שאלה (ציפור)  שניקרה במוחי (?) כבר המון זמן...מאמין בן מאמין

לכבוד מרן כער הדור הדגול מרבבה תוכו רצוף אהבה (האמנם?) כולו אוהב שוחד ורודף שלמונים תאב בצע ושונא את הבריות הרב  'שכחתי איך קוראים לך' שאלה לי אליך כולי תקווה שתוכל לענות לי עליה.

למה מורנו ורבנו הרב הקדוש הרב דב ליאור פסק שאסור לקרוא בספריו של (הרב) אבינר ושהם טעונים גניזה הרי רק בהלכות אישות ונידה אסור לפסוק כמותו?

לכבוד הרב מכות עם כולם מפוצץ ראשים פניו כפני הדור וכפני הכלב מדבר לשון הרע ורכילות מזלזל ברבנים גדולים ועצומים(?) הרב החצוף 'לוי'דע מה שמך'.

לשם שינוי שאלה גדולה שאלת ואענה לך שלא כהרגלי תשובה רצינית לא כמו השאלות שלך. נ"ל בפשטות שאין לנו עסק בנסתרות שנא' 'נסתרים דרכי ה'. אך בהתבונני בעומק דבריו המופלאים של רבנו, נזכרתי בהלכה חשובה. שספר תורה שכתבו מין ישרף. ורואים מפה שאפילו שהספר תורה כשר ואפי' שיש בו שם ה' (דב עם הכולל) ישרף. משום שכל המהות שלו היא טומאה מכיוון שעכו"ם כתבו. ונראה לומר כך גם פה אפילו שתוכן ספריו של הרב (בריח) שלמה אבינר ראוים וכשרים, הם טעונים גניזה (ולא שריפה, משום דלא איקרי מין ממש משום שגם הוא יהודי...).  וראיתי הוכחה לזה במה שאנו בברכת התורה 'וחיי העולם נטע בתוכנו'. וראיתי גירסה נכונה להרב שלמה פישר דכתב 'ו'חיי עולם' לגניזה' לכן גם אנחנו שרים מילים אלו עם הגירסה המתוקנת בדבקות והתעלות.

 

 

אם אפשר לא לסכסך בין חברי הפורום הלזה.אוסנת
בפורום הזה התגברנו על מכשולי דיעות כאלה ואחרים.
למה לפתוח דיון שעלול להגיע למריבות?

החותמת בדמע ובתחנונים...
אוסנת, שלא יכולה לשלוט בעצמה ולא להגיב לדברי בלע.
אני לא מתכוון ברצינות...מאמין בן מאמין
הכל נכתב ברוח הומוריסטית ואין לי כל כוונה לזלזל ברבנים שבאמת גדולים וחשובים. אני יודע שגם בצחוק אסור לצחוק על רבנים אבל זה עמד לי על קצה הלשון (המקלדת...). אני עצמי ממלכתי לא קטן...
יש גבולות להומור.מ.מ.י.ר
כשזה בגדר של מילתא דבדיחותא משעשעת - מצויין.
אבל יש דברים שלא צוחקים עליהם, ואם צוחקים - זה נקרא בלשון חז"ל "ליצנות". והגמרא כותבת דברים חמורים וחריפים מאוד על מי שעושה מעשי ליצנות.

לדוגמא, לא צוחקים על השואה. זה דבר שפשוט לא נסבל כשצוחקים עליו.
עוד דוגמא - לא צוחקים, ח"ו על התורה הקדושה.

וכמו שלא צוחקים על דברים שכתובים בספר התורה, כך גם לא צוחקים על אנשים שהם ספר תורה, כלומר - תלמידי חכמים.

אני בטוח שלא הייתה כוונה לבזות מישהו, אבל זה כלל לא שייך. יש דברים שפשוט לא צוחקים עליהם. טוב צדיק?
כל הפורום הזה נועד לצחוק על התורה.מאמין בן מאמין
לצחוק על ספרי שו"תים ובכלל על הדת כולה. יכול להיות שהגזמתי אבל את הנעשה אי אפשר לתקן... (עיין אשכול 'מה מברכים על חלב שנשפך'...) דרך אגב תדגיש את הסוף בחתימה שלך...
ח"ו!הרב אמזלג
איך יכולת להעלות עלהמסך את הביטוי "לצחוק על התורה"???????!?!?!?

התורה אינה הפקר, והיא גם לא חברה שלך!

ובאתי להביע את הסכמתי למרנן ורבנן אשר הגיבו לך לעיל, ואכן, עברת לגמרי את גבול ההומור בביטוייך ובנושא הודעותיך.

דרוש אתה לכפרה גדולה. הפסק מיד בחטאיך וזו תהא כפרתך!

