מה אתם חושבים על אנדרדוס? בעניין של בנים ובנות
שלא קשורים אחד לשני ומציגים ביחד..
וסתם בכללי
מה אתם חושבים על אנדרדוס? בעניין של בנים ובנות
שלא קשורים אחד לשני ומציגים ביחד..
וסתם בכללי
יש שם יותר מדי קרבה בין הבנים לבנות..
ואם את רוצה יותר פירוט אפשר באישי למה אני קצת ממהרת..
אני לא חושבת שזה יותר מדי בעייתי..
הם קורעים אותי!!![]()
או משו כזה..
שני הימניים הם נשואים ולא מזמן נולד להם בן...ורק הם נשואים אין עוד שום זוג....!!וזה בדוק!
הםם תותחים!!! ולא נראלי שיש בעיה!
בטח שמעת בסניף או בכיתה אין סוף נאומים על שכל אחד ואחד שונה וצריך לתרום מעצמו וכך נוצר שלם. האין זאת?
הם חבר'ה מוכשרים, שמשתפים פעולה ויוצרים אחלה דברים ביחד..
שיתוף פעולה לא רק בסדר אם כי מבורך.
זה לא קשור לחברה של אנדרדוס אבל לא כל דבר שמצחיק באמת נכון לפי אורחות התורה חוקיה והלכותיה וזה לא מתיר כלום...
אם ניקח רק את ניחחות התורה (חצאים שהופכים לשלם וכו'..) ולא נשים אותם על גבי השלד הבסיסי ההילכתי ... בסופו של דבר נצא קרחים מכאן ומכאן כי אין זאת היהדות באמת אלא פשוט איזה שהיא תאוריה שמבוססת אליה ...
לא קשור לאנדרדוס ... הם באמת אחלה (אני באמת מקווה שהם מתיעצים עם רבנים
לא דיברתי על מצחיק. באמת המוצלחות של הבדיחות שלהם לא מתירה יותר מידי..
בכל אופן, לא מאוד הבנתי את מה שאתה מנסה להגיד.. אשמח אם תסביר את עצמך. 
אחד מבני עקיבאיכול להיות שבקטע של בנים ובנות יש בעיה אבל בכללי הם סבבה
בעצם אין להם מישו שקשור אחד לשני חוץ מהם
(ככה לפחות הבנתי חוץ מזה אין סרטונים עם נגיעה או משו שקשור בהלכות)
או משו,וכולם דתיים אז ברור שזה בגבולות ההלכה
והיא אמרה לי שכולם שם נשואים וזה הנשים שלהם!!!!!
יש פאות שממש נראות אמיתיות
בעזהי"ת.
את יודעת כמה כספים משקיעים בהפקה של סרט? אז שיוותרו על פאה?
בכל מקרה, אני מכירה אישית את חלקם.
יעל נווה-הרשברג למדה איתי באולפנא, והיא מציגה עם כיסוי ראש (בפעמיים בערך שהיא מופיעה). אגב- היא אשתו של נדב נווה.
את הבחורה השנייה שמציגה - נעמה קליינמן, אני לא מכירה, אבל אני מניחה שהיא לא תוריד כיסוי ראש בשביל הצגה.. לא יודעת אם היא בכלל נשואה, יכולה לברר אם קריטי לכם
(היא לומדת עם חברה שלי, בבי"ס לקולנוע- מעלה).
אבל לא יכול להיות שזה אחות של אחת מהם?
זה סדרה החיים קשים!!אין אפילו מה להתווכח ומה להגיד על המעורבות שם..זה שירשור מטומטם לעללה!
יפיופה צודקת 100%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זה לא משנה מה הם מציגים! זה נראה כ"כ דוחה (ובמיוחד באחלה חסודה הם מציגים כשזה נראה כיאילו הם נשואים.)
