אפשר להבין משהו?פיתה פיתה

למה אני צריכה להיכנס לערוץ ולהבין שיש אנשים שפשוט שונאים אותי?

 

כאילו-היי!שלום.עם הייתי גרה במקום אחר אז הייתם חברים שלי אבל בגלל הרב של הישוב שלי אתם שונאים אותי?!

אני לא יודעת מה אינ אמורה לענות לכם.באמת.רק לקרוא סוחט אותי.ואתם רב.אז אני מרגישה פה בגודה.

אנשים לא באמת יודעים מזה שכונת האולפנה.

הם לא יודעים מי האנשים,אבל הקללות והשנאה פה הולכים בלי חשבון.

 

 

ו-אורה?!אני אוהבת אותך!

וואי.ממש.עטרת..

מסכימה עם כל מילה!!

לא, את לא צריכה לראות את זה.לך דומיה תהילה
וואי. חופשי.אווזה.

מסכימה עם הכל.

(חוץ מהשורה האחרונה..הסמקתי)

 

למה אנשים מתייחסים אלי בכזה זילזול? כי עשיתי ופעלתי על דברים שחשובים לי?

נכון, עשיתי את זה בדרך קצת שונה משלכם.ץ

נעזוב את זה שבגדול יש לנו אותם מטרות. גם אם לא.

אין לכם שום סיבה להתייחס אלינו כמו שאתם מתייחסים פה!!

זה פשוט נוראי.

אנמי באמת מרגישה מושפלת ונבגדת. אתם לא מקשיבים למה שאומרים. ורק חוזרים על הטענות האלה.

לא חושבים על האנשים שעברו את זה מעבר למקלדת. שזה היה הבית שלהם.

זהו.

תחשבו על זה קצת.

אנחנו לחמנו על ארץ ישראל. עשינו דברים בדרך ובצורה שחשובים לנו.

גם אם את/ה לא מסכים/ה עם זה, אין שום סיבה שתתנהג/י ככה.

לא שונאים,אבל מאוד פגועיםמושיקו

הרב מלמד מהר ברכ היחיד שלפחות מסביר בצורה מובנת.

 

כל השאר פוסקים וממשיכים הלאה.

 

 

אתם פגועים? ממה? למה אתם פגועים?אווזה.

לא לכם התייחסו בכזאתי צורה.

לא לכם כעסו על זה שכביכול וויתרנו על הבית, אפילו שזה ממש לא מה שקרה שם.

לא לכם לא הסכימו להקשיב.

לא עליכם דיברו כאילו אנחנו גויים שמאלניים שונאי א"י.

לא על הרב שלכם אמרו ימח שמו וזכרו.

לא אותכם השמיצו בגלל שלא רציתם טראומות יותר ממה שכבר היה ועוד כל מיני סיבות שלא נפרט אותם עכשיו.

 

אז למה לכם להיות פגועים??

 

(עטרת מצטרפת למה שאני אומרת. היא יושבת פה לידי.)

פגועים בשביל ארץ ישראל, לא בשבילכם.ענבל
בס"ד

לפי הבנתי והרגשתי.
מכרו את א"י..אנחנו פגועים בשבילה!שמוליק פיין

בס"ד

 

ו4 נקודות שאמרת.

 

אף אחד ואני אומר לך אף אחד לא אמר לרב זלמן "ימח שמך" הדבר היחיד שאמרו זה מוות לבוגדים ופושעי ההסכם לדין. (אגב בסוגריים לרב עובדיה יוסף היה חלק לא קטן בהסכם אוסלו אז מה? כשאומרים פושעי אוסלו לדין מתכוונים אליו?..)

 

מוכח שמי שהיה בגוש לעומת מי שהיה בעמונה חטף טראומה הרבה הרבה יותר גדולה..(ראי לדוג' את מספר החוזרים בשאלה[ויש עוד הרבה דוגמאות] לאחר הגירוש לעומת זה שלאחר עמונה)

 

אני ואישתי באנו לשם..באנו להקשיב..לשמוע..להבין מה עובר לכם בראש..וכל מה שהיה לכם לעשות זה להתעלם מאיתנו..אף אחד לא בא לדבר ולשמוע וניסינו..

