בנים- יש משהו שבאמת אני לא מצליחה להבין...bingo

איך זה שלא מפריע לכם להשתכר ולאבד שליטה?!

אני נדהמת מזה כל פעם מחדש, איך אפשר להביא את עצמך ביודעין למצב שבו לא תדע מה אתה אומר ועושה...? לי זה נראה מלחיץ...

 

אז נכון שיש את אלה שאומרים דברי תורה ובוכים על בית המקדש וכו', אבל יש גם את אלה שעושים כאלה שטויות שהם מתחרטים עליהן אחר כך ממש...

 

זה לא מפחיד אתכם?

זה העניין של השתכרותאאלעד

אולי קשה לבנות להבין , אבל זה חלק מהעניין שאתה לא יודע מה תדבר ומה תעשה! (ודרך אגב אני לא משתכר.)

אני לא משתכרלך דומיה תהילה

אני באמת לא רוצה לעשות דברים שאני אתחרט עליהם.

את מהרהרת אחר מצוות??studiomc8

מי שעושה אתזה בפורים הוא עושה את זה מתוך מצווה ולא מתוך מה יגידו....

אפשר לישון במקום...bingo

ואפילו אם כן חייבים ממש, אני לא אומרת שאתם לא בסדר, אני רק שואלת אם זה לא מפחיד אתכם, זה לא סותר.

 

יש כאלה שזה רק תירוץ בשבילם...לך דומיה תהילה
המצווה היא התבסמות לא השתכרותענבל

בס"ד

 

"חייב איניש לביסומי"

חבר חידש לי:לך דומיה תהילה

"'עד דלא ידע' - עד ולא עד בכלל".


כלומר, להתבסם ולעצור לפני המצב של 'לא ידע'.

הרבי מגור אמר את זה.קטנציק

עד דלא ידע- שאסור להגיע למצב הזה.

ולהגיע למצב שאתה לא מבדיל בין ארור המן לברוך מרדכיbingo

זה נראה לי מצב קצת יותר "קשה" מהתבסמות...

במיוחד שנהגו לנקד ידע בפתחטוביה2

כלומר עד שלא תזכור שפעם ידעתה אחרת

 

זה מפחיד. בגלל זה אני לא נוהגת לעשות את זה.הרהור
עבר עריכה על ידי הרהור עמוק בתאריך י"ד אדר תשע"ב 20:56

אני יודעת שזה יהיה רע.


למירב העצב.


(כן. אני מודעת שהשאלה הייתה מופנית לבנים. שהנתון הזה ילך לעזאזאל.)

דווקא אני חושבת משהו אחרahr

זה לא ממש מפחיד כי אנשים משתכרים מתוך מצווה הם יודעים מה הם עושים הם גם זוכרים את זה

זה לא שאיזה בנאדם יבוא אלייך וירצח אותך עכשיו כי הוא שיכור זה סתם כזה...

וזה גם כזה די מצחיק שהם עושים שטויות וזה אפשר לצחוק איתם קיצור.. אני אל חושבת שזה מפחיד פשוט תנו להם להנות!

אממ.. זה כבר קרהצעיר רענן

יש אמוריים שרצחו אחד את השני בפורים ואז הקימו אותם לתחייה..

ולא מפחידסוג'וק

שאנחנו עושים את אותם דברים ביום יום מתוך "שפיות"?!..

נראה שעושים דברים שמתחרטים עליהם, יותר באי שכרות. לא?

הלכנו לביקור אצל משפחה אחת ואנונימי (פותח)

הרב של הבית כנסת אכל שמה והוא היה "שיכור חמוד" הוא אמר דברי תורה. והיה שמה כמה אנשים שהשתכרו ובכו כי יש להם קרובים חולים מאוד (לאחד גילו לאמא שלו סרטן מתקדם לפני שבועיים ולעוד אחד יש בת שהיה לה סרטן 3 פעמים עד לגיל 5) והורא חיזק אותם. וישבתי והקשבתי לו. הוא אמר דברים ממש מהממים.

והשכן שלי השתכר ומישו הגיע אליו ובכה על הכתף שלו והוא אמר לו שהביטחון זה הכל ולשמוע את זה מאדם שיכור זה באמת משהו.

ככה מגלים שהוא מאמין בזה לגמרי וזה היה מאוד עוצמתי ומרגש וגם מאוד עצוב.

סליחה על החפירות...

קיצר הפואנטה שלי זה שאם אתה שיכור כזה זה טוב שתשתכאנונימי (פותח)
שאלה אחרת: הטעם של יין הוא טוב בעיניכם?אנונימי (פותח)

או שאתם משתכרים ל'קטע'?

למה מפחיד? נישמע דווקא טוב לפעמים.טובי =][=

דרך לא לחשוב. להתפרק. לשמוח. (?) מענין אם זה שימחה אמיתית עם יין.