ומה הקשר? מותר פאה? אז למה יש רבנים שאוסרים פאה? זה נראה בדיוק אותו דבר כמו שיער רגיל. ואסור ככה להציג. איכסססס... סוריי אבל מה שמציגים שם עם בנות זה לא בסדר. וגם זה לא קשור משימי נשואה למישו שם ולכל שאר הבנים היא קרובה???? וזה ממש מוזר שהם ככה מייצגים את הדוסים.. כי דוסים אמיתיים לא יציגו ככה. וחוצמיזה- הם אחלה;)
למה להיות כלכך ביקורתיים?? לא נאה לכם- אל תיכנסו!
חוץ מזה שלשם סרטים וכאלו אין איסור ללבוש פאה נוכרית ככל הידוע לי.
לא מדובר פה על היומיום (שזה שאלה בפני עצמה אבל לא ננצל"ש..)
וזה בסדר גם אני פעם כתבתי ככה אני זוכר שפעם הכנסתי למשהו משה כמו
"זה סתם תרוץ מטומטם..."אחרי שהוא כתב איזה הודעה נשפכת
ובהזדמנות חגיגית זו ולכבוד ראש השנה אעני מבקש סליחה במי שהעלבתי/ פגעתי /זרקתי עילו אגוזים/ כיניתי אותו בשמות/ קטבתי לו עודהות אם שגיאוט קטיו/ כתבתי לו משהו ולא שמתילב שחיברתיהמון מיליםתוךכדי/כל דבר אחר/מצטער על הניצלו"ש
בס"ד.
אני מבקשת שלא להגיד "אז מה הקשר?!מותר פאה?!..." וכו'. יש שאוסרים ויש שמתירים, ולו הן היו הולכות עפ"י המתירים- את לא יכולה להעביר על זה ביקורת.
אני אגיד את טעמי- מכוער, לא רצוי, טיפשי. אבל אם אישה רוצה לללכת עם פעה- יש לה על מי ועל מה לסמוך, ואין שום סיבה לטעון נגדה.
ל"ד, אין דבר כזה "לשם סרטים". אם מותר בחיים-מותר. ואם אסור-אסור, והסרט/הצגה צריך להתאים את עצמו למסגרת ההלכה.
אני מצטטת מתשובה של הרב ברוך אפרתי לגבי פאה:
"
השאלה המהותית היא האם איסור גילוי שיער הוא בשל יופי ומשיכה בעלמא, ואז גם בפיאה תהיה בעיה, או שיש חידוש מיוחד של התורה ששיער האשה עצמה הוא אסור (מסיבות שונות- סמל להיותה נשואה או סיבה אחרת) , ואז זה בדווקא שיער ממש של האשה ולא שיער אחר.
הדבר נתון במחלוקת אחרונים.
מהמשנה בשבת עולה בפשטות שאכן נהגו בזמן המשנה ללכת בפיאה נכרית ברשות הרבים (עיין בשלטי גיבורים שבת כט עמ´ א בדפי רי"ף).
אך יש שפקפקו על הוכחה זו. (שו"ת באר שבע יח)
ניתן להוכיח מהרבה ראשונים (תו´ס, רמב"ן, רמב"ם ועוד רבים) שהבינו שמותר לאשה לצאת בפיאה נכרית.
להלכה, כיוון שמשתמע מהרמ"א ומהגר"א בכמה מקומות שפסקו שמותר, וכן כתבו הרבה מחכמי הספרדים (כף החיים, שו``ת תבואות שמש, הישכיל עבדי, שיירי כנה``ג, הרב מרדכי אליהו ועוד), ולאור העובדה שנראה שזה אכן פשט המשנה וגם פשט הגמ´ במקומות אחרים, לענ"ד מותר לכתחילה ללכת בפאה נכרית הן לספרדיות והן לאשכנזיות, ובלבד שהיא תהיה צנועה ולא פרועה ומושכת עיניים
..."
דתיים וזה חילול ה'.
אסור לעשות את זה.
סתם כי הוא מצחיק,
אני מסכימה איתך שיש שם כמה דברים שמאוד לא תואמים את "רוחי"..
אבל..-אם באמת הם קרובים או משו כזה (נשואים?!?) אני לא רואה בזה בעיה שהם יציגו ביחד.
