכן בעולם הישיבותדורין השמיני

יש שאלה שממש עולה בזמן הזה בכול עולם הישיבות (התיכוניות) ומה שמתחתיהם

האם כשסופרים ספירת הגומר סופרים גם ימי חופש או לא 

על כן הגעתי אל כבוד תורתכם על מנת שתדונו בשאלתי ותענו לי תשובה המניחה את הדעת

מה הדיןקעלעברימבאר
של שמיניסט שנהיה בן 18 במהלך ספירת הגומר? האם הופקע מכלל תלמיד ומפסיק לספור בברכה?
לִכְאוֹרֶה לאדורין השמיני

 כיוון שזה טבעי שבשמינית נהיים בני שמונה עשרה על כן הם קרויים שמיניסטים

אבל האם שמיניסט שעשהדורין השמיני

בגרויות חורף פטור מלספור  

כשם שמי שעושה פסח שניקעלעברימבאר
סופר מהראשון, כך מי שעושה מועד ב סופר ממועד א
ומה עם השמיניסט שלא עשהשלג דאשתקד
אפילו בגרויות קיץ? יספור עד מועד ג? או שאצל שמיניסט כזה החופש התחיל מספטמבר של 6 שנים לפני כן...
כנראה שלא כי זה כמו פסח שנידורין השמיני
האם סופרים שמונה שמיניות בספירת הגומר?קעלעברימבאר
או שהשמינית שנה הזאת היא שמינית שבשמינית שבגאו"ה (ישיבה גאונית הונללו)? 
אין גוזרים גזרות שהציבור לא יכול לעמוד בהםדורין השמיני

והרי אם כשסופרים ספירה אחת מתבלבלים קל וחומר בשתיים

וגם שמצינו בדוד המלך שכאן זה עדיין ספירת העומר ואין מערבין ספירה בספירה

וכי מתבלבלים מאי הוי?125690
אם טועים בספירה ומוסיפים ימים, ראוי להם שיתווספו ואם מורידים ימים, למעליותא הוא
שמיניסטים לא סופרים125690
הלימודים בשמינית נגמרים מוקדם יותר (החופש בפועל שלי התחיל היום)
יא עוקץדורין השמיני

אנחנו נשארים אחרי היסודי

אבל כשאתה סופר ספירת העומר אתה מכוון גם על הגומר

יכול להיות שכיוון שישדורין השמיני

בזמן הזה גם ככה אווירת סופא דקורסא ואם היית פוטר את החופשים היית יכול גם לפטור הכל 

על כן צריך לספור הכל

הרמוניהאחרונה

אתם שטוניקים גאוניים

..מפוצלשת(:

@אני))))

זוכרת תמקום הזה???

עוד פעיל?קעלעברימבאר
שבירכת אותי ביומולדתאני:)))))
ישןן
וואי נכוןןמפוצלשת(:
איזו תקופהאני:)))))

פעם היינו חברות;)

נכון ואז נטשת אותי😪מפוצלשת(:
בואי, אנחנו יודעים מי באמת נטשה..אני:)))))
סתם.. אבל מסיבות טובות לפחות🤭מפוצלשת(:
זה כן.אני:)))))
לא בא לי לדבר בפורום הזה
העלאה באוב אסורה מהתורהזיויק
כן, אבל יש לעיין אם גם העלאה באוב דיגיטלי125690
האמת דנו בזה במשפחהאני הנני כאינני

מצד מה שהיה בטקס המשואות השנה, שהעלו באוב את חיטמן וכו'.

מה היה שםדורין השמיניאחרונה

 בשביל הלא מעודכנים

תרצו שנעיר פה את הפורום הזה?שדמות בחולות

יש לכם ממנו זכרונות טובים?

 

יש שרשורים שחקוקים לכם עמוק עמוק בראש?

 

תשתפו אותי (החדשה שבא לה להכנס ל"חבורה")

אני ארצה למרות שלא הייתי פהקעלעברימבאר
כנ"ל125690
...שדמות בחולותאחרונה

@משה תספר לנו מה היה פה ואיך מעירים פה ת'עניינים?

 

נשאלה שאלהשמיניסט באמ"ש
האם אדם המשחק כדור מים ונתן מכה תוך כדי ריחוף בפחות מג טפחים והכניס, נחשב שער או אינו נחשב שער?
למה שלא יחשב?אניוהוא
הוא לא במים ואם לא במים אז לא נחשבשמיניסט באמ"שאחרונה
הניגון הוא בשהרגלים יצאו מחוץ למים
שאלה רבתיקופת חיסכון

אם אתה יושב לך על חוף הים, ולפתע פתאום אתה רואה לא פחות ולא יותר- את אבו מאזן טובע! כן, בהחלט שווה! אבל כעת עומדות בפניך שתי אפשרויות, או להציל אותו או לשבת על פסק זמן ובירה. מה היית בוחר גולדסטאר או מכבי?

הייתי הולך לעזור לואניוהואאחרונה
לוודא שהוא טובע לגמרי.
שאלהשמיניסט באמ"ש
אם עברתי בשבת מרשות היחיד אחת לאחרת ע"י שיגור ולא עברתי ברשות הרבים שבאמצע, האם הוצאתי מרשות לרשות?
לא125690

זאת מחלוקת ר' מאיר וחכמים אבל להלכה, אם אתה מעביר חפץ מרשות היחיד לרשות היחיד שלא דרך רשות הרבים אתה פטור, אני לא רואה סיבה שזה יהיה שונה במקרה הזה.

יותר מעניין לשאול מה הדין במקרה של שיגור למרחק של יותר מד' אמות ברשות הרבים עם משהו שיש בו כדי הוצאה ביד

מה הדין בשיגור מרשות היחיד לרשות היחיד שרחוקההוד444
יותר מאלפיים אמה?
בעיקרון השאלה היא איך מתבצע השיגור125690

אם החלקיקים של האדם עוברים באוויר ומתחברים מחדש בנקודה אחרת (ע"ע צ'רלי בממלכת השוקולד) נראה שזה אסור. אם זה לא כולל מעבר בשטח שבין המקומות אני חושב שזה מותר. כמובן שבמקרה כזה יהיה מותר למשתגר ללכת רק ד' אמות מהמקום שאליו הוא שוגר.

אני חושב שברשות היחיד השאלה לא רלוונטית, אני לא זוכר בדיוק את הכללים אבל נראה לי שלפחות לרוב, המדידה של אלפיים אמה מתחילה מקצה רה"י, אם זה נכון, מה שכתבתי נכון רק כשמדובר על רה"ר

אוקי מגניבהוד444
מה הדין במנהרת קוונטים?ימח שם עראפת
או במנהרת הזמן?
עברת ברה'ר מעל י' טפחים או מתחת לי טפחים?אניוהוא
מסתומא אם הוא נזרק,ימח שם עראפתאחרונה

זה היה מעל עשרה טפחים, כי דרך בני אדם כשהם זורקים זה מגובה החזה בדרך כלל, ובהנחה שאנחנו לא עוסקים כאן בילדון אלא בבחור, יש לשער שהוא זרק מעל עשרה טפחים.

אולי יעניין אותך