"משיח Everybody wants"אריאלה=]

ואני לא.

 

אחרי ש"זעזעתי" את חצי מהקוראים, אני רוצה להסביר.

מגיל 3, אם לא לפני, אין אחד שלא מדבר על המשיח במן סגידה והערצה. אין גננת, אין אמא, אין אבא, אין מורה שלא הסבירו לנו את החשיבות של המשיח. עד כמה שאנחנו מחכים לו. ועד כמה זה חשוב שהוא יבוא. וכשהמשיח יבוא- יהיה שלום, יהיה בית מקדש, עמ"י יהיה מאוחד, אנחנו נעבוד את הקב"ה באמת, בשלמות, בתמימות... יימות המשיח מצטיירים לנו כימים ורודים וחלומיים... אך...יימות המשיח...איזה כיף...יאי!!!!

 

יש כמה וכמה הצהרות שאני לא יכולה לסבול- אחת מהם זה "אנחנו דור הגאולה"-"אתחלתא דגאולה". סורי, במחילה- אבל זה שטויות במיץ גזר. 2000 שנה אומרים לנו, חופרים לנו, שכל הקשיים, כל הצרות, והאסונות, זה הסימן שאנחנו "דור הגאולה"- אז מה השתנה עכשיו? למה שדווקא הדור שלנו, "יקבל את פני המשיח"- ולא- אל תהיו מתחסדים ותגידו לי שצריך להתחיל ללמוד מהתחלה, שאני לא מאמינה באלוקים, שהאמונה שלי לא מספיק חזקה- עזבו את זה שנייה, נכון. אני לא הדוסית המושלמת שאתם מצפים לה. אני לא מאמינה שחלקיקים עפו להם באוויר ויצרו להם את העולם שלנו. חלקיקים לא עפו באוויר, התנגשו אחד בשני ויצרו את "מערכת העיכול" -ואם זה כן קרה, מישהו היה צריך "לפקח" על זה וליצור את זה. וכנראה שזה אלוקים. אני לא מבינה למה אתם חושבים ומאמינים שיהיה משיח.

 

יש לי הרגשה שאנחנו פשוט עובדים על עצמינו בעיניים. אדם ללא תקווה הוא אדם מת. אין לנו תקוות, אז אנחנו "ממציאים" לעצמנו כמה. ככה לי לפחות זה נראה. על כל אסון שלא פוקד אותנו, יהיה את המישהו שיתקע את המשפט הלא קשור הזה-" כמה שזה עצוב, זה רק מראה לנו עד כמה אנחנו קרובים לגאולה"- תגיד לי, אתה צוחק? על מי אתה עובד אם לא על עצמך?! איזה גאולה ואיזה נעלים?! איזה "חבלי משיח" ואיזה בטיח?!

 

יש לנו כל כך הרבה פנטזיות על המשיח הלא בא הזה, שכבר התבלבלנו מה מציאות ומה דימיון.

 

ואם יש דבר כזה, "משיח", למה, שדווקא בדור שלנו, למה לא 150 שנה אחורה? למה "ניראה לכם" שדווקא לדור שלנו מגיע לקבל את פני המשיח, למה אנחנו חושבים שעם כל הדור ההרוס הזה, למה שיבוא אלינו?

למה אתם כ"כ מאמינים בזה שאנחנו דור הגאולה?

נכון, "תסתכלי על מצב הישבות והאולפנות שיש בעולם, ותסתכלי לפני 50 שנה- הבדל של שמיים וארץ", אבל הי- לא חסרים "חוזרים בשאלה", זה טוב ויפה שיש חוזרים בתשובה- רק שכחנו את אלה שלא נחשבים בענינו- "חוזרים בשאלה" זה נושא שאין מדברים עליו. מוקצה מחמת מיאוס, ואבוי על מי שמדבר. מה איתם?

אני מצטערת שאני מוציאה שם רע על עמ"י- אבל היו דורות שהיו הרבה יותר "צדיקים" מהדור שלנו- למה הם לא קיבלו משיח?

ולא כזה בטוח שאנחנו אלה שנקבל את המשיח, כמו שכולכם ודאי יודעים- אז למה החלטתם שאנחנו "דור התחלת הגאולה"?!

אולי נקבל את המשיח בעוד 360 שנה (שאני מאמינה, שרובינו, לא נהיה כאן...)- לא כי מגיע לנו (או לאותו הדור)- אלא רק בגלל שהקב"ה הבטיח לנו הבטחה...

 

למה אתם כל כך בטוחים במשיח הזה?!

 

תשובהשואף לאור

א.לגבי חוזרים בשאלה היה מחקר (אינני יודע מה המקור) שמדבר על כך שכ 75 % מהחוזרים בשאלה חוזרים לבסוף בתשובה,ומהנסיון שלי בנושא בדר"כ מדובר במרדנות גיל הנעורים,סכסוך עם ההורים או התפטות לתאוות,התשובה לעניינים אלו היא הגברת החינוך,וצמצום תופעות של "לייטיות" וישיבה על הגדר.

לעומת זאת חוזרים בתשובה חוזרים מתוך הכרה ביהדות כאמת לאחר בירור עמוק ומקיף.


ב.לא אנחנו אומרים זאת,מעולם לא היה קונצנזוס כזה בקרב תלמידי חכמים על כך שזו התחלת הגאולה.

למה זה כך ? משום שישנם סימנים לכך שהגאולה קרבה,סימנים אלו כתובים בגמרא.ואף לנגד ענינו אנחנו צופים בשיבת ציון כחלק מתהליך הגאולה,בעבר זה לא היה, ועכשיו כן.אלו הסיבות,איננו אומרים זאת סתם אלא כי המציאות הניבה את הסימנים הנדרשים.אני ממליץ ללמוד בנוסף על נושא "אתחלתא דגאולה".


למשל:קטנציקאחרונה

"כשארץ ישראל נותנת את פירותיה בעין יפה, אין לך קץ מגולה מזה".
הרב אליהו זצוק"ל אמר שמלחמת גוג ומגוג היתה בשואה. זה אומר שהמשיח כאן. מתי בדיוק היתה ליהודים מדינה עצמאית? בימי דוד ושלמה עד סוף תקוםת המלכים=תקופת ביהמ"ק הראשון.
הפעם השניה חוץ מהיום שהיתה 'כמעט מדינה' היתה בתקופת ביהמ"ק השני. היה פה פחה יהודי (ששבצר, ואחריו זרובבל, ועזרא שהיה לא ממש פחה אלא היה לו רשיון)

חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הספר:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

את יכולה להפסיק להספיםנקדימון

אף אחד לא רוצה פה לקרוא את מה שאת מציעה. אין לזה היענות.

אין כמעט אנשים חדשים שמצטרפים לפורומים אז מה שאת עושה זה פשוט לטמטם לנו את המוח.


 

אולי די כבר?!

נשמע סיפור מענייןקעלעברימבאראחרונה
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אולי יעניין אותך