מ-ז-ע-ז-ע אין גבול לתת רמה ולציניות של ילדים???עירוניסט גאה

מכתב שכתבו תלמידים בבני צבי לראש הישיבה שליט"א לקרוא ולבכות:

 

 

רב אהרון טרופ-ראש ישיבת "בני צבי" בית אל,שלום רב!

 

לפני כמה ימים הותקף פועל בניין ורוסס בגז פלפל בישיבתך,

הצטערנו מאוד לשמוע על התקיפה החמורה של הפועל שהיה בעצם חף מפשע,

רצינו להתנצל בשם הפוגע ולגנות את המעשה-אסור לפגוע בפועלים ערבים

הם גם בני אדם , לכן אנו התלמידים מצטערים מעומק לב על המקרה החמור

אנו מקווים שהתוקף התחרט על מעשיו ולהבא לא יפגעו בפועלים שיעבדו בישיבה.

 

התלמידים:

יהונדב הירשפלד הי"ד

שגב פניאל אביחיל הי"ד

רועי רוט הי"ד

אברהם דוד מוזס הי"ד

נריה כהן הי"ד

יוחאי ליפשיץ הי"ד

יהונתן יצחק אלדר הי"ד

ודורון מהרטה הי"ד

 

נרצחי הפיגוע בישיבת מרכז הרב.

 

תגובתי לאותם אנשים:

 

אתם לא מתביישים להשתמש בציניות ובזלזול בשמותם של קדושי עליון
אלה שנרצחו על קידוש שמו יתברך רק בשביל לנגח את ראש הישיבה שלכם
על כך שהוא לא מסכים עם כל קוצון מטומטם שלא יודע מהחיים שלו ובטוח 
שבזה שהוא פוגע בערבי הוא מציל את העולם???
תתביישו לכם הלוואי שהיית עכשיו לידי היית מפוצף לך את הצורה
מינימום של טיפת דרך ארץ וערכים אין בך ובכל חבריך הקוצונים מרוב 
"אהבת התורה וארץ" אתם עיורים לכל השאר בשם אותה "אהבה"
אתם מרשים לעצמכם לחלוק ולזלזל בראש הישיבה שליט"א רק בגלל
שהוא לא מסכים עם דעתכם למה מי אתם חבורה של נערים בני 15/16/17
שלא מבינים מהחיים שלהם? שלא יודעים להסתכל טיפה מעבר לפופיק שלהם?
שבטוחים שהם הכי חכמים מכולם ורק הם יודעים הכל? שבשם "אהבת הארץ" הם
מרשים לעצמם לעשות ככל העולה על רוחם

אתם מביישים את כל הציבור הדתי לאומי השפוי בארץ שלא רוצה חלק איתכם ובמעישכם
בגלל מיעוט קיצוני כמותכם אנחנו נראים כמו שאנחנו בתקשורת אתם הורסים את כל התדמית
שהרבנים בישיבה עומלים קשות על מנת ליצור לישיבה וברג אחד של כעס ושל פזיזות אתם הורסים את כל מה שהם בנו במשך שנים!!!!

אתם רוצים לעשות ככל העולה על רוחכם? תעשו אך בלי שהציבור הדתי לאומי והישיבה יצטרכו לקחת אחריות על מעשכם!!!

לא מסכימה איתך קצת.. אפרט יותר מאוחר..פצפונית
אני גם לא מסכים איתך וכבר דיברתי איתךחסוי123

וד"א אם אתה לא רוצה שיהיו לצערנו עוד קדושי עליון כאלה כדאי לפעול בהתאם.....

כל מילה בסלע.....אמיר..!..לב אדום.

ותרגיעו זריז את הביקורות שלכם.....

ילד (כן, ילד) מרסס על פועל ערבי רק בגלל שהוא כזה.. או אולי הוא חשש שהוא ישלוף עליו איזה טיל כתף בטעות..

אוקי סבבה...הייתי קורא לזה טעות אבל זו לא הנקודה..

אתם לוקחים שמונה נרצחים, שמונה קדושים, ומכניסים אותם במכתב שאני רוצה לראות אם יהיה לכם אומץ להניח על שולחנו של הרב טרופ..

מה נסגר...?!

 

זה לא מתקרב להצחיק, ולא לשום מגמה שאתם חותרים אליה, יש דברים שלא משתמשים בהם.

 

שכול, לדוגמא.

 

אולי המחבל שקצר את הנרצחים בספריה היא עובד, נהג. אי אפשר להקיש על כל פועל ערבי שהוא גם מחבל.

אבל ריססתם, הכנסתם בו..

סבבה...

 

עופו לעשות תצוגת שרירים על כל הדוסים בארץ, או על הבנות של רעיה..

שידעו שאתם נאמנים וקנאים לעבודה עברית... שאתם שונאים את אלו שמשפצים לכם ת'גג רק בגלל שהם לא כמוכם..

 

אחלה..אפשר להתווכח על זה, האם זה היה נכון או לא..

אבל בבקשה..

יש דברים שהם לא קשורים, שלא צוחקים איתם ועליהם.

 

 

שבוע מקסים..

 

 

לא הביאו את זה לרב טרופ...אדם אחד

ו--- בקשה, לא להכליל את כל התלמידים בישיבה....

