שלום!!רננוש!

בס"ד

היום רבצתי על הכיסא מול המחשב ומתוך שיעמום טוטאלי שהגיע באמת לרבות אדירות החלטתי לענות לכבוד הרבנית הידועה מרן ורבנן כבודה אי'ילת לווין הלוא היא חוזר(ת) אליך ותוך כדי שיחה התפלח לו משפט שרשמתי מתוך המקלת ישר לצג בזו הלשון "משעמם לי" כבוד הרבנית ענתה אהה ואני עניתי חזרה אהה ובקיצור [ואני בהחלט מקצרת..] אני אמרתי שיש לעשות משהו שיועיל לאנושות כבודה ענתה שלשבת מול המחשב זה באמת מועיל אני ברוב חוצפתי לכבוד הרבנית עניתי שזה לא מועיל כלל וכלל. מה חושבים על כך הרהגי"ם המפורסמים היושבים במחיצתנו  [הבנות כמובן מאחורי המחיצה]?? האם לשבת מול המחשב זה מועיל לאנושות???  

ואני אענה לך את מה שכבר עניתי, ואת לא הסכמת:אש מאנשים קרים.
כן!! זה בהחלט מועיל לאנושות....
כבוד הרבנית!!רננוש!
בס"ד
תרץ, נמק והסבר למה!!!
לא. את אמורה להקשיב כי אני אמרתי ולא לנסות להביןאש מאנשים קרים.
דברים שמעל לבינתי. אני אמרתי אז זה מה שנכון. אוקעע??? "במופלא ממך אל תדרוש" (אחשלי אביחי....גאולה לעולם..) אז אנ'לא יכולה לדבר עלזה... קאפיש??
בלשוננו אומריםסלים וארזה
"פרט, הסבר, צטט ונמק, הראה ראיה מן הכתוב והבא מובאות לדבריך"
כאילו שכל מי שנמצא במחשב אם הוא לא יהיה במחשב-אש מאנשים קרים.
הוא ילמד....

אם שואלים את כל (רוב) העולם-זה לא מועיל לאנושות. אם שואלים אותי-זה כן. והלכה כמותי. |חש|
אבל הרי בפסיקת הלכה יש להסביר את שורש העיני'ין!!רננוש!
בס"ד
ואם את חושבת שלא קטונתי מלסרב רק אומר שספר החינוך מביא את שורש המצווה וכול מיני דברים כמו מי חי'יב והדין..
וחוצמזה אם תעשי סקר תגלי שאנשים לא יכולים להסתדר בלי מחשב ולהפתעתך תגלי שרובם חושבים שמחשב מועיל [איך ובמה הוא מועיל??] ואולי הוא לא ילמד אבל הוא יועיל לאנושות!! הוא יתנדב הוא יחשוב על איך לעזור וכו'.... והלכה כמוך אולי אני קטנה מלפסוק הלכה!!!
תודה שחשבת עלי.אוסנת
אני באמת סבורה, שעל כל אחד, ביחוד לקראת חופש גדול זה הבעל"ט, לקבל על עצמו מעשה מועיל אחד בכל יום.
תמהה אני, על שאינכם מרגישים ריקנות ומתעצבים אל ליבכם, לנוכח העבודה שכיליתם את זמנכם מול פני המחשב.
על כן הנני מגישה בזאת הצעה לסדר היום.
קחו פלקט רחב וגדול, וחלקו אותו לימים כמספר ימי החופש.
מלאו המשבצות תאריכים ואירועים חשובים.
כל מוצאי שבת, או יום אחר-שתקבעו אותו לדורותיכם, תאלצו לקבוע את מהלך השבוע הקרוב.
מה אעשה ביום ראשון? וביום שני?
מומלץ למלא את הלוח עד תום. אך למתקשים, ניתן לתת יום חופשי אחד בשבוע, שבו אין ולו כלום.
אך בכל הימים הנותרים, הקפידו על מילוי זמנכם במעשים מועילים.
מובטח לכם שתהנו הנאה מושלמת מהחופש הזה!

