~ ~ ~ איזה טוב ה'!! ~ ~ ~*חזרזיר*

'להגיד בבוקר חסדך ואמונתך בלילות'

חבר'ה, מה שלומכם? (איזה טוב ה'! - שתפו אותנו מה היה השבוע..)

 

- השבוע אני יותר בריאה משבוע שעבר!חושף שיניים

- ה-חברה שלי באה אלי לשבת!

- היתה הרבה התקדמות השבוע ב"ה!
- חודש ארגון בפתח וכולנו במתח..

 

ותודה לה' על כל דבר קטן וגדול שהיה בשבוע הזה!

שיהיה שבוע טוב, שמח ומבורך לכולם!
 

 

איזה טוב ה'!!!!מרדכי

בס"ד

 

"כי הרבת טובות עלי, כי הגדלת חסדך עלי"

 

ב"ה התחלתי עם מנהג חדש שמתקדם מצוין

 

ב"ה הייתי בברית מאוד מיוחדת (עם סיפור מיוחד)

 

ב"ה רעיון טיפשי מתחיל ללכת לכיוון רציני

 

ובכלל -

איזה טוב ה'!!!!!!!!

אחח איזה טוב הקב"ה (:מיריצ'י =)

השלמתי בין 2 חברות טובות שלי

'השלמתי'  עם אחת המורות המתוקות ()

היה אחד ה--צחוקים בשבת!! פשוט ע-ו-נ-ג!!

גיליתי הרבה הרבה דעות חדשות של חברות שלי וזה נורא נחמד!

 

שבוע מצויין

איזה טוב ה'!!!נחמה בין החוחים =]

בס"ד

 

קמתי בבוקר וכל השאר בונוס.

היתה שבת נהדרת ממלאת בכוחות חדשים.

היה מסע בארץ פשוט מעולה ב"ה.

חגגנו לחברה שלי יום הולדת באולפנה.

ירד גשם בשבת ב"ה.

ועוד הרשימה ארוכה ב"ה.

שיהיה לכלנו שבוע מצויין מלא אור ושמחה והתעלות רוחנית.

איזה טוב ה'!!*ר*

אני חיה, בריאה, יש לי הורים אוהבים ודואגים ומשפחה, כסף לאוכל,בגדים ולימודים ושכל וכוח ללמוד,

חברות ואנשים שאני מעריכה ואוהבת ואנשים שאוהבים אותי..!

(בעקבות שיחת לילה בפנימיה על מוות, הערכת החיים והערכת אנשים עוד בחייהם..)

 

ב"ה עבר בשלום עוד שבוע

 

שבוע טוב ושמח לכולם!!

~איזה טוב ה'!~חרותיק

הייתי השבוע בשייט.

פעם שלישית בחיי

 

ונסעתי פעם ראשונה ברכבת

(לא הקלה של ירושלים, האמיתית..)

 

ועוד..

איזה טוב ה'!!שפלה
עבר עריכה על ידי שפלה בתאריך י"א חשון תשע"ג 21:12

תודה על עוד שבוע של חיים... (:
- הייה ישב"צ פשוט כיף ונחמד!חיוך
- עשיתי שיעור נהיגה אחרי שנה של הפסקה..
- השבוע משפצים את הסניף החדש, ושבוע הבא חנוכת סניף. ב"ה!!
- ביטלתי משו, ועשה לי הקלה גדולה..
- יש לי שליחות מדהימות לחודש ארגון!! בעז"ה!! מוציא לשון

 

תודה על הכול! ושנזכה לשבוע מוצלח וטוב...

איזה טוב ה'אמיר ורשואר
אבא אתה כזה תוח ואני כזה כפוי טובה
וואי אבא כמה שאני אוהב אותך!!!!!!!!!!!
שכחתי בטרמפ את הפלאפון שלי והיה לי נסיון ממש קשה כמעט נכנסתי לבאסה ולעצבות כי זה פלאפון שעלה המון כסף וההורים שלי לא היו מסכימים לקנות לי חדש...
ואז אמרתי לעצמי אבא מנסה אותי בנסיון קש'ה והיצר הרע אומרלי ליפול ולכעוס ולהתעצבאבל אני אראה לו!!!
אני אהיה שמח עם כל הקושי!!!
ובאמת בהמהלך השבת השתדלתי להיות הכי שמח שאני יכול עד שחבר שלי אמר לי שאני ממש בהיי יחיסת למישהו שאיבד את הפלאפון שלו

