לכל הסקרניםאנונימי (פותח)

ששואלים אותי למה קוראים לי "נער בוכה", הנה הסיבה האימיתית והמקורית ליציאה העצובה הנ"ל:

תנסו להקליד את המילים "נער בוכה" במהירות ותגלו שזה פשוט... קל! כל האותיות קרובות למרכז המחלדת (ע"פ חלוד), והזמן הכי קצר שהצלחתי להקליד אותם הוא 30 מאיות השנייה בסך הכל! לא ניסיתי לבדוק את הזמן הכי ארוך, אבל אני חושב שזה יכול לקחת לי כמה שעות. אם מישהו מתכוון לנסות, בבקשה שיודיע לי אחרי הבדיקה. תודה!

נער בוכה, איך חשבת על זה?אוסנת
מסתמא, יש משמעות עמוקה מאחורי שמך.
הנ"ל הינו רק סיפור כיסוי.

;)
גפ"מומו הפרה* זה קרוב אחד לשני...מומו הפרה*
האות "פ" זה בצד השני של המקלדת בכללאנונימי (פותח)
אם כבר אז "עמיחי", לחבר שלי לקח 16 מאיות לכתוב את זה.
ברקאי זה גם קצר....(מומולץ לנסות)חילא דמשכנא
כגודל המאמץ, גודל השכר.אוסנת
גם הגר בכר...שירושקי
זה שם של מישי!!
וזה ממש קרוב אחד לשני...
גם "תצמנה".אוסנת
חבורת חופריםם פגזניקית גאה!
פגזניקית גאה! זה בכלל לא קרוב!! ואזמה !! טוב לי עם זה!! |מוציא לשון|

ותכלס זה סיפור כיסוי. מה הסיפור האמיתי שאחרי זה.
תכלס- מזמן לא ראיתי בן-נער- בוכה..
באמת איפהה?? אני שיא המזמן לא ראיתי.. פגזניקית גאה!
תחשבו על זה.פלספנית
בס"ד
סה"כ גודלה של כל המקלדת הוא 15.5 ריבועי-אותיות קטנים. אותיות בשורה סה"כ 8/9/10 אותיות. כמה זמן כבר יכול לקחת להקליד עד 12 תווים!?
זה קשור לפרויקט השטו"ת?אוסנת
תמהני בזאת, מדוע ילדי ישראל הרכים, חופרים/טוחנים/מתפלספים (וכל שאר מילות הגנאי), על עניין שאין בו מה בכך.
אך באתי בזאת לנסות ללמד עליהם זכויות, על מנת שלא יקטרגו עליהם מן השמים (או המנהלים).
בוודאי סבורים הם, שהעיקר בחיינו הוא המהירות בעשית הדברים. אך לא ולא!
מוטב הוא להשקיע בעשית הדברים, על מנת שיצאו טוב יותר.
ראו דוגמא: ילד הסוחב אבטיח למשפחה נזקקת. ביכולתו- לקשור אותו לאופניו, ולגרור אותו על הרצפה.
אך הדרך היותר טובה הימינו, היא לסחוב את האבטיח בידיו הענוגות.
אמנם יותר קשה, ויותר איטי-אך משתלם.

ועל כן, באתי בזאת להכריז-אל נא תתפתו אחר העבודה הקלה! מצאו לעצמכם שמות ארוכים מאלו. ותבואו על שכרכם.