שגם לא יביאו...זה באמת מזעזע ומגעיל.שוקו =)
משהוא יכול לומר מה כל כך מזעזעטוביה2

שימו לב אני לא יודע אם זה נכון אבל זה נראה כאילו הרב טרופ הכניס ערבים למתחם הישיבה

להזכיר למה אסור לו לעשות את זה גם אם הוא לא דוגל בעבודה עיברית נחשב לדבר חצוף?

 

הם חתמו בשם נרצחי פיגוע שקרה בגלל העסקה של ערבים

שימוש בשם הנרצחים הוא ציניות?

(רמז למות סתם זה לא קידוש ה' ואם הם מתו כחלק מהמאבק אז למה אסור לומר למה הם מתו)

 

ובאשר למה שפותח השירשור כתב על כך שאנו מכתימים ציבור שלם אני רוצה להזכיר שמגרון "נאבקו" בשמנו ומכרו את העקרון שארץ ישראל לא פתוחה למשא ומתן בשמנו ולכן למה שאנו נהיה יותר מנומסים מכם

מי שנהרג בגלל השתיכותו לעם ישראל,לך דומיה תהילה

בין במאבק ובין לא במאבק, נקרא שמת על קידוש ה'.

כן יש לנו מספיק נרצחים על קידוש השם לא צריכים עוד.היהלום שבכתר
טעות נפוצהטוביה2

אם הוא נהרג מבחירה (לדוגמה אם אנסוהו לעבור עברה) אז זה קידוש ה' אבל אם מישהו מת סתם למה זה אמור להיות קידוש ה'?

עצם זה שהוא נהרג בגלל שהוא יהודי - הופך את המוותSimplePlan

שלו לקידוש ה'.

תודה רבה אך שלי היה לי קרובטוביה2

אוכל נבלות לתאבון ביום כיפור טוב לישמוע שהוא זכה לעולם הבא

אין כלכך קשר.SimplePlan

בנאדם שמת כי הוא אכל ביוה"כ - הוא מת כי הוא חטא, כי הוא עבר על מצווה של הקב"ה. נכון, הוא יהודי, אבל הוא לא מת בגלל זה. הסיבה למוות שלו - כי הוא חטא.

אדם שמת מפיגוע, ח"ו, הוא מת בגלל שהוא יהודי. עצם זה שהוא יהודי גרם למוות שלו.
וזה קידוש ה' בפני עצמו.


תקרא קצת מאמרים על קידוש ה' בשואה. 
 

מה?!יודלה

נכתב בתגובה ל- דביר..!

וכשערבי רוצח יהודי לא אחד לא שתיים גם לא אלףרק בגלל שהם כאלה???

אני לא מסכים בכלל עם צגת המכתב אבל ממש ממש לא מסכים אם ההצדקה של הערבי התמים הצדיק והמסכן שסך הכל רצה אוכל לילדיו המסקנים...

בגלל אנשים כמוכם ככה נראת המדינה...

אני ממש לא מסכים איתךמרדכי

בס"ד

 

לפי דעתי זאת היא הדרך הנכונה הכדי להראות מהם הנזקים של העסקת ערבים.

 

והשימוש בתמונות הוא לא ציני, אלא זאת הדגמה ממקרה שהיה ולא לקחו ממנו לקח!

אם ימשיכו להעסיק ערבים לצערי אנחנו נראה עוד הרבה תמונות כאלה.

ג"א לא מסכים.איתיאל קריספין

לפעמים כדי שדברים נוראים יקלטו צריך לזעזע.

מצטער שאני מתערב לכם בפורוםאיזה טוב ה'!!!!

מבלי להיכנס לדיון ההלכתי על האם בכלל מותר להעסיק את אותם פועלים בישיבה או לא, האם ראש הישיבה היה מוציא טיול של התלמידים ללא מלווה נשק? לא.

 

למה הוא לא היה מוציא טיול כזה? מתי שמענו פעם אחרונה שהיה שימוש במלווה נשק בטיול של בי"ס?

 

התשובה היא כי יש לו אחריות לשלום תלמידיו והוא צריך לוודא שהסיכויים שתלמידיו ייפגעו יהיו נמוכים ככל האפשר.

 

העסקתו של בן עם אחר שהעם שלו עסוק בלחימה נגדנו מלבד העובדה שהיא נותנת לאותו עם כח במלחמתו נגדנו באופן כללי עלולה לסכן את חיי תלמידיו של ראש הישיבה.

 

איזה פנים יהיו לראש הישיבה אם חלילה וחס הוא ייצטרך ללכת לבשר להורים שבגלל שרצינו לחסוך חצי שקל לכל שעת עבודה הבן שלהם נרצח?

 

השימוש שנעשה בשמותיהם של קדושי מרכז הרב הי"ד נועד לזעזע ולהתריע שמקרה כזה יכול ח"ו לקרות שוב ולקוות שראש הישיבה ייקח את הדברים לתשומת ליבו בבואו לבחור את מי הוא מעסיק.

 

אם מישהו לא היה מספיק מזועזע מעצם הרצח ולא הפיק את הלקחים כנראה שצריך להזכיר לו את המקרה הנ"ל.

 

 

עקיבא ויעל צודק לגמרי!!!!חסוי123
זה לא משנה.מחפש את האור..

אני לא מכיר את הסיפור מקרוב, ולכן אני מודיע מראש שמה שאגיד עכשיו מבוסס אך ורק בהנחה שהפרטים שפותח השרשור כתב היו נכונים, כולל לשון המכתב והמעשה שקדם לו - אם אכן היה מעשה כזה, והוא עצמו לא רק "הומצא" לצורך המכתב. וגם אם הוא הומצא, עיקרונות הדברים שאכתוב הם נכונים ואמיתיים.

