אז מה?הרהורים על הבית והשכונהפיתה פיתה

כן,אני גרה בשכונת האולפנה.ולא,לא הורסית לי את הבית!

אז מה? אז זהו,הכל בסדר אצלי,ומה זה משנה לי כי לא הורסים לי את הבית,רק את הבית של חברה שלי מהכיתה,והמחנכת שלי,והמורה שלי,ובנות שלא איתי בשכבה,ואני יגור במקום מול צמחים וגינות ובתים אני יגור מול אבק,מול הרס.

אבל. מה אכפת לך,את הבית שלך לא הורסים.

אז מה?

אז אני ימשיך לחיות כאילו כלום לא קרה,יראה את הבתם ההרוסים כל יום וכן,זה לא משנה כי לי לא הרסו את הבית.

את מתנחלת?!עדנצ'קה
אני ביתאלניקית,גרה בשכונת האולפנה.פיתה פיתה

לא אמרתי את?

שווה לך!!עדנצ'קה
אני ממש מבינה את הכאב שלך,סתם אחת

אבל זה לא רק עניין של "איזה באסה, עכשיו נראה אבק במקום ירוק, ומסכנה חברה שלי שהורסים לה את הבית..."

זה שכונה בארץ ישראל שנהרסת בידי יהודים!!!! על כלום! ללא שום סיבה! זה מה שעצוב ומזעזע פה, (לדעתי, כן?)

ואני גם ממש עצובה, למרות שאני לא מכירה אפ'חד משם, ולא הייתי שם בחיים, מהסיבה הזאת ^^^, וגם כי אני מזדהה עם הכאב של האנשים שהורסים להם את הבית. 

ועדנצ'קה, למה את בשוק שהיא מתנחלת? חצי ערוץ פה מתנחלים! ישלך בעיה עם מתנחלים?!?! חושף שיניים

לא בקטע הזה.בקטע שההתמודדות שלי תיהיה יומיומית בלרפיתה פיתה

אות את כל זה,

ומה שאמרתי זה שמתייחסים אלי בתור "מה 'כפת לך,זה לא הבית שלך"

רק חצי??? (:אנונימי (פותח)
יכול להיות שזה יהיה תקיף, אבל...מרדכי

בס"ד

 

בסופו של דבר המאבק על גבעת האולפנה (וגם על מגרון) יבש! המאבק עושה קולות של שטיח!

 

ואם יפנו את אותם בתים, אני לא חושב שיהיה מאבק, אלא כמו מתי שפעילי השמאל הגיעו, יקבלו את המפנים בשתייה ואבטיחים (לא יזרקו עליהם אבטיחים [כמו שצריך לעשות!!!!!!!!!!!!!!!!] אל יכבדו אותם באבטיחים) ואז יתפנו מרצונם.

 

איפה המאבק? איפה האיומים מה יקרה אילו יפנו? איפה ההכנות לקראת הפינוי? איפה הטייל לחסום את המגרשים? איפה הסלעים בשביל לחסום להם את הצירים?

 

הפינוי של אותם בניינים יהיה לפי דעתי כ"כ קל שיהיה להם רצון לעשות עוד פינויים. וכך יהיה גם במגרון, עמונה וגבעת אסף. 

 

חייבים שם להתעורר - כי כבר ממש מאוחר!

אפשר להאבק בלי ילדים.אז קודם שיפנו את הילדים ואז יפיתה פיתה

אבקו.

המאבק שונה מבמגרון.

 

אבל לא זה הנקודה שהעלתי.

העלתי את זה שמתייחסים בזלזול למה שאני מרגישה כי לי לא רוצים להרוס את הבית.

תגובהשואף לאור

א.אסור לזרוק אבטיחים על אנשים ובטח לא על אחים יהודים (ואלו יהודים לפי ההלכה גם אם חלקם מתנהגים בצורה מנוגדת לכך,זה מה שההלכה אומרת),אינני יודע אם נכון לחלק להם שתייה יכול להיות שדווקא כן,ומכל מקום זה לא עושה כנראה שום רע,הם לא מקבלים מזה מוטיבציה על מעשיהם,אלא להפך זה מערער להם את יסוד החשיבה והתפיסה שהם באו איתה.

ב.איזה איומים ?

