תנסו להבין ולענות...ש.מאפושו!

אני לומדת ספר שמות לבגרות ובעוד אני מעינת בספר אני חושבת לעצמי שמוחמד היה בידיוק כמו משה...(כמובן לא בכוונה הזאת אלה...)

הקטע שהוא בא אל עמ"י ואמר להם שה' שלח אותו לגאול אותם...

ואז נוצרה לי בעיה בשכל והיא כזאת..!

למה לי להאמין לכל השטויות האלה!!

איך אני ידע שזה באמת נכון כל הת"נך??!!

כן אז זה עובר מדור ולדור וכו'..סו וואט?.גם עם העניין של מוחמד עובר מדור לדור גם הם מספרים לילדים שלהם שיום אחד מוחמד בא ואמר להם כך וכך...

אז איך אפשר להאמין??!!!!!!

אווווווווווווווווף!!!!!!

 

 

כמה דברים.פלספנית

בעזהי"ת

 

א. נאמר במפורש שנביא הוא נביא רק אחרי שהוא מוכיח את עצמו. ז"א, מראה מופת=נס מאת ה'- וידוע שמשה עשה ניסים שחרטומי פרעה לא הצליחו לעשות ע"מ להוכיח את אמיתותו [אומרים שהוא זרק את מטהו ומטהו הפך לתנין, ואת זה גם פרתומי מצרים הצליחו לעשות, ואז הוא אחז בזנב התנין והתנין חזר להיות מטה- ואת זה גם פרתומי מצריים לא הצליחו לעשות.], ומעבר לזה- גם בנ"י לא האמינו למשה בהתחלה.

ב. מוחמד אמר שה' התגלה אליו ואמר לו. אצלינו, ה' התגלה לכל העם ואמר. אדם יחיד יכול לשקר. עם שלם, לא יכול לשקר. מוחמד יכול לבוא ולומר שה' אמר לו. משה לא יכול לבוא לעמישראל ולומר להם שה' אמר להם; כי הם יגידו לו 'מה פתאום, ה' לא אמר לנו!'. אי אפשר לשקר היסטוריה של עם שלם.

 

יש ספר שלם על אמונה בתנך.אחת שיודעת

[ז"א, זה ספרון דק ונחמד...]

תנסי את "המכתב".

זה ספרון כזה שכתוב בצורה קלה ומוכיח לכל העולם שהתנ"ך הוא אמיתי, וכל מה שנכתב בו הוא נכון ומה הסיבות שלנו לאמונה בו. (זה כתוב בצורה של משל... אז אפילו קצת אפשר להתחבר מהמקום הרגיל, הפשוט..)

 

לי בכיתה ז' היה משבר אמוני מטורף.. אבא שלי הביא לי את הספרון הזה- ומאז הוא מלווה אותי, כבר כמעט 6 שנים. מומלץ בחום!!

 

בהצלחה

איפה אפשר להשיג?.....ש.מאפושו!
עם ישראל לא האמין לו בהתחלה.לך דומיה תהילה

לא האמין לו כשהוא דיבר אליהם,

וגם לא השתכנע מהמופתים שלו.

 

"ויאמינו ב-ה' ובמשה עבדו" - כלומר, עד אז לא האמינו בו.

הבסיס האמוני במשה הוא המפגש הישיר עם בורא עולם

במקומות כמו קריעת ים סוף, הר סיני.

 

כך מפרש הרמב''ם. יש דרכים לבחון האם נביא הוא נביא אמת,

ובני ישראל הכירו אותן.

קודם כל, שכוייח על האומץ!בצל ירוק

באמת צריך אומץ בשביל להגיד את זה! אולי בחברת נוער סבבה, אבל בחברת מבוגרים דוסים דוס אפשר להשמע כופר מוציא לשון

וכמובן צריך להזהר, גם נוער יכול להיות דוס מורעל..קורץ

 

כולם פה העלו דברים כאלו שלי לפחות הם נשמעו גדולים עליי, רמב"ם, נביאים וכאלה. גדול עליי חיוך לא עוזר לי להבין! אני יגיד לך איזה תהליך אני עשיתי לעצמי בראש..

 

גם אני לפעמים אומרת לעצמי, וואלה?! ואם אין אלוקים?! ואם יום אחד קם מישהו נחמד ששרתה עליו רוח הדמיון והחליט לכתוב ספר נחמד, סדרה שלמה, וכתב את התנ"ך?!

ואז אני מזכירה לעצמי את כל הניסים שהיו, שהם מעל הטבע! אז חייב להיות מישהו שם למעלה.. אבל, מי אמר שהניסים האלה קרו?! הרי גם הם כתובים בתנ"ך!!

אז אני מזכירה לעצמי שעם ישראל היה באותן תקופות עם עוד עמים- ואיפה הם היום?!?!

אז תגידו, ואולי הם אגדה?!  אבל פה, ההווה, שאין לי שום פקפוק לגביו הרי הוא מול העיניים שלי נכנס לתמונה.

לדוגמה אני אקח את הארכיאולוגים. שהם באים ומראים לי שריד שנמצא והוא מוחשי קל יותר להאמין.. לא?!

ברור שפה זה לא נגמר וגם את זה יכלו להמציא ולזייף, אבל מפה-

אני כבר מגלגלת לעצמי את הדברים בראש ויוצאת מהתסבוך. לבינתיים. צוחק עד הפעם הבאה.

תשובהשואף לאוראחרונה
עבר עריכה על ידי _אמיר_ בתאריך ז' סיון תשע"ב 16:50

א.נכון יש דמיון מסויים ומכוון בין האמת של משה ומעמד של הר סיני ובין הנסיון להתחקות אחר עם ישראל ולגנוב את הזהות ההיסטורית שלו.

אולם מה שאמרת אינו נכון,ישנו הבדל מהותי בין שני העניינים,הבדל שמכריע בין אמת מוחלטת למשהו שלא ניתן לודאות אותו.

אירועי מעמד הר סיני ומשה רבנו היו משהו שכל העם היה נוכח וחזה אותם,אותו רושם נחקק בתודעה הלאומית של עם ישראל והפך לזהות ההיסטורית של עם ישראל שעוברת מדור לדור,דבר כזה בלתי אפשרי לזייף,זהו אירוע שנעשה בפני רבים ונטען שהאירוע היה בזמן שהאומה הייתה קיימת לכן לא היה ניתן להערים על אומה ולהגיד להם להאמין בדברים שלא קרו להם.

באותו סיפור עם מוחמד,בא אדם וטען שהתגלה לו מלאך בחלום,וכי מה בכך ומה האמינות בכך ?,העניין היא לא רק "מסורת" שעוברת מדור לדור כי מסורת כמו בעניין האסלאם יכולה להיוצר מהחלטה להאמין למשהו או לתת ביטחון במשהו ללא סיבה,או משום כפיה(כידוע האסלאם הפיץ את עצמו בעולם באמצעות אלימות וכפיית הדת הזו על אנשים באיומים על חייהם ומשטרים רדיקלים שהטילו אימה על התושבים ואכפו את הנאמנות לדת זו) אלא החוזר במסורת היא שהיא התרחשה לעם עצמו,והוא מעביר זאת במסורת מדור לדור.

להרחבה ולהבנה אמיתית של הדברים את צריכה ללמוד את ספר הכוזרי ברצינות.
 

חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הספר:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אולי יעניין אותך