 

שמת לב עקיבא - וכמוך רוב המגיבים שראיתי עד עכשיו - שרוב הביקורת בעד או נגד התמקדה במכתב עצמו, ולא במעשה שקדם לו. ברור שצריך ביקורת גם על זה, אבל קודם כל, בצורה אנושית פשוטה. ביקורת על המעשה. אני לא יודע אם אתה מצדיק את המעשה או לא - אבל לבוא אל פועל ערבי, ורק בגלל שהוא ערבי, במחשבה שזה מה שיציל אתכם, להתקיף אותו? לא רק זה - מילא אם זה היה סתם ערבי שהיה נכנס למתחם הישיבה ללא אישור - גם אז זה לא היה מוצדק, אבל לפחות טיפה יותר מובן - אבל לתקוף פועל שככל הנראה ראש הישיבה עצמו, או המנהל של הישיבה, אישר - השתגעתם? אתם יכולים לחלוק על שיקול הדעת של המנהל/ראש הישיבה - אבל מכאן ועד לקחת את החוק לידיים רק כי ההחלטה של הגור העליון לא מתאימה לכם?. רוצים לפתור את העניין? זאת לא הדרך. יש דרכים אחרות. אתם יכולים לפנות במכתב לראש הישיבה, מכתב מנומס, שמכיר בכבוד הרב, ולהסביר לו למה לדעתכם זה לא הגון ולא מוסרי (אגב, גם אני חושב שזה לא הגון ולא מוסרי להעסיק פועלים ערביים...אתם יכולים לקחת את סבא שלי ולהעסיק אותו, הוא שיפוצניק יהודי, ואפילו גר ממש קרוב לבית אל!!!-אה, כן, זה היה פירסומת מכוונתקורץ). להעסיק פועלים ערביים. אתם יכולים להפעיל את ההורים שלכם שייצרו לחץ על ההנהלה. אתם יכולים אפילו לארגן הפגנת תלמידים בטוב טעם, או לחילופין לבקש לשבת נציגי התלמידים עם הרב שיסביר להם את העניין. אבל לתקוף? מה העניין? תהיו בטוחים שבזה אתם לא גורמים ליותר טוב בעם ישראל. זה לא מה שיגרום לערבי לפחד מלתקוף יהודים - צה"ל כן. מה שזה יגרום, לדוגמה, הוא סכנה שיבטלו את ריקודגלים, בגלל פרובוקציות שלעיתים ימין קיצוני מבצע בו מידי שנה ושנה (ואני לא מדבר על ערבי שהתגרה באלימות ממשית, אלא כן, גם על מקרים בהם הצד היהודי פתח את הקטטה והתגרה בערבים, ואז בלאו הכי הגיעו גם למכות ופציעות. טוב זה לא מוסיף, תהיו בטוחים.).

 

כלומר - למחות אפשר, אבל יש דרך.

 

ועכשיו לעניין המכתב - יש דרך איך כותבים מכתב. גם אם לא היו משתמשים בשמות הנרצחים, שזה עניין חמור בפני עצמו כי לערב אותם בצורה צינית כזאת זה לא הגון, גם אם זה למטרה שלכאורה היא נכונה. אבל עוד לפני זה - גם בלי שמות הנרצחים המכתב כמו שהוא מנוסח אינו ראוי להנחה על שולחנו של ראש ישיבה (ואני באמת מקווה שמה שאמור פה הוא נכון ושהרב לא קיבל את המכתב בסוף). יש דרך לפנות לרב, וזאת לא הדרך. 

 

ואגב - אני בטוח שלפחות הרוב כאן שעם שכל יודעים שלא מדובר בכל תלמידי הישיבה, ואני אפילו מניח שלא מדובר ברב, אלא כמו תמיד בכל מקום, יש את האלה שקצת חורגים מהקווים. נקווה שיבינו את הטעות. מותר להודות שזה טעות גם אם זה אומר שבכך לכאורה אתם "משפילים" את הכבוד היהודי. להיפך, אתם מרוממים אותו בכך שאתם מוכנים להודות שגם אנחנו היהודים לא מושלמים ועושים טעויות לפעמים.

 

ותאמינו לי שאם בדרך אחרת היו פועלים - היה אפשר לגמור עם העסקת הפועל הערבי הרבה יותר מהר והרבה יותר בשקט, והעיקר, בצורה מכובדת וראויה. אז ליצור פרובוקציה? בשביל מה?

 

(אה, ואם אתם רוצים להרחיק לכת - תבדקו עם הישיבה, אולי הפער במחיר בין פועלים ערביים ליהודיים באמת כל כך משמעותי, שאתם יכולים להגיע להסכם עם ראש הישיבה והמנהל, וכמובן עם ההורים שלכם, שאת ההפרש או לפחות את חלקו, חצי חצי או משהו כזה, יוסיפו לתשלומים בקבועים שמשלמים ההורים. לא בטוח שזה רעיון טוב, ויש כאלו שיתרעמו עליו, אבל לכו תדעו מה המצב הכלכלי באמת של הישיבה...אתם לא עמוק בזה...).

מביישים את הציבור ה"דתי לאומי השפוי"?יהודי מרמ"ג

אתם מביישים את עמ"י. רוצחים!

