איזה מהמם!!!
לדיון:
אהבתם את השיר? (נכון יפה?!
)
איזה שורה \ מילים אתם הכי אוהבים בשיר?
למה הכי התחברתם בו?
איזה מהמם!!!
לדיון:
אהבתם את השיר? (נכון יפה?!
)
איזה שורה \ מילים אתם הכי אוהבים בשיר?
למה הכי התחברתם בו?
אבל הייתה שורה שקצת תמוהה בעני - "ואם אין אצלי אמת, אין אמונה".
לאיודעת, אם אני לא מבינה דבר עד לאמת המוחלט שבו, זה לא נותן לי רשות להספיק להאמין..
למרות שכניראה ניתן לפרש את זה אחרת מימני..
אבל גם בעיני היא תמוהה קצת...
"ואם אין אצלי אמת אין אמונה"- כשאדם לא דובר אמת... איך הוא יכול להאמין.. ךט יודעת להסביר בדיוק... ![]()
סורי...
אני הכי אהבתי:
"שכל יום אוכל להתחיל מחדש"
"עכשיו אני עומד(ת) כאן בוכה לפניך ענני במרחב"
ו- "אני לא מתכוון(ת) לוותר לך הפעם אב הרחמן"
ת'אמת אני כ"כ אוהבת את כל השיר הזה...!![]()
אני יכתוב את כל המילים שלו:
"אב הרחמן, אבא יקר
תן לי את הכח לעמוד בניסיון הזה
בבקשה ממך תפתח בי את העיניים
לא אוכל בלעדיך יותר
אבא יקר תעזור לי לראות
שיש בי את האומץ להעז ולעשות
פחדים ועוצמה יכולת פשוטה
לקחת אחריות אני ואתה
כדי לעבור את הגבול הדמיוני שהמצאתי
אני חיי'ב חיי'ב להיות אמיתי
ואם אין אצלי אמת אין אמונה
וזה כואב כואב לי אבא יקר
אבא יקר כשאפתח את עיני
תראה לי שהכל עוד פתוח לפני
שאני עוד בפנים ואתה עוד קיי'ם
שכל יום אוכל להתחיל מחדש
כדי לעבור את הגבול הדמיוני שהמצאתי
אני חיי'ב חיי'ב להיות אמיתי
ואם אין אצלי אמת אין אמונה
וזה כואב כואב לי אבא יקר
אתה לימדתה אותי לקרוא לך דדוקה מן המיצר
עכשיו אני עומד כאן בוכה לפניך ענני במרחב
לא אמות כי אחיה ואספר מעשי י-ה
אני לא מתכוון לוותר לך הפעם אב הרחמן
אבא רחמן אבא יקר תן בי את הכח לעמוד
בניסיון הזה"
זה ירד מאדד (ברוך ה'..)
אבל עכשיו יש פחות פעילות ממה שהיה לפני הקורונה
ואוו איך בא לי כבר את החופש הגדולל🤭
מה הסיבות שלכם בחיים?
בבסיס אני חי כי זה לא דורש ממנו שום פעולה אלא קורה לבד.
ואני ממשיך לחיות כי אני רוצה להתפתח ולהיות יותר שלם ומאמין שעוד יהיה לי טוב.
בנוסף אני מרגיש שיש לי פה תפקיד בעולם שאולי יהיה משמעותי
לא יודע.
מבררים את זה, מחפשים את זה
הלוואי וידעתי
כל הזמן והמטרה שלי היא לאסוף כמה שיותר כוחות כשאני למעלה כדי להצליח לעלות אחרי הירידה הבאה...
ככה עד שיבוא המשיח....
הפורום חזק להיות פעיל והם דיבורים חזקים אז מוזמנים להעלות נושאים מעניינים שאתם מתלבטים בהם אם סתם שאלות, חוויות, רגשות ופריקות
יש לי הדרן ויש תקלה ואין לי אינטרנט במכשיר (שהוא גם ככה דפוק (חצי טאצ) ובלתי נסבל) אני לא יכולה לקבל לטלפון אימיילים ובנוסף האפליקציה שלהם לא עובדת
יש למישהו דרך לעזור לי?
בבקשה אני נואשת נראלי אם עד סוף שבוע הם לא חוזרים אליי אני עוברת לנוקיה (ונוקיה זה זוועה)
אם מישהו יעזור לי אני אשמח מאוד
או סרטים אחרים