מה אתם אומרים? רציני!!!חרותיק

בגלל החשש לפינוי היישוובים\

בעבר כבר ארגנו שביתה,

בסופו של דבר הוא בוטלה על תנאי.

נראה לי עכשיו צריך לחדש את הרעיון הזה..


אפשרי שאף אחד לא ייגש לבגרות באזרחות?


זה מציאותי?


אם כן, אני מניחה שזה ישפיע. 

השאלה אם זה ילך..


מה דעתכם?

לא יעשה כלום.גאהלהיותיהודיה
לא שאלתי אם זה יעשה או לא.חרותיק

שאלתי אם זה אפשרי לארגן את זה.

 

!!!

לדעתי? לא.SimplePlan

זה אגואיסטי, אבל להרבה אנשים עדיף לעשות בגרות ולא לפעול, מאשר לפעול ולא לעשות בגרות ואח"כ להדפק עם זה. ואני בינהם.

מה דעתכם? (-אלו שלא ענו עדיין..)חרותיק
ברור שאפשר!!הדסוווש

חרות- זה רעיון מעולה, אני מסכימה לעזור לך!!

אני חושב שצריך להרים שביום רביעי אין לימודים!מרדכי

בס"ד

 

יום רביעי זה היום של ההצבעה בכנסת.

ושלא רק ישבתו אלא שהמוסדות לימוד יבואו למאהל.

 

לצערנו המצב גרוע סער ובוגי עברו להיות נגד ואין רוב עכשיו צריך הרבה תפילות!!!

חחחחח , חופשי ;Dרוזמרין
בואו ננסח מכתב למרכז ישיבות בני עקיבא ורשת אמיתמרדכי

בס"ד

 

ולישיבות והאולפנות שלא נמצאות באחת הרשתות האלה?

 

 

חבר'ה בידינו הכוח לנצח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

זה מכתב טוב? יש משהו להוסיף?מרדכי

 

בס"ד 

לכבוד מנהלי רשת אמי"ת, ישיבות בני עקיבא, ראשי ישיבות ואולפנות יקרים

 

כידוע לכולכם, ביום רביעי יעלה בכנסת חוק ההסדרה שבתפקידו למנוע את הפינוי של: גבעת האולפנה, מגרון, עמונה וגבעת אסף. חוק זה יסדיר גם מקומות נוספים שעלולים להיות באותו מצב במידה וההרס יתבצע.

 

ביום זה עלינו להראות לממשלה שיש תמיכה בהסדרה ולקרוא לממשלה להעביר את החוק.

 

לכן אנו מבקשים ממכם שביום זה תשחררו את תלמידכם ותעלו איתם למאהל המחאה מול הכנסת בירושלים, וביחד נקרא לממשלה להעביר את חוק ההסברה ולמנוע את ההרס של יהודה ושומרון.

 

בתודה, תלמידים שאכפת להם!

מעולה. אבל זה צריך להיות לכל המוסדותחרותיק

לא רק לרשתות האלה.

 

יש לך דרך להעביר את זה?

דרך המייליםמרדכי

בס"ד

 

בינתיים יש לי את של:

מרכז ישיבות בני עקיבא- yba@yba.org.il

 

כל מי שיכול לאזור לי בלהשיג מיילים של מוסדות לימוד ושל רשת צביה ואמי"ת אשמח שילח לי

גם לרשת צביה! פליזז!!נדנדה כתומה.
זה לא בעיה, זה דווקא יקל עלינו בעבודהמרדכי
נראלי הבעיה היחידה היא איך להודיע לכולם.קוקי...!

אפילו אם רק התלמידים ידעו ויהיו מוכנים יעשו הברזה לירושלים. אבל אף אחד לא יודע וקצת מבולבל לכן צרך ליידע את התלמידים ואלי הם ילחצו על המנהלים לשחרר ולעשות הסעות לירושלים.

 

בכל אופן אין לאף שביעיסט ושמיניסט לימודים מסודרים.פעמיים חי

בזמן הזה...

