חבר פגע בי והרס לי את החיים במשך שנה ועכשיו הוא פחות או יותר ביקש "סליחה "
ואני לא יודע מה לעשות
חבר פגע בי והרס לי את החיים במשך שנה ועכשיו הוא פחות או יותר ביקש "סליחה "
ואני לא יודע מה לעשות
אתה אמרת לי ככה וככה וביגללך אני ככה וככה
מה אני אמור לדעתך לעשות
ליסלוח לך?
ככה תישאל זה ממש טוב
אנחנו עדיין בקושי מדברים
לי אישית היה מקרה כזה...
מה שעשעיתי זה לקחתי ממנו הפסקה של כמה חודשים
אחרי כמה חודשים שאתה לא מדבר עם הבן אדם...אתה כבר לא תוכל לכעוס עליו!
תאמין לי זה עוזר...
אתה לומד איתו בכיתה אתה גר לידו ואתה לא יכול פשוט לא להסתכל לא בפנים
והמון אנשים לוחצים עלי לסלוח לו וזה משגע כי גם פעם היינו חברים טובים
מורה הוא מבוגר ממך ואתה לא בדיוק חבר טוב שלו
יהיה טוב 
בכול זאת ההיתמודדות הי יום ייום יומית אשמח לעצות
מה לעשות
בכול זאת תודה!!!
באמת תדברו על זה!!!
אולי בהתחלה זה קצת יהיה קשה אבל אחר כך זה זורם! (לאט לאט אבל זורם...)
תגיד לו שממש נפגעת ושזה השפיע עלייך,ואם הוא באמת באמת מצטער...ברצינות!!!
תשאל אותו אם הוא באמת מצטער....
שמחה אם יכלתי לעזור!!
בס"ד הרב כהנא צדק!
מישי פגעה בי.. אבל חזק.
קיצור,אחרי איזה חודשיים שלא דיברנו בהם..
היא החליטה לבקש סליחה..
הייה שיי---אא קשה לסלוח לה,אבל הבנתי שאם אני לא ייסלח..
לא ייצא לי מזה כלום... [עכשיו,עדיין אנחנו לא מדברות הרבה.. אבל יותר טוב מפעם..
]
תנסה להיות חזק ולסלוח לו. אולי תחזרו להיות חברים טובים כמו פעם..?
מלא, מלא ב"הצלחה!
פה באישי. תמיד!
אני לא מרגיש שהוא באמת ביקש סליחה
אבל תכל'ס אמר סליחה לכול הדעות (חוץ מדעתי)![]()
לכל הדעות מדובר כאן בסליחה "מקובלת"..
אבל, חוץ מדעתך,
אתה נפגעת..לא אף אחד אחר,
לכן לך קשה לקבל את הסליחה...
(אבל זה לא אומר שהיא לא הייתה...)
זה ירד מאדד (ברוך ה'..)
אבל עכשיו יש פחות פעילות ממה שהיה לפני הקורונה
ואוו איך בא לי כבר את החופש הגדולל🤭
מה הסיבות שלכם בחיים?
בבסיס אני חי כי זה לא דורש ממנו שום פעולה אלא קורה לבד.
ואני ממשיך לחיות כי אני רוצה להתפתח ולהיות יותר שלם ומאמין שעוד יהיה לי טוב.
בנוסף אני מרגיש שיש לי פה תפקיד בעולם שאולי יהיה משמעותי
לא יודע.
מבררים את זה, מחפשים את זה
הלוואי וידעתי
כל הזמן והמטרה שלי היא לאסוף כמה שיותר כוחות כשאני למעלה כדי להצליח לעלות אחרי הירידה הבאה...
ככה עד שיבוא המשיח....
הפורום חזק להיות פעיל והם דיבורים חזקים אז מוזמנים להעלות נושאים מעניינים שאתם מתלבטים בהם אם סתם שאלות, חוויות, רגשות ופריקות
יש לי הדרן ויש תקלה ואין לי אינטרנט במכשיר (שהוא גם ככה דפוק (חצי טאצ) ובלתי נסבל) אני לא יכולה לקבל לטלפון אימיילים ובנוסף האפליקציה שלהם לא עובדת
יש למישהו דרך לעזור לי?
בבקשה אני נואשת נראלי אם עד