חברים וחברות יקירים- הודעת מערכת!!אלעד

מעבר להודעות הפורום התמימות מתגוששים להם שלושת איילי עולם על משרת "רב הפורום" המפוקפקת. במערכה רווית אינטרסים והשמצות מנסים לדרוך איש על רעהו ואיש על חברו הרבנים הכבודים כמוהר"ר הרב זעליג שליט"א ור' YBS

אנא חוו דעתכם- מי זכאי לתואר הנכסף? האם הרב אמזעלג הטובע, YBS או אני הקטן?

גילוי נאות- אף אחד משניהם לא נשוי, לעומתם אני זקן השבט כאן וגם נשוי.

----------------------------------------------

עדכון: כרגע נודע לי ממקורות יודעי דבר שמקור בכיר ברבנות הראשית טוען שהרבנים כבודים הגיעו להסכם..הרב אמזעלג עתיד להתחתן וישקוט הפורום 40 שנה..

אכן, רבותי ומיודעי!הרב אמזלג
אכן זכיתי להכיר בחורה יפת תואר, יראת שמים צדקנית, חסודה וענווה, אשר חתונתינו התקיימה בגדראין הברכה שורה אלא בדבר הסמוי מן העין(עין אשר אינם נוגעים בדבר) אך החתונה הייתה מפוארת מעל ומעבר כיאה לרבנים עשירים(תנאי שני של וועד הרבנים).

אין טעם ושחר למודעות המקנאים בגדולי התורה, והמבקשים לשלוח יד במלאכת הקודש הנעשית ללא רבב, בתמימות דעים וביושר.

החותם לכבוד התורה ורבניה,

הרב יוסי אמזלג(זעליג)

ראש ישיבת אור טובע

|ממלא פי מים|אלעד
פסססס..YBS- הנסיון למרד נכשל. באסה לנו
לא נכשלybs
אני השדכן וכעת לגילוי דבר אשר רצית להמנע ממנו אך בלית ברירה מוכרח יודע הדבר תלמידי הפורום יודעים על ההתחיבות שלקח על עצמו כבו רבנו אלעד ע''מ להוכיח עשירותו[מגש פיצה כל ר''ח]והנה מזה 3 חודשיים שכבודו מפר הסכם זה ועל כן אינו יכול לשמש אף כממלה מקום רב הפורום
לא היו דברים מעולם!! |מכחיש בכל תוקף|אלעד
משהו שהציק לי קצת-אוסנת
הדבר הראשון במעלה שהזכרת בתיאורייך את אשתך/ארוסתך/סתם חברה- היה "יפת תואר".
האומנם?! זה מה שחשוב למי שרוצה לכנות את עצמו בתואר רב המעלה והכבוד- רב הפורום שליט"א?!
(ובל נתייחס לנושא המאוד חשוב- שזה לא העניין העיקרי...)

על כן, באתי למחות בזאת על מינוייך.
(מה גם, שמקורות יודעי דבר-קרי, אח שלי, מוסרים שאתה ממש לא בדרך לחתונה...)
לא רק שהוא לא בדרך לחתונה-אלעד
הוא גם שלח תמונת אישתן כביכול לחבירו המרדן YBS, שזה למיטב ידיעתי נחשב כשיבוש הליכי חקירה ומתן עדות שקר בנסיבות מחמירות- ואם כן הרב זעליג שליט"א בהחלט ראוי להיות רב ולהצטרף למערכות הסמכות בישראל
תשובה לרבניתybs
הגמ' בקידושין ריש פרק האיש המקדש אומרת שיש איסור לישא אשה בלי לראותה לפני כן שמא תתגנה בעינין אם כן משמע שזה הדבר הראשון שנבדק שהרי עם רצה לקדש אשה בלי לראותה משמע שאינו מכיר אף את אופיה על כן באתי להציע לכבודה לא לצאת בהכרזות ''נועזות'' אלא בשאלה כעבד העמוד לפני רבור
אבל אין צורך בקיצוניות.אוסנת
כבוד הרב ראוי לו שיראה את אשתו לעתיד (לא מהר מדי. זה לא בריא להתחתן מוקדם), אך אינו צריך לחוש צורך לפרסם זאת בציבור.
ויתר על כן, חובה עליו לא לפרסם את דבר יופיה בציבור, שמא יתקנא בו אחד מן האנשים שבקרבתו.
מה גם, שאין להמשך אחר החיצוניות. בסיפור המובא לעיל, החליט הבחור להנשא לאותה בחורה, ורק בחתונה עצמה, כשכבר כמעט וכלו כל הקיצין, הוא זכה להביט בה. כך שאם לא היה זכאי לאותו הנס-היה נישא לה ללא ראייתה.

