מה צריך לפנימיה מלאה??קטנציק

כרית 
שמיכה
דיאדורנט
סבון
שמפו
בגדים
מברשת ומשחה [שיניים]
לבנים
עוד משהו?
 

מצעים, אוכל חביב לשעות הצורך ויש כאלו~באמונה~
בנים... אצלינו הרשימה ארוכה פי 3 לפחות...שולמית=]

תעשה סקר:פלספנית

בעזהי"ת

 

קח שלושה ימים, ותרשום כ---ל דבר שאתה משתמש בו.

|מנסה לחשוב מה היה לי בפנימיה ולא מזוהה ישירות עם בנות|

קלמר עם עטים,

פתקי ממו קטנים,

דפדפת או מחברת לסתם,

מטען לפלאפון,

mp3 למוזיקה,

מטען לmp3.

רמקולים- שיא השווה!
אקמול ליתר ביטחון, 

סיכות ביטחון 

אולר

גומיות חומות לסגור דברים

כמה שקיות סנדביץ' שתמיד טוב שיהיה

מסמרים לקיר

מברג

אולר/לדרמן

משחה לעקיצות וכו'/ג'ל אלוורה לכוויות וכו'

פלסטרים ליתר ביטחון, יוד

מצעים

מגבת גדולה+ קטנה לפנים

גרביים

נעלי ספורט [בנוסף לסנדלים שעלייך, כאילו]

ספר מעניין לשעות הפנאי

מספריים לציפורניים/קוצץ

מסרק לשיער [?]

פותחן

קצת חד"פ מכל סוג- הדבר הכי שימושי,בעיקר כוסות

סידור, ספרים ללימוד עצמי

קלפים או משו כזה לחבר'ה

בטריות- תמיד יעיל

מאוורר אם יש לך מיותר בבית

מנורת לילה גם יעיל, פנס

סלסילת פלסטיק לארון- לתחתונים, גרביים וכו'- יעיל מאוד

שק כביסה

מצלמה

כבל למצלמה

 

בטח יש עוד דברים..

לא חייבים להביא הכל על הפעם הראשונה!

 

 

 

 

הגזמתא"י זה קשה

 

תזכור שאתה לא תהיה כל היום בפנימיה(בימים כתיקונם) אז לא צריך להגזים במה מביאים

ראיתי את הרשימה ועשיתי תיקונים (סליחה על הביקורתיות):

 

 

קלמר עם עטים, בסדר

פתקי ממו קטנים, מיותר

דפדפת או מחברת לסתם,בסדר

מטען לפלאפון, בסדר

mp3 למוזיקה,בסדר

מטען לmp3.בסדר

רמקולים- שיא השווה! תלוי כמה זמן אתה שם (יומים או שנה)
אקמול ליתר ביטחון, קוראים לזה אם בית\חובש

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

סיכות ביטחון מיותר

אולר בסדר

גומיות חומות לסגור דברים פרנויה

כמה שקיות סנדביץ' שתמיד טוב שיהיה שיהיה

מסמרים לקיר עברנו גבול מה את שיפוצניקית?

מברג כנ"ל

אולר/לדרמן כבר כתבת

משחה לעקיצות וכו'/ג'ל אלוורה לכוויות וכו' אפשר אבל די מיותר

פלסטרים ליתר ביטחון, יוד יש חובש

מצעים בסדר

מגבת גדולה+ קטנה לפנים הקטנה לא צריך

גרביים בסדר

נעלי ספורט [בנוסף לסנדלים שעלייך, כאילו] יפה מאוד

ספר מעניין לשעות הפנאי בסדר

מספריים לציפורניים/קוצץ מיותר

מסרק לשיער [?] תלוי

פותחן בסדר

קצת חד"פ מכל סוג- הדבר הכי שימושי,בעיקר כוסות בסדר

סידור, ספרים ללימוד עצמי בסדר

קלפים או משו כזה לחבר'ה בסדר

בטריות- תמיד יעיל מיותר

מאוורר אם יש לך מיותר בבית  בפנימיה  מסתדרים למרות שזה יכול להיות שווה

מנורת לילה גם יעיל, פנס בסדר

סלסילת פלסטיק לארון- לתחתונים, גרביים וכו'- יעיל מאוד מוגזם

שק כביסה אפשר

מצלמה לויד'ע

כבל למצלמה כנ"ל

 

לכן הרשימה שלי היא:

 

קלמר עם עטים, בסדר

דפדפת או מחברת לסתם,בסדר

מטען לפלאפון, בסדר

mp3 למוזיקה,בסדר

מטען לmp3.בסדר

אולר בסדר

כמה שקיות סנדביץ' שתמיד טוב שיהיה יעיל

מצעים בסדר

מגבת גדולה

גרביים בסדר

נעלי ספורט [בנוסף לסנדלים שעלייך, כאילו] יפה מאוד

ספר מעניין לשעות הפנאי בסדר

פותחן בסדר

קצת חד"פ מכל סוג- הדבר הכי שימושי,בעיקר כוסות בסדר

סידור, ספרים ללימוד עצמי בסדר

קלפים או משו כזה לחבר'ה בסדר

מאוורר אם יש לך מיותר בבית  בפנימיה  מסתדרים למרות שזה יכול להיות שווה

מנורת לילה גם יעיל, פנס בסדר

 

 

 

כלי רחצה!שונמית

וכדאי משהו לשעות הפנאי...