 

לא וויתרתם על הבית? אוקי..אז מה היה שם..הנה תספרי..

אף אחד לא שונא אתכם תפסיקו להתבכיין..שמוליק פיין

בס"ד

 

כועסים עליכם ובצדק שמכרתם את המאבק!

 

ואף אחת מהבנות פה בפורום(כי רק הבנות שגרות בגבעת האולפנה כתבו כאן בינתיים) לא ענתה עניינית לשאלות והטענות שהבאנו.

 

גם אנחנו מרגישים מושפלים ונבגדים..

 

אנשים עבדו 3 ימים ולילות על ביצורים ב3 בתים בשכונת האולפנה כשהרב מלמד אמר ודיברן אותם להמשיך..

 

ואז פתאום הוא החליט שצריך הסכם..למה? כדי שמה?

 

לעשות צעדות והפגנות זה לא להלחם מצטער!

 

אם הייתם נ-ל-ח-מ-י-ם! לא היו מפנים את מגרון-עמונה-גבעת אסף..

 

וזה מוכח ממקרה עמונה שאחרי הפינוי בעמונה היו אמורים להתבצע עוד כמה פינויים ובגלל איך שעמונה הייתה וויתרו עליהם. אז מה יותר עוזר הסכם/מאבק?

 

 

מעריכה מאוד את הרצון להלחםפעימה

בס"ד

 

וב"ה זה רצון שיש גם אצלי.

אבל זה קצת תינוקי לומר:"אם הייתם נ-ל-ח-מ-י-ם! לא היו מפנים את מגרון-עמונה-גבעת אסף.."

 

כי ב"ה, לטוב ולרע המדינה פועלת על פי כללי הצדק והמוסר[מתי שנוח לה]
אז אם היא החליטה שמטפלים בעניין מגרון/עמונה/גבעת אסף בזירת בית המשפט- אז זה לא משנה כמה אנשים יעמדו על הגגות, וכמה ביצורים נבנה- בסופו של דבר ההחלטה תתקיים בבית המשפט בלי קשר למציאות בשטח. [ושיהיה ברור לרגע אני לא אומרת שההחלטה בבית המשפט זה הצדק וזו החלטה נכונה/שוויונית. פשוט אומרת שיש החלטה.]
 

וזה תינוקי לומר את הנ"ל כיוון שגם אם 1000 חבר'ה צעירים וחסונים יעמדו על הגגות של הבתים-זה לא ימנע בשום צורה ואפ' הקטנה ביותר פינוי כזה או אחר.
כיוון שאם הפעם הביאו שוטרים וקצת יס"מ כי ידעו שלא באמת תהיה התנגדות, אז בפעם אחרת, כשיהיו 1000 אנשים- הם יתכוננו מראש ויביאו הרבה יס"מ, הרבה חיילים. זה לא ימנע את זה, הצבא שלנו נלחם בהצלחה נגד אנשים שמטרתם להרוג אותם-חיזבאלונים וכד'... ולנו ב"ה אין כוונה להרוג ולפגוע באף אחד.

אולי לחימה קשה קצת דוחה פינויים אחרים אבל זה לא באמת משנה. אין הבדל בין פינוי עכשיו לעוד כמה חודשים. בסופו של דבר אם המדינה החליטה זה יהיה.

אז מלחמה זה לא מה שימנע[ע"ע עמונה, כפר דרום].
אולי זה ממחיש את החשיבות, אולי זה מראה לעצמנו שאנחנו לא מוותרים בקלות אבל זה לא ישנה כלום במציאות בשטח.
[לפחות עד שיהיו בבתי המשפט חבר'ה צדיקים אמיתיים, ולא סתם ממציאי צדק.]

לא אמרו שלא ימנע פינוימושיקו

אם כל פיני יהיה אלים זה ימנע מהם לעשות פיניים בהמשך

 

אם עושים להם את העבודה קלה הם יעשו את זה יותר.

 

האלימות שהיתה בכפר דרום ובעמונה מנעה מהם פינוים אחרים בעתיד.