יברככם ה', וראו בטוב ירושלים.
מסכינה עם אוסנת.פגזניקית גאה!
גם אני מסכימה עם אסנת,מאחורי הקו
אבל שאלה אחת חייבת להישאל........................... אני חלק מהארבע שהשתלטו על הפורום???? או שזה היה הרבה לפני התקופה שלי? |חושב על עצמו|
אופס, התגובה למעלה הייתה בכלל לשירשור אחר |אידיוט|מאחורי הקו
אני גם כן מסכים עם אוסנת.השרוט מס 1
אך תשובה אחת חייבת להתיישב.
לא, את לא בין הארבע.
זה היה בי"ד תשרי השנה.
קישור בעניין:
Forum/Forum.aspx/t24762
אשרי, מה טוב חלקי.אוסנת
הפכתי לרבנית מקובלת.
רק אל תחושי מעל האולימפוס..פגזניקית גאה!
יצא קורעע..ראיתי.. ת'אמת גמאני הייתי בתקופה הזו..
|חש זקן|
אני לא מסכים-עצמי-
כי אם אפשר להניח את האבטיח על סלסלה שעל הסבל
ואז לסוע במהירות אז זה יהיה עדיף..

עיין ערך נמשל..
את השם נעמי הכי קל לכתובבצי.ג
בעצם.. גם יש כזה שם: חַי וזה- ממש קל..
נכון... ניסיתי?..=]לילו =]
לא קרובאנונימי (פותח)
א. זה לא קרוב אולי הכל באמצע אבל בשני צדדים של האמצע
ב. השם "גד" יותר מהיר לכתיבה (הם שתי אותיות אחת ליד השניה)
"בשני הצדדים של האמצע"???אנונימי (פותח)
מה זה???
אסנתאנונימי (פותח)
אם את דוגלת בשמות ארוכים למה שמך כל כך קצר ?????
בחיים לא פגשתי אנשים חפרנים כמוכםאנונימי (פותח)
מזעזעאנונימי (פותח)
אני שמח -עצמי-
ואפילו אם לא ניסת לאמר זאת כמחמאה אני בכול זאת לוקח זאת כמחמאה
למרות שאדם רגיל היה אמור להפגע אז אני לא נפגע כי כפי שציינתי אני לוקח זאת כמחמאה
מהמחמאה שאתה חופר???אנונימי (פותח)
חופר זו לא מחמאה- זו עובדה.מאחורי הקו
זאת עובדה מחמאתית-עצמי-
מכיוון שישנם אנשים שלא מוסגלים לחפור או לקרוא חפירה
כי מוחם עדין מדי בישביל זה
או שהמוח שלהם פשוט לא בנוי לחפירות האלו |מבין|,מאחורי הקואחרונה
או שהם פשוט לא משועממים.

אבל, נקודה למחשבה- כשאדם רוצה לענות תשובה לחפירה, עדיף שיקרא עד הסוף את החפירה גם עם שכל שלו "עדין" (חה, עלק) מדי בשביל זה, כדי שיהיה קשר בין התשובה לחפירה (או- למנוע פוסט מודרניזם.. חה, חה)
לכבוד החשובים שכאן, שאלה קשה באה לפיתחי-שדמות בחולות

הרמב"ם כתב שיש לשלב פעילות גופנית למען בריאות הגוף והנפש,

מהו ענף הספורט המומלץ ליושבי מחשב / מושב נסיעה.

העונה להגדרות הצניעות ?

פילאטיס מכשירים לנשיםפ.א.
לפי פריינטה הדרשןדורין השמיני

אפשר פילאטיס ולא זומבה

גם לגברים וגם לנשיםשדמות בחולות

כמובן.

 

ואם יש משהו מותאם לזוגות כרעיון לחיזוק בית של תורה ואמת - זה יהיה נהדר

הרעיון הטוב ביותר במחשב הוא הליכוןשמיניסט באמ"ש

לזוג, הליכון זוגי

נמכר ב3000 ש''ח להליכון ו4900 לזוג

בריכהelicoאחרונה
האם להגיד הלל כל יום(פירוט למטה)שמיניסט באמ"ש

הרי כל יום אנו צריכים להודות שכ"מ ביבי שליט"א יצא למבצע נגד מ"ה איראן ימ"ש

הרי לכאורה נראה לענ"ד שצריך להגיד הלל כל יום, שהרי כל יום אנחנו ניצלים מחדש מאותה אימה שהייתה יכולה להרוג בנו רבים וטובים

ואכן אנחנו אומרים מודיםאנונימי (2)
3 פעמים ביום בכל יום, ועוד כהנה וכהנה תודות, שירות והללים.


