הצביעות זו השאיפה לטוב והקושי להגיע אליו במציאות...(קרדיט לאורחי החד"ר אתמול בלילה)
הצביעות זו השאיפה לטוב והקושי להגיע אליו במציאות...(קרדיט לאורחי החד"ר אתמול בלילה)
לכולם?
ותודה רבה על ההגדרה..
[אחרי הכל- הוא הגדיר את הצביעות שלי
]
צביעות זה כאשר אתה משקר מתוך מודעות ורצון ובלי שום כוונה לקיים את מה שאתה אומר, אלא עם כוונה לרמות את בן שיחך.
שזו הגדרה לא נכונה למילה.
אלא להפך!! זו ההגדרה היפה למילה!!!זו ההסתכלות היפה והנכונה על החיים תמיד!!
אתן דוגמה: לפני חודשיים היה לי שיעור קלרינט אצל מורה חדש, שממש התרגשתי שהצלחתי ללמוד אצלו... וגם מטבעי אני קצת איטי ולקח לי הרבה זמן להרכיב אותו, אז ביקשתי ממנו מחילה והסברתי שאני איטי, אז הוא אמר לי: שום בעיה, ולמה אתה אומר איטי תגיד "יסודי"...
קייצער, לדעתי זו ההסתכלות הנכונה על החיים!! העולם וורוד, חבל להתמקד במסגרת הדקה והשחורה...![]()
או מגישה אחרת.
זו הגדרה לא נכונה, זה הסבר לא נכון של המילה צבוע.
צבוע הוא אדם שרוצה משהו אחד ומצטייר בפניך כאילו הוא רוצה משהו אחר (למרות שבאמת הוא לא), לא אדם שבאמת רוצה, אבל קשה לו להוציא לפועל את הרצון.
ככה הורגלת לחשוב, לא כי ההגדרה לא נכונה.
לענ"ד .
תכונתו והתנהגותו של הצבוע, התחסדות, זיוף:"אויר טהור תנו לנו, טהור מן הצביעות בדו-פרצופיה", פלוני נוהג בצביעות. דברי שלום וידידות מתוך צביעות ורמאות.
הכוונה במשפט לא היתה להגדיר את הצביעות!!!!
המטרה הייתה להגדיר את ההרגשה של הרבה אנשים שמדברים על אידאלים מסויימים
אבל בפועל לא כ"כ מצליחים ליישם אותם.
הם אומנם מרגישים צבועים אבל הם לא כאלה כי הם משתדלים באמת להגיע למה שהם
מדברים עליו!!!
זה סוג של משפט נחמה...
012012012וזה ממזה נכון!!!
![]()
![]()
![]()
למה זה צביעות לשאוף משהו גם אם אתה לא מגיע אליו. זה החיים. העיקר הכוונה, רחמנא לבא בעי וזה..
זה ירד מאדד (ברוך ה'..)
אבל עכשיו יש פחות פעילות ממה שהיה לפני הקורונה
ואוו איך בא לי כבר את החופש הגדולל🤭
מה הסיבות שלכם בחיים?
בבסיס אני חי כי זה לא דורש ממנו שום פעולה אלא קורה לבד.
ואני ממשיך לחיות כי אני רוצה להתפתח ולהיות יותר שלם ומאמין שעוד יהיה לי טוב.
בנוסף אני מרגיש שיש לי פה תפקיד בעולם שאולי יהיה משמעותי
לא יודע.
מבררים את זה, מחפשים את זה
הלוואי וידעתי
כל הזמן והמטרה שלי היא לאסוף כמה שיותר כוחות כשאני למעלה כדי להצליח לעלות אחרי הירידה הבאה...
ככה עד שיבוא המשיח....
הפורום חזק להיות פעיל והם דיבורים חזקים אז מוזמנים להעלות נושאים מעניינים שאתם מתלבטים בהם אם סתם שאלות, חוויות, רגשות ופריקות
יש לי הדרן ויש תקלה ואין לי אינטרנט במכשיר (שהוא גם ככה דפוק (חצי טאצ) ובלתי נסבל) אני לא יכולה לקבל לטלפון אימיילים ובנוסף האפליקציה שלהם לא עובדת
יש למישהו דרך לעזור לי?
בבקשה אני נואשת נראלי אם עד סוף שבוע הם לא חוזרים אליי אני עוברת לנוקיה (ונוקיה זה זוועה)
אם מישהו יעזור לי אני אשמח מאוד
או סרטים אחרים