~ ~ ~ איזה טוב ה'! ~ ~ ~*חזרזיר*
עבר עריכה על ידי gbck630 בתאריך ט' בטבת תשע"ג 20:38

עריכה: נערך לבקשת פותחת השרשור
'להגיד בבוקר חסדך ואמונתך בלילות'
חברים, מה שלומכם? איזה טוב ה'! - שתפו אותנו!

- כל האחים היו בשבת
- גילוי מפתיע שגרם להבין כמה גדול ומדהים ה'!
- גשמי ברכה!

ותודה לה' על כל דבר קטן וגדול שהיה בשבוע הזה!
שיהיה שבוע טוב, שמח ומבורך לכל עמ"י.

יקרים, 
מהשבוע הקרוב מרדכי ימשיך לפתוח את השרשור המקסים הזה.


ורק כמה מילים על השרשור- לא תמיד קל לראות כמה טוב יש, ובאמת שהיו שבועות שחיפשתי ב'שינים' דברים טובים כי 'צריך לפתוח שרשור, ואוף! בטוח היה משהו טוב!'.

אבל – באמת שיש כל כך הרבה דברים טובים, רק צריך לפתוח את העינים- לפעמים  חזק. ולהסתכל על העולם במשקפיים ורודות יותר.


רק טוב בע"ה, תודה על הזכות הענקית!
 

איזה טוב ה'.המצב חסה

למה? ככה כי הוא טוב.

תנסו אותו!

לפרטים: התורה הקדושה.

(אני מוכן גם באישי)

איזה עולם טובahrאחרונה

הרגע חזרתי מפויקה מטורף!!!!

איזה טוב ה'!!!!!צבי-ליזציה

- הייתי בישיבה כמה פעמים השבוע וזה בכלל לא מובן מאליו אצלי...

- הלכתי לערב היכרות של דבר שחשבתי עליו ובע"ה מצאתי כיוון לחיים

- בזכות הדבר הזה גיליתי שיש כמה אנשים מדהימים שאפשר לדבר איתם

- וחכי חכי את, אני הייתי רציני!!!
 

איזה טוב ה'!!!!!מרדכי

בס"ד

 

ב"ה סיימתי את מסכת תענית פעם נוספת וכבר התחלתי לרכוש בה ידיעות ואני מתחיל לזכור אותה בע"פ

 

ב"ה הייתי בחנוכת בית הכננסת על שם הרב מאיר חי הי"ד בשבי שומרון ואם כל הצעב, היה גם ממש ממש שמח

 

ובכלל-

איזה טוב ה'!!!

איזה טוב ה'!!!!!!!!!!מיחזור

- גמרתי את מסכת ברכות

- היתה שבת מדהימה!!!

איזה טוב ה'!! כ"כ..מקום אחר

ב"ה יש בעולם אנשים מדהימים!

 

ועוד מלא דברים..

 

תודה על הכל

איזה טוב ה'.שיראל.

~ הצלחתי לכתוב את הכותרת הזו.

 

~ אני חיה בתנאים טובים מאוד יחסית להרבה אנשים.

 

~ בת דודה שלי חמודה ומתחשבת.

 

~ בערב שבת היה כיף עם הנוער.

 

~ בע"ה השבוע יש לנו שבוע ירושלים לשכבה, ואני מקווה שיהיה נחמד.

 

 

בלעכס. הצלחתי.

 

 

ותיפ' - למה את לא תפתחי יותר?

 

 

 

איזה טוב ה' !!!!משה_ו


 

 

 

24 ס"מ נוספו לכנרת - עלייה שלא היתה עשור

מנהל מנהלת הכנרת מספר על העלייה הדרמתית במפלס הכנרת בסוף השבוע, "מקווה שאנחנו לקראת שבע השנים הטובות".