 

 

אני בעד המכתב. חנמאל. אתה מוזמן להגיע היוםהיהלום שבכתר

ולפוצץ לי את הצורה.

איזה באסה עכשיו חושבים שאתם ממשצעיר רענן

מפורעים ופרועי חוק.

אדיוט. 

על זה אמר הרב בנימין[כהנא] "אין עם לבדד ישכון ובגויים לא התחשב..." לא מדבר רק על גויים....

אה כן ואגב,היהלום שבכתר

תקרא את ספר הניסים של גוש קטיף, כמה פיגועים היו מערבים שהועסקו? אני לא נכנס איתך לצד ההילכתי שבעניין, שבו לצערי לא נראה שמישו מתייחס אליו בכלל.

אנשים עושים מעשים כאלו כי הם לא רוצים להיות הנרצח הבא! לא מתאים להם שבגלל כמה יפי נפש בשילוב עם חוסכי כסף הם יהיו ברשימת ה הי"ד. למה מת מצווה בלוויתו מגלים את פניו? בשביל שיזדעזעו! הצליחו לזעזע אותך? יופי, בוקר טוב, עכשיו אול תבין את התועלת בפרסום מכתב "פרובוקטיבי" כזה. הציניות לא משרתת כאן ילדונים משועממים. היא משחקת במשחק של חיים ומוות.

יאללה אמיאמיר על תחפור אתמול הוא הסביר לך..יהודי קטן

 

 

^^^^^^צודק היהלום שבכתרחסוי123
תמשיך להיות שפוי.יהודי מרמ"ג

על המצבה שלך נכתוב: כאן נקבר שפוי... אחרי שהבועלים יהרגו אותך.

 

 

משוגעים........לב אדום.

מה נטרק איתכם...??..

לבנאדם מותר להביע דעה, אל תגררו את זה לתת רמה של "על המצבה נכתוב.."... ולרוצחים..

אין לך שום זכות לרסס פועל ערבי בגז מדמיע, אין לך שום זכות לקחת החלטות כאלה לידיים שלך..

רוצה לשנות...? דבר עם ההנהלה שלכם, תנסה להפעיל שכנוע...!

אל תעשה מעשים פרובוקטיבים שיגרמו לכם ללכת עם חזה מנופך של סלב, אין מה להתגאות בזלזול בחיי אדם..

 

,,,איך אני יודע שתקפצו....... סתם תחושת בטן..

אבל לא כל פועל ערבי הוא מחבל שמת להרוג אותך, לפעמים הוא בסך הכל רוצה להאכיל משפחה.

בגוש היו המון פיגועים שהגיעו ממועסקים, אבל היו גם כאלו שהיו בידידות ורק עזרו, תלוי איך מסתכלים על זה.

סוג של סיכון, נכון, אז אם בא לך...אל תעסיק ערבים..

 

אבל גד מדמיע...??

 

 

לאידע....תגידו מה שתגידו...

לדעתי, נוטף ילדותיות.

 

 

 

לכל בנאדם יש זכות בסיסית להגן על חייו.יהודי מרמ"ג

הטיעונים המטומטמים שלך לא אומרים כלום.

כרגיל למזרוחניקים אין מה לענות אז הם לא נכנסים לגופו של עניין.

מי שמזלזל בחיי אדם, הוא מי שמספק פרנסה לאויב.

ממתי לבנאדם מותר ל"קחת סיכון" על חשבון אחרים?

 

חבר'ה. זה דיון, בבקשה תכבדו אחד את השני..ט!הר

 

תקשיב בנאדם...!..לב אדום.

נתחיל בזה שתכבד. גם דעות נוגדות לשלך.

אוקי...?

 

לא אמרתי שהמצב בו מועסק עובד ערבי הוא אידיאלי, לכן ביקשתי שתפנה להנהלה, תתנהג לפחות כמו בן אנוש..

גם לא אמרתי שמותר לאדם לקחת סיכון, אם הוא אחראי על עוד אנשים, אבל הכל ייפתר מול ההנהלה..

 

לך אין זכות לעשות מעשים על דעת עצמך, במקום שאינו שלך.

הערבי ההוא לא ניסה לתקוף אותך, במידה והיה מנסה, הייתי מעריך אותך מאוד..

אבל הוא לא.

אז גם אני לא..

 

אף אחד לא אמור להעריץ אותך על מעשים כאלו, צא מהסרט..

 

ובכלל, לא מדבר על המכתב.

רק על התקיפה.

וזה בדיוק העניין. "הערבי ההוא לא ניסההיהלום שבכתר

לתקוף אותך במידה והיה מנסה הייתי מעריך אותך מאוד"

 

למה לעזאזל השתרש בציבור שלנו העניין של חכה לבעיטה ואז אם תוכל תגיב, למה?

 

למה החיים שלו שווים יותר משלי? הרי כולנו מסכימים שיש אפשרות כזאת שהוא  כן יתקוף אותי, יש כאלה שרק רוצים פרנסה אבל כמו שאמרתם כולכם יש אפשרות שהוא יפגע בי!!!

כשאני משם כמה שקלים יותר ואני מעסיק יהודי, אני יודע בוודאות שהוא לא יפגע בי! האם זה לא שווה את המחיר? האם לאדם שרוצה לחסוך יש זכות לחסוך על אפשרות הסיכון של חיי???

מישהו אמר שאסור להתגונן?מחפש את האור..