יכול להיות שיש בזה בעיה להעלות את זה ככה לאנשים בגלל מראית עין כמו שקורה כאן,
טוב אבל לוידת, אני חושבת שבכללי, חוץ מ"אחלה חסודה" (לא משנה שאני מזמזמת אותו כל הזמן..)
אז הם העלו פה משהו מאור יפה, לקחו את הכישרון שלהם-
והפנו אותו לקטע הקולנועי אצל הציבור הדת"ל.
נכון, יכול להיות שאנשים לא יסכימו עם כל מיני תכנים או כל מיני צורות שבה הם מעלים את זה,
וזה אני חושבת בגלל שיש בתוך הכותרת "דתי לאומי" הרבה הרבה זרמים קטנים לכל מיני כיוונים,
וכל אחד ודעותיו שלו. מקבלת.
שהו ניראלי להרגע.
אגב- באמצע שיעור תקשורת, רואות סרט על תקשורת..(עיר בטירוף למי שמכיר) סתם הזכיר לי..להסתכל בביקורתיות על סרטים ועל התקשורת בכללי.
יום מקסים ביופיו 


גם אם הם נשואים/ קרובים משפחתית, זה עדיין לא נראה טוב.
בכל אופן, אותי זה הגעיל.
אני ראיתי סרטון שמראינים אותם והם אומרים שם שרבנים מאד מעודדים אותם ונותנים להם עוד רעיונות!!!!
שופכים מצחוק (ברוב רוב הפעמים..)
הם הצליחו לעשות משהו כל כך מדהים!
זאת עבודה לא קלה להצליח לעשות משהו ציני על הדת ושזה יישאר קדוש.
בדיוק בגלל זה חבל שלא הכל מדוייק..
רק להוסיף קצת צניעות והכל מושלם!!
סתם חבל..
בהתחלה הכל היה מעולה, אפילו השיתוף של הנשים היה מוצלח וללא בעיות,
אבל לאט לאט כאילו נראה שהם הרשו לעצמם יותר מדיי..
וזה מה שהרס..
הם כאלה שפיצים ועושים עבודה מדהימה!!!
זה כל כך חשוב!!!
בע"ה שגם זה יישתפר..
גם בקטע העקרוני וגם סתם כי הם חמודים כשהם בלי הבנות האלה..
=]
אבל השאר כן...הם שמות פאות ומטפחות....
די,
זה הסגנון שלהם.
מכבד אוהב דת, מסתלבט על אפיזוגות דתיות וכן,
הם מבינים שיש מין נשי בעולם... בלי לעשות מזה סיפור גדול.
זה אמנם מעט צורם לעין הדוסדוסית,
אך עדיין מובן...
גם אני לא חושב שצריך להחמיר אבל להציג עם בנות לא קשורות.. זה ממש לא בסדר... וחוץ מזה לפי מה שאני יודע אסור לראות בת מציגה (בנים כן?) אז אנרדוס, תעלו רמה הבדיחות הראשונות שלכם היו הרבה יוטתר מצחיקות!!
בס"ד
די להוציא עליהם כל כך הרבה שם רע!
בעזהי"ת.
זה שהזכירו את זה עשרות פעמים בשירשור הזה- גורם לכך שהאמירה הזאת נכונה? תמהני..
ולגבי ה"הגיוני"- תשאירי את זה בחוץ. ההגיון שלך הוא לא ההגיון שלי שהוא לא ההגיון של כל חבר אנדרדוס בנפרד.
אין לי שמץ מה הם עושים באמת (ושוב, אני יכולה לברר
), אבל אני שונאת שמנפיצים דברים חסרי בסיס.
או מה שנקרא בעברית צחה- לחרטט.



בעזהי"ת.
קוראים לה נעמה קליינמן (תסתכלי בפידבקים בסוף), ולא נראה לי שהיא נשואה למתן צור....
עם מתן..
תגידו מה שתגידו לחלק מכם אין שום מושג מה כתוב בהלכה, ולמי שאומר או שואל מה הקשר להלכה? הוא נמצא בבעיה גדולה אא"כ הוא אינו שומר תורה ומצוות או דתי לייט.או שהוא לא יודע שגם בזה יש הלכות.