ומשפט חכם ששמעתי, ומאוד נצרך לעניין זה- "מי שמאמין לסיפורי חסידים הוא פתי, ומי שלא מאמין-כופר". (בתרגום חופשי)
וזה עצם העניין.
חוצפה יסגהybs
כיצד לרמוז על הגמ' הקדושה אשר היא מקור חיינו וצור מחצבתנו שזה סיפור חסדי
לכבוד הב' אסנתהרב אמזלג
ראיתי שאלתך ומרדנותך, וכן תשובתו של הח' ybs עמדה בכל התקנים ובכל הדרישות, ועברה את הגהות הוועדה ואת הגהות הגד"ד, ונמצא שהן תואמות את כל דרישות התקנים.

ואי בעית אימא, נראה לפרש, שהזכרת החן והחסד שבנערה זו באה עם מעלות רבות וטובות, והרי שאלתך חסרת פשר ונועזת שהרי נורא לומר שאקח לי לאשה בחורה אשר הינה דווקא חסרת חן ויופי, שהרי אין כל פסול ביפי האשה היהודית, ועם מידות כ"כ טובות, אזי פשיטא דיופיה טפי מעליא הוא.

החותם לכבוד התורה

הרב יוסי אמזלג(זעליג)

ראש ישיבת אור טובע וב הפורום במיל.
אכן כן,אוסנת
צדקת באומרך "חוצפא יסגא", אך אף אני צודקת-שהרי נאמר (גם כן בסיפור חסידי, אז אין צורך להאמין)-"גם את צודקת".
אומנם נתבלבלה בינתי, והשלכתי על הגמרא-אימרה שאמורה היתה להיות על סיפור חסידי.
אך מצד שני, פורום זה לא מתהדר בהיותו רציני, ועל כן ניתן למחול על כך.

אל כבודו של רב הפורום,
הרב כתב דברים נאותים, המניחים את לב השומע.
אך במכתבי הנ"ל, באתי להסב את תשומת לב השומע לנקודה הדלה הזאת.
וטוב עשיתי, כדי שכל המסיק מסקנות מתוך מאמרך הראשון-ידע לקבל את הדברים בצורה אחרת, עפ"י מכתבך האחרון.

בברכת "חאטתינו הוא ימחול".
מוסיפה חטא על פשעybs
סמר בשירי למשמע דברך על הודות פורומנו הקדוש אשר כל השומע את זילזוך זה מייד נבהל ונקצף על כן אני רוצה לראות מתב התנצלות[תגובה ל...משהו על הרצינות של הפורום.]
הריני להגן על הרבנית אוסנת תליט"אאלעד
הפורום הזה- כשמו כן הוא, ועל כן כל בר בי רב אשר ידיו רב לו בשטויות, גחמות והלצות מוזמן ואף מחוייב להגיב פה.
ובראש הפורוםybs
ליצן החצר כמוהר''ר אלעד[או בשל חסכי ילדות אלעדי-סתם בצחוק.......אמרתם ליצנות..]
דבר בכבוד בפני גדולים ממך..אח..נצחוני ביי..אלעד
בניי*אלעד
יש חובה קדושה וגדולה,אוסנת
לומר בפה מלא את האמת-פורום זה הינו מליצתי.
וכי כבוד הגאון יקח על עצמו את האחריות על כל תועי הדרך, הסובבים ברשת האינטרנט, ועלולים לקחת מפורום זה תשובות רציניות?
האם תהיה חלק (ראשי, מיותר לציין) בהטעיית הרבים?
נוווו נוותר הפעםybs
כבוד הרב אלעד אמר שדחקתני לפינה,אוסנת
והפלא ופלא, הנה אתה נדחק לאותה פינה ממש. (כמובן, כבר זזתי משם לפני.)

עם זאת, ברצוני לבקש סליחה, אם הרב זכה לקבל מכה הגונה תוך כדי הידחקותו לפינה. אף על פי,אם יורשה לי לומר, שזה היה קצת מגיע לכבודו.
חידוש מרענן, ששמעתי מכבוד רבינו רש"יאוסנת
הנני זוכרת את אימרתו של רש"י על רבקה אימנו (או שמא זאת היתה שרה?), שנאמר עליה שהיתה "יפת תואר וטובת מראה".
נשאלת השאלה-לשם מה הכפילות?, ורש"י מבהיר- יפת תואר, אלה המידות היפות שלה, וטובת מראה-זה יופיה.