לא אמרנו דברים כאלו. במצב שיש חשש אמיתי ומוצק, תתגונן. אבל אתה לא יכול "להדר" במצווה ולפגוע בכל ערבי שבסביבתך רק כי הוא מועסק על ידי גורמים שלא מבינים את העדפותיך (אגב, גם אתה - ההורים שלך קנו בית/דירה? אם כן מאוד הייתי רוצה שתספר לי מי בנה את הבית שלכם, ערבים או יהודים. כי רוב הסיכויים שזה ערבים, סלח לי... ואם זה באמת ערבים - תן לי לנחש שלא הכנסת להם בעיטות בזמן שעבדו. ואם כן, אתה חולה, סלח לי. 


אחרת יהיה פה מצב של אנרכיה - כל האיש יעשה הישר בעיניו. אתה יכול להגיד שזה אידיאלי, אבל אני לא רואה שום דבר אידיאלי בלתקוף כל ערבי בפני עצמו רק בגלל החשש שאולי הוא יפגע בך. ברור שיש חשש - אבל החוק, להזכירך, לא נתון בידיים של אף אחד פרטי, גם במדינה בה בעזרת ה' תשלוט ההלכה. גם במדינת הלכה הדיינים וראשי העם לא היו נותנים לך לתקוף כל ערבי שאתה רוצה (בהנחה שהוא עדיין היה גר בארץ)... אלא, אם ככוח ציבורי, כמדינה, כשליחים שלה, מחליטיםן החלטה כזאת או אחרת, אזי אפשר לבצע אותה. תגובה של אדם פרטי ללא חשש אמיתי לפגיעה בגוף/בנפש- לא מקובלת. 


ושלא תטעה - אני אוהב את ארץ ישראל בדיוק כמוך, וכמו שציינתי כבר, סבא שלי שיפוצניק יהודי ככה שאין לי שום אינטרס לעודד יהודים להעסיק ערבים, אלא להיפך - אבל משם ועד לפעול איך שפועלים האנרכיסטים, גם הימניים - זה לא מתאים. ראה את הרמב"ם שתמיד קרא לבחור את דרך האמצע - לא מטורף לשום כיוון, אלא נורמאלי שנוטה לצד הנכון. אז לידיעתך, גם "נורמאלי" יכול להקים ישוב ביו"ש בדיוק כמוך (ועשו את זה והרבה), אבל לא לקרוא לחייל בצבא נאצי (לא אמרתי שכולם עושים את זה אבל יש שעשו), גם אדם נורמאלי יכול בדיוק כמוך להשתתף בהפגנות של אהבת העם, הארץ, פולארד וכל השאר - אבל לדעת שכאדם פרטי בפני עצמו אסור לו להחליט על  דעת עצמו שהוא תוקף אחרים. 


מה אנחנו, מאפייה? זה שהם חיות כאלה, הערבים האלו, לא אומר שגם אנחנו צריכים לרדת לרמה הזאת - הרי המטורפות הזאת, גם אם היא בשם הדת, אין לה מקום במציאות היהודית. (ולא, אל תביאו לי עכשיו את מקרה השמונאים כסתירה לדברים שלי. אתם יודעים שיש הדבלי שמיים וארץ, וברור לי שכאשר חשמונאי בפני עצמו ראה יווני כלשהו מסתובב בארץ, לא חמוש, לא קורא תיגר, ולא מאיים - ברור לי שליבו היהודי לא נתן לו להרוג אותו סתם ככה בלי הצדקה. יכול להיות ש10 דקות אחרי זה הוא הרג אותו בקרב שהתפתח בין הלגיון היווני למכבים - אבל לפני זה, לא.).


אתה יכול לחלוק עלי, אני מבין, אבל לפחות תנסה לשמור על גבול כלשהו שאתה תקבע לעצמך, אחרת תאבד את עצמך לדעת מהר מאוד. בן אדם שבשם העקרונות שלו לא משאיר לעצמו גבולות - אדם כזה לא מתנהג בצורה יהודית, מצטער.

העתקתי בשבילך את תגובתי כאן:היהלום שבכתר

ב. בואו לא נתחמק מהעניין. לעובדים ערבים או לפועלים ערבים יש את הפוטנציאל הגבוה לתקוף. אישית אני בעד גם לתקוף את המשפחה "המסכנה" ושוב, אנילא שונא אותם, אני גם לא כהניסט, אבל אני עושה הבחנה. יש כאן עם שרוצה להעיף אותי מהארץ. כל הפיגועים שהיו זה לא על ידי רוסים, תאילנדים לא התפוצצו כאן באוטובוסים, מי שכן אלו הם הערבים. כאשר לבנון נלחמו בנו לפני חמש וחצי שנים היה ברור לכולם שלא כל העם הלבנוני רוצה מלחמה אלא הוא רוצה סה"כ להביא אוכל הביתה. כנ"ל בעזה כנ"ל בסוריה. אבל בגלל זה אנחנו לא נאבד את חיינו. זה שהדוב הולך עפ פרוות כבש זה לא אומר שהואלא דוב. את עמלק נצתוונו להשמיד מסוס דרך נשים, ילדים זקנים ומבוגרים. למה? כי עם שנלחם להשמדת ישראל, צריך להשמיד אותו. היום תילחם רק במחבלים ומחר האזרחים יהיו המחבלים.