 

לכן הצעתי לא לגשת לבגרות.חרותיק

לפחות לאיים בזה..

 

זה הרבה יותר מרשים..!!

אני מבינה שלא? ומה עם יום רביעי? ותראו משהו!חרותיקאחרונה

 

תלמידי כיתה יא' ברחבי הארץ, הניגשים לבחינת הבגרות באזרחות, שיגרו (שני) מכתב המנוסח כשאלון בחינת בגרות לשר החינוך, גדעון סער, ובו הם מביעים בו את דרישתם שיתמוך בחוק ההסדרה.

את מכתבם פתחו התלמידים וכתבו, "אנו תלמידי כיתות י"א ברחבי הארץ שומעים את המתרחש בזירה הפוליטית-מדינית בימים האחרונים, תוך כדי שקידתנו על לימוד החומר לבגרות באזרחות שתתקיים בשבוע הבא. החלטנו לחבר עבורך שאלון בגרות באזרחות אקטואלי במיוחד ששאלותיו מתייחסות לנושא הסוער".

בגרות באזרחות, קיץ תשע"ב, שאלון עבור השר גדעון סער

בבחינה זו שתי שאלות. עליך להשיב על שתי השאלות, ולהתייחס בתשובותיך לכל סעיפי השאלה.

משך הבחינה: אינה תלויה בזמן.

מטרות הבחינה: להבין את שעומד מאחוריה עד ליום רביעי, בעת ההצבעה בכנסת על "חוק ההסדרה".

את השאלה הראשונה פתחו התלמידים ברקע על שכונת האולפנה, "ממשלה החליטה ממניעים ביטחוניים שיש צורך ליישב שטח הסמוך לישוב קיים. הממשלה פנתה לתושבי הישוב הסמוך והללו מתוך אמונה בעקרון דמוקרטי נענו לבקשת הממשלה, והסכימו להתיישב על שטח זה. מספר שנים לאחר שנבנו הבתים, התקבלה עתירה בבג"ץ, בדרישה לבדוק את חוקיות הבניה, בטענה שהשטח הנ"ל הינו קרקע פרטית. לאחר דיונים ממושכים, הוציא בג"ץ צו "עשה" בדרישה להרוס את הבתים שנבנו, ולהחזיר את הקרקע לבעליה. מכיוון שתושבי השכונה התחברו למקום גם מסיבה אידיאולוגית, שמופיעה במגילת העצמאות, הבין ראש הממשלה שלא יהיה ניתן להרוס את הבתים והודיע מעל כל במה אפשרית שההרס הוא "גזירה שאין הציבור יכול לעמוד בה". בכך הוא הרגיע את התושבים ומנע מהם בעקיפין זכות מסוימת. לאחר זמן מה, בהתקרב מועד ההריסה כפי שהופיע בצו הודיע ראש הממשלה שהבתים יהרסו.

 לקטע זה צירפו  התלמידים הלומדי את השאלות: "ציין והצג איזה עיקרון דמוקרטי בא לידי ביטוי בהסכמת התושבים לגור בבתים עפ"י בקשת הממשלה, הסבר כיצד עקרון זה בא לידי ביטוי בקטע?

ציין והצג איזה מאפיין של מדינת ישראל ייצגו התושבים במעשיהם, וראש הממשלה רמס בהחלטתו להרוס את הבתים, הסבר כיצד מאפיין זה בא לידי ביטוי בקטע?

ציין והצג איזה זכות של התושבים נפגעה בעקיפין בעקבות הכרזתו הראשונה של ראש הממשלה, ואיזה עקרון פוליטי נפגע קשות בשל כך, הסבר כיצד הפגיעה בעיקרון זה באה לידי ביטוי בקטע?"

