צכה עזרה ועצה דחווווףדניאלהה

טוב סיפרו וליממדו אותנו היום על מבצע חומה ומגדלים ותחלס חשבתי שעם הייתי בתקופה הזו הייתי גם הולכת ומתיישבת, ואנחושבת שזה היה בדגיבויי מלא של ההורים שלי

ואז חברה אמרה שהמאחזים שבונים הם בדיוק כמו חומה ומגדל אז, אבל היום לא היתיי בחיים הולכת לבנות מאחז (תרנגולת פחדנית אני באסה), אז המאחזים הם החומה ומגדל של היום?! מה אתם אומרים, ועם כן ואני מאמינה בחומה ומגדל, אז אני אמורה לצאת ולבנות מאחזים בניגוד למה שההורים שלי אומרים (הם לא חושבים שזה מקום לבת ישראל כשרה או משו בסגנון)

מה אתם אומרים? אני מסובכת סביב עצמי ולא יודעת מה לחשוב

זהו סוף חפירה.

וצכה עצות

מחשבה נכונה בהחלט!!!951753

חשבתי על זה לפני בערך חודש, רק עם הלח"י, והגעתי למסקנה שכן, זה נכון, ובמקום לשבת בבית ולקרוא ולהזדהות עם הלח"י, הלכתי למאחז, להכיר, ועכשיו אני שם, גם פיזית.

יומנעים.

 

דרך אגב, תשאלי בארץ מולדת, יענו לך יותר טוב ממני.

יש הבדל!-טומי-

פעם זה היה שלטון בריטי ועכשיו אנחנו עם שלטון יהודי שאמור לעשות לטובתינו!

וזה באמת שאלה אם זה נכון ללכת למאחזים או לא


ואני חושבת שזה כן חשוב כי זה מלמד ממש לאהוב את הארץ ושיהיה חשוב לך ממנה

אבל לא ללכת בכוונה נגד החוק כדי לעצבן את המדינה! הם לא האויבים שלנו.

לדעתי...שירה חדשה~

יש אולי קצת קשר- שניהם לא חוקיים.

זהו.

מבצע חומה ומגדל היה נגד בריטים- לא יהודים, לא אחים.

היה דרך לעקוף את החוק. זה לא היה ללכת נגד כולם עם ראש בקיר. (לא אומרת על מאחזים.)

אין פה בכלל מה להשוות!

בנים שהולכים- מבינה, זה בהחלט חשוב.

אבל בנות?? סליחה מאוד, אבל זה ממש לא מקום בשבילנו.

שם אם את הולכת, זה חוסר צניעות מוחלט, את החיילים לא מעניין עד כמה את דתייה.

וחוץ מזה- קצת בעיה של מלחמת אחים...בעיקר חשוב ללכת למען ארץ ישראל, בידיעה שגם החיילים מבחינתם באים כדי לעשות מה שנכון בעיניהם.

 

 

רק לא מלחמת אחים!!!!!

ועוד שינוי בין חומה ומגדל למאחזים-מרב.

במאחזים, לצערנו, כן מפרקים כל בית עם גג, לעומת חומה ומגדל- שמבנה שהיה לו גג היה אסור לפרק.

ולכן זה פחות משנה "כמה יספיקו לבנות בלילה", ואפשר לעבוד יותר בסטלה, תכל'ס...

 

ובאמת- בגלל שזה היה בריטים מסריחים- ברור לכולנו שהיה צריך לצאת ולפעול, אבל כשמדובר באחים שלנו, יהודים, ואנחנו חלק מהמדינה- זה קצת מערער את הביטחון ומגביר את הפחד...

 

חוצמזה- ישמצב שגם אז היינו מפחדים רצח.. אז לא בטוח שהיינו הולכים לבנות בגלל הפחד הזה..

 

אני גם תמיד חושבת ש"אם הייתי בתקופת המחתרות- הייתי בלח"י, דאא", אבל זה לא כ-זה ברור, כי יש את הפחד הזה- גם מצד ההורים וגם מצידי... אז לא יודעת...

לא אותו דבר בכלל.כנרית על הגג=)

לא במובן שלילי או חיובי, פשוט זה לא אותו דבר!

 

בחומה ומגדל העניין היה שלא הורסים יישוב שכבר בנוי, בגלל זה השקיעו ובנו. אבל עכשיו? לא ממש שמים על זה...

כבר אין עניין לשיטת בנייה הזאת, היא לא עובדת!

ובחומה ומגדל המלחמה הייתה נגד הבריטים, וכאן... לצערנו יש סוגשל "מלחמה" נגד אהמ אהמ...

 

'חומה ומגדל' הייתה גם שיטת בנייה.לך דומיה תהילהאחרונה

לא כל התיישבות הייתה בצורה של חומה ומגדל.

אם יבנו מאחז עם חומות ומגדל שמירה אז אפשר יהיה לומר שכן.


בניגוד למאחזים, חומה ומגדל היה מבצע עם הנהגה, עם ראש, יוזמים.

לא כל המאחזים כפופים תחת מרות אחת ובגדול - כל אחד עושה "מה בראש שלו".


אני לא אוהב לעשות את ההשוואה כי יש כ''כ הרבה גורמים שהשתנו.


אבל העיקרון זהה, וזה מה שחשוב.

חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הספר:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

את יכולה להפסיק להספיםנקדימון

אף אחד לא רוצה פה לקרוא את מה שאת מציעה. אין לזה היענות.

אין כמעט אנשים חדשים שמצטרפים לפורומים אז מה שאת עושה זה פשוט לטמטם לנו את המוח.


 

אולי די כבר?!

נשמע סיפור מענייןקעלעברימבאראחרונה
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אולי יעניין אותך