 

יהודים שפוגעים בך, אולי, זה פלילי, לא לאומני. נגד זה אין לי מה לעשות. אולי אני גם לא יסע בכביש כי יש תאונות? וחוצמיזה, אולי אנחנו לא המצאנו את הגלגל, אבל אנחנו רוצים לעצור אותו, לא מעניין אותי שכולם קופצים לתהום ומתים, אני לא קופץ. אני רוצה לחיות.

 

 

ערבי הוא אויב, בהגדרה. גם אם קשה לחשוב את זה.

 

וסתם דרך אגב, לא יודע מי המציא את המשפט אבל הוא לא בדיחה. ההגנה הכי טובה היא ההתקפה.

 

ולא, אני לא אאבד את עצמי לדעת, ולכן אני עושה את מעשי. אבל אתם תנהגו באיפוק, ותאבדו עצמכם לדעת, ויש הרבה סיפורים בתנך שלא מתאימים לדת היהודית לטענתך. יש בזה סוג של כפירה לקחת מהתנך רק מה שמתאים לך היום קוראים לזה "מוסר אנושי" בהלכה זה נקרא " מוסר אלוקי. 

 

 

להנהלה שלי אין זכות לשחק בגורל תלמידיה, וזה עניין שלי, לא של הפועל ולא של ההנהלה. אני כאן הלקוח, לא המוכר.

--------------------------

 

נתחיל בזה שאני לא אכבד דעות שגורמות לרצח.יהודי מרמ"ג

ערבי, הוא אויב.

באויב, נלחמים. לא משנה איפה הוא נמצא.

לכל אחד יש זכות לתקוף את האויב.

ההנהלה מסייעת לרוצחים שלי. אין לי שום עניין לדבר איתה.

נראה לי שההנהלה יודעת יפה את דעת התלמידים.

 

ד"א אני כרגע מנוע מלדבר עם ההנהלה של בני צבי, עקב צו שקיבלתי מהצבא הקדוש...

אוקי...לב אדום.

הרבה דברים יכולי להשתרש בציבור, בוא נדבר על מה שאקטואלי..

 

אם אני הולך ברחוב, סבבה..?

משפחה ערבייה עוברת מולי... לבעוט..?

 

מה זה קשור..?

 

אתם לא המצאתם ת'גלגל, יש עובדים ערביים בכל מקום.

וכן, גם יהודים יכולים לפגוע בך... אז מה..?

 

אז ניכנס בכל מי שנחשוב לנכון..?

 

ערבי הוא לא אויב, לא בהגדרה.

ואני לא צהוב, שאוכל קלמנטינות בביתי בצפון תל אביב ולא מבין כלום.... סבבה...?

אני יודע מה זה ערבים..

 

אבל יש גבול, שבו זו כבר לא הגנה עצמית, זה גובל בטיפשות... סורי..!..

 

להנהלה שלכם אולי אין זכות לשחק בגורל תלמידיה, אבל זה עניין שלה, לא של הפועל.

אין מה לעשות מעשים שטותיים עד שלא נבחנו כל האופציות.

 

סליחה...אבל המעשה הזה דבילי..מבולבל....

סליחה אם אני פוגע ברגשותיכם...

 

אז:היהלום שבכתר

א. מה הנושא הזה אם לא אקטואליה?

ב. בואו לא נתחמק מהעניין. לעובדים ערבים או לפועלים ערבים יש את הפוטנציאל הגבוה לתקוף. אישית אני בעד גם לתקוף את המשפחה "המסכנה" ושוב, אנילא שונא אותם, אני גם לא כהניסט, אבל אני עושה הבחנה. יש כאן עם שרוצה להעיף אותי מהארץ. כל הפיגועים שהיו זה לא על ידי רוסים, תאילנדים לא התפוצצו כאן באוטובוסים, מי שכן אלו הם הערבים. כאשר לבנון נלחמו בנו לפני חמש וחצי שנים היה ברור לכולם שלא כל העם הלבנוני רוצה מלחמה אלא הוא רוצה סה"כ להביא אוכל הביתה. כנ"ל בעזה כנ"ל בסוריה. אבל בגלל זה אנחנו לא נאבד את חיינו. זה שהדוב הולך עפ פרוות כבש זה לא אומר שהואלא דוב. את עמלק נצתוונו להשמיד מסוס דרך נשים, ילדים זקנים ומבוגרים. למה? כי עם שנלחם להשמדת ישראל, צריך להשמיד אותו. היום תילחם רק במחבלים ומחר האזרחים יהיו המחבלים.

 

יהודים שפוגעים בך, אולי, זה פלילי, לא לאומני. נגד זה אין לי מה לעשות. אולי אני גם לא יסע בכביש כי יש תאונות? וחוצמיזה, אולי אנחנו לא המצאנו את הגלגל, אבל אנחנו רוצים לעצור אותו, לא מעניין אותי שכולם קופצים לתהום ומתים, אני לא קופץ. אני רוצה לחיות.

 

 

ערבי הוא אויב, בהגדרה. גם אם קשה לחשוב את זה.

 

וסתם דרך אגב, לא יודע מי המציא את המשפט אבל הוא לא בדיחה. ההגנה הכי טובה היא ההתקפה.

 

 

להנהלה שלי אין זכות לשחק בגורל תלמידיה, וזה עניין שלי, לא של הפועל ולא של ההנהלה. אני כאן הלקוח, לא המוכר.

סבבה כפרע....לב אדום.

 

א. אז אמרתי "בוא נדבר על מה שאקטואלי...." והתכוונתי לזה, מתוך כל שאר הדברים שמושרשים..