החותם בכעסה של תורה,

הרב יוסי אמזלג(זעליג)

ראש ישיבת אור טובע, מנהל פורום ישיבות תיכוניות, ורב הפורום במיל.
כבוד הרב במטוטא ממך*אריאל*אחרונה
נראה לי בעניות דעתי...שהבנאדם לא הבין מה המשמעות של הפורום...
כייו שהינך הרב של הפורום עליך לעזור לו אז בהצלחה..
לכבוד החשובים שכאן, שאלה קשה באה לפיתחי-שדמות בחולות

הרמב"ם כתב שיש לשלב פעילות גופנית למען בריאות הגוף והנפש,

מהו ענף הספורט המומלץ ליושבי מחשב / מושב נסיעה.

העונה להגדרות הצניעות ?

פילאטיס מכשירים לנשיםפ.א.
לפי פריינטה הדרשןדורין השמיני

אפשר פילאטיס ולא זומבה

גם לגברים וגם לנשיםשדמות בחולות

כמובן.

 

ואם יש משהו מותאם לזוגות כרעיון לחיזוק בית של תורה ואמת - זה יהיה נהדר

הרעיון הטוב ביותר במחשב הוא הליכוןשמיניסט באמ"ש

לזוג, הליכון זוגי

נמכר ב3000 ש''ח להליכון ו4900 לזוג

בריכהelicoאחרונה
האם להגיד הלל כל יום(פירוט למטה)שמיניסט באמ"ש

הרי כל יום אנו צריכים להודות שכ"מ ביבי שליט"א יצא למבצע נגד מ"ה איראן ימ"ש

הרי לכאורה נראה לענ"ד שצריך להגיד הלל כל יום, שהרי כל יום אנחנו ניצלים מחדש מאותה אימה שהייתה יכולה להרוג בנו רבים וטובים

ואכן אנחנו אומרים מודיםאנונימי (2)
3 פעמים ביום בכל יום, ועוד כהנה וכהנה תודות, שירות והללים.


הלל המיוחד אומרים רק בזמן המיוחד כדי שלא נהיה דשים את ההלל בעקבינו ונמצא שכרינו בהפסדנו

בין כה וכה אנו דשים את ההלל,אז מה הבעיה להוסיף?שמיניסט באמ"ש
אבל אז מה יעשו בתפילהדורין השמיניאחרונה

של הרב מרדכי אליהו לקום כל יום ותיקין זה קשה

למי שלא מעודכן בעולם הישיבותדורין השמיני

יש שאלה שממש עולה בזמן הזה בכול עולם הישיבות (התיכוניות) ומה שמתחתיהם

האם כשסופרים ספירת הגומר סופרים גם ימי חופש או לא 

על כן הגעתי אל כבוד תורתכם על מנת שתדונו בשאלתי ותענו לי תשובה המניחה את הדעת

מה הדיןקעלעברימבאר
של שמיניסט שנהיה בן 18 במהלך ספירת הגומר? האם הופקע מכלל תלמיד ומפסיק לספור בברכה?
לִכְאוֹרֶה לאדורין השמיני

 כיוון שזה טבעי שבשמינית נהיים בני שמונה עשרה על כן הם קרויים שמיניסטים

אבל האם שמיניסט שעשהדורין השמיני

בגרויות חורף פטור מלספור  

כשם שמי שעושה פסח שניקעלעברימבאר
סופר מהראשון, כך מי שעושה מועד ב סופר ממועד א
ומה עם השמיניסט שלא עשהשלג דאשתקד
אפילו בגרויות קיץ? יספור עד מועד ג? או שאצל שמיניסט כזה החופש התחיל מספטמבר של 6 שנים לפני כן...
כנראה שלא כי זה כמו פסח שנידורין השמיני
האם סופרים שמונה שמיניות בספירת הגומר?קעלעברימבאר
או שהשמינית שנה הזאת היא שמינית שבשמינית שבגאו"ה (ישיבה גאונית הונללו)? 
אין גוזרים גזרות שהציבור לא יכול לעמוד בהםדורין השמיני

והרי אם כשסופרים ספירה אחת מתבלבלים קל וחומר בשתיים

וגם שמצינו בדוד המלך שכאן זה עדיין ספירת העומר ואין מערבין ספירה בספירה

וכי מתבלבלים מאי הוי?125690
אם טועים בספירה ומוסיפים ימים, ראוי להם שיתווספו ואם מורידים ימים, למעליותא הוא
שמיניסטים לא סופרים125690
הלימודים בשמינית נגמרים מוקדם יותר (החופש בפועל שלי התחיל היום)
יא עוקץדורין השמיני

אנחנו נשארים אחרי היסודי

אבל כשאתה סופר ספירת העומר אתה מכוון גם על הגומר

יכול להיות שכיוון שישדורין השמיני

בזמן הזה גם ככה אווירת סופא דקורסא ואם היית פוטר את החופשים היית יכול גם לפטור הכל 

על כן צריך לספור הכל

הרמוניהאחרונה

אתם שטוניקים גאוניים

..מפוצלשת(:

@אני))))

זוכרת תמקום הזה???