אאגודל טקסט
 
פרסום ראשון: ט' בטבת תשע"ג,
ישי קרוב


 

עלייה שלא היתה עשור
עלייה שלא היתה עשור
צילום: פלאש 90
{C}

מפלס הכנרת עלה ביממה האחרונה ב-18 סנטימטרים וכעת חסרים לכנרת 3 מטרים ו-21 סנטימטרים.

מיום חמישי, עלה המפלס ב-24 סנטימטרים והוא צפוי להמשיך ולעלות ביממה הקרובה. ברשות המים אמרו כי מדובר בשיא של עליית המפלס בחודש דצמבר ב-10 השנים האחרונות.

מנהל מנהלת הכנרת, פנחס גרין, אמר בשיחה עם ערוץ 7 כי "הרבה שנים לא היתה עלייה כזו משמעותית בזמן כזה קצר ובטח לא בתקופה זו של השנה. בדרך כלל היא מתחילה לעלות החל מאמצע דצמבר והשנה העלייה התחילה כבר בנובמבר".

גרין ציין עוד כי הקרקע נעשתה רוויה מהר מאוד, כך שהשטפונות התפתחו מוקדם. הוא ציין כי לאחר תקופת הקיץ, הקרקע צריכה לקבל כ-150 מ"מ על מנת להיות רוויה.

מנהל מנהלת הכנרת הסביר כי מיום חמישי ירדו כמויות גדולות של גשמים בכל האזורים בהם הנחלים זורמים לכנרת - קריית שמונה, רמת הגולן, הרי נפתלי, מרום הגליל והגליל העליון.

גרין לא בטוח כי בחורף זה הכנרת תתמלא עד לקו העליון. עם זאת הוא הזכיר כי בחורף תשס"ג, עלתה הכנרת ב-4.7 ס"מ ובחורף הגדול בשנת תשנ"ב היא עלתה ב-4 מטר ועוד מטר וחצי זרם לים המלח בעקבות פתיחת הסכרים, זאת לאחר שהכנרת התמלאה עד הקו העליון והיתה סכנת הצפה.

"מקווה ששבע השנים הרעות נגמרו ואנחנו לקראת שבע השנים הטובות", סיכם גרין בתקווה ש"החורף הזה יפתיע לטובה".

 

איזה טוב ה'!!נחמה בין החוחים =]

בס"ד

-קרה לי מקרה השבוע שגרם לעצבים שלי לעלות ובסוף הבנתי שיצא לי הרבה טוב ממקרה זה, ב"ה.

-הייתי בחנוכת בית הכנסת הספרדי בשבי שומרון לזכר הרב מאיר חי הי"ד והיה ממ מדהים ושמח ב"ה, ולאחר שזה נגמר במקום לחכות בחוץ בקור עד שיגיע האוטובוס משפחה מדהימה הזמינה אותי אליה.

-היתה שבת כיפית אצל סבא וסבתא ב"ה.

-הצלחתילעמוד בחלק מהמטרות שהצבתי לעצמי בשבת.

 

שיהיה לכולנו שבוע מדהים בעז"ה

ושנזכה לראות רק את הטוב שבכל דבר ודבר שקורה לנו.

 

איזה טוב ד'!!דניאלה .ד.

היתה לי שבת מתוקה מדבש שהקב"ה שלח לי בה תשובות לדברים שלא ידעתי הרבה זמן

 

השבוע היתה חתונה לחברה טובה.. בקצה השני של הארץ.. אחלה נסיעה אחלה חפלה.. היה שמייח!

 

יש מלא מלא מה לעשות וממה 'להפטר' [דברים שלא ממש אוהבים לעשות כי לא מבינים בהם]

 

תודה על הכל הקב"ה היקר שלי...!

תפארת אשרייך צדיקה שד' יפנק אותך ואת כל עמ"י.

 

 

 

 

איזה טוב ה'!!!!!!!ביתאלניק בנשמה

ברוך ה' שבת בדיקה בישיבת אלון מורה שבת טובה ואכותית

איזה טוב ה' פלספנית


ממש תודה!מוריה^^^

שלפעמים אתה מראה לנו שבאמת טוב.