אתה כן יודע מה אתה אומר. זה פשוט לא מעניין אותךאני17
אצלינו היה מדהים...סתם אחת

כולם שיכורים פשוט מתוך קדושה, וזה כלכך לא מגעיל, זה הכי טהור ויפה שיכול להיות...

ואצלינו היה אדיר שמשון ר

היינו 9 חברה בגבעה וכמעט כולם השתכרו (אני לא כמובן) וכולם בכו על זה שאין לנו את ארץ ישראל השלמה.... צדיקים... 

כמו שאמרו-מעפר אני באה

יש כאלה שפורים בשבילם הוא רק תירוץ..

אני שונאת את זה!!

אם משתכרים ממקום של קדושה ושימחת חג אז זה יפה אבלמתנחלת קטנה=)

אם משתכרים ממקום של "יאללה, פורים, בואו נשתה" אז זה מגעיל!

כשבנאדם שיכור זה מראה ת'אמת הפנימית שלו, אם זה בנאדם שבא מתוך תורה, מצוות וכו' אז יצאו ממנו דברים טובים, הוא יגיד דברי תורה. (וגם זה כמובן עם גבול- ברמה של השתכרות קלה- בנונית אבל לא השתכרות מטורפת)

ואם הבנאדם קצת ריקני מבפנים (מבחינה רוחנית) אז הוא יגיד הכל ויעשה דברים שמן הסתם יצטער עליהם....

לכן בנאדם לפני שהוא משתכר צריך לחשוב מה הוא באמת ואם יש לו כל מיני דברים שיעדיף להסתיר...


לדוגמא

היה אצלנו ילד מהיישוב שהוא בן 12 והוא ממשפחה פשוט צדיקה!! הוא היה די שיכור אבל יצאו ממנו דברים קדושים ומדהימים! הוא התחיל להגיד לאמא שלי שהחבר שלו (שהיה איתו) הוא צדיק ושההורים שלו צדיקים ושאנחנו צדיקות אבל הוא רשע, וכל הזמן מבייש את ההורים שלו.... ואז אחרי איזה 10 דקות שהוא אומראת זה, הוא אומר לנו "יש פה איזה צוק אולי?! פשוט אני צריך לקפוץ מאיזה צוק כי אני רשע..." ואח"כ אמא שלי אמרה לו שיש ערבית עוד מעט אז שילך ושאלה אותו אם התפלל מנחה והוא אמר לה שהוא התפלל אבל הוא לא יודע אם זה בסדר ושבטח הוא לא היה זכאי להתפלל כי כולם צדיקים ורק הוא רשע....

יכול להיות שהוא קצת יתפדח בעתיד אבל זה באמת היה יפה וקדוש! וזה מראה שזה לא סתם היום יום שלו אלא שהוא באמת באמת מאמין בקב"ה.... (אתם צריכים להכיר ת'משפחה כדי להבין- הם פשוט משפחה של צדיקים!)


קצת ארוך- מצטערת, תודה למי שקרא...

מישהי כתבה שאפשר לישון במקום...אריאל דל"ת

זה לא נכון שזה "במקום" זה פשוט דעה שונה בהלכה...

זה כמו לומר שאפשר במקום לחכות 6 שעות בין בשר לחלב, אפשר לחכות רק שעה...

זה דעות שונות, ולמי שפוסק לפי הרמ"א והרמב"ם יכול לישון ולצאת יד"ח...

וחוץ מזה- רוב החבר'ה שמשתכרים לכבוד פורים ולא כי משעמם להם, הם לא עושים דברים שמתחרטים עליהם אח"כ....

מי שבאמת ממש לא שולט בעצמו כשהוא שיכור אזnobody

שבאמת לא ישתכר ואני חושב שגם אם הוא ישאל רבנים הם יגידו לו לא להשתכר אבל מה?\

רוב האנשים כן שולטים בעצמם וכן יודעים מה הם עושים פשוט הם פחות מתפדחים ופחות מפחדים ממה יגידו (כן אני יודע שזה אותו דבר)

ושוב מי שלא שולט בעצמו בפורים שלא ישתכר!!!

קודם כל: צריך לדעת ש>>> אם אתה לאנ"י

רוצה להגיד משהו אתה בחיים לא תגיד אותו >>> כן גם כשאתה שיכור!!!!!!


וצריך לדעת מאיזה  צד להשתכר 

מהצד של השטויות הצחוקים והבלאגן וכמו שאמרו פה בשביל ה'קטע'      

או מהצד של הקדושה!


אני נגיד ברביעי בערב הייתי שיכור לא מחוק!!!! >>>> פורים ראשון שהשתכרתי!!!!

ובאמת היה אחד הפורים-(בערב)-הטובים שעברו עליי הביאו לישיבה שלנו

להקה של דוד של חבר שלי והם שרו והרקידו את כולם והיה מזה שמח!!!!! =]

באמת הייתה שמחה מטורפת!

>>>>

והיו את האלה שהיו שיכורים בשביל ה'קטע' ועשו שטויות.