השאלה השניה התייחסה באופן ממוקד לחוק ההסדרה, "מספר חברי כנסת שהחליטו לתרגם את החלטת ראש הממשלה למעשים, הכינו חוק המסדיר את חוקיות השכונה שנבנתה בעידוד ממשלת ישראל ולבקשתה, אך ראש הממשלה החליט להחיל משמעת קואליציונית על שרי הממשלה בכדי שלא יוכלו להצביע בעד חוק זה. ראש הממשלה נימק החלטה זו, בפחד שהחוק לא יעמוד בדרישות החוק הבינלאומי, והוא עלול להיות מועמד לדין בבית הדין הבינלאומי בהאג".

על קטע זה שאלו התלמידים את שר החינוך, "ציין והצג באיזה עקרון דמוקרטי פגע ראש הממשלה בהחלטה זו, והסבר היטב כיצד הפגיעה בעיקרון זה באה לידי ביטוי בקטע?

ציין והצג איזה תנאי בסיסי להגדרתה של מדינה נפגע בשל החלטה זו, הסבר כיצד הפגיעה בעקרון זה מתבטאת בקטע?".
 
"ודאי שר החינוך, תדע להשיב נכונה על כל השאלות", ציינו התלמידים במכתבם, "שהרי אתה אמון על תכני הלימודים במערכת החינוך, ולכן חשבנו שלא לצרף תשובון. אך בשל חשש לטענה ש'דברים שרואים מכאן, לא רואים משם" החלטנו לעמול ולהכין תשובון. התשובון מצורף למסמך זה, אך לפני כן אנחנו רוצים להגיד לך עוד כמה מילים כתלמידים פטריוטים שעומדים בעוד כשנה להתגייס לצה"ל:

מכובדנו, שר החינוך גדעון סער, ייחודם של תלמידי כיתה י"א הוא בכך שהם משתייכים לשני העולמות- מצד אחד בעוד זמן קצר נוכל לממש את זכותנו הפוליטית ולהצביע בבחירות כמבוגרים (מה שחלקנו יעשה בוודאי כבר בבחירות הקרובות), ומצד שני אנחנו עדיין אותו נוער פעיל ונענה לכל קריאה. לכן, מבחינה מסוימת, שכבת י"א יכולה להוות מעין ברומטר פוליטי למתרחש בארץ.

מתוקף תפקידך כשר החינוך אמור אתה להבין, ומחובתך להפנים את חומרת ההתנכרות לצו ההיסטורי, שהחלו להגשימו ראשוני החלוצים, ובהגשמתו המשיך בגאון דוד בן גוריון בעת הכרזתו על הקמת מדינת ישראל. מאז הכריז דוד בן גוריון על הקמת המדינה, מועבר הצו מממשלה לממשלה.

אחת הטענות הנשמעות נגד הסדרת המעמד החוקי של גבעת האולפנה וחברותיה, הוא פחד מן ההעמדה למשפט בבית הדין הבינ"ל הנ"ל. באחת מנבואות הנביא ישעיה על הגאולה העתידה, שבמהלכה אנו נמצאים היום, חושש העם הישראלי מתגובת אומות העולם למהלכי הגאולה. בתגובה אומר הנביא ישעיה לעם: "וקווי ה' יחליפו כוח יעלו אבר כנשרים ירוצו ולא ייגעו ילכו ולא ייעפו" (ישעיה, מ', ל"א).
 
אם רק תרצו, אמר הרצל, אין זו אגדה",
 סיימו התלמידים את מכתבם.

נזכיר כי שר החינוך סער הודיע אתמול כי בכוונתו לתמוך במתווה "הפתרון" שהציג ראש הממשלה נתניהו, כלומר הרס חמשת המבנים ובנייה מאוחרת יותר בשטח המחנה הצבאי הסמוך, ויתנגד לחוק ההסדרה.

חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הספר:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

את יכולה להפסיק להספיםנקדימון

אף אחד לא רוצה פה לקרוא את מה שאת מציעה. אין לזה היענות.

אין כמעט אנשים חדשים שמצטרפים לפורומים אז מה שאת עושה זה פשוט לטמטם לנו את המוח.


 

אולי די כבר?!

נשמע סיפור מענייןקעלעברימבאראחרונה
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אולי יעניין אותך