ועל כן, באתי בזה הלשון להתנצל בפני כבודו של הרב, אבל עם זאת לתמוה-הכיצד נסתתרה בינתו, ובינת שאר החכמים?
בינתינו לא נסתרה אוסנת- היא מעולם לא היתהאלעד
להפך ולהפך.אוסנת
הנך אומר ברגעים אלה ממש לה"ר על עצמך, וכן לוקה בזלזול בכבוד ת"ח.
מכפי שנוכחתי לראות, הארמית שהינכם דוברים-הינה ממש שפת אמכם, וזה עניין גדול ומורה על בינה יתרה.

אין צורך להרחיב בעניין, מכיון שהנכם יודעים את האמת הברורה בראש חוצות.
מי שפה הדל, זאת אני.
ברגע זה אני יורה לעצמי ברגל-אלעד
אם היית מבינה את המשמעות המילולית של הארמית כאן היית מתפקעת מצחוק..וד"ל ואכמ"ל ודו"ק
בבקשה לא לצחוק עלי, ביקשתי.אוסנת
אני חושבת שזה היה די מפורש. לצטט?

אני בספק אם כבוד הרב דובר אמת. ולכן עלי לחשוב אם להזמין את כבוד הרבנים האחרים לדון אותך בדין תורה...

(או שכשאמרת-"יורה לעצמי ברגל", התכוונת לזה. אני פשוט לא הבנתי את כל הארמית, ולכן אני לא מבינה למה כיוונת)
הנה ציטוט מדבריך:אוסנת
"אני: רק לא לרדת עלינו (=הבנות) בבקשה. תודה.
כבוד הרב: אני ירדתי עליכם????
אני: לא. זאת רק אזהרה."

ויראו ענווים וישפוטו.
(כעת חיה, כבוד הרב מפר בגלוי את הבטחתו, עיין לעיל.)


ממש נפגעתי עד עמקי נשמתי.
|לא פייר|מאחורי הקו
הפסדתי את כל הצחוקים. שידור חוזר!
האם ישנו דבר הגורם לצחוק?אוסנת
כי אני אינני מכירה בו.

בסך הכל, ביקשתי בקשה רצינית, ברשותם של הרבנים (ולא הרבניות), לקבל תרגום לפסקים בארמית. או לחילופין, לכתוב רק בעברית-שפה-יפה.
ולא זאת, אלא שאחד הרבנים (לא נזכיר את שמו מפאת לה"ר), לאחר בקשתי המפורשת שלא לזלזל בבנות ישראל הצדיקות, ולא לצחוק עליהם-צחק עלינו בריש גלי!.
ולזאת אינני מסכימה.
גיאוועלד!מאחורי הקו
(ז ביידש, אני מרשה לעצמי)
מי זילזל בבנות ישראל הצדיקות?
מי אלו בנות ישראל הצדיקות?
ולמה בכלל הן עלו לדיון, קצת צניעות!! |מטיף|
הכל ברוח טובה (או שלא) כן?...
רבנים וחפרניות נכבדים, קהל קדושאלעד
אנא ממכם, לפני שמישו מההנהלה יתקל במקרה בפורום זה ויסגור אותו מחוסר עניין לציבור, חובה קדושה עלינו להביא לכאן עוד משתתפים.
כפי שזה נראה כעת, 5-6 חברים נמצאים פה בסה"כ- ולמרות שההודעות מתעדכנות פה די מהר בזכות שגעות לא מוסבר של חלק מהמשתתפים- כדאי שיהו פה עוד חבר'ה.
<הודעת מערכת>
<עותק נמסר ליו"ר ולרב הפורום>
אני מוחה בכל תוקף על מינוי הרב זעליגבצי.ג
שכן, הוא ברב חוצפתו רימה אותנו בזילזול רב שהוא התחתן. הוא מישל"צ, הוא רק בכיתה ט' ואינו נשוי
אויה לה לאותה בושה!
לא נאה ולא יאה...
לכבוד החשובים שכאן, שאלה קשה באה לפיתחי-שדמות בחולות

הרמב"ם כתב שיש לשלב פעילות גופנית למען בריאות הגוף והנפש,

מהו ענף הספורט המומלץ ליושבי מחשב / מושב נסיעה.