>>>>

>>>>

>>>>

לפעמים צריך את זה גם בשביל להתפרק!





נ"י - נכנס יין יצא סוד. ממש שטויות שאם באנדם לאשוקו =)

רוצה להגיד משהו זה לא ייצא בחיים.


אבל בכללי אם זה להשתכר מתוך קדושה,

ובשביל לעשות מצווה ובמידה, ולא לאבד את עצמך 

אז בסדר


אבל אם זה בשביל הקטע?

מגעיל ממש.


ו...אני לא אוהבת יין, מיץ ענבים, צימוקים וכיוצא בזאת

אז...

שוקו= הכוונה באמירה הזאת לתורה->>>נ"י
עבר עריכה על ידי נ"י בתאריך ט"ו אדר תשע"ב 15:48

סודות של התורה.!.!.!.!.!.!.


וזה ממש לא שטויות לא מעט אנשים שהיו שיכורים אחרי פורים אמרו לי

את זה>>> ואלה אנשים שאני סומך עליהם!


אני לא כ"כ יכול להגיד את זה על עצמי כי לא הייתי מחוק!!!

אבל יש לי חבר השנה שהוא אמר שהוא לא רוצה להשתכר בגלל שהוא

מפחד להוציא את הסודות שיש לו ו- הוא היה מזה מחוק והוא לא אמר כלום!!!



אוי את לא מבינה כמה שזה אדיר כשה בא מתוך מצווהD:שפילבלעע

שירים וריקודים.. את לא מבינה מה הלך אצלנו D:

 זה ממש תלוי אבל אם זה בא מתוך המצווה..

 ואם את לא רוצה להגיד משהו--  ואת ממש לא רוצה: את לא תגידי אותו....>קורה[=

 

נחמד שאתה חושב כל כך חיובי ;) המציאות מוכיחה שלא.שוקו =)


לא יודע איך זה אצלך... ואני בין האנשיםנ"י

שבאמת לא כ"כ חושבים חיובי.....

אתמול גיליתי שלא משנה אם אני אשתכר, אני לא אעשהיבחוש חרצוליים

משהו שאני אצטער עליו אח''כ

ברטובnobody

נראה לי שיש כמה דברים שאני צריך להזכיר לך!!!

אז זהו שלא.. זה אחד הטובים!<יוני>
זה לא מתוכנן... זה כוס אחרי כוס אחרי כוס...אברי
זה כן מתוכנן!nobody

אחרת למה אתה שותה? יש מצווה כזאת אז עושים אותה אם אפשר

זה מתוכנן..... לפחות בהתחלה...לב אדום.

כשאדם מגיע עם רצון להיות שיכור בסוף הערב.... הוא יודע על זה הרבה לפני....

בהמשך זה גולש לכמויות שהוא כבר לא סופר... אבל הוא יודע מה הוא עושה, הוא יודע ברוב הפעמים שהוא התכוון להסיר מעליו קצת שפיות נצרכת...

נתקלתי בהרבה מקרים של חבר'ה, שאומרים וצועקים שהם שפויים..., באמת הם מרגישים שפיות בסיסית והבחנה דקה בין טוב לרע, מה שמשתנה אצלם זו נקודת ההסתכלות, והרבה מסכים שנופלים....פתאום הם מביעים את מה שהם רוצים בלי לחשוב יותר מידי ולהתחשב בהרבה נסיבות...

עד שזה לא מגיע לרמות קסטרופליות...הם לא מאבדים שליטה לחלוטין...

זה מסוכן..אפשר להרוס את הכבד ולהגיע לסכנת חיים ככהמה'
תלוי איזו שכרות-חוט השני

אם זו שכרות של קדושה ושל יראת שמים ואם זו שכרות כדי להשתכר ולצאת ממצב שליטה

אני לא יודת מה אצלך אבל אצנו ביישובתיפי

כמעט כל הבנים שהשתכרו,עשו את זה מתוך קדושה .


הם אמרו דברי תורה,ושרו שירי קודש.

נכון שהיו כמה שבגללם היינו על הרצפה מרוב צחוק! צוחק

ונכון שהיו כמה שבאמצע הדבר תורה שלהם הם פתאום אמרו "קורקבן צעיר" או "משטרת ישראל ומשטרתה" וכ'ו!


אני לא יודעת אם אני וחברות שלי היינו משתכרות היינו ככה(נראלי יותר שהיינו מתפרעות)

אצלי זה לא היה בכל ככה...נומי ילדתיאחרונה

שנה ראשונה שהשתכרתי והיה ממש כיף, אם אתה שותה נורמאלי- 5-6 כוסות ואפילו קצת יותר זה סבבה.

אתה מחבק את כולם, ואומר להם מה אתה חושב עלהים, איך אתה אוהב אותם וכו'

אתה יודע בדיוק  מה אתה עושה, אם אתה לא מאבד שליטה כמובןקורץ

חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

אולי יעניין אותך