 

אבל הפינוי הקליל בבית אל ובמגרון יתן להם טעם של עוד

אולי במקום לשפוט אנשים-טומי-

שמגרשים אותם מהבית תבואו לתמוך בהם..

בגלל שיש גרוש צריך להתאחד!

לא להרבות שנאת חינם.

מישהו שפט??פעימה

בס"ד

 

מושיקו- הגבתי לשמוליק שכתב:"אם הייתם נ-ל-ח-מ-י-ם! לא היו מפנים את מגרון-עמונה-גבעת אסף.."

אז כן אמרו שלא ימנע פינוי.

 

ושוב, זה לא באמת מנע, אולי דחה. עובדה שבעמונה אנשים חטפו מכות רצח ובכ"ז אחרי כמה שנים פינו שכונות/יישובים. 
[שלא לדבר על המאחזים הקטנים יותר שמפנים כל יומיים...]

אם היית ממשיכה לקרוא..שמוליק פיין

בס"ד

 

היית רואה שהבאתי דוגמאות כמו שאחרי עמונה לא פינו את סקאלי-חוות גלעד-מצפה יצהר ועוד גבעות שהיו אמורות לההרס..

 

וכל זה בדיוק בגלל!!! איך שעמונה נראתה..(מאבק נחוש ולא מסעות טיולים..)

דווקא המשכתי לקרוא.פעימה

בס"ד

 

והגבתי על זה- שאולי זה נדחה בכמה חודשים/שנים אבל זה לא באמת מונע לגמרי פינויים.

 

 

זה מנע את סקאלי ועוד...ותקראי את התגובה לנו"ש..שמוליק פיין
שמוליק - מלחמת אחים גרוע מפינוי א"י!נו"ש

א.תיקלטו!

החיילים התרגלו לקהל הזה שעומד ונפגין.

גם לאלה שנלחמים, צועקים,בוכים, מרביצים.

מאמנים אותם לזה.

מאמנים אותם לא להתייחס.

אולי אתם לא מסכימים איתם, אבל אל תכעסו עליהם כ"כ. הם חושבים שהם עושים את הדבר הנכון.

 

ב. שמוליק - לא נכון!

זה לא משנה כהו זה.

הפגנות כן.

אבל לצעוק על חיילים? להילחם עם יהודים?

אנחנו מדינה, וגם אם אני לא מסיכמה עם מה שביבי עושה, אני לא אלחם עם יהודים!

אלך להפגנות. כן. לא לאלה שמרביצים לשוטרים.

אח"כ השמולאנים ארואים אותנו,  ולא מקשיבים לדעות שלנו.

ובצדק. מי שמרביץ לאלה ששומרים עלינו יום יום - ואח"כ טוען שהם הורסים את הארץ?

 

אין לי כבר כוח לכתוב.

אבל ממש הרגזתם אותי.

גבעת האול' עשתה הרבה. זה שהם באו להתיישב שם כבר מעיד על זה.

אל תתיחסו אליהם ככה!

ואל תחליטו מי צדיק ומי לא - אתם לא הסגנים של ה'!

 

ווואא, תרגע!שפיצה
אני או הוא?נו"ש
הוא...פיתה פיתה

מוריה תשרשרי נכון...

מה רע בלצעוק על חיילים בזמן פינוי?פעימה

בס"ד

 

רוצים לבטא כאב. צעקה באה ממקום של כאב.
כמובן- תלוי מה אומרים. אבל בגדול- אם הרעיון הוא לומר שמה שקורה כרגע לא מקובל עליי אז חובה לצעוק. לצרוח.

 

ובקשר למרביצים לחיילים- כמה כבר מרביצים לחיילים? זו הגזמה.

 

עם השאר- אני מסכימה איתך בגדול.

סתם בזבוז אנרגיה לטובת משהו שהוא חסר תועלתשמוליק פיין
אז מה אם זה ממקום של כאב? הם בני אדם!נו"ש

אין לך שום זכות לצעוק עליהם!

אני כועסת על מישהו, אז מה, זכותי להרביץ לחברה שלי? זכותי לצעוק על חברה שלי?

לא, לא ולא!

אין לך שום זכות לעשות את זה, גם אם הם היו עושים את זה מהחלטתם הפרטית, בטח שלא כשהם אלה שעומדים על משמר ארצינו, ולא הם החליטו \ רצו על \ את הפינוי.