ואם ברצונכם לקחת שלב נוסף בדרך לניצול הזמן:
*קחו על עצמכם פרויקט (מוקדש לשנוצי). לדוג'- לנסות 100 מתכונים חדשים במטבח. או- לקרוא 4 ספרים בכל שבוע. או-לסדר לאחות את ה"חדר מתנות". או- לסייד את החדר. או- לתפור בגד וכו'... ובכל יום פנוי, תמלאו את היום בעשייתו. (וכן בשאר הימים הלא פנויים).
*הגבילו את עצמכם מול המחשב. ניתן להעזר בהורים...
*תקבעו שכל שבוע בחופש, מוקדש ללימודי מקצוע אחר. תחזרו על החומר בכ-ל המקצועות. לא צריך לחץ, אבל פשוט לחזור... זה מועיל מאוד מאוד!!!

ולמי שהחזיק מעמד עד כה, שלוחה לך ברכת הצלחה וזמן מועיל.
לעצות, מסרשו.
אוסנת, רבנית-יועצת לעניני זמן.
שאלה חשובה שאלת ביתי.אלעד
הגמרא אומרת במפורש: שינה לרשעים טוב להם וטוב לעולם, שקט לרשעים רע להם ורע לעולם, מיתה לרשעים רע להם ורע לעולם, וכן על זה הדרך.
אף אני נגיד- בטלה מול המחשב לעצלנים, טוב להם וטב לעולם. שאין באפשרותם להזיק יותר, וכך הם נהנים והעולם נהנה. וד"ל.
תסבירי-אלעד
מסכים בהחלט!! אלעד
היום הועלתי רבות לאנושות ע"י רביצה מול המחשב...קוקו
טוב איזה תועלת למשל??רננוש!
*(כמו שעושים כשמתקנים שגיאת כתיב באייסי)~מאיר~אחרונה
*מיתה לרשעים טוב להם וטוב לעולם

הערתי: פשוט לי הדבר שכוונתו של אלעד האלעדי הייתה שאם ימותו הרשעים לא יוכלו עוד לחזור בתשובה ולכן זה רע להם, אך אני הבאתי את דברי חז"לינו זכרונם לברכה כלשונם, ותבוא עליי ברכה
רננה חברתי(עלק)..צביה:]
מחשב זה מוח שב..אז...אני מקווה שאת ההמשך ברוב תבונתך תביני לבד..אם לא לא משנה..
צבי'ה הגאון מלוכשנסטך היקרה!!!רננוש!
*קפץ....רננוש!
*ושוב...רננוש!
בס"ד
מח שב ולא מוח שב!! לכן המוח לא יכולה להיתישב ליד המחשב כיון שזה מח שזה קיצור של מחברת ולא מוח לכן משתמע מהעיני'ין שאין תועלת מכך כי המוח לא מפיק מידע!!!!
לכבוד החשובים שכאן, שאלה קשה באה לפיתחי-שדמות בחולות

הרמב"ם כתב שיש לשלב פעילות גופנית למען בריאות הגוף והנפש,

מהו ענף הספורט המומלץ ליושבי מחשב / מושב נסיעה.

העונה להגדרות הצניעות ?

פילאטיס מכשירים לנשיםפ.א.
לפי פריינטה הדרשןדורין השמיני

אפשר פילאטיס ולא זומבה

גם לגברים וגם לנשיםשדמות בחולות

כמובן.

 

ואם יש משהו מותאם לזוגות כרעיון לחיזוק בית של תורה ואמת - זה יהיה נהדר

הרעיון הטוב ביותר במחשב הוא הליכוןשמיניסט באמ"ש

לזוג, הליכון זוגי

נמכר ב3000 ש''ח להליכון ו4900 לזוג

בריכהelicoאחרונה
האם להגיד הלל כל יום(פירוט למטה)שמיניסט באמ"ש

הרי כל יום אנו צריכים להודות שכ"מ ביבי שליט"א יצא למבצע נגד מ"ה איראן ימ"ש

הרי לכאורה נראה לענ"ד שצריך להגיד הלל כל יום, שהרי כל יום אנחנו ניצלים מחדש מאותה אימה שהייתה יכולה להרוג בנו רבים וטובים

ואכן אנחנו אומרים מודיםאנונימי (2)
3 פעמים ביום בכל יום, ועוד כהנה וכהנה תודות, שירות והללים.