ולהרוס בתים בארץ מותר?בהתחדשות
תשובהמרדכי

בס"ד

 

איך אתה מצפה למנוע את הפינוי? לשבת בשקט לא ימנע את זה, וזה ברור שיהיו חייבים להפעיל נגדם כוח! ולא אכפת לי אם הם אחים שלי או כל חרטא בנה אחרת - הם באו לפנות אותי, הם באו לפנחות שטחים מארת ישראל - הם יחטפו על כך. על ביזוי ארץ ישראל לא עוברים בשתיקה.

אתה צריך לנהוג לפי ההלכה א"י אינה המצווה היחידהשואף לאור

בתורה.העובדה שהם אחים שלך זה יסוד בתורה ובעם ישראל ואין להפחית את החשיבות של העניין הזה ואין לבזותו.
 

עוד אחד עם אדישות יתר...תן חיוך....=)

לפי הגישה שלך-אנחנו צריכים לעוף מהארץ וזהו.

הם קולטים שלא נאבקים והם מפנים עוד ועוד...למה לחכות?בואו נעוף מכל הארץ כבר עכשיו..לא?

 

אהבת חינם היא לא אהבה עיוורת! אתה לא מצווה לאהוב בלי חשבון! בנאדם שבא להעביר אותך על המצווה ששקולה כנגד כל המצוות, שילך קבינמט! ואני אתנגד לכך בכל הכוח! כי לי זה אכפת! וזה נורא עצוב שיש אנשים שלא מסיקים מסקנות מכל מיני דברים שקורים...(עיין ערך גוש קטיף...)

השאלה על מה את נאבקתשואף לאור

על התורה או על א"י כאיזה ערך עצמאי שאני לא מבין מה היסוד שלו.

השאלה אם אנחנו יהודים או דת חדשה בשם "ארץ ישראלים" בה יש מצווה מרכזית אחת והיא א"י והיא דוחה הכל.

 

אם אנחנו נאבקים בשם התורה לא יתכן שנפר את ההלכה בשביל להגן עליה,זה אי שכלול של המציאות.כשם שאי אפשר למחות בחילול שבת ולזרוק ביד השניה גם אבן בשבת אי אפשר לעשות מעשים אנטי הלכתיים (שאותם גם צריך לברר) בשביל להגן על ההלכה,אם אנחנו באים מאורה של תורה אז אנחנו מחוייבים לה,ולכן אי אפשר לשכוח את ההלכה ושאר המצוות.זה לא קשור לשום עניין של אדישות.

 

 

 


 

אני ממש לא מפרה שום הלכה כשאני נאבקת על מצוה!!תן חיוך....=)
עבר עריכה על ידי תן חיוך....=) בתאריך כ"ט אייר תשע"ב 19:37

 אני לא באתי והרבצתי לחייל, אבל אם הוא יוציא אותי מהבית-אני כן ירביץ לו ואתנגד! 

ויותר מזה-לא רק שאנחנו מיישבים ת'ארץ, והם באים ומתנגדים לכך. הם הורסים חיי משפחות שלמות!!!!!!!!

ואני חושבת שזה אפילו יותר גרוע מלרצוח, זה הולך איתך כל החיים. אז "הבא להורגך-השכם להורגו"..ואני לא באמת מתכוונת שנהרוג אותם, אלא שנתנגד לזה! ונאבק! ולא נלך להביא להם עוגיות כשהם מושכים אותנו מהבית...כי כשניסינו את זה-ראינו לאן הגענו..!

ועוד משו ממש חשוב!! -

אני מצטערת ומבקשת סליחה מאמיר שכתבתי 'עוד אחד עם אדישות יתר' , זה לא היה נכון מצידי...

תלמדו עליהם זכות ..נושי104

בקצב הזה נגיע יותר מידי מהר למלחמת אחים ל"ע ..

 

שבוע טוב !

אם אח שלך בא לגנוב ממך תתן לו שתייה ועוגיות....חסוי123

כן שמענו את כל התירוצים גנב ומגבניק זה לא אותו דבר.... עלאק.....מה שמותר לעשות לגנב מותר לעשות לפושע במדים ועוד שהוא מוסר שטחים מא"י!תסתכל מה התורה אומרת על גנב הבא במחתרת.....

ד"א הרב אלישיב אמר להכנס ביסמניקים בכל הכוח

אני לא ראיתי ולו התייחסות הלכתית אחת שמאפשרת אתשואף לאור

להכות יהודים,רק להפך.

אם יש לך מקור אמין כלשהו עליך להביאו,אין מקום לפרשנות עצמאית של התורה זה מסוכן ולא נכון,דברים כאלו נפסקים ע"י מי שהוסמך לפסוק הלכה ע"י ה' במסורת הדורות.