הלל המיוחד אומרים רק בזמן המיוחד כדי שלא נהיה דשים את ההלל בעקבינו ונמצא שכרינו בהפסדנו

בין כה וכה אנו דשים את ההלל,אז מה הבעיה להוסיף?שמיניסט באמ"ש
אבל אז מה יעשו בתפילהדורין השמיניאחרונה

של הרב מרדכי אליהו לקום כל יום ותיקין זה קשה

למי שלא מעודכן בעולם הישיבותדורין השמיני

יש שאלה שממש עולה בזמן הזה בכול עולם הישיבות (התיכוניות) ומה שמתחתיהם

האם כשסופרים ספירת הגומר סופרים גם ימי חופש או לא 

על כן הגעתי אל כבוד תורתכם על מנת שתדונו בשאלתי ותענו לי תשובה המניחה את הדעת

מה הדיןקעלעברימבאר
של שמיניסט שנהיה בן 18 במהלך ספירת הגומר? האם הופקע מכלל תלמיד ומפסיק לספור בברכה?
לִכְאוֹרֶה לאדורין השמיני

 כיוון שזה טבעי שבשמינית נהיים בני שמונה עשרה על כן הם קרויים שמיניסטים

אבל האם שמיניסט שעשהדורין השמיני

בגרויות חורף פטור מלספור  

כשם שמי שעושה פסח שניקעלעברימבאר
סופר מהראשון, כך מי שעושה מועד ב סופר ממועד א
ומה עם השמיניסט שלא עשהשלג דאשתקד
אפילו בגרויות קיץ? יספור עד מועד ג? או שאצל שמיניסט כזה החופש התחיל מספטמבר של 6 שנים לפני כן...
כנראה שלא כי זה כמו פסח שנידורין השמיני
האם סופרים שמונה שמיניות בספירת הגומר?קעלעברימבאר
או שהשמינית שנה הזאת היא שמינית שבשמינית שבגאו"ה (ישיבה גאונית הונללו)? 
אין גוזרים גזרות שהציבור לא יכול לעמוד בהםדורין השמיני

והרי אם כשסופרים ספירה אחת מתבלבלים קל וחומר בשתיים

וגם שמצינו בדוד המלך שכאן זה עדיין ספירת העומר ואין מערבין ספירה בספירה

וכי מתבלבלים מאי הוי?125690
אם טועים בספירה ומוסיפים ימים, ראוי להם שיתווספו ואם מורידים ימים, למעליותא הוא
שמיניסטים לא סופרים125690
הלימודים בשמינית נגמרים מוקדם יותר (החופש בפועל שלי התחיל היום)
יא עוקץדורין השמיני

אנחנו נשארים אחרי היסודי

אבל כשאתה סופר ספירת העומר אתה מכוון גם על הגומר

יכול להיות שכיוון שישדורין השמיני

בזמן הזה גם ככה אווירת סופא דקורסא ואם היית פוטר את החופשים היית יכול גם לפטור הכל 

על כן צריך לספור הכל

הרמוניהאחרונה

אתם שטוניקים גאוניים

..מפוצלשת(:

@אני))))

זוכרת תמקום הזה???

עוד פעיל?קעלעברימבאר
שבירכת אותי ביומולדתאני:)))))
ישןן
וואי נכוןןמפוצלשת(:
איזו תקופהאני:)))))

פעם היינו חברות;)

נכון ואז נטשת אותי😪מפוצלשת(:
בואי, אנחנו יודעים מי באמת נטשה..אני:)))))
סתם.. אבל מסיבות טובות לפחות🤭מפוצלשת(:
זה כן.אני:)))))
לא בא לי לדבר בפורום הזה
העלאה באוב אסורה מהתורהזיויק
כן, אבל יש לעיין אם גם העלאה באוב דיגיטלי125690
האמת דנו בזה במשפחהאני הנני כאינני

מצד מה שהיה בטקס המשואות השנה, שהעלו באוב את חיטמן וכו'.