קצת התפלספת, פלספנית, לא?... שונמית
יואו איך עוזר! בגיל 20 יוצאת לראשונה מהסינר של אמארננ.
מפצל שקעים, מטען שני לפלאפוןמשה

(קונים בגרושים באיביי)

איפור לשבתות, חגים וסתם אירועים...ב.ש.

סתם...

תחשוב על כל סדר היום שלך ביום חול (מכשאתה קם עד שאתה ישן) ותכניס את כל החפצים שהשתמשת בדימיונך.

 

אותו דבר תעשה גם לשבת.

אם יש בבית מיותרקוד אבל פתוח

קומקום

טוסטר

כריים חשמליות/ גזיה

 

 

דברים חשובים

מגבת

מטען לפלאפון

אוכל (ממתקים, עוגות, עוגיות) לוקח זמן עד שמתרגלים לאוכל של הישיבה/ אולפנה

אצלנו אסור למרות שהכי שימושי זהישי .א.

מאוורר
מגהץ

למה צריך מגהץ ??? .זיפזיפ

משאירים ת'בגדים ככה, רדיאטור די עוזר בחורף

אדיאטורים וזה יש בפנימיות, וזיפזיפ-קטנציק

איפה שאני לומד בטח יש יותר מרדישטואר עלוב [קור כלבים...]

אצלנו מי שרוצה רדיאטור מביא מהביתזיפזיפ

קורץ

המפפ.. זיפזיפ>> יש לך רדיאטור מיותר ולא אמרת לי??נדנדה כתומה.

 

 

וחוצמזה>> למה צריך מגהץ?? יש אותי שמגהצת לך, לא?

יש 2 סיבות שבגללן את יכולה לצחוק על זה...נדנדה כתומה.

מעניין אותי איזו אחת..

 

[תגידי לי באישי? ]

כלןללמה??ככה!!

כל מה שאתה\את משתמשים ביומיום ובהצלחה..

יואו. מזכיר לי ימים.רוני בלילה

כשאני הייתי באולפנה, פשוט חגגתי. למדתי במקום שרב הבנות היו חצי פנימיה ואני גרתי רחוק. אז מה עשיתי? חגגתי! חומרי יצירה,דיסקים,ספרים,פופים. יש פעמים שקצת קשה, אז כדאי ליצור תפאורה מתאימה עם אבזור כולל. לא נראה לי שעזרתי, פשוט לא יכולתי לעמוד בנוסטלגיהלשון אדומה

אצלי בהכנות - לשנה הבאהאנונימי (פותח)

מצעים

מגבות

בגדים

כלי רחצה

כלי כתיבה

מכשיר סלולרי + מטען

MP4 + מטען

לגבי נשנושים וכו' - לא שולחת - לא בהתחלה לפחות

מחשב נייד וכו' אסור להביא (מעולה כי הוא מחובר למחשב)

את הרשימה דרך אגב קיבלנו מהפנימיה

 

 

 

תבדקי פה:שמוליק פיין

בס"ד

 

 

נראלי שאין דבר שלא מופיע שם..

^^^^^^^^ ח..ח... אהבתי!!!:pצוקי!
משעשע כמה שטפשי....!משה
אהבתי את הכיסא החשמלי ענבל
כיסא חשמלי? בטוחה ששמעת הכל?? מה עם..מישי' מאפושו'

כבל מאריך

כבל מקצר

 

פלטת שבת

פלטת מוצ"ש

 

יציאה אופטית [איזה יציאה!]

 

משחת שיניים חשמלית [אה?!]

 

מזגן ריצפתי

מזגן עילי

מזגן מטפטף

 

מהרו! המבצע מהיום ועד יום שני! ומיום שלישי ועד שבוע הבא בשעה שתיים! ומשלוש ועד סוף השנה!!