תביא לי רב שמתיר להחזיר למי שמרביץ לך ברחוב....חסוי123

איזה הבדל יש בין מישהו שמרביץ לך ברחוב לבין יסמניק שמרביץ לך בפינוי???

ההבדל היחיד שזה יותר חמור כי זה מסירת שטחים מא"י

בטח שיש התר להכות יס"מניק!!!אברי

הבא להורגך השכם להורגו. בעצם זה שהוא מגרש אותך, הוא הורג אותך. ואם לא זה... התגוננות עצמית הוא מרביץ לך??? - אתה מפוצץ לו ת'צורה...

דין גנב הבא במחתרת...יהודי מרמ"ג
טוב, לפי מה שאתה אומר .. >>בצל ירוק

בואו פשוט נקום ונלך, נעזוב את ההתנחלויות (דרך אגב, מה אנחנו, שמאלנים? ויקיפדיה? זה לא התנחלויות זה יישובים בא"י!! הערת שוליים למי שקורא לזה ככה.. אבל לעניין-) נהיה כולנו במרכז שמא נגיע למצב של ביזוי אחינו.

הם מבזים אותנו!! זה מה שאבסורדי פה!  

אנחנו נאבק על ארץ ישראל בדרך שהתורה אומרת לנושואף לאור

להאבק עליה משום שאנו שומרי תורה ורוצים לעשות רצון ד',ולא שומרי ארץ ישראל כיאלו והיא ערך עצמאי המנותק מהתורה חלילה,אלא כערך פנימי בה.לא יתכן שנפר את התורה בצורה המנוגדת להלכה בשביל כביכול להגן עליה,זה כביכול חוסר ביקורת על הנעשה ואי ראיית הסתירה שקיימת.

אני לא רמזתי שצריך לקום וללכת..

לכן לפני שעושים פעולה צריך לשאול תלמידי חכמים ולברר את ההלכה,אסור שנפסוק הלכה לעצמנו לפי הידע הפרטי שלנו,והרי ברור שאיננו חושבים כך שהרי בשאר התחומים אנו שואלים תלמיד חכם או פתוחים ספר שולחן ערוך.
 

אמיר הבעיה כאן היאאברי

שבימיניו רב לא יכול לומר כל מה שהוא חושב. עין ערך תורת המלך...

זה לחלוטין לא נכוןשואף לאור

ואולי אפילו אסור להגיד זאת,האם אתה חושב שכאשר רב רואה משהו כחובה הלכתית הוא יעדיף את טובתו האישית ולא ידבר ? איפה ראינו דבר כזה ?

ב.אי אפשר לפסוק הלכה לפי הנחות כאלו

אמיר... בטח שאסור... ביזוי אוכלים...אברי

אגוזים מותר... [זה גם יותר כואב...] ושתייה??? מתוקה!!! על הראש!!!! שיהיו דביקים כל היום!!!! שיחנקו עם זה!!!

אני לא ראיתי כאן התייחסות הלכתית ממוקדת לסוגיהשואף לאור

לא ניתן שאנחנו נפסוק הלכה לעצמנו לפי הידע ההלכתי והתורני המצומצם או הלא מצומצם שברשותנו ולפי הכרת המציאות הפרטית שלנו,לפסוק הלכה זהו תפקידם של פסוקי ההלכה שהוסמכו לכך במסורת הדורות,ולכן כדי לדעת מה ההלכה מורה יש לשאול אותם,אני לא ראיתי שום פוסק שמתיר אלימות כלפי שוטרים,לכן בקשתי להביא לכאן התייחסויות הלכתיות.
 

לאמיר תסתכל בפנים....חסוי123

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%91%D7%90_%D7%91%D7%9E%D7%97%D7%AA%D7%A8%D7%AA

 

תסתכל על ההדגשה

 

דין הבא במחתרת

 

טעמו של הדין

חז"ל נימקו דין זה בכך שגנב הבא במחתרת מגיע בידיעה שאם יעמוד מולו בעל הבית, הגנב יהיה מוכן להרוג אותו. לפיכך, התירה התורה לבעלים לעמוד על רכושו ולהרוג את הפורץ, מדין הבא להורגך השכם להורגו.

היו שציינו שהתורה הייתה יכולה לצוות על בעל הבית שלא להתנגד וכך הגנב לא יהרוג אותו, ואם כן לא ברור מדוע חל כאן דין "הבא להורגך". מכאן הסיקו אותם פרשנים, שזכותו של בעל הבית להגן על רכושו אינה יכולה להתבטל אל מול כוונות פושעות של גנב רק בשל כך שהלה מוכן להרוג את בעל הבית.

