התייעצות קלה ...שקד123

ל"ג בעומר עם מי אתם עושים ?

עם חברים \שבט\משפחה?

אם חבר\ות\ים שלכם היו אומרים לכם להיות איתם במדורה מעורבת הייתם מסכימים?


אני שואלת את זה מפני שהציעו לי להשתתף אבל אני בהתלבטיות כי שנה שעברה הייתי בכמה מדורות 

וגם היתם אבל לקראת הסוף הם התחילו לשחק "אמת או חובה" ...ועוד ,שלא נפרט

וזה לא מתאים לי .


אשמח לשמוע הערות \מענות \טענות....




מנהלים בבשה לא למחוק......


גם אני לא יודע.....קשקשן על הגג
שבט ומשפחה=] בעז"ה!ט!הר

ואני במעורב...

 

אם את רוצה אסביר באישי, אין לי כח פה..

אם יהיה לי איפה להיות, זה יהיה נחמד.ד"ר אריק

בס"ד

אני כבר לא חניכה, ומההדרכה יצאתי, שאר החברות שלי מדריכות, אז מה שנשאר לי בעצם לעשות זה לחלק צ'ופרים בין המדורות של החברות המדריכות...

מקסימום, זה יהיה ל"ג בעומר ראשון מזה הרבה מאוד שנים שאני אלך לישון מוקדם ;)

 

השאלה היא לא מה החברות הדוסיות שלי יגידו עלי, אלא מה אני אחשוב על עצמי אחרי שאני אלך לדבר כזה. שנה שעברה היית? ראית שזה לא בשבילך, לא לטעמך, לא לרוחך, ולא לכבודך-? -לדעתי אל תעשי את הטעות הזאת שוב.

אין לי בעיה עם מעורב, יש לי- תלוי מה רמת המעורבות, הדרכתי בסניף מעורב, ואני אומרת לך מניסיון- אם לך זה מפריע, אל תכניסי את עצמך למצב הזה שוב.

אני בשבט (אריאלניקית)ובשכונה שזה משהו אחר.פיתה פיתה

גבעת האולפנה.אז כאילו.....


אני בסניף..תפוזית
איפה שאת מרגישה הכי נוח והכי בסדר,כנרית על הגג=)

ואיפה שלא תצאי אחרי זה בהרגשה של אוף.

בכל זאת- חג! כדאי לצאת ממנו בטוב...


בהצלחה נשמה! תהני

/////שקד123

זה לא שאני נמצאת בחברה נפרדת (אני כן מדברת עם בנים אבל אני שומרת נגיעה ואין לי חבר)

אבל כמו שאמרו יש רמות במעורב אז אצלי זה חברויות וחיבוקים ביניהם וכו'

הם כל הזמן שואלות אותי אם אני באה ואני לא בדיוק עונה

אז אני לא יודעת מה לעשות......



תגידי לעצמך דוגרי-כנרית על הגג=)

מה את רוצה? איפה תרגישי טוב?

בתור צפונית...עץ על מים

מאז שאני זוכרת ת'צמי כל שנה עליתי לרשב"י. (חוץ משנה אחת... אהמממ הודיה


יש כאלה שיגידו וואווו שאווה לך רצח.

אבל זהו שאלף פעמים אני אגיד - לא!!!


הדבר הכי מזעזע בל"ג בעומר זה מה שהולך ברשב"י.

מקום שתנא קדוש קבור שמה הילולה שלו חג, והכל חילול שם ה' אחד גדול, 

לבוא פעם אחת וואלה זה מזה סבבה באמת, לבוא להתקרב לציון להצליח להכנס וזה אחלה, אבל ברגע שאתה שמה כמה פעמים אתה קולט תזוועה ודוגרי חבל שיש את זה, באמת חבל! אנשים שמה רומסים אחד את השני - פיזית! העלייה לשאטלים וכו' היא אחד המזעזעות, דוחפים זקנים, שמירת נגיעה? לא קיים... וכן עוד ועוד.


בנוסף זה ה-מקום לשבבניקים, בקיצור אני ממש לא אוהבת..

כל שנה אני עולה מחדש כי כולם עולים אז מה אשאר בבית לבד? לאיזה מדורה אני כבר אלך? סתם להשאר בבית? כולם יוצאים ובדר"כ זה גם אורחים וזה... ומה אשאר? אז אני הולכת בתקווה שהשנה יהיה יותר טוב משנה שעברה וכל שנה מתאכזבת מחדש.


אני לא אומרת לא לבוא, אדרבה מי שרוצה מוזמן, ומי שרוצה (בלשון נקבה!אישה) ואני מכירה אותה גם מוזמנת אלי אחר כך וזה... אבל זה תלוי למה אתם באים, מי שבא כי כולם באים - שלא יבוא!!!

מי שבא להתפלל ולחוות את היום הקדוש, יש גם הרבה קדושה במקום אני לא אומרת שלא, לראות אנשים בהמוניהם באים להתפלל זה מטורף... שיבוא אבל זה לא המקום האידיאלי ביותר מבחינתי.


מי שממש רוצה לבוא - בבוקר צהריים למחרת זה אחלה ממש לבוא! מנסיון היו שנים שהייתי עולה גם בבוקר... 

ובאמת אני מקווה שהשנה זה יראה יותר טוב בעזרת ה'... אמן!


(ובאמת תבואו, אולי נצליח לעשות שמה גם להגדיל את קידוש שם שמים ולא רק את הדברים השליליים שלצערי נראים יותר... לראות כמה חברה צעירים דוחפים בנאדם מבוגר לי זה עושה ממש רע, אולי נצליח לשנות את זה - הלוואי בעזרת ה'!)


(זה לא הכי קשור אבל היה חשוב לי לפרוק)



מכאן בנוגע לנושא השרשור המקורי:

אם זה לא מתאים לך אז לא ללכת, זה סתם חבל, זה יום מלא בקדושה וכל מה שעושים ממנו זה מדורות שגם הם באו לסמל קדושה ונהיה מהם רק חילול ואירועים מעורבים וצחוקים עם החבר'ה ולאיודעת מה..

עם החניכות המווושלמות שלייייי בסניפהמדהיםםם!נועוש=]]!!
כעיקרון, לכי על מה שטוב לך.- דניאל -אחרונה

אני שנה שעברה עשיתי משהו קטן עם החברות הקרובות (סתם, מדורונת קטנטונת בחצר של אחת מהן, והכינו לנו פלאפל וצ'יפס וכו'), ואז נשארתי אצלה לסרט ודיבורים, ככה עד מוקדם מאוד בבוקר. היה כיף ממש, במיוחד כי זו חֶברה מוכרת וקטנה.

חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הספר:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

את יכולה להפסיק להספיםנקדימון

אף אחד לא רוצה פה לקרוא את מה שאת מציעה. אין לזה היענות.

אין כמעט אנשים חדשים שמצטרפים לפורומים אז מה שאת עושה זה פשוט לטמטם לנו את המוח.


 

אולי די כבר?!

נשמע סיפור מענייןקעלעברימבאראחרונה
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אולי יעניין אותך