בס"ד
לצערי אחרי הגירוש וכל המאבקים שלפני אני כבר סקפטי מכל הדברים האלה, אבל גם חרב חדה מונחת על צצוארו של אדם אל ימנע עצמו מן הרחמים!!!! וישועת ה' כערף עיין!!!!
בעז"ה נקווה לטוב!!!!!
בס"ד
לצערי אחרי הגירוש וכל המאבקים שלפני אני כבר סקפטי מכל הדברים האלה, אבל גם חרב חדה מונחת על צצוארו של אדם אל ימנע עצמו מן הרחמים!!!! וישועת ה' כערף עיין!!!!
בעז"ה נקווה לטוב!!!!!
מבחינת לא תחבור לרשע.
מישי' - זה נותן כוח ומחזק - זה רק בשביל נוער שחושבים שאידיאלים זה כן חשוב, אבל תאכל'ס זה לא משנה ולא מזיז...
הצדק לא איתך, 200 - 1000 איש זה לא צדק, מחאה אמיתית זה מה שקרה בקיץ מעל 250,000 איש ברחובות.
מה לעשות שמאלנים יודעים לעשות מחאות.
כי הוא יודע להתאחד למטרה משותפת.
להתחיל להתפלג בכזאת סיטואציה עדינה זאת טיפשות לשמה.
הגיע הזמן שלא נגיד שהדשא של השכן ירוק יותר, אלא נתחיל לטפח ביחד את הדשא החברתי שלנו.
בס"ד
את הויכוחים שלכם עם מועצת ישע תשאירו לאחר כך.
אם פינוי גוש קטיף היה עכשיו גם היית אומר את זה?
(בהנחה שכבר אז הייתם שונאים את מועצת ישע וכו'...)
את הויכוחים האידיאולוגים תשאירו לאחר כך.
קודם תעזרו שא"י תישאר.
כי לשבת בבית ולהגיד הם מטומטמים, הם עם מועצת ישע לא מועיל לאף אחד וגורם לכם להיראות לא משהו...
וגם גורם לאנשים שהעריכו אתכם להוריד טיפה מההערכה, מניסיון.
אם על זה יקום ויפול מאבק או לא אז בחיי אתם חבורה של נוער משועמם וקצת ילדותי.
נ.ב. וזה בלי קשר לפועלכם במאחזים.
לפעמים יש לכם חשיבה ילדותית וקטנונית שזה מדהים!
אם זה היה של המועצה אני אישית אם הייתי יכול הייתי הולך, אבל בגלל שהם משתתפים עם מועצת ישוע אני לא הולך. זה משהו ספציפי נגדם (זוהי דעתי) , כמובן שסתם כך זה לא מועיל ויש דרכים טובים יותר לפועל, אבל אם לא פועלים אז בסדר.. סתם לכיף ולתחושה הטובה ניחה ממילא היו נשארים בבית ולא נאבקים.
(למרות שיש לזה גם צד של פגיעה במאבק האמיתי.)
בנוגע אם הייתי מתנגד למועצת ישוע גם בגירוש, בגירוש הייתי ילד בן עשר לא באמת הבנתי משהו...
אבל כן היו אנשים שנאבקו גם אז במועצת ישוע.
אבל התובנה שהם רשעים באה בעיקר אחרי הגירוש.
מוזמנת לצפות בשמחה:
נ"ב
"פוגע בהערכה" - גם כך לא מאריכים כ"כ עכשיו, עדיף ללכת אם האמת מאשר הערכה.
בס"ד
אבל הם לא ויתרו על מאבק למען גוש קטיף.
נ.ב. אם לא חשוב לכם בכלל תדמית אז בחיי אתם באמת קצת ילדותיים.
מה לעשות שיש בני אדם שמאמינים "אין עם לבדד ישכון ובגויים לא התחשב.." את רוצה להתחשב בגויים?
תתחשבי אבל תהפכי את זה לאידיאל.
המאבקים של מועצת ישוע זה בדיוק זה.
מספיק להיות תינוקות ולחזור שוב ושוב על אותם טועיות! תתבגרו!
גם אם זה דופק לי את התדמית
בס"ד
להיאבק על גבעת האולפנה זה לא ללכת עם ה'?
ולמה אתה לא יכול ליצור תדמית טובה וגם ללכת עם ה'?
אלא איך לעשות את זה..