הלל המיוחד אומרים רק בזמן המיוחד כדי שלא נהיה דשים את ההלל בעקבינו ונמצא שכרינו בהפסדנו

בין כה וכה אנו דשים את ההלל,אז מה הבעיה להוסיף?שמיניסט באמ"ש
אבל אז מה יעשו בתפילהדורין השמיניאחרונה

של הרב מרדכי אליהו לקום כל יום ותיקין זה קשה

למי שלא מעודכן בעולם הישיבותדורין השמיני

יש שאלה שממש עולה בזמן הזה בכול עולם הישיבות (התיכוניות) ומה שמתחתיהם

האם כשסופרים ספירת הגומר סופרים גם ימי חופש או לא 

על כן הגעתי אל כבוד תורתכם על מנת שתדונו בשאלתי ותענו לי תשובה המניחה את הדעת

מה הדיןקעלעברימבאר
של שמיניסט שנהיה בן 18 במהלך ספירת הגומר? האם הופקע מכלל תלמיד ומפסיק לספור בברכה?
לִכְאוֹרֶה לאדורין השמיני

 כיוון שזה טבעי שבשמינית נהיים בני שמונה עשרה על כן הם קרויים שמיניסטים

אבל האם שמיניסט שעשהדורין השמיני

בגרויות חורף פטור מלספור  

כשם שמי שעושה פסח שניקעלעברימבאר
סופר מהראשון, כך מי שעושה מועד ב סופר ממועד א
ומה עם השמיניסט שלא עשהשלג דאשתקד
אפילו בגרויות קיץ? יספור עד מועד ג? או שאצל שמיניסט כזה החופש התחיל מספטמבר של 6 שנים לפני כן...
כנראה שלא כי זה כמו פסח שנידורין השמיני
האם סופרים שמונה שמיניות בספירת הגומר?קעלעברימבאר
או שהשמינית שנה הזאת היא שמינית שבשמינית שבגאו"ה (ישיבה גאונית הונללו)? 
אין גוזרים גזרות שהציבור לא יכול לעמוד בהםדורין השמיני

והרי אם כשסופרים ספירה אחת מתבלבלים קל וחומר בשתיים

וגם שמצינו בדוד המלך שכאן זה עדיין ספירת העומר ואין מערבין ספירה בספירה

וכי מתבלבלים מאי הוי?125690
אם טועים בספירה ומוסיפים ימים, ראוי להם שיתווספו ואם מורידים ימים, למעליותא הוא
שמיניסטים לא סופרים125690
הלימודים בשמינית נגמרים מוקדם יותר (החופש בפועל שלי התחיל היום)
יא עוקץדורין השמיני

אנחנו נשארים אחרי היסודי

אבל כשאתה סופר ספירת העומר אתה מכוון גם על הגומר

יכול להיות שכיוון שישדורין השמיני

בזמן הזה גם ככה אווירת סופא דקורסא ואם היית פוטר את החופשים היית יכול גם לפטור הכל 

על כן צריך לספור הכל

הרמוניהאחרונה

אתם שטוניקים גאוניים

..מפוצלשת(:

@אני))))

זוכרת תמקום הזה???

עוד פעיל?קעלעברימבאר
שבירכת אותי ביומולדתאני:)))))
ישןן
וואי נכוןןמפוצלשת(:
איזו תקופהאני:)))))

פעם היינו חברות;)

נכון ואז נטשת אותי😪מפוצלשת(:
בואי, אנחנו יודעים מי באמת נטשה..אני:)))))
סתם.. אבל מסיבות טובות לפחות🤭מפוצלשת(:
זה כן.אני:)))))
לא בא לי לדבר בפורום הזה
העלאה באוב אסורה מהתורהזיויק
כן, אבל יש לעיין אם גם העלאה באוב דיגיטלי125690
האמת דנו בזה במשפחהאני הנני כאינני

מצד מה שהיה בטקס המשואות השנה, שהעלו באוב את חיטמן וכו'.