העונה להגדרות הצניעות ?

פילאטיס מכשירים לנשיםפ.א.
לפי פריינטה הדרשןדורין השמיני

אפשר פילאטיס ולא זומבה

גם לגברים וגם לנשיםשדמות בחולות

כמובן.

 

ואם יש משהו מותאם לזוגות כרעיון לחיזוק בית של תורה ואמת - זה יהיה נהדר

הרעיון הטוב ביותר במחשב הוא הליכוןשמיניסט באמ"ש

לזוג, הליכון זוגי

נמכר ב3000 ש''ח להליכון ו4900 לזוג

בריכהelicoאחרונה
האם להגיד הלל כל יום(פירוט למטה)שמיניסט באמ"ש

הרי כל יום אנו צריכים להודות שכ"מ ביבי שליט"א יצא למבצע נגד מ"ה איראן ימ"ש

הרי לכאורה נראה לענ"ד שצריך להגיד הלל כל יום, שהרי כל יום אנחנו ניצלים מחדש מאותה אימה שהייתה יכולה להרוג בנו רבים וטובים

ואכן אנחנו אומרים מודיםאנונימי (2)
3 פעמים ביום בכל יום, ועוד כהנה וכהנה תודות, שירות והללים.


הלל המיוחד אומרים רק בזמן המיוחד כדי שלא נהיה דשים את ההלל בעקבינו ונמצא שכרינו בהפסדנו

בין כה וכה אנו דשים את ההלל,אז מה הבעיה להוסיף?שמיניסט באמ"ש
אבל אז מה יעשו בתפילהדורין השמיניאחרונה

של הרב מרדכי אליהו לקום כל יום ותיקין זה קשה

למי שלא מעודכן בעולם הישיבותדורין השמיני

יש שאלה שממש עולה בזמן הזה בכול עולם הישיבות (התיכוניות) ומה שמתחתיהם

האם כשסופרים ספירת הגומר סופרים גם ימי חופש או לא 

על כן הגעתי אל כבוד תורתכם על מנת שתדונו בשאלתי ותענו לי תשובה המניחה את הדעת

מה הדיןקעלעברימבאר
של שמיניסט שנהיה בן 18 במהלך ספירת הגומר? האם הופקע מכלל תלמיד ומפסיק לספור בברכה?
לִכְאוֹרֶה לאדורין השמיני

 כיוון שזה טבעי שבשמינית נהיים בני שמונה עשרה על כן הם קרויים שמיניסטים

אבל האם שמיניסט שעשהדורין השמיני

בגרויות חורף פטור מלספור  

כשם שמי שעושה פסח שניקעלעברימבאר
סופר מהראשון, כך מי שעושה מועד ב סופר ממועד א
ומה עם השמיניסט שלא עשהשלג דאשתקד
אפילו בגרויות קיץ? יספור עד מועד ג? או שאצל שמיניסט כזה החופש התחיל מספטמבר של 6 שנים לפני כן...
כנראה שלא כי זה כמו פסח שנידורין השמיני
האם סופרים שמונה שמיניות בספירת הגומר?קעלעברימבאר
או שהשמינית שנה הזאת היא שמינית שבשמינית שבגאו"ה (ישיבה גאונית הונללו)? 
אין גוזרים גזרות שהציבור לא יכול לעמוד בהםדורין השמיני

והרי אם כשסופרים ספירה אחת מתבלבלים קל וחומר בשתיים

וגם שמצינו בדוד המלך שכאן זה עדיין ספירת העומר ואין מערבין ספירה בספירה

וכי מתבלבלים מאי הוי?125690
אם טועים בספירה ומוסיפים ימים, ראוי להם שיתווספו ואם מורידים ימים, למעליותא הוא
שמיניסטים לא סופרים125690
הלימודים בשמינית נגמרים מוקדם יותר (החופש בפועל שלי התחיל היום)
יא עוקץדורין השמיני

אנחנו נשארים אחרי היסודי

אבל כשאתה סופר ספירת העומר אתה מכוון גם על הגומר

יכול להיות שכיוון שישדורין השמיני

בזמן הזה גם ככה אווירת סופא דקורסא ואם היית פוטר את החופשים היית יכול גם לפטור הכל 

על כן צריך לספור הכל

הרמוניהאחרונה

אתם שטוניקים גאוניים

..מפוצלשת(:

@אני))))

זוכרת תמקום הזה???