הכי חשוב שהחדר ירגיש כמה שיותר ביתיפלאח

(זה שונה מאוד בין בנים לבנות אני מדבר על בנים..) אל תיקח שטויות תיקח דברי בסיס(בגדים, מגבת ומה שצריך ללימודים), אוכל!(יכול לעשות את היום), ותביא דברים כיפיים לחדר- כורסה, לונג, קומקום, מיקרו.. תאמין לי שתכלס זה הדברים הכי חשובים בפנימייה(וכמובן החבר'ה..). אני מבין שמדובר בחמשוש אז בטח בהתחלה לא תביא את זה אבל לאט לאט תבין מה זה פנימייה..

בעעעעעעעעעעעע........באש ובמים

פנימיה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

צריך להתחיל כבר מעכדיו להכין תיק בערך....

איך אני אשרוד?!

בעע שירות!מרב.

יש בזה משו יותר מבעס מפנימיה.

כי זה בית. לגמרי בית.

כולל ארוחות, ניקיון, שבתות, מפתחות.

ה' ישמור!

איך אני אשרוד שנה שלמה בעיר?!

דווקא הרשימה של פלספנית ממש טובה לבנותvbnaanbv

(זתומרת בתוספת הדברים הרגילים)-

לי יש בערך את כל מה שכתוב כשאני בפנימיה והרוב דיי נצרך, אבל לא לכל אחת - אני פשוט הילדה שיש לה הכל להשאיל לבנות מהשכבה - מסיכת ביטחון עד גרב...

לא צריך כלום רק אוכל!-גיטריסט-

והרבה!!!!!!!!!!!!

אוקיי אבל נראה לי זה יהיה יעיל יותר לבנות..מתו"ש

שמפו, מרכך, סבון גוף, סבון פנים וכו'

מגבות

מסרק, גומיות, סיכות..

קרם גוף, פנים

מקלות אוזניים

גוזז ציפורניים, אציטון, צמר גפן ולק

איפור, בושם וחרטות לבחירה

מיני בית מרקחת בתיק כולל אלתוש, אלכוהול רפואי, אקמול, פלסתרים וכדורים בהתאמה אישית

פינצטה וכד'

כפכפים למקלחת, לבחוץ, נעליים למקרה הצורך

בובות מי שאוהבת

פ' / ט' (והמבינה..)

לפטופ למכורים

מטען לפלאפון

כלי נגינה למי שמנגן

בגדים חוץ מליום יום גם פיג'מות וסווצ'רט (ליתר בטחון..)

 

ואנא עארף..

העיצות שלי...תהילול

אני לא עושה רשימה מלאה כי כתבו פה הרוב..

אני כותבת דברים שלא נראלי שכתבו...

 

דבר ראשון תמיד שיהיה ספייר!!!

 

מגבות, מצעים ובגדים.. שיהיה בארון למקרה הצורך...

 

מנורת לילה,

טישו. שיהייה.. בדר"כ חסר טישו אז שיהיה למצבי חירום

בגדים חורפיים למקרה חירום..

כלי חד"פ

אוכל

קומקום

טוסטר- אחד המצילים!!

כלים להכין בהם אוכל..- סירים, קערות, קרשי חיתוך, סכינים וכו'...

כירה חשמלית

קלפים וכזה שלא יהיה משעמםם

כלי תפירה...

סיכות ביטחון..

שקיות!!!!!

פלסטרים..

אקמול/ נורופן

חומרי ניקיווןן!!!!

 

אם הארון קטן אז אפשר להביא מגירות של כתר..

 

גם מקרר אפשר...

מיקרוגל..

 

בהצלחה!!

 

תביא את הבסיס ולאט לאט תבין בעצמך מה..שמחת עולם

וכמו שישי אמר:הכי שימושי זה מאווררר!!!!!!!

אני והמזל הדפוק שלי...עד שהבאתי לשבת אולפנא מאוורר דרכו לי על הכבל!!!עצבני

הכי חשוב---*טליוש*

המווווווווווון מצברוח!! (אבל באמת המון.. )

או טוסטר משולשיםאחושלוקי=]
דברים ששכחתם- סידור, אזניות לפלאצל בשמש
סתם משעמם לי באמצע הלילה וקראתי תשרשור הזה..וואלה?!

מתו"ש את לא מבינה איך הצחקתני..פשוט נמרחתי.. והמבינה תבין...

לנו בסופשנה שעברה היה תחדר הכי יפה בארץ. כולם באו אליו..

פשוט השגנו מלאאא דברים-

לונג

מראה

וילון

שטיח

ארונית מעץ

תמונת פוסטר

מתלה כזה עם כמה כיסים מבד.

 

אם אתם רוצים חדר כיפי ויפה- אל תשכחו להביא נעצים(בדיוק היום קניתי חבילה עם הציוד לשנה הבאה..)

ו/או מסמרים אם אין לכם קירות גבס.

לא לשכוח להביא את כל הספרי לימוד וכדו'.