מה היה שםדורין השמיניאחרונה

 בשביל הלא מעודכנים

תרצו שנעיר פה את הפורום הזה?שדמות בחולות

יש לכם ממנו זכרונות טובים?

 

יש שרשורים שחקוקים לכם עמוק עמוק בראש?

 

תשתפו אותי (החדשה שבא לה להכנס ל"חבורה")

אני ארצה למרות שלא הייתי פהקעלעברימבאר
כנ"ל125690
...שדמות בחולותאחרונה

@משה תספר לנו מה היה פה ואיך מעירים פה ת'עניינים?

 

נשאלה שאלהשמיניסט באמ"ש
האם אדם המשחק כדור מים ונתן מכה תוך כדי ריחוף בפחות מג טפחים והכניס, נחשב שער או אינו נחשב שער?
למה שלא יחשב?אניוהוא
הוא לא במים ואם לא במים אז לא נחשבשמיניסט באמ"שאחרונה
הניגון הוא בשהרגלים יצאו מחוץ למים
שאלה רבתיקופת חיסכון

אם אתה יושב לך על חוף הים, ולפתע פתאום אתה רואה לא פחות ולא יותר- את אבו מאזן טובע! כן, בהחלט שווה! אבל כעת עומדות בפניך שתי אפשרויות, או להציל אותו או לשבת על פסק זמן ובירה. מה היית בוחר גולדסטאר או מכבי?

הייתי הולך לעזור לואניוהואאחרונה
לוודא שהוא טובע לגמרי.
שאלהשמיניסט באמ"ש
אם עברתי בשבת מרשות היחיד אחת לאחרת ע"י שיגור ולא עברתי ברשות הרבים שבאמצע, האם הוצאתי מרשות לרשות?
לא125690

זאת מחלוקת ר' מאיר וחכמים אבל להלכה, אם אתה מעביר חפץ מרשות היחיד לרשות היחיד שלא דרך רשות הרבים אתה פטור, אני לא רואה סיבה שזה יהיה שונה במקרה הזה.

יותר מעניין לשאול מה הדין במקרה של שיגור למרחק של יותר מד' אמות ברשות הרבים עם משהו שיש בו כדי הוצאה ביד

מה הדין בשיגור מרשות היחיד לרשות היחיד שרחוקההוד444
יותר מאלפיים אמה?
בעיקרון השאלה היא איך מתבצע השיגור125690

אם החלקיקים של האדם עוברים באוויר ומתחברים מחדש בנקודה אחרת (ע"ע צ'רלי בממלכת השוקולד) נראה שזה אסור. אם זה לא כולל מעבר בשטח שבין המקומות אני חושב שזה מותר. כמובן שבמקרה כזה יהיה מותר למשתגר ללכת רק ד' אמות מהמקום שאליו הוא שוגר.

אני חושב שברשות היחיד השאלה לא רלוונטית, אני לא זוכר בדיוק את הכללים אבל נראה לי שלפחות לרוב, המדידה של אלפיים אמה מתחילה מקצה רה"י, אם זה נכון, מה שכתבתי נכון רק כשמדובר על רה"ר

אוקי מגניבהוד444
מה הדין במנהרת קוונטים?ימח שם עראפת
או במנהרת הזמן?
עברת ברה'ר מעל י' טפחים או מתחת לי טפחים?אניוהוא
מסתומא אם הוא נזרק,ימח שם עראפתאחרונה

זה היה מעל עשרה טפחים, כי דרך בני אדם כשהם זורקים זה מגובה החזה בדרך כלל, ובהנחה שאנחנו לא עוסקים כאן בילדון אלא בבחור, יש לשער שהוא זרק מעל עשרה טפחים.

אולי יעניין אותך