באשר לקלות לכאורה שבה מתירים את דמו של אדם אף שלא הוכחה אשמתו, היו שהסבירו זאת בכך שבא במחתרת עושה פעולה שמדירה אותו מחסות החוק. הוא שקול לאדם שמנסה לגנוב את הגבול ונכנס לשטח הפקר מסוכן. אפשר גם לראות בדין זה את החשיבות שייחס המקרא לביתו של האדם ולפרטיותו. זה אשר מנסה להפירה בחסות הלילה בזמן שהאדם ישן ונמצא בחולשתו, מתויג כפושע מסוכן, שיש להתגונן מפניו אף בנטילת חייו.

 

 

דין רודף

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A8%D7%95%D7%93%D7%A3

 

 

 

 

זו פסיקת הלכה לעצמךשואף לאוראחרונה

אתה יכול להביא סברה כזו בבית המדרש לפני רב אולם מבחינה מעשית ומבחינת מסקנה צריך להיות תלמיד חכם כדי לפסוק,לא הגיוני שבנושאים אחרים נחפש את ההלכה הפסוקה ופה נסיק מעצמנו.

זה בדיוק הבעיה שלכם.היהלום שבכתר
כשהרסו לי את הבית במעוז אסתר זה לא נגע אליכם.‏ להפך אמרתם,‏ פורעי חוק שיהרסו לכם,‏ לא הבנתם שמתעסקים בנו במקום בכם.‏ במקום לתמוך בנו הפנתם לנו עורף.‏ לא,‏ אנחנו לא בוכים ולא מתבכיינים,‏ רק אל תחשבו שלא יגיעו אליכם בסוף,‏ הגיעו אליכם.

עכשיו אתם בוכים,‏ חיים בסרט שלא יהרסו לכם,‏ אבל אולי רק בסוף תגלו,‏ שהמדינה הקדושה שלנו יכולה גם להרוס לכם את הבית אחרי שלא ממש הבעתם נכונות להתנגד להריסת בתים אחרים בארץ ישראל.
מה זה משנה הבית הזה או הבית הזה?‏
זה באמת לא משנה..talr123
חח את מדברת על הדור הקודםליק המדליק123

בגירוש הבא בהפגנה או בכל מקום כזה תחפשו את החברה מפדואל זה לא הולך ליקרות שוב הפינויים האלה בלי מלחמממממממה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

לצערי אני בספק אם זה יהיה נכון מה שאתה אומרמרדכי
אני חוששת שהיא היתה צינית.חרותיק

יותר נכון-מקווה.

זה לא חשובליק המדליק123

צריך להראות שיש לנו גם עמדה בדבר ואין מצב שזה קורה!!!!!!!

ודר"א ככל פעם משתמשים באבנים וכו. אני מכיר פה כמה חברה שכבר התחילו לאסוף בקבוקי זכוכית

 

הולךךךך להיות מלחמה!!!!!!!!!!!!

 

אוי... מסכנים....שמשון ר

יהרסו לכם את הבית? איפה תגורו עד שיבנו לכם בית חדש? ואיזה כאב זה שהורסים לך משו שהשקעת בוא את הנשמה....

 

אז יש לי משו להגיד לכם, לי הרסו את הבית, אני ביליתי לילות בחוץ כי לא היה לנו מחסה מהגשם והקור, לי הרסו בתים שהשקעתי בהם את הנשמה, ומה אתם אמרתם אז אה? מה היה לכם לתת מתי שעברנו מבית לבית בישוב שלכם, כן כן, בבית אל, לבקש תרומות לבית חדש, ואפילו היינו מוכנים להסתפק בבתים מעץ! בחורף! ושתבינו, לא ביקשנו כסף לחימום, ביקשנו כסף לבית! ומה נתנו לנו? הנדיבים 10 שקל... מידי פעם היה מישו שנתן 20 שקל.... והפחות נדיבים אמרו שמגיע לנו כי זה בניה לא חוקית. ותרקו את הדלת...

מי הגיע להתנגד שהיה לנו פינוי?  

איזה השמצות קיבלנו מהישוב שלכם, כתבות שלא לעצור לנו בטרמפים, שלא לעזור לנו, לבנות ועוד ועוד...