 

 

 

אני לא כועס עליהם..זה ממקום של מלחמה..שמוליק פיין

בס"ד

 

זה שהם חיילים זה אומר שכל מה שהם עושים זה בסדר?

 

אולי הם מגנים עלינו(ואני אומר אולי בכוונה אבל זה לדיון אחר) אבל זה נותן להם שום!! זכות להשתתף בפינוי..

נו"ש - את צודקת.. אבל תלוי במה..שמוליק פיין

אם אתם חבר'ה רציניים שמחפשים את האמת - תקראו הכל!

לגבי כותרת התגובה שלך -

בואי נצא מנקודת הנחה, שאת מלחמת האחים הזו מפעילים השמאל והממשלה בהחלטות שלהם לפנות.

אז - 1. אני לא לוקח אחריות על המציאות הזו, כי לא אני הבאתי אותה (ו"אני" הכוונה לציבור האמוני)

2. לא להפוך כל חיכוך למלחמת אחים. אף אחד לא מת, לא הרגו בנו ואנחנו לא הורגים.
יש כאן ויכוח קשה ונוקב שעובר לפסים מעשיים.


ולתוכן התגובה:

א. צודקת, החיילים התרגלו לראות אנשים מפגינים

התרגלו לראות אנשים צועקים, בוכים...
וזה באמת שווה לזבל..

וזה בדיוק מה שעשו גבעת האולפנה, מגרון, וכל אלה שקדמו להם, גוש קטיף וכו'.. (שלא נעים לומר אבל רובכם הייתם פצלוחים (באיזור גיל 10) באותו זמן.)

ובצורה המטופשת ביותר שרפו את הסיכוי שלהם להצליח, או לפחות למנוע את הגירוש הבא.

 

לכן, בניגוד לממלכתים ולדוסים הבורגנים,

אנחנו לא מתכוונים לדבר ללב של החיילים.. אנחנו מתכוונים לעצור אותם.

אנחנו כן מבינים שהרבה מהם לא מבינים עד כמה המשימה שלהם חמורה

אבל אנחנו לא מתכוונים לאפשר שיתנו להם משימה כזו נוספת.

זה לא סותר לאהוב אותם כיהודים..

הפוך! להביא אותם למציאות שהם עלולים לחזור על הפשע הזה - סותר את האהבה כלפיהם!!!

 

ובואי נרד למעשי

יש חוברת מפורטת מאוד, איך אפשר למנוע פינוי בצורה הכי טכנית שיש.

היא בנויה על תרחישים שקרו במציאות, וגם על השערות, שנראות מאוד הגיוניות

אני ממליץ לכולם להשיג אותה
חוברת כתומה שנקראת:
"תוכנית מעשית להצלת הגבעות והמאחזים בארץ הקודש".

בגדול מאוד אני יכול להסביר שמדובר בפעולות כמו:
תג מחיר, חסימות צירים והרבה מאוד בני נוער ומבוגרים - אוהבי א"י, שעושים בלאגן במקומות שונים

לא מול החיילים, אלא פותחים חזית נגד ערבים או בכלל בלאגן סתמי באמצע מקום ציבורי

ויגרמו לכך שהמדינה תזדקק להרבה מאוד כוחות כדי לשמור על הגזרה שקטה,

מעבר לכמות שהוקצתה לטובת משימת הגירוש-
מה שיביא לנסיגה מהתוכנית המקורית, דחיית הגירוש, הוצאת משאבים אינסופיים לשמירה מפני תגי-מחיר וכו'..
וככל שזה יקרה יותר ויותר, יבינו שהגירוש הוא בלתי ישים, וגם לא פועל לטובתם.

[חשוב להם מאודדדדד לשמור על השקט בגיזרה]


ב. נראה לי שהבנת מהנקודה הראשונה שאין עניין להתחיל להתווכח על מאבקים מול החיילים
אם זה בסדר לצעוק או להרביץ

כי במצב רציני ואידיאלי - אנחנו כמעט לא נמצאים בחזית מולם, אזיי אין שום חיכוך.