עוד פעיל?קעלעברימבאר
שבירכת אותי ביומולדתאני:)))))
ישןן
וואי נכוןןמפוצלשת(:
איזו תקופהאני:)))))

פעם היינו חברות;)

נכון ואז נטשת אותי😪מפוצלשת(:
בואי, אנחנו יודעים מי באמת נטשה..אני:)))))
סתם.. אבל מסיבות טובות לפחות🤭מפוצלשת(:
זה כן.אני:)))))
לא בא לי לדבר בפורום הזה
העלאה באוב אסורה מהתורהזיויק
כן, אבל יש לעיין אם גם העלאה באוב דיגיטלי125690
האמת דנו בזה במשפחהאני הנני כאינני

מצד מה שהיה בטקס המשואות השנה, שהעלו באוב את חיטמן וכו'.

מה היה שםדורין השמיניאחרונה

 בשביל הלא מעודכנים

תרצו שנעיר פה את הפורום הזה?שדמות בחולות

יש לכם ממנו זכרונות טובים?

 

יש שרשורים שחקוקים לכם עמוק עמוק בראש?

 

תשתפו אותי (החדשה שבא לה להכנס ל"חבורה")

אני ארצה למרות שלא הייתי פהקעלעברימבאר
כנ"ל125690
...שדמות בחולותאחרונה

@משה תספר לנו מה היה פה ואיך מעירים פה ת'עניינים?

 

נשאלה שאלהשמיניסט באמ"ש
האם אדם המשחק כדור מים ונתן מכה תוך כדי ריחוף בפחות מג טפחים והכניס, נחשב שער או אינו נחשב שער?
למה שלא יחשב?אניוהוא
הוא לא במים ואם לא במים אז לא נחשבשמיניסט באמ"שאחרונה
הניגון הוא בשהרגלים יצאו מחוץ למים
שאלה רבתיקופת חיסכון

אם אתה יושב לך על חוף הים, ולפתע פתאום אתה רואה לא פחות ולא יותר- את אבו מאזן טובע! כן, בהחלט שווה! אבל כעת עומדות בפניך שתי אפשרויות, או להציל אותו או לשבת על פסק זמן ובירה. מה היית בוחר גולדסטאר או מכבי?

הייתי הולך לעזור לואניוהואאחרונה
לוודא שהוא טובע לגמרי.
שאלהשמיניסט באמ"ש
אם עברתי בשבת מרשות היחיד אחת לאחרת ע"י שיגור ולא עברתי ברשות הרבים שבאמצע, האם הוצאתי מרשות לרשות?
לא125690

זאת מחלוקת ר' מאיר וחכמים אבל להלכה, אם אתה מעביר חפץ מרשות היחיד לרשות היחיד שלא דרך רשות הרבים אתה פטור, אני לא רואה סיבה שזה יהיה שונה במקרה הזה.

יותר מעניין לשאול מה הדין במקרה של שיגור למרחק של יותר מד' אמות ברשות הרבים עם משהו שיש בו כדי הוצאה ביד

מה הדין בשיגור מרשות היחיד לרשות היחיד שרחוקההוד444
יותר מאלפיים אמה?
בעיקרון השאלה היא איך מתבצע השיגור125690

אם החלקיקים של האדם עוברים באוויר ומתחברים מחדש בנקודה אחרת (ע"ע צ'רלי בממלכת השוקולד) נראה שזה אסור. אם זה לא כולל מעבר בשטח שבין המקומות אני חושב שזה מותר. כמובן שבמקרה כזה יהיה מותר למשתגר ללכת רק ד' אמות מהמקום שאליו הוא שוגר.

אני חושב שברשות היחיד השאלה לא רלוונטית, אני לא זוכר בדיוק את הכללים אבל נראה לי שלפחות לרוב, המדידה של אלפיים אמה מתחילה מקצה רה"י, אם זה נכון, מה שכתבתי נכון רק כשמדובר על רה"ר

אוקי מגניבהוד444
מה הדין במנהרת קוונטים?ימח שם עראפת
או במנהרת הזמן?
עברת ברה'ר מעל י' טפחים או מתחת לי טפחים?אניוהוא
מסתומא אם הוא נזרק,ימח שם עראפתאחרונה

זה היה מעל עשרה טפחים, כי דרך בני אדם כשהם זורקים זה מגובה החזה בדרך כלל, ובהנחה שאנחנו לא עוסקים כאן בילדון אלא בבחור, יש לשער שהוא זרק מעל עשרה טפחים.

אולי יעניין אותך