 

איך קבלתם גבעונים שבאו אלים אחרי פינוי, נתתם להם מיים ואבטיח? אז לא, בקושי שקל הייתם מוכנים להשקיע בנו, אבל לשמאלנים שבאים, בוודאי שנותנים, למרות שהם מתים שיהרסו לכם את הבית, אבל לא אותנו, אנחנו תמיד היינו ה"קיצוניים המשוגעים" שלא צריך לעזור להם. וכבר אמרו חז"ל, שמי שמתאחזר לרחמנים, אתם יודעים את ההמשך... בדיוק כמו שקרא למגרון, יקרה גם לכם, כמו שהם אמרו "במגרון יתחיל המדרון", ושתדעו, שמתי שיבואו לפנות אתכם, סביר להניח שאני אהיה שם, אבל שתדעו, אני לא נלחם כי זה הבית שלכם, ממש לא, אני נלחם כי זה ארץ ישראל, ועל ארץ ישראל לא מוותרים, גם אם האנשים שם לא נחמדים אלי...

 

אה... ואם לא הזכרתי את זה קודם, הבתים שנהרסו לי לא ולא פעמיים, הם במרחק רק של כמה קילומטרים מהבית שלך, ואם לא ניחשת עד עכשיו, מדובר על רמת מגרון...

 

(אני לא יודע בדיוק מי הכותבת, ולכן אם הדברים האלה לא נכונים עליה ספציפית, אז אל תקחי את זה ללב, אבל אם הם כן נוגעים אליך, אני מקווה שהם יכנסו עמוק ללב, ואלי ישפיעו אפילו על המעשים...)  

 

אה.. ועוד משו, סורי אם זה יצא חריף משו, זה משו שיש לי על הלב הרבה זמן....

אנחנו תרמנואנונימי (פותח)

לאיזה כמה חברה שאספו דברים לגבעה שלהם ועברו גם אצלנו מיטה במצב ממש מעולה ארון ותנור לעוד איזה זוג אז לא להשמיץ בקשה!חיוך

מצטערת,מה שאתם אומרים פה אולי נכון,אבל לא לגבי.פיתה פיתה

אנחנו בין המשפחות הכי גבעוניות בישוב.עם ילד בין שנה הלכנו ברגל חצי שעה,כשהילדה הכי גדולה בת 9 לגבעת האור.

 

ולפעמים כשלא תורמים זה בגלל שבאתם בשעה לא נוחה,או ש...אני לא יודעת.וכן,אני רוצה עוד שנה שנתיים ללכת לגבעות.

 

אבל עם הייתי רוצה לדבר על זה הייתי הולכת לאר"מ.

דיברתי על היחס של חברות שלי מהישוב,מהכיתה,מהשבט ששומעות שאותי ואת המדריכה שלי לא מפנים הם מתייחסות לזה שבסדר,אין להם בעיה.

לא רציתי לתייחס לכל העיניין שמסביב,רציתי להתייחס לעיניין אישי,שמפריע לי.

כנראה לא הבארתי את עצמי טוב 

אוי ואבויעדיאל

רק זה מה שחסר לנו עכשיו..

 

שנאה בתוכינו? 

 

לא יעלה על הדעת! 

 

כי כשישראל מאוחדים הם מנצחים. וכשהם פרודים..

 

חז"ל אומרים שביתר חרבה בגלל ששמחו שירושלים חרבה בגלל שהאנשים שם "לא היו נחמדים"

 

אז הנה הנסיון האמיתי להמשיך להיות מאוחדים גם אם לא מסכימים עם השני וגם אם נראה לנו "שמגיע" להם.

 

(ברור שאסור לומר ש"מגיע להם" אנחנו מושלמים? מה אנחנו עושים כשפוגעים ביהודי ברוסיה? (לדג'))

 

שורה תחתונה להרבות אהבת חינם ולהתרחק כמו מאש מכעס ושנאה על השני

 

 

 

 

למה אוי ואבוי?שמשון ר

א. מתי סוף סוף תבינו שיש הבדל בין שינאת חינם, לביקורת, זה שאני מותח ביקורת על מה שאנשים עושי, גם אם זה מאוד מעצבן אותי, אני לא שונא אותם.

 

ב. לא אמרתי שאני אהיה שמח שיפנו אותם, אבל מה לעשות, הם לא מבינים שעומדים לפנות אותם ולכן הם לא מתכוננים למאבק.

