למה כשבנות מדברות על בנים זה "בסדר" אבל אם בנים ידברו אל בנות זה יחשב איום ונורא?
כמו למשל השרשור על אבישי רוזן אם הייתי פותח שרשור "מי אוהב את *********" היו סוקלים אותי, למה זה?
למה כשבנות מדברות על בנים זה "בסדר" אבל אם בנים ידברו אל בנות זה יחשב איום ונורא?
כמו למשל השרשור על אבישי רוזן אם הייתי פותח שרשור "מי אוהב את *********" היו סוקלים אותי, למה זה?
זה לא במקום!
אשכרה משרשרים על בנאדם שאתם לא יכולים לדעת אם הוא נמצא ביננו[שאז זה יותר נוראי]!!!!

מסכימה עם מי שמעלי, אבל ממש לא אומרת שאני מושלמת.. זה דברים שצריך לעבוד עליהם.
ת'אמת, ככה זה יוצא בטבע המצב הזה...
בנות הרבה יותר משתפות חברות, שחנשי"ם, וכאלה...
אז יוצא לדבר על זה- המון!
ובנים?.. לוידעת, באמת נשמע לא משו... אכן מוזר שזה ככה...
אפרת234אתה באמת לא מבין מה ההבדל? - אז אני אכתוב לך אותו שתבין:
אמנם גם כשבנות פוחות שירשור כזה זה לא מכובד ולא לעניין, אבל כשבנים פותחים דבר כזה - זה הופך ללא צנוע..
סורי על הדוגמא אבל זה כמו שלבנות מותר לראות בנים עם בגדיי ים אבל לבנים אסור לראות בנות עם בגדיי ים:
אין מה לעשות - להיות בת זה יותר שווה- אכלתם אותה בנים D:
הוא מטופש.
אשכרה נכון. ![]()
למרות שלדעתי שרשור כזה יכול להפתח רק בחברה של בנות, ללא בנים..
בחיים שלי לא הייתי בן
אז אני לא הכי מבינה, אבל בנים יושבים ומדברים ככה בערבים: "וואי איך בר רפאלי יפה (אם כבר נתת דוגמה, נלך על זה..)?! באמת שאני מת עליה.." וכו' וכו' אני לא ארחיב בדיבורים. נכון? אתם לא מדברים.. ועל עוד כל מיני דברים שבנות מדברות ביניהם שאני לא אפרט מטעמי דברים שהשתיקה יפה להם..
ככה שזה הרבה יותר טבעי שבת תכתוב דבר כזה, ומכאן הכל מובן.
בדיוק דיברנו חברות על זה שלבנות מותר להגיד על בנים שהם חתיכים אבל לבנים אסור להגיד על בנות... ![]()
תראה, זה קשור בהרבה דברים בעניין הזה שאצל בנים הם יותר בעייתיים.
אם בנות מתעסקות יותר מידי בבנים זה אולי קצת מטומטם מצדן (ע"ע השרשור שהזכרת...) לעומת זאת אם בנים מתעסקים יותר מידי בבנות זה כבר הרבה יותר מסתם טמטום... (אוף, טמטום זו לא המילה, אני לא מוצאת כרגע משהו יותר מתאים, אבל הבנתם אני מקווה...)
אבל זה מפגר שבנות יכולות לדבר על מה שהן רוצות וכל בן שמדבר על בת ניקרא "פדופיל".
וסתם לתשומת ליבך- רוב הפדופילים הם אכן בנים...
בנים מגיעים לנושא הזה מנקודה יותר קיצונית, אפשר לומר, מאשר בנות, לכן זה הגיוני שבנים דוסים שמכבדים את עצמם לא ידברו ככה על בנות, מה שאצל בנות מתפרש כהרבה יותר לגיטימי.
אבל אני מסכימה שגם אצל בנות יש גבול לכל דבר. או לפחות צריך להיות...
אבל זה מוגזם..
שאם אני אומר ליד מישו דתי חזק "יש לי חברה חמודה והיא נראת חאתיכה"
אז הוא יתעצבן..
אבל אם בת תאמר ליד אבא שלה שיותר דוס מהחבר "וואי מי זה הילד הזה??
הוא יאמר מי זה ולא יאמר כלום..
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הספר:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
אף אחד לא רוצה פה לקרוא את מה שאת מציעה. אין לזה היענות.
אין כמעט אנשים חדשים שמצטרפים לפורומים אז מה שאת עושה זה פשוט לטמטם לנו את המוח.
אולי די כבר?!
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"
הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!