יש לי שאלה.האמנם?

אני כבר הרבה זמן קוראת כאן בפורומים ואף פעם לא כתבתי כאן.עכשיו עלתה בי השאלה,אני חייבת לכתוב אותה.הלוואי ותענו לי גם בלי לדעת מי אני..(ככה זה עובד פה,נכון?)

אני באמת שואלת-אני מדברת פה באישי עם בנים ופתאום עלתה בי המחשבה-למה זה מותר?למה לדבר עם בנים ברחוב זה אסור ממש,או שיהיה לך חבר בן זה ממש לא דבר רצוי-אבל להתכתב שעות עם בנים-באישי או מעל דפי הפורום-זה בסדר?באמת זה מציק לי.

ולא נראלי אני מתכוונת להפסיק בזמן הקרוב,אבל אני רוצה שתחשבו שניה ותענו תשובות כנות.

גם אני רוצה (לביניישים שביננו) אם אתם יכולים לתת לי מקורות כתובים (לא סתם להגיד,לתת מראי מקומות) ללמה אסור או למה מותר.

תודה לכם אנשים צדיקים.

גם על המקום לפריקה,וגם על התשבובות שהלוואי שיגיעו.

אל תתנו לזה לרדת!!אני רוצה את הדיון הזה לא רק בשבילי,אלא גם בשביל אלו שאני מדברת איתם,או בכללי כלמיני יצורים שמדברים עם בני המין השני בלי לדעת את ההשפעות של זה

תודה,ולילה טוב..

מי אמר שמותר פה לדבר עם בנים באישי?פלספנית

בעזהי"ת

 

אני בפורום כמעט 6 שנים, ואני לא מדברת עם בנים באישי.

קורה שבן פותח ש"א, ואז מסננים בעדינות- 'אני לא מדברת עם בנים, שלום'.

קורה שצריך משו טכני ממישהו [משה, או כל מישהו אחר] ואז מדברים. אבל גם זה בגבול; אם הוא נשוי [משה למשל] אז אפשר יותר, אם לא- בזמנו כשהייתי צ'כה משו כזה, הייתי מעתיקה לחברה ציטוטים של כל השיחה בשביל שלא יהיה 'ייחוד' וגם בשביל שתבדוק מהצד שאנחנו לא נגררים לדברים לא טכניים.

או, לחילופין, הייתי פותחת שירשור בפורום כלשהו, בתיאום עם ההנהלה- מתכתבת איתו בפורום, ע"ג הפורום, ואח"כ מבקשת מההנהלה למחוק.

 

שירשורים רבים עלו בנושאב.ש.

האחרון מהם עד כמה שידוע לי זה הקישור הזה (לפני ארבעה חודשים):http://www.inn.co.il/Forum/Forum.aspx/t419989#5002437

אני משוכנע שבחיפוש קל תולכי למצוא עוד רבים כאלה.

בהצלחה!

תודה לכםהאמנם?

קראתי את השרשור שהבאת לי.את חלקו לפחות.

והוא לא מדבר על מה שאני רוצה.

אני רוצה (אם זה לא היה ברור אני יסביר את עצמי שוב) מקורות הלכתיים שמראים תשובות על זה.אני רוצה פסיקה אמיתית.

קראתי בשרשור הזה תגובות בעד ונגד ההתכתבויות האלו..אז אני יכולה לומר לכם מנסיוני האישי שיוצא לי גם רע וגם טוב מהתכתבויות עם בנים פה.אבל לא את הדיון הזה חיפשתי.

אשמח אם תענו בלי להתחמק!!!

תודה

מה ההבדל ?שואף לאור

בעברי שאלתי אישית רב בעניין הזה,זה לא דבר שמותר כפי שברחוב זה לא מותר(לא כתבתי את תשובתו,אלא שעלה שזה לא מותר,זה לא מציאות מיוחדת בה הדברים משתנים).

תכלס,עובד ה בשמחה!!
עבר עריכה על ידי עובד ה בשמחה!! בתאריך כ"ז אב תשע"ב 12:13

אני לא חושב שיש הבדל.(הלכתי...)

אני משתדל שלא לדבר באישי עם בנות אלא אם כן לדעתי זה חשוב וככה אני גם עובד מחוץ לפורומים וכשאני מתלבט אני שואל מישהו מבוגר שמבין בענינים האלה!

 

 

 

אשריכם ישראל!!!!

 

נ.ב.

בשיא הרצינות, צריך לשאול רב לדעתי אם בשיחה אישית יש דין של ייחוד,

מי שלא יודע רבנים גדולים פסקו שמחשב לא חסום יש בו דיני ייחוד!

אני לא בטוח שזה מותרשיגראחרונה

אני לא יודע אבל זה לא אומר שאני לא מתכתב אם בנות באישי

אם את רוצה באישי בשמחה

חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הספר:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

את יכולה להפסיק להספיםנקדימוןאחרונה

אף אחד לא רוצה פה לקרוא את מה שאת מציעה. אין לזה היענות.

אין כמעט אנשים חדשים שמצטרפים לפורומים אז מה שאת עושה זה פשוט לטמטם לנו את המוח.


 

אולי די כבר?!

חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אולי יעניין אותך