 

ג. למה תמיד זה "אנחנו" שצריכים להכיל "אותם" וש"אנחנו" צריכים להשתנות "בשבילם"? למה למה הם לא יכולים להכיל "אותנו"? למה "אנחנו" צריכים להשתלב בחברה, ולא שהחברה תקבל אותנו? (מקווה שהבנתם מה אני רוצה)

 

ד. אדרבה, אני אמרתי שסביר להניח שאני אהיה ש ביום של הפינוי, יעני אני לא שונא אותם...

הייתי מעדיפה שלא תבוא אחרי מלים כאלה.יסתדרו בלעדיךפועה
את יודעת מה ה מזכיר לי?שמשון ר

את מיגרון, הם גם אמרו לנו אוו דבר "אל תבואו, אנחנו סדר בלעדיכם" ואת יודעת מי היה בפינוי של השלוש בתים במגרון? רק האנשים שהם לא רצו שיגעו, ופתאום שהם הבינו שבאמת הרסים את הבתים, הם התחננו שנעצור את הפינוי בכל דרך אפשרית.

 

וד"א, את מבינה שזה בדיוק שנאת חינם מה שאת אומרת? אני אומר, שהם לא עוזרים לי, אבל בכל אופן אני מוכן לעזור להם, ואת אומר שאם הם לא עוזרים לי, שאני לא יעזור להם, שמת לב לזה?

לפי מה שאמרת זה היה נשמע כאילו אתה שונא אותם....חסוי123

חוץ מזה שגם אני נמצא בגבעות ואין לאנשים שאתה מתרים אותם אלף שקל להביא לך כל פעם-מה לעשות.....

ואני יודע על הרבה ביתאלניקים שתומכים בגבעות...יש הרבה שלא אבל גם יש כאלו שכן....

זה מה שאכפת לך?יהודי מרמ"ג

גם אחרי כל הרדיפות, אם היו רוצים שנאבק, היינו נאבקים.

אלא מה? אתם מנסים עוד פעם לחץ פוליטי ועוד פעם, לא לומדים מטעויות העבר.

חבל. בגוש קטיף ניסו את זה, במגרון ניסו את זה כמה פעמים, אז למה שנבוא להיאבק.

מאבק, זה דבר שצריך להכין מראש.

לא רק כשאתם תגלו שבאמת עומדים להחריב לכם את הבית...

 

שמע, פוליק, אחרי הכל אתה באמת טיפוס בעייתי,דאץ

אני ממש לא רואה סיבה לעצור לך טרמפים או לתת לך תרומות..

זה עצוב שמשון... אבל זאת שמחה לאיד???אברי
לא אמרתי שאני שמחשמשון ר

אמרתי שלא יחשבו שכולם ירחמו עליהם, כי הם לא ריחמו על אנשים אחרים.

 

וד"א, מתי תבינו שיש הבדל גדול בין לשמוח ולא להצטער....

ואווווווו קראתי כאן את כל התגובות ו......אנונימי (פותח)

אני לא אחת מכן.....

אני סתם אחת שגרה במקום בטוח-(אם יש כזה בכלל!!!)

ואני ממש ממש מעריכה אתכם!!!

אבל סתם רציתי להעיר:

כשמישההו מהצד קורא את השירשור זה נראה ממש ממש מלחמה!!!

ממש שנאה אחד בין השני!!

אז תשתדלו להבהיר את עצמכם נכון....ולהיות קצת פחות חריפים וקשים!!!

אשריכם!!!

(וסליחה אם גמאני לא מובנת....)

שנזכה לגאולת ארץ ישראל!!!!!!!!!!!!!!

כי ככה זהשמשון ר

מה לעשות, מתי שיש דברים שבאמת מציקים לך, זה לפעמים יוצא חריף, בנוסף, זה שאני לא מסכים עם מישו, זה לא אומר שאני שונא אותו, ואנשים צריכים להבין את זה, למתוח ביקורת זה אחד הדברים החשובים ביותר! (כמובן שחשוב גם לקבל את הביקורת הנאמרת ולשקול מחדש את הדברים...) זה שאני חושב שמישו טועה, זה לא אומר שאני שונא אותו! 

יש עניין לא לכתוב ביקורת שניראת כמו שינאה....חסוי123
לא קראתי את התגובות אבל....רבקה...

אני חושבת שזאת באמת בעיה רצינית עכשיו בעם שלנו...

אנחנו לא מבינים את הצורך במאבק, בדיוק מהסיבה הזאת, אנחנו לא מבינים על מה נאבקים פה!