אפשר גם ספלים (כוסות לשתייה) מהבית. במקום לבזבז כמויות של חד"פ, וזה גם יותר יפה.

בוא נראה.. מה עוד..- שעון קיר כזה שעולה 5 שקל,

כוס/כלי למברשות ולמשחות שיניים (זה נהייה ממש מגעיל שהכל זרוק במקלחת..)

 

ועוד דבר- תוודאו מידי פעם שלא גנבו לכם תנטלה כי זה ממש מעצבן לקום בבוקר וללכת טרוטי עיניים

לחדר אחר כדי ליטול ידיים כי הקראוון נשדד מכל הנטלות...

יאללה תהנו ממש ותעשו שטויות!! במיוחד חמשושים!!

לא ללמוד בחמישית! זאת טעות! (איזה לא חינוכית אני..)

אבל מהשישית תלמדו..(מנסה לתקן..)

חח אני כבר רושמת שטויות מרוב עייפות...

לילאור ושנה מעולה ומעילה לכוווולנו!!

~רעות~

ארנק, דברים לשבת אם צריך, מצלמה אם יש.....ארץ ושמים
הלבשנה תחתונה......באש ובמים
חצי מהדברים כתבתם פעמייםזיפזיפאחרונה
..גיימס פוטר
הסיבה שכמעט ריק בחצי מהפורומים פה זה כי הייתי בתקופת הקורונה שפשוט היה פה מפוצץ ועכשיו זה רגיל? 
עכשיו בגלל המלחמה הם עוד יחסית פעילים😅הרמוניה

זה ירד מאדד (ברוך ה'..)

כבר זמן רב שאין מצטרפים צעירים חדשים לפורומיםפ.א.
והפעילות בפורומים ירדה משמעותית 
חד משמעית בקורונה היה ה הרבה.סוורוס סנייפאחרונה

אבל עכשיו יש פחות פעילות ממה שהיה לפני הקורונה

מי רוצה לחזור ללימודים??ניגון❤️

ואוו איך בא לי כבר את החופש הגדולל🤭

אני כבר שנה וחצי בבית...ההרהמורניקאחרונה
גם פרה זקנה יכולה להניב חלב..😌😌עוד חומייני חי
כעעען כען
למה אתם חיים?מעייןאהבה

מה הסיבות שלכם בחיים?

חתירה מתמדת להגשמה עצמיתפ.א.
כי ככההרשפון הנודד

בבסיס אני חי כי זה לא דורש ממנו שום פעולה אלא קורה לבד.

ואני ממשיך לחיות כי אני רוצה להתפתח ולהיות יותר שלם ומאמין שעוד יהיה לי טוב.

בנוסף אני מרגיש שיש לי פה תפקיד בעולם שאולי יהיה משמעותי

אני חיהניגון♥️
כדי לעשות טוב לעולם ולאנשים ואני מאמינה שכל אחד יכול להפוך את העולם למקום יותר טוב ושמח ואוהב ♥️ וגם לעבוד את ה' שזה הכל בסוף
נהנה מהחיים פשוטההרהמורניק
וואוצאצא

לא יודע.

מבררים את זה, מחפשים את זה

הלוואי וידעתי

אם כבר הגעתי לעולם ואני כאן - נעשה הכל כדי להנותGini
מהחיים, לחיות טוב, באושר, בשמחה, בסיפוק, ולדאוג לעתיד שלנו כאן 
אני הגעתי למסקנה שהחיים זהגלגל שבו אני עולה ויורדתתמימלה..?אחרונה

כל הזמן והמטרה שלי היא לאסוף כמה שיותר כוחות כשאני למעלה כדי להצליח לעלות אחרי הירידה הבאה...

ככה עד שיבוא המשיח....

יש אנשים!הרשפון הנודד

הפורום חזק להיות פעיל והם דיבורים חזקים אז מוזמנים להעלות נושאים מעניינים שאתם מתלבטים בהם אם סתם שאלות, חוויות, רגשות ופריקות

למישהו יש הדרן?איידן

יש לי הדרן ויש תקלה ואין לי אינטרנט במכשיר (שהוא גם ככה דפוק (חצי טאצ) ובלתי נסבל) אני לא יכולה לקבל לטלפון אימיילים ובנוסף האפליקציה שלהם לא עובדת 

יש למישהו דרך לעזור לי?

בבקשה אני נואשת נראלי אם עד סוף שבוע הם לא חוזרים אליי אני עוברת לנוקיה (ונוקיה זה זוועה)

אם מישהו יעזור לי אני אשמח מאוד

למישו יש את היי סקול מיוזיקל בדרייב?נחט

או סרטים אחרים 

יש פה אנשים ערים?מעייןאהבה
תמיד...אנא בכחאחרונה

אולי יעניין אותך