והייתי כל כרך שמח והרגשתי בביטחון חזק שיש אבא בשמיים שאוהב אותנו
ובמוצאי שבת הבנאדם התקשר אלי הבייתה ואמר ששכחתי אצלו את הפלאפון ושאני אצוראיתו קשר
אבא כבר אמרתץי לך כמה אני אוהב אותך...???

|מאושר עד הגג|
מקפיצה!*חזרזיר*

איזה כיף לקרוא! ב"ה!

1000!חגי לנדסברג

התחילו הלימודיייים!!!!

(ממש כיף.......)

סתאם...

פוגשים חברים חדשים וישנים!!

צריך ללמוד

איזה טוב ה'!!שיפקה

היה שבוע הכי טוב בעולם שאפשר לדמיין!!בתחילת השבוע היה משהו קטנטן וקשה אבל התגברתי עליו ואחרכך זה רק שימח אותי שהתגברתי ורק עשה לי טוב המעשה.

ואחרכך כל הבוע היה מעולה!!

היה הופעה של השמינית שלנו המעולות עם שירים על האולפנה..היה מצחיק וטוב!!

 

איזה טוב ה'!!סתם אחת
עבר עריכה על ידי סתם אחת בתאריך י"ב חשון תשע"ג 00:26

 

כי מישהו אמר לי לכתוב את זה פה, והוא ממש צודק!! -

היינו בעפולה, והלכנו להסתתובב בעיר כזה..

היינו שלוש בנות, ופתאום אנחנו מוצאות את עצמינו בין מלא בחורים ערבים מפחידים.. 

ששרקו לנו והסתכלו עלינו מגעיל כזה..

אני לא נלחצתי כ"כ, רציתי לירוק עליהם, אבל חברות שלי לא נתנו לי 

וחברות שלי נלחצו רצח...

פתאום, כאילו משומקום, מגיעה כלבה ע צ ו מ ה !! ממש, כמעט סוס..

ופשוט נצמדת אלינו והולכת איתנו... כל הערבים ברחו ממנו כאילו הוצאנו איזה אקדח 

הכלבה נשארה איתנו כל הזמן שהיינו בעיר.. אף ערבי לא העז להסתכל עלינו 

ואז כשחזרנו לכולם, היא פשוט ברחה...  ונעלמה!

 

וגם, חניכים שלי התחילו לסייד את הקיר וסיימו תוך ארבעים דקות את כל החדר!!

ומישהו מחב"ב אמר לי שהוא מעריץ את חניכים שלי חושף שיניים כפרות עליהם..

ויש לי חברה כזאת נשמה!!

ונולדה לי בתדודה!! איזה אושר..

 

וואי.איזה טוב ה'!עטרת..

היתה לי שבת מעולה!!! פשוט נהניתי מכל רגע..באמת!

החניכות שלי חמודוות..

ובמוצש היה אחלה טרמפיםפיצוי על יום שישי

איזה טוב השםלפרוש כנפיים

@ הייתה אחלה שבת

 

@ אחותי וגיסי היו אצלינו בשבת

 

@ היה לי זכות להיות גבאי השבת...

 

@ בע"ה עוד יהיו בשורות טובות בקרוב לכולנו!!!

 

 

איזה טוב ה' פלספנית
איזה טוב ה'!!הכלטובה

התחיל חודש ארגון

היה ערב מדריכים אזורי ממש סבבה!

איזה אלוף ה'!!!יודלה

-היתה אחלה מתכונת!

-היה טיול מטורף!!

-היה ג-ש-ם!!!

-נכנסתי לשבט נבטים!!!!