עוד פעיל?קעלעברימבאר
שבירכת אותי ביומולדתאני:)))))
ישןן
וואי נכוןןמפוצלשת(:
איזו תקופהאני:)))))

פעם היינו חברות;)

נכון ואז נטשת אותי😪מפוצלשת(:
בואי, אנחנו יודעים מי באמת נטשה..אני:)))))
סתם.. אבל מסיבות טובות לפחות🤭מפוצלשת(:
זה כן.אני:)))))
לא בא לי לדבר בפורום הזה
העלאה באוב אסורה מהתורהזיויק
כן, אבל יש לעיין אם גם העלאה באוב דיגיטלי125690
האמת דנו בזה במשפחהאני הנני כאינני

מצד מה שהיה בטקס המשואות השנה, שהעלו באוב את חיטמן וכו'.

מה היה שםדורין השמיניאחרונה

 בשביל הלא מעודכנים

תרצו שנעיר פה את הפורום הזה?שדמות בחולות

יש לכם ממנו זכרונות טובים?

 

יש שרשורים שחקוקים לכם עמוק עמוק בראש?

 

תשתפו אותי (החדשה שבא לה להכנס ל"חבורה")

אני ארצה למרות שלא הייתי פהקעלעברימבאר
כנ"ל125690
...שדמות בחולותאחרונה

@משה תספר לנו מה היה פה ואיך מעירים פה ת'עניינים?

 

נשאלה שאלהשמיניסט באמ"ש
האם אדם המשחק כדור מים ונתן מכה תוך כדי ריחוף בפחות מג טפחים והכניס, נחשב שער או אינו נחשב שער?
למה שלא יחשב?אניוהוא
הוא לא במים ואם לא במים אז לא נחשבשמיניסט באמ"שאחרונה
הניגון הוא בשהרגלים יצאו מחוץ למים
שאלה רבתיקופת חיסכון

אם אתה יושב לך על חוף הים, ולפתע פתאום אתה רואה לא פחות ולא יותר- את אבו מאזן טובע! כן, בהחלט שווה! אבל כעת עומדות בפניך שתי אפשרויות, או להציל אותו או לשבת על פסק זמן ובירה. מה היית בוחר גולדסטאר או מכבי?

הייתי הולך לעזור לואניוהואאחרונה
לוודא שהוא טובע לגמרי.
שאלהשמיניסט באמ"ש
אם עברתי בשבת מרשות היחיד אחת לאחרת ע"י שיגור ולא עברתי ברשות הרבים שבאמצע, האם הוצאתי מרשות לרשות?
לא125690

זאת מחלוקת ר' מאיר וחכמים אבל להלכה, אם אתה מעביר חפץ מרשות היחיד לרשות היחיד שלא דרך רשות הרבים אתה פטור, אני לא רואה סיבה שזה יהיה שונה במקרה הזה.

יותר מעניין לשאול מה הדין במקרה של שיגור למרחק של יותר מד' אמות ברשות הרבים עם משהו שיש בו כדי הוצאה ביד

מה הדין בשיגור מרשות היחיד לרשות היחיד שרחוקההוד444
יותר מאלפיים אמה?
בעיקרון השאלה היא איך מתבצע השיגור125690

אם החלקיקים של האדם עוברים באוויר ומתחברים מחדש בנקודה אחרת (ע"ע צ'רלי בממלכת השוקולד) נראה שזה אסור. אם זה לא כולל מעבר בשטח שבין המקומות אני חושב שזה מותר. כמובן שבמקרה כזה יהיה מותר למשתגר ללכת רק ד' אמות מהמקום שאליו הוא שוגר.

אני חושב שברשות היחיד השאלה לא רלוונטית, אני לא זוכר בדיוק את הכללים אבל נראה לי שלפחות לרוב, המדידה של אלפיים אמה מתחילה מקצה רה"י, אם זה נכון, מה שכתבתי נכון רק כשמדובר על רה"ר

אוקי מגניבהוד444
מה הדין במנהרת קוונטים?ימח שם עראפת
או במנהרת הזמן?
עברת ברה'ר מעל י' טפחים או מתחת לי טפחים?אניוהוא
מסתומא אם הוא נזרק,ימח שם עראפתאחרונה

זה היה מעל עשרה טפחים, כי דרך בני אדם כשהם זורקים זה מגובה החזה בדרך כלל, ובהנחה שאנחנו לא עוסקים כאן בילדון אלא בבחור, יש לשער שהוא זרק מעל עשרה טפחים.

אולי יעניין אותך