מה היה שםדורין השמיניאחרונה

 בשביל הלא מעודכנים

תרצו שנעיר פה את הפורום הזה?שדמות בחולות

יש לכם ממנו זכרונות טובים?

 

יש שרשורים שחקוקים לכם עמוק עמוק בראש?

 

תשתפו אותי (החדשה שבא לה להכנס ל"חבורה")

אני ארצה למרות שלא הייתי פהקעלעברימבאר
כנ"ל125690
...שדמות בחולותאחרונה

@משה תספר לנו מה היה פה ואיך מעירים פה ת'עניינים?

 

נשאלה שאלהשמיניסט באמ"ש
האם אדם המשחק כדור מים ונתן מכה תוך כדי ריחוף בפחות מג טפחים והכניס, נחשב שער או אינו נחשב שער?
למה שלא יחשב?אניוהוא
הוא לא במים ואם לא במים אז לא נחשבשמיניסט באמ"שאחרונה
הניגון הוא בשהרגלים יצאו מחוץ למים
שאלה רבתיקופת חיסכון

אם אתה יושב לך על חוף הים, ולפתע פתאום אתה רואה לא פחות ולא יותר- את אבו מאזן טובע! כן, בהחלט שווה! אבל כעת עומדות בפניך שתי אפשרויות, או להציל אותו או לשבת על פסק זמן ובירה. מה היית בוחר גולדסטאר או מכבי?

הייתי הולך לעזור לואניוהואאחרונה
לוודא שהוא טובע לגמרי.
שאלהשמיניסט באמ"ש
אם עברתי בשבת מרשות היחיד אחת לאחרת ע"י שיגור ולא עברתי ברשות הרבים שבאמצע, האם הוצאתי מרשות לרשות?
לא125690

זאת מחלוקת ר' מאיר וחכמים אבל להלכה, אם אתה מעביר חפץ מרשות היחיד לרשות היחיד שלא דרך רשות הרבים אתה פטור, אני לא רואה סיבה שזה יהיה שונה במקרה הזה.

יותר מעניין לשאול מה הדין במקרה של שיגור למרחק של יותר מד' אמות ברשות הרבים עם משהו שיש בו כדי הוצאה ביד

מה הדין בשיגור מרשות היחיד לרשות היחיד שרחוקההוד444
יותר מאלפיים אמה?
בעיקרון השאלה היא איך מתבצע השיגור125690

אם החלקיקים של האדם עוברים באוויר ומתחברים מחדש בנקודה אחרת (ע"ע צ'רלי בממלכת השוקולד) נראה שזה אסור. אם זה לא כולל מעבר בשטח שבין המקומות אני חושב שזה מותר. כמובן שבמקרה כזה יהיה מותר למשתגר ללכת רק ד' אמות מהמקום שאליו הוא שוגר.

אני חושב שברשות היחיד השאלה לא רלוונטית, אני לא זוכר בדיוק את הכללים אבל נראה לי שלפחות לרוב, המדידה של אלפיים אמה מתחילה מקצה רה"י, אם זה נכון, מה שכתבתי נכון רק כשמדובר על רה"ר

אוקי מגניבהוד444
מה הדין במנהרת קוונטים?ימח שם עראפת
או במנהרת הזמן?
עברת ברה'ר מעל י' טפחים או מתחת לי טפחים?אניוהוא
מסתומא אם הוא נזרק,ימח שם עראפתאחרונה

זה היה מעל עשרה טפחים, כי דרך בני אדם כשהם זורקים זה מגובה החזה בדרך כלל, ובהנחה שאנחנו לא עוסקים כאן בילדון אלא בבחור, יש לשער שהוא זרק מעל עשרה טפחים.

אולי יעניין אותך