ב. אני לא מתחמק מהעניין, סבבה..?

אם אני אבוא ואספר לך שלפני שבע שנים נרצח לי בן דוד ליד תפוח, אולי זה יסביר לך שאני מחובר למציאות, ושום דב בפרוות כבש לא יטעה אותי....

אני יודע טוב מאוד מה זה ערבים.

 

לא נוח לך איתם. לגיטימי, מקובל.

אתה אולי מרגיש מאויים וכתוצאה מכך רוצה לתקוף, ההגנה הכי טובה..

 

אבל המשפט הזה לא נכון בכל המקרים, לפעמים צריך לעבוד בשכל.

אילו המכתב הזה היה נשלח לרב טרופ לפני המקרה...כמעט הכל היה בסדר, חוץ שימוש בשמות ותמונות הנרצחים.

אפשר לדבר, להציג הוכחות, לבקש.

 

אבל אסור לנו לעשות דברים על דעת עצמינו, אנחנו לא במשטר וונדלים.

לא כל אחד עושה מה בראש.

נקודה.

אין ליכוח להגיב לשטויות, אבל כשתהיו בדרך ללידה אלהיהלום שבכתר

תעברו באדום. מוטב לסכן את העובר מלעבור על החוק.

יש המצאה כזאת שקוראים לה טלפון....די"מ
גם הערבי במרכז לא תקף לפני-משה ר-

אז אתה מחכה שיהיה טבח ח"ו, כדי לצאת בקריאות של ימ"ש, ונקמה עכשיו??

ה' ישמורמיצ'ל

מזה הזילזול הזה זה זילזול במתים!!!!

חילול ה' גדול הזדעזתי!!!!!!

נורא ואיום...

 

כשתסיימי להזדעזע, את מוזמנת להתייחס עניינית...יהודי מרמ"ג
זה זילוזול בנרצחים?!שמשון ר

זה?! את רוצה לדעת מה זה זילזול בהם? זה שעדין מעסיקים ערבים במוסדות לימוד, כן, אפילו במרכז עדין יש מידי פעם ערבים! ואת יודעת מה הנרצחים חושבים לעצמם? אויייייייייייייייי! למה הם לא לומדים את הלקח!!!!!!!!!! למה הם פשוט מתחננים שיהיה עוד פיגוע? למה???????

 

 

לא הבנתי.מחפש את האור..

רק רוצה להבין דבר אחד - האם התקיפה הזאת של הפועל באמת הייתה בפועל במציאות או שהיא רק "בכאילו", במכתב של התלמידים לרב, כלומר, בשימוש ציני של מקרה שאפילו לא היה?

אשמח להבהרות...


יום טוב ושבוע טוב!

לדעתי המקרה לא נעשה כדי להפחיד אישית את הערביהיהלום שבכתר

זה לא פעם ראשונה שמעסיקים עובדים בבני צבי (ערבים) היתה הידברות עם ההנהלה, היו הבטחות, היו סיכומים, אבל אף אחד לא עמד בהם. אני מניח שהמניע היה כדי להגיד דבר ברור: לא מקובל עלינו העסקת עובדים ערבים! במכתבים לא הבנתם בדיבורים לא הבנתם. אולי בדרך הזו אתם תבינו ולא יהיה משתלם להעסיק עובדים ערבים.

 

ואם כל הקישקושים של למחות בצורה המכובדת, לפעמים אני שואל את עצמי אם אתם עושים את עצמכם טמבלים או שאתם באמת כאלה?

בגוש קטיף מחיתם בצורה מכובדת, איפה גוש קטיף היום?

הרופאים מחו שנים על גבי שנים, עד שהם לא עשו מחאות אלימות אף אחד לא התייחס אליהם.

 

אתם צריכים להבין, במדינת ישראל של היום בשביל לעורר זעזוע ובשביל לעורר מאבק, צריך לעשות פרובוקציה, צריך לפעמים להיות אלימים. לא אמרתי לרצוח אבל אם מישו מרביך לי אני מרביץ לו חזרה. אני לא מגיב באיפוק.

קריאת מפה נכון...!לב אדום.

היא דבר חשוב..

לא כל דבר בישראל מגיע עם פרובוקציה.

ולא כל דבר אנחנו משיגים כך...

 

שיהיה לך ברור...

 

 

ומחפש את האור.. הפועל לא תקף, תקפו אותו.

הם קיבלו נזיפה, וואחד נזיפה....

 

ועכשיו מגישים מכתב מלא רגש, וציני עד כאב, לפורומים של הערוץ..

 

לרב טרופ הם לא יגישו, אין אומץ.

לרב טרופ כבר הגישו. טרם התקבלה תגובה.היהלום שבכתר
אז ביינתיים נחכה...לב אדום.

או שהתרגלתם שכל דבר מגיע און ליין...קורץ

 

שיהיה יום מקסים ושמרו על עצמיכם.....

אל תעשו שטויות....קורץ...

 

 

אם כבר אז שמרו על הפועלים הערבים...היהלום שבכתר

חיוך

לזה התכוונתי...מחפש את האור..

כשאמרתי "התקיפה של הפועל" התכוונתי במובן של התקיפה על הפועל. אז קיבלתי תשובה. לפחות אם עשו את השטות שלא יעזו גם לשלוח את המכתב לרב. לא מתאים. להיפך, הם צריכים להתנצל ולהודות שהיו צריכים לפעול בדרך אחרת (חשוב - אין צורך להתנצל בזה שאתם לא רוצים פועלים ערבים, זה בסדר גמור ויותר מבסדר - צריך להתנצל רק על הדרך). 

