פרשת לך-לך (ד' רצג) שאברהם אבינו היה מוסלמי
ועי' מי' שם סעיף קטן ג' שמקשה הרי יש "קצויס"* *(קצות החושן בבינישית)
שאברהם אבינו היה יהודי תיובתא דובר חמאס תיובתא
וכבר פסח על שני הסעיפים וכתב אחד מגדולי המזרוחניקס'
הגרי"ז טנק שאפשר לישב שאברהם היה יהודי בן דת מוחמד
ואני הגדול והשמן היקשתי הרי היה לפני מוחמד ותירץ הרב
מרן הגרנ"ד קניון שאין מוקדם ומאואחר בתורה
ודחיקא לי ואין לפרש כך וצ"ע
ויכמ"ל אאל"כ

))))