לא מה לעשות יש דברים שלא מצטיירים בתקשורת טוב.
בס"ד
אתם תיאבקו או לא?
ממה שאתם כותבים נראה שבכלל לא תאבקו.
של מועצת ישוע על הפרסום של המאבק ולנתב מאבק אמיתי, גם דרך.
לא חוזרים על טעות פעמיים!!!!!! גם עכשיו הם נדחפו למאבק בלי שאף אחד
ביקש מהם-כדי לעשות דילים עם הממשלה.אין שום ענין לחזק אותם בהפגנות
המטופשות שהם עושים.מי שבוער לו יכול לעשות הרבה דברים אחרים.....
שאלה: האם אתם בעד התישבות ביהודה ושומרון??
כי אם כן מחובתכם לבוא ולתמוך גם בישובים של ממלכתים ובמאבקים למענם כדוגמת מגרון ובית אל.
התישבות זה לא רק רמת מגרון מעוז אסתר ואור חדש. זה גם ישובים גדולים שקמו הרבה לפני שנולדתם והתחילו
בכלל את ל המהלך הענק והחשוב הזה של התיישבות בהר.
ולכן אנחנו לא מצטרפים למאבקי דמה שמתישים את הציבור והורסים ישובים כאילו זה מסחר בנדל"ן.
מישהוא יודע עוד פרטים?
תודה.
.
?
מישו יודע איפה ישנים בין לבין ? ומה צריך להביא ? ומישי מפה באה ?
תודה , יום טוב 
והם בעד כל יישוב!!!!!!!! וווואי אני משתגעת איך יש סטיגמות !! הם תומכים ביישובים גם אם הם יודעים שהם ממלכתים!! הגבעונים וחבריהם המתלהמים לא סתם מתעקשים על כל פינה בא"י..אכפת להם ממנה!!!
אוףף ני פשוט בהלם ממועצת יש"ע האלו!!זה עצוב!!איך זה קורה??
עוד לא יודעת אם אני באה...הלוואי ואוכל!
בס"ד
חר, אי"ה תחל צעדת הישובים: שכ' האולפנא בבית אל, עמונה, גבעת אסף ומגרון עפ"י הלו"ז המצ"ב (מצ"ב גם פלייר הסברה בנושא).
יום שני, 4.6.2012:
11:00 יציאה מבית אל - התכנסות בשכ' האולפנא בבית אל - צעדה על הכביש עד גבעת אסף - כביש זה ייחסם לתנועה לסירוגין.
13:00-14:00 הפסקה בגבעת אסף.
14:00-16:00 צעדה מצומת אסף עד הכניסה האחורית של מגרון (האמבטיה) - כביש זה ייחסם לתנועה לסירוגין.
16:00-18:00 צעדה על שביל העפר למגרון.
יום שלישי, 5.6.2012
11:00-13:00 צעדה מתחנת הדלק מעבר מכמש עד כיכר אדם - כביש זה ייחסם לתנועה לסירוגין.
13:00-13:30 הפסקה בכיכר אדם.
13:30-15:45 צעדה מכיכר אדם ל"מעבר בחורים" - מחסום חיזמא - כביש זה ייחסם לתנועה לסירוגין.
יום רביעי, 6.6.2012
09:00-15:00 צעדה ממחסום חיזמא עד מאהל שובתי הרעב, כיכר אגרנט, מול משרד החוץ, ירושלים.
(לקוח מכאן)
מה המסלול, איפה ישנים, לאן מגיעים מתי...
יכוליות שאני וחברות של נצטרף לחלק.
שתלה ת'שלטים האלה...
אז כל לוח מודעות עצרנו..
חשוב מאוד שכולם יבואו להפגין נוכחות!!
בס"ד
כל מי שמגיע לצעדה מחר ומחפש מקום לישון בלילה שבין שני לשלישי מוזמן על ידי תושבי הרמה לישון שם.
לפרטים 0524295140 (דוב)
shirat123היה חשוב ומועיל!!!
וגם כיף..
כל הכבוד
הלוואי שיכולתי לבוא!!
צדיקים
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הספר:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
אף אחד לא רוצה פה לקרוא את מה שאת מציעה. אין לזה היענות.
אין כמעט אנשים חדשים שמצטרפים לפורומים אז מה שאת עושה זה פשוט לטמטם לנו את המוח.
אולי די כבר?!
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"
הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!