 

נ.ב: עכשיו אני רואה שכתבו פה שהגישו לרב כבר. ליבי עליהם. אשמח לדעת בסוף מה הרב חושב על כך. עצוב לי. באמת.

אנחנו ממש מתנצלים ומקווים שתסלח לנו.היהלום שבכתר

*לא שזה קשור אלי או משו.

לא ביקשתי שתתנצל. זה לא אישי. למה להיות ציני?מחפש את האור..

דיברתי כי באמת כואב לי. אתה לוקח את זה למחוזות הציניות. למה? 


לפחות תכבד את הדעה של השונה ממך...אני לא הייתי ציני כלפיי הדעות שמולי, אלא הגבתי עליהן בענייניות. הייתי מצפה ממך שתגיב גם כך. ציניות פשוט מוחקת את כל השיקולים, את כל מה שעומד מאחורי, את הצורך לנמק למה אתה חושב שאני טועה -אם אתה ציני זה מספיק כדי לסתום את הפה לצד השני.

וזה לא נכון.


יום טוב וסליחה אם פגעתי בך עכשיו.


שבוע טוב!

אני לא אכבד דעות שגורמות לרצח. כבר כתב כאןהיהלום שבכתר

יהודי מרמ"ג.

 

ולא, לא נפגעתי ואני לא נפגע מאף אחד כמו שאני גם לא סופר אף אחד. נמאס לנו מכל הקשקושים על המוסריות האנושית שלכם.

טעות בידך.מחפש את האור..

דעות כמו שלי לא גורמות לרצח. 

 

"מכל הקשקושים על המוסריות האנושית שלכם". הבנתי. טוב,כנראה באמת אין לי עם מי לדבר, כלומר, לפחות איתך. אז הדברים שלי מיועדים לכל השאר שכן יענו במעט נימוקים והסברים ולא בהצהרות מפוצצות (אליך כבר לא אפנה כי "כשם שמצווה לומר דברים הנשמעים, ככה מצווה שלא לומר דברים שאינם נשמעים").

 

יום טוב לך אחי, שכן הכי חשוב הוא לזכור שאנחנו תמיד נהיה אחים גם אם אני הייתי שמאלני (ואני לא) ואתה ימני קיצוני. 

 

שבוע טוב ומוצלח!

מי שמקיים את התורה לא נחשב קיצוניחסוי123

אלא אם כן אתה קורא לתורה קיצונית....

בטח שכן!די"מ

קיצוי זה ללכת עם משהו עד בסוף!

אם משהו הוא נכון צריך ללכת איתו עד הסוף!!!!

אני יסיים את זהליק המדליק123

חברה תפסיקו כל אחד והטענות שלו גם חילול ה' מגיע בינינו אתם יכולים לדבר איתם אבל לא לקלל ככה את בני הישיבה בני צבי

 

 

וכשיו יתחילו ליצעוק עליי

אז תדעו שלי יש את הההזכות לסיים את זה כאן ועכשיו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

מי זה שלכם?אנונימי (פותח)
לדרוש מימני להתנצל על דעתי ואז לומרטוביה2

שאני ציני זה כבר לא ציניות אלה טיפשות טהורה

לקרוע לאותם ילדים מפגרים את הצורה בושה!אנונימי (פותח)
אתם צריכים להתבייש ותאמינו לי שהישיבה שלכם מתביישת בכם! חילול ה נורא!
אין לי מושג מה ניסיתה להעביר פה אבל תיזהר מה שאתהליק המדליק123

כותב ומדבר פה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

אני בהלם. מזעזע. לבכותרביד.
תבכי זה משחרר.היהלום שבכתר
שיזהרו הםפלש
אני יסיים את זה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ליק המדליק123

חברה תפסיקו כל אחד והטענות שלו גם חילול ה' מגיע בינינו אתם יכולים לדבר איתם אבל לא לקלל ככה את בני הישיבה בני צבי

 

 

וכשיו יתחילו ליצעוק עליי

אז תדעו שלי יש את הההזכות לסיים את זה כאן ועכשיו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

ליק לא הבנתיעירוניסט גאה

מה דעתך בנושא? לצד מי אתה?

זה לא ברור?אנונימי (פותח)

כנראה אתה ממש מפגר אם אתה לא שם לב באיזה צד הוא.. או שבכוונה אתה לא רואה באיזה צד?

אהה...בואי נרגע..סבבה?דברי חכמים בנחת נשמעים!תן חיוך....=)

ואם את לא מדברת בנחת אולי את ה"מפגרת"...

זה כולה דיון...

מי שלא מסוגל לדבר נורמאלי-שלא יגיב...

(וגם אני משתדלת...)

 

באמת מזעזע!!! אבל נראה לי שכזה נושא שהואתן חיוך....=)

לא רק במקום אחד,

אמור לבוא באמת ממקור מזעזע!!

 

כי עובדה שלא מתקדמים ועושים עם זה כלום....ולא רק במקום אחד!

מה מה אמיר??<יוני>אחרונה

בס"ד

 

אז מה אתה עושה? רק מפיץ את זה? מה זה נותן לך? 

 

זה רק מוסיף על זה עוד רע..  (אני לא ידעתי על זה עד עכשיו..)

חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

אולי יעניין אותך