בכל מקרא אין עיצה ואין תבונה נגד ה'
עוד מעט ראש השנה, יום הדין אומרים, אז כנראה שיש דין, ויש חוק שעליו שופטים את הבנאדם אם זה מפחיד מישהו-מצויין ! שיש משפט ,פוחדים.
ואחרית דבר: לא אומר מה ההלכה. אם זה באמת מעניין את כל הכותבים לכו תשאלו את הרבנים ועוד אפשר לשאול ישירות את אנדרדוס בפייס. שלהם אם הם שאלו רב.
השאלה הנ"ל במקומה
אצל הבד"צ זה לא היה מגיע לכלל שאלה. וגם לא אצל חלק מרבנינו. וגם לא אצל חלק גדול מציבורנו שנזהר בכלל מדברים כאלה. שום אולפנה לא תעלה על במה אחת בנים ובנות. זה שעושים את זה בסרטי גמר גם בעיה. אבל אלה חברינו וחלק בלתי נפרד מהחברה הדתית לאומית. וצריך לחיות עם זה גם אם זה לא כל כך קל. כמו שאמר הסופר של הבגרות all my sons.
בעזהי"ת.
רגע אחד אתה אומר ש"שום אולפנה לא תעלה על במה אחת בנים ובנות", ובמשפט אח"כ- "זה שעושים את זה בסרטי גמר".............
בכל אופן, וזה מופנה לכל ה"דוסים" הסגורים שיש כאן בשירשור- תתחילו לכבד גם דעות של אחרים.
אחרי הכל, הם יוצרים, ויצירה זה הוצאה החוצה של הפנימיות שלך. לא מתאים לכם לראות? אל תראו. לא חייבים.
מפגר עשיתם רק על ה"אנדרדוס" המוזר הזה!!!!!
את לא רוצה לענות, אל תעני, לא כפו אותך לענות על השאלה, אבל גם לא בקשו ממך להחמיא לנו.
לא יודעת איזה רב התיר להם להסתכל על בת במבטים מאוד מאוד מסויימים ולשחק איתה (במקרה של אחלה חסודה)
בכל מקרה לי זה היה ניראה ממש מוגזם.
וואי , כ''כ לא ..
לדעתי זה בסדר גמור ... !
ממשש .. חולעלעיהםם 
"ואת אחלהה ואת חסודהההה ואת אחלה חסודהה טונטוןןןןןןןןן
"
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.
ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?
רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...
תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!
אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.
כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.
האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?
האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?
או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?
העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.
מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה? (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)
אולי לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי?
זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...
הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...
אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?
לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.
זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...
אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...
עכשיו מבינים קצת יותר??
אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...
חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך.
אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??
אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...
כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...
בקיצור מורכב ביותר...
למה אפשר לחוש בדידות ברמה כמעט משתקת והאם זה אמיתי ומה אפשר לעשות עם זה?
אתה מרגיש בדידות כי אין לך חברים? מה עם חברים לכיתה בלימודים?
אתה לא חבר בתנועת נוער?
זה הנקודה יש לי חברים אבל אני לא רוצה לבנות את הקשר שלי רק בשביל להרגיש שיש לי חברים ואני לא בודד...(מוזמן להסתכל בשרשור החדש על ללכת לסניף מעורב שאתה לא כל כך מאמין בזה אבל צריך בסוף חברה..)
א- אדם בסופו של דבר מול עצמו גם כשהוא עם חברים וגם כשהוא לבד... האם אתה מהווה חברה טובה לעצמך?
מעניין לך עם עצמך? האם אתה חבר טוב לעצמך (רגשית)?
תכנס פנימה. בכל אחד יש עושר פנימי וזה תענוג לגלות אותו.
ב- נסה לשים לב לזה שאתה אף פעם לא באמת לבד, תמיד מושגח בידי מישהו שאוהב אותך אהבת עולם...