אם אנחנו לוקחים את זה בתור מאבק פרטי על הבית ו"אוי, איזה אכזריות, מפנים ילדים מהבית שלהם..." וכל מיני כאלה {וזה לא שלא אכפת לי מזה, אבל זה שולי, זה לא העיקר} אז באמת המאבק נשאר למי שגר שם... 

ולך עוד אכשהו יש גם נגיעה אישית שעניין כי זה "הבית של חברה שלי מהכיתה,והמחנכת שלי,והמורה שלי,ובנות שלא איתי בשכבה,ואני יגור במקום מול צמחים וגינות ובתים אני יגור מול אבק,מול הרס."

אבל המאבק הזה צריך להיות של כולנו! של כל יהודי ויהודי! גם של מי שגר ליד ולא מפנים אותו, וגם למי שגר בפ"ת ובת"א ובירושלים וגם למי שגר בחו"ל...

כי המאבק הזה הוא לא רק על הבית הפרטי של מישהו ועל המאבק נגד העוול שנעשה פה אלא בעיקר מאבק על ארץ ישראל! מאבק על התורה! על כך שלצערנו האופי של המדינה שלנו הוא לא כ"כ יהודי תורני. והמאבק הזה צריך להיות של כולם, של כל אחד מעמ"י...

והגיע הזמן שנפנים את זה, שאנחנו נאבקים פה על ארץ ישראל, על התורה והמצוות! על קידוש שם ה' בעולם! על המשך קיומו היהודי והתורני של עמ"י!

 

*ממש ממש לא התכוונתי לתקוף פה אף אחד, אם זה נראה תוקפני אז אני ממש ממש מצטערת זאת לא היתה הכוונה...

זה המאבק שלי,ואני נאבקת.בדרך שלי.פיתה פיתה
עבר עריכה על ידי תחיית עמ"י בתאריך כ"ט אייר תשע"ב 13:00

מה שרציתי להגיד בשרשור הזה זה היה משהו אחר.

אני רואה שאנשים לא יכולים לקלוט עוד דברים כשזה נוגע בא"י.

אז לא הייתי צריכה לכתוב שזה קשור לשכונה שלי.

אבל תקפת ולא לענין.פועה
מרבית מלכי ישראל היו רשעיםshaulreznik

שלא לדבר על ממשלות ישראל לדורותיהן. העצה היא להמשיך את החיים, להילחם בפשעי השלטון וא להגר למדינה זרה אם ההתמודדות נראית קשה מדיי.

"להגר"?לך דומיה תהילה

אנחנו פה כי פה אנחנו אמורים להיות, זה המקום הטבעי של עם ישראל.

ידוע שכשעם ישראל לא בארצו זה חילול ה'. אז לחזור לגלות מרצון?

איזו תגובה רדודה..דאץ

"מרבית מלכי ישראל היו רשעים"- זה עובד על ססטיסטיקה? דביל.

לכולם!!!שרהל'ה!!!

אני גרה מול גבעת האולפנה ברגע שאני קמה בבוקר אני רואה את הבתים ובודקת שלא ארע להם כלום.

למה כל הציבור ישן???

למה אף אחד לא מתעורר??

למה אף אחד לא נחוש למאבק?

אנשים חיים בסרט חושבים שזה קישקושים אבל ראינו במו עינינו את החרבת גוש קטיף ואיננו רוצים ליראות מחזה נוסף כזה!!!זה מזעזע שלאף אחד לא מזיז מהעינין שאפילו לביתאלניקים זה לא מזיז את הציפורן.

למה לחכות ליום שזה יקרה ולהגיד תירוצים שלא יענינו אף אחד?!

אסור להאמין במדינה הזואתי!!!!!בחיים גם לא האמנתי!!

כולם צריכים להבין- אם אנחנו לא נעשה מי יעשה?!!!

בשורות טןבות ושנזכה בע"ה להתעוררות וגאלה שלמה בקרוב!!!

מי אמר שלביתאלניקים לא מזיז הציפורן???אנונימי (פותח)

את אולי לא יודעת כי לא כ"כ רואים את זה בפועל, אבל הרבה(!) משתדלים בשביל זה...

אנשים מנסים להיאבק....אדם אחד

אבל הדרך של מאבק פיזי לפעמים, וכל האלו, לא מתאימה לכולם...

זה נכון שהמאבק הפיזי והקיצוני בד"כ נראה יותר משפיע ויותר פעיל, אבל יש אנשים שעובדים הרבה יותר מאוחורי הקלעים, ומשפיעים על הרבה דברים שאנחנו אפי' לא יודעים שהם עשו...