איזה טוב ה'!!!!הכלטובה
חזקו ואימצו אשריכם ישראלתאיר לי ת'נשמה
עבר עריכה על ידי תאיר לי ת'נשמה בתאריך י"ד בטבת תשע"ג 19:39
..גיימס פוטר
הסיבה שכמעט ריק בחצי מהפורומים פה זה כי הייתי בתקופת הקורונה שפשוט היה פה מפוצץ ועכשיו זה רגיל? 
עכשיו בגלל המלחמה הם עוד יחסית פעילים😅הרמוניה

זה ירד מאדד (ברוך ה'..)

כבר זמן רב שאין מצטרפים צעירים חדשים לפורומיםפ.א.
והפעילות בפורומים ירדה משמעותית 
חד משמעית בקורונה היה ה הרבה.סוורוס סנייפאחרונה

אבל עכשיו יש פחות פעילות ממה שהיה לפני הקורונה

מי רוצה לחזור ללימודים??ניגון❤️

ואוו איך בא לי כבר את החופש הגדולל🤭

אני כבר שנה וחצי בבית...ההרהמורניקאחרונה
גם פרה זקנה יכולה להניב חלב..😌😌עוד חומייני חי
כעעען כען
למה אתם חיים?מעייןאהבה

מה הסיבות שלכם בחיים?

חתירה מתמדת להגשמה עצמיתפ.א.
כי ככההרשפון הנודד

בבסיס אני חי כי זה לא דורש ממנו שום פעולה אלא קורה לבד.

ואני ממשיך לחיות כי אני רוצה להתפתח ולהיות יותר שלם ומאמין שעוד יהיה לי טוב.

בנוסף אני מרגיש שיש לי פה תפקיד בעולם שאולי יהיה משמעותי

אני חיהניגון♥️
כדי לעשות טוב לעולם ולאנשים ואני מאמינה שכל אחד יכול להפוך את העולם למקום יותר טוב ושמח ואוהב ♥️ וגם לעבוד את ה' שזה הכל בסוף
נהנה מהחיים פשוטההרהמורניק
וואוצאצא

לא יודע.

מבררים את זה, מחפשים את זה

הלוואי וידעתי

אם כבר הגעתי לעולם ואני כאן - נעשה הכל כדי להנותGini
מהחיים, לחיות טוב, באושר, בשמחה, בסיפוק, ולדאוג לעתיד שלנו כאן 
אני הגעתי למסקנה שהחיים זהגלגל שבו אני עולה ויורדתתמימלה..?אחרונה

כל הזמן והמטרה שלי היא לאסוף כמה שיותר כוחות כשאני למעלה כדי להצליח לעלות אחרי הירידה הבאה...

ככה עד שיבוא המשיח....

יש אנשים!הרשפון הנודד

הפורום חזק להיות פעיל והם דיבורים חזקים אז מוזמנים להעלות נושאים מעניינים שאתם מתלבטים בהם אם סתם שאלות, חוויות, רגשות ופריקות

למישהו יש הדרן?איידן

יש לי הדרן ויש תקלה ואין לי אינטרנט במכשיר (שהוא גם ככה דפוק (חצי טאצ) ובלתי נסבל) אני לא יכולה לקבל לטלפון אימיילים ובנוסף האפליקציה שלהם לא עובדת 

יש למישהו דרך לעזור לי?

בבקשה אני נואשת נראלי אם עד סוף שבוע הם לא חוזרים אליי אני עוברת לנוקיה (ונוקיה זה זוועה)

אם מישהו יעזור לי אני אשמח מאוד

למישו יש את היי סקול מיוזיקל בדרייב?נחט

או סרטים אחרים 

יש פה אנשים ערים?מעייןאהבה
תמיד...אנא בכחאחרונה

אולי יעניין אותך