ועוווווווווווווד

איזה טוב ה' Tehilla*

- נולד לי אחיין ב"ה

- הייתה לי ב"ה שבת ממש כיפיית עם חברות שלי..(עשינו מסיבת הפתעה לחברה שלי בבית שלה)

- מוצ"ש ביליתי עם חברות לכבוד יום ההולדת של חברה שלי

- מוצ"ש ישנתי אצל חברה והיה משמ כיף

- קמנו מאוחר והכנו אוכל שווה ועשינו פיקניק

- חגגנו לחברה שלי יומולדת עם כל החברות

- היה ערב להורים באולפנא על הש"ל וככה הרווחתי גם טרמפ ישירות הביתה עם אמא וגם שמכה לחורף

-ברית מחר בעז"ה לאחיין שלי

 

שבוע טוב בעז"ה

איזה טוב ה' !!!!שואף לאור

אין על אבא,הוא תמיד לצדך והוא תמיד אבא אוהב שלך,ותמיד צודק

אין על הקב"ה (:פוסעת בחול...אחרונה
..גיימס פוטר
הסיבה שכמעט ריק בחצי מהפורומים פה זה כי הייתי בתקופת הקורונה שפשוט היה פה מפוצץ ועכשיו זה רגיל? 
עכשיו בגלל המלחמה הם עוד יחסית פעילים😅הרמוניה

זה ירד מאדד (ברוך ה'..)

כבר זמן רב שאין מצטרפים צעירים חדשים לפורומיםפ.א.
והפעילות בפורומים ירדה משמעותית 
חד משמעית בקורונה היה ה הרבה.סוורוס סנייפאחרונה

אבל עכשיו יש פחות פעילות ממה שהיה לפני הקורונה

מי רוצה לחזור ללימודים??ניגון❤️

ואוו איך בא לי כבר את החופש הגדולל🤭

אני כבר שנה וחצי בבית...ההרהמורניקאחרונה
גם פרה זקנה יכולה להניב חלב..😌😌עוד חומייני חי
כעעען כען
למה אתם חיים?מעייןאהבה

מה הסיבות שלכם בחיים?

חתירה מתמדת להגשמה עצמיתפ.א.
כי ככההרשפון הנודד

בבסיס אני חי כי זה לא דורש ממנו שום פעולה אלא קורה לבד.

ואני ממשיך לחיות כי אני רוצה להתפתח ולהיות יותר שלם ומאמין שעוד יהיה לי טוב.

בנוסף אני מרגיש שיש לי פה תפקיד בעולם שאולי יהיה משמעותי

אני חיהניגון♥️
כדי לעשות טוב לעולם ולאנשים ואני מאמינה שכל אחד יכול להפוך את העולם למקום יותר טוב ושמח ואוהב ♥️ וגם לעבוד את ה' שזה הכל בסוף
נהנה מהחיים פשוטההרהמורניק
וואוצאצא

לא יודע.

מבררים את זה, מחפשים את זה

הלוואי וידעתי

אם כבר הגעתי לעולם ואני כאן - נעשה הכל כדי להנותGini
מהחיים, לחיות טוב, באושר, בשמחה, בסיפוק, ולדאוג לעתיד שלנו כאן 
אני הגעתי למסקנה שהחיים זהגלגל שבו אני עולה ויורדתתמימלה..?אחרונה

כל הזמן והמטרה שלי היא לאסוף כמה שיותר כוחות כשאני למעלה כדי להצליח לעלות אחרי הירידה הבאה...

ככה עד שיבוא המשיח....

יש אנשים!הרשפון הנודד

הפורום חזק להיות פעיל והם דיבורים חזקים אז מוזמנים להעלות נושאים מעניינים שאתם מתלבטים בהם אם סתם שאלות, חוויות, רגשות ופריקות

למישהו יש הדרן?איידן

יש לי הדרן ויש תקלה ואין לי אינטרנט במכשיר (שהוא גם ככה דפוק (חצי טאצ) ובלתי נסבל) אני לא יכולה לקבל לטלפון אימיילים ובנוסף האפליקציה שלהם לא עובדת 

יש למישהו דרך לעזור לי?

בבקשה אני נואשת נראלי אם עד סוף שבוע הם לא חוזרים אליי אני עוברת לנוקיה (ונוקיה זה זוועה)

אם מישהו יעזור לי אני אשמח מאוד

למישו יש את היי סקול מיוזיקל בדרייב?נחט

או סרטים אחרים 

יש פה אנשים ערים?מעייןאהבה
תמיד...אנא בכחאחרונה

אולי יעניין אותך