פקה פקה...יהודי מרמ"ג

אנשים עצלנים, אז הם ממציאים לעצמם דרכים להילחם שלא משפיעות בגרוש, כדי להרגיש טוב עם עצמם.

כן נכון, יהודי מרמ"גדאץ

יציל את העולם בכוחו ובגבורתו.

 

ילד! תנגב את החלב מהשפתיים!!!!

 

בתחרות מפגרים אתה אחד הלוקחים :O

ואאאאווו!!! דאץ אני שונא את זה!!!!אברי

די!!! אני לא סובל את הירידות האלה!!! מה זה מועיל לדיון  ה"ילד! תנגב את החלב מהשפתיים!!!!"???

די!!! זה גורם להרגיש לא נעים!!!

ממש סליחה!!!אברי

אבל אחרי שקראתי הכל... לא יודע... יש בי איזה חלק מאוד מאוד לא קטן ש... די עם שמשון...

ת'כלס... יש רעש כזה חזק על כל מאחז שמגרשים??? אני לא מסכים עם הדרך שהוא מביא את המצב, אבל חבר'ה... הוא בטטה...

שימו לב לסדר האירועים של גבעת האולפנה...

הממשלה בבעיה לפנות מקום מבחינה מדינית, [שנת בחירות וכו'] אז זה בעיה של שמאלנים, [שעוים בלאגן כי למה שלא יגרשו את היהודים החצופים???] ואז זה נהפך לבעיה שלנו?!?!?!

מה עם כל הגבעות והמאחזים שהורסים כל יום???

מכאן יכולים להבין שמהם לא אכפת לנו וזה מזיק לשאר ההתנחלויות!!! אין לי בעיה. מי שרוצה, שלא יעשה כלום. אבל למה על גבעת האולפנה???

[אגב יש לי בנדוד שמאלני שאמר לי שזה בדיוק חלק מהאסטרטגיה שלהם ושאני אדחוף את הרא שלי עמוק ל.... כי זה מצליח להם]

מועדים לשמחה ולגאולה שלמה.

אפשר להגיד לכם משהו?פיתה פיתה

הדעות שלכם לא מעניינות אף אחד.וסליחה שאני אומרת את זה.

 

אני רואה שיש אנשים שמסתכלים עלי בתור תינוקת אבל לא יודעים לקרוא את מה שנאמר בין המילים.לא יודעים שזה שאמרתי שאני בשכונת האולפנה ישר קופצים לנושאים שמסביב.

 

יש לי 2 סוגי כאב.כאב על הבית.הכאב האישי והכאב הלאומי על א"י.

ואתם לא מבינים את זה.מנפפים הססמאות שאומרות "תתעלמי מהכאב שלך,תתחיסי רק לכאב הלאומי".

 

אתם כל כך אטומים וחיים בבועה של עצמכם.

סליחה עם מישהו נפגע.

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירותאחרונה

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילהאחרונה
מדהים!
שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

בדידותהרשפון הנודד

למה אפשר לחוש בדידות ברמה כמעט משתקת והאם זה אמיתי ומה אפשר לעשות עם זה?

לכן לנוער יש תנועות נוער. מפגשים, פעילויותפ.א.
כן אבל זה מרגיש לי קצת בריחה משום מההרשפון הנודד
בריחה? אשמח שתסבירפ.א.

אתה מרגיש בדידות כי אין לך חברים? מה עם חברים לכיתה בלימודים?

אתה לא חבר בתנועת נוער? 

זה לא זההרשפון הנודדאחרונה

זה הנקודה יש לי חברים אבל אני לא רוצה לבנות את הקשר שלי רק בשביל להרגיש שיש לי חברים ואני לא בודד...(מוזמן להסתכל בשרשור החדש על ללכת לסניף מעורב שאתה לא כל כך מאמין בזה אבל צריך בסוף חברה..)

...הרמוניה

א- אדם בסופו של דבר מול עצמו גם כשהוא עם חברים וגם כשהוא לבד... האם אתה מהווה חברה טובה לעצמך? 

מעניין לך עם עצמך? האם אתה חבר טוב לעצמך (רגשית)?

תכנס פנימה. בכל אחד יש עושר פנימי וזה תענוג לגלות אותו.

ב- נסה לשים לב לזה שאתה אף פעם לא באמת לבד, תמיד מושגח בידי מישהו שאוהב אותך אהבת עולם...

אולי יעניין אותך