ג. לגבי ה"אח"כ שמאלנים רואים אותנו, חושבים עלינו" וכל הקשקוש הזה..

אנחנו לא עובדים על יחצ"נות ותדמית מול כולם.

אנחנו עושים מה שאנחנו חייבים, ואנחנו חייבים לשמור על הרכוש של ה', ועל עמ"י שלא יפגע בעצמו בעקבות הגירושים האלו.

בדיוק כמו שמדינת ישראל לא צריכה לנטרל את האפשרות של החיילים שלה לירות במי שחשוד כמחבל

רק בגלל שאומות העולם מאשימות אותה בחוסר מוסריות, כך אנחנו לא צריכים להסתכל על שיקולי תדמית או "איך יסתכלו עלינו, מה יגידו"..
כך או כך יהפכו אותך למתנחלת מפלצתית, פרזיטית ושואבת את כל הכסף של המדינה..

גם אם תהיי האזרחית הכי מתוקה וצדיקה של מדינת ישראל.

וזה בלי לגעת בנקודה, שהשמאל הוא אחוז קטן מאוד מאוד מאוד מהציבור בישראל

ולא באמת אכפת לנו מה אנשים עם שכל מעוות  (ע"ע שמאלנים) חושבים.

ונקודה אחרונה ומאוד חשובה - לכולם פה:

תפסיקו להיות ילדים קטנים!!

אתם נוער, בוגר!!!

יש לכם את הכוח לשנות את פני המדינה ולהוביל את המהלכים בעצמכם

אז תפסיקו להתרגש מכל משפט

או לדבר בחוסר ענייניות משווע כמו "אתם לא סגנים של ה'"

"הוא אמר שהאולפנה הם זבל, אני נעלבת ובוכה מול המחשב"
 

יש טענה - תענו עליה, יש שאלה - תשאלו

יש לכם משהו להגיד - תגידו,
רק שיהיה שייך לדיון ולא מתמקד ברגשות שלכם.

כי הדיון הוא טכני, נכון או לא נכון.


 

שמוליק -אתה מתנהג כמו ילד קטן -אתה זורק את האחריותנו"ש
עבר עריכה על ידי נו"ש בתאריך י"ז אלול תשע"ב 15:56

למה הם אילו שעושים את המלחמה?

למה החלטת?

ונניח שכן, בשביל לריב צריך שני טיפשים - לא רק אחד.

אם לא הייתם רבים איתם, הם לא היו רבים איתכם.

ואני לא אומרת שצריך לתת להם לזרוק את הארץ לערבים, ממש לא!

צריך לעשות דברים, אבל לא שיפגעו בעם ישראל, על כול חלקיו הטובים והפחות טובים!

חוץ מזה - תג מחיר - מול מי זה אם לא החיילים? מי סובל מזה שמפנצרים גלגלים של טנקים? הערבים? לא. הערבים מפסוטים - צה"ל עובדבעבודות יזומות, המשטרה עסוקה בנוער גבעות, ולהם אין מה לעשות חוץ מלצפות בנו משמידים אחד את השני. לא ממש משמידים, אבל כן, פוצעים.

 

אז מה הלכתם ועשיתם? הפרעתם לחיילים.

במקום שהם יילחמו מול הערבים הם נלחמים נגד העם שלהם. אלא שבישבלם הם רצים בחום ובקור.

 

אולי עשו להם שטיפת מוח, אבל אם תדברו איתם כמו בני אדם, זה יכנס.

גם לחומות הגדולות ביותר ניתן לחדור. אז אליהם לא?

אפשר. אני לא זוכרת איפה זה היה, אבל היה סרטון על גוש קטיף והם דיברו איתם. לא צעקו, לא הרביצו, דיברו.

כי מול מכות, והרבצות, וצעקות, אפשר ללמוד להתעלם, אבל מול מישהו מהעם שלך, שיושב ומדבראיתך, ומסביר לך יפה, בלי צעקות ומכות - גם אם ייאמנו אותם שנתיים זה לא יעזור.

 

 

 

 

וגם - כן, אתם באמת לא הסגנים של אלוקים, מה אתה רוצה שאעשה?

אתם לא אחריים לומר מי עוזב את א"י - רוצים - תתישבו שם אתם!

אל תצעקו עליהם.

אתם פשוט לא מבינים הכול בעולם.

אתם סה"כ מסתכלים על העולם מנקודת המבט שלכם. לא שלהם אז אל תשפטו.

 

ומה זה עזר שהם דיברו איתם??!!שמוליק פיין

בס"ד

 

ברור שאפשר גם לדבר איתם אז מה?! זה עוזר?!

 

תלכי תעשי הפצות אחרי/לפני פינוי ואז תדברי איתם..

 

הרמב"ם כותב שמי שיוצר למלחמה ישכח את הבית את ההורים את אשתו ואת הילדים..למה? כי כשאתה במלחמה אתה צריך להתרכז במלחמה ולא בכל מה שמסביב..וככה זה גם עכשיו..כשיש פינוי אל תתחילי לחשוב מה להגיד ואיך להגיד ואיך להצטלם..תעשי מה שיעזור למנוע את הפינוי..ולא לצעוק לא(!!!) עוזר.

זה עוזר, כי אח"כ הם יגדלו ויזכרו, שהם דיברו איתםנו"ש

יפה, ולא צעקו, ואז גדלים הסיכויים פי מיליון שיחשבו גם על הטענות שלהם, ואז הם יחזרו בתשובה, ויהיה ר"מ ימייני ולא יהיה פינויים. (יש המון כאלה) 

 

מה עדיף?

שהם יגידו "וואלה המיתנחלים האלה, כל מה שהם עושים זה לצעוק" - ימינים מבחינתם - דתיים.

סגרתיים להם אפשרות לחזור בתשובה, וגם להיות ימניים.

 

אני בטוחה שהרמב"ם לא התכוון שתצא למלחמת אחים בגללו, נכון?

ואני בטוחה שהוא היה מתנגד למלחמת אחים. הפגנות כן , דיבורים כן, לא מלחמה. בשום פנים ואופן!

 

"כי תצא למלחמה על אויביך"

אין כאן שנאה ח"ומרדכי
בס"ד

יש כאן מחלוקת בין שני גדולי תורה שהם הרב זלמן מלמד והרב דוב ליאור שכל אחד הולך על פי שיטת רבו.

הרב דוב ליאור חלק על הרב מלמד אבל זה לא אומר שהוא ח"ו שונא אותו גם אם הוא התבטא כנגד הרב מלמד.

חשוב לזכור שזאת לא מריבה בנינו אלא מחלוקת של תלמידי חכמים!
אני מבינה את זה,לא כשקוראים לי זבל.פיתה פיתה

סבבה,ויכוח והכל.אבל לא כשקוראים לי זבל.

 

 

כשזה מגיע לרמה כזאת -מרדכי
בס"ד

אז רואים שזה ילדותיות של מי שקורא כך וזה לא משהו שבאמת הולך על פי רבו כי אני בטוח שלא ככה רבו רוצה (משני הצדדים)
כן אנשי מגרון הם בדיוק כמו אנשי האולפנה..שמוליק פיין

בס"ד

 

שניהם עשו את אותו עסק מסריח..

אתה לא חייב להסכים איתםמרדכי
בס"ד

וגם אני לא מסכים איתם. ולמחוא זה לגיטימי אבל לקלל את הצד השני זה לא נכון.

ואני בטוח שגם שהרב ליאור אמר למחוא הוא לא התכוון לקלל אותם
איפה קיללתי אותם?שמוליק פיין
עסק מסריח - מה זה אם לא קללה?נו"ש
לא אתה. אלא מה שתחיית עמ"י אמרהמרדכי
אולי תעני לטענות במקום להפגע אישית מכל דבר..?שמוליק פיין
אני סחוטה נפשית בשביל לענות.פיתה פיתה

וחלק גדול זה בגלל תגובות כאלה.

 

אז אם זה מה שאתה רוצה לשמוע-סבבה,אז אני תינוקת שנפגעת משטויות.טוב לך?

לא..קיוויתי שתעני בצורה עניינית..חבל..שמוליק פיין
סבבה.פיתה פיתה

אז יש לי כמה דברים לגיד לך.

לא להכל יש לי תשובות.

למה אין אלימות?אז כן,אין לי תשובה,יש אולי תשובה למה אני נרדמת בלילה.

ומספיק יש לנו שכונה שמטמוטטת מעצבים כל היום.(ואני מדברת מקריסת עצבים.מונו,פריצת דיסק,וכו'.)

 

אנחנו לא באנו בישביל אידיאלים.באנו בשביל בית,אז בחרנו לגור בביתאל ולא באילת בגלל אידיאלים.

מספיק נאבקנו שנה וקיבלנו יחס מזלזל,לא חשבנו על זה בחיים.

ןאני רוצה להגיד לך משהו,עלינו אתה לא יכולה להשפיע,כי אנחנו חלק קטן,גם עם רב השכונה היתה נגד ההסכם-לא אנחנו קבענו אותו(וגם עם כן,את המשפחה שלי לא היו שואלים.כי אנחנו לא קשורים לחבורה ששמה-הישיבה)

 

כשבאים לנכדה של הרב כהנא ומקללים אותה וכשמלים שהיא הנכדה של..מנשקים לה את הרגליים-לי אישית זה מזכיר הערצה עיוורת.

 

למה ויתרו מראש?לא יודעת,אני כן יודעת שעם היה מאבק לא היה גירוש,היה מאבק.(חוץ ממש' פתאל-יואל וזהו ומשפחת דיקשטין-דידי וזהו בערך)לא היו אנשים מהשכונה שלנו.

לא ויתרו!! ברור שהיה עדיף מלחתחילה-שפיצה

לחסוך מאיתנו את כל העוגמת נפש של הפינוי. זה עוגמת נפש ע-נ-ק-י-ת! כולם חושבים שיאללה- התפנו מרצון וזהו, והם דפוקים, ולא יודעים להעריך את א"י וזהה.. זה פשוט שקר מזובל. אתם לא מבינים כמה נלחמנו, כמה עשינו, כמה ניסינו... ובסוף- כלום לא עזר.. . אתם לא מבינים כמה צער היה לכל ביתאל- כמה בכינוובוכה!!! כלום לא עזר מול הממשלה הסתומה הזאת- שלא מבינה כלום מהחיים שלה, מהקיום שלה, למה היא הוקמה. ממילא היו מפנים אותם, עם כוחות פינוי או בלי. הרב מלמד החכם, עשה הסכם חכם מאוד- שהוא הרוויח עוד בתים בא"י. כמו שציינתי בהתחלה- היה עדיף לחסוך את כל זהה. לקבל את א"י בשמחה, לבנות עוד ועוד- בלי פינויים ! זהוו. מקווה שהבנתם! תחייה-!

משיח- אנחנו מחכים לך שתבוא להושיע אותנו במהרה!-

 

הם לא-אבל יש כאילו שכן-והרי אתה יכול לראות בתגובותנו"ש

למורדכי()

 

עצרתי בערך אחרי 5 תגובותdoni

גם אחרי שעורים את גיל הנוער, יד כאלה שנשארים נערים בראש כל החיים. אפילו תינוקות. 

קראתי כאן דברים על רבנים - פשוט בושה וחרפה. אם חילוני קורא את זה, הוא בטוח שזה אתר אנטישמי. 

במובן הזה אפילו תינוקות יותר טובים - מפני שהם לא אומרים את מה שראיתי שנאמר כאן. 

 

באמת שאין לי מילים. 

חוצפה.

כל מי שכתב דברים נגד רבנים (וראיתי לפחות שלושה שמות של רבנים) - זה בדיוק הזמן להתנצל כאן פומבית ולחזור

בתשובה. 

 

 

וואי תחיית עמ"י- מעריכה כ"כ!!!רעות123אחרונה

ושמוליק פיין- בקשה קטנה,

תקרא לזה "גירוש מסוכם" ולא- "פינוי מרצון"

זה הבדל עצום, מציק ועצוב מאוד לראות שאנשים כותבים ככה,

תושבי שכונת האולפנה לא התפנו מרצון, אילצו אותם ללכת, גירשו אותם..

לא היה שום פינוי ברצון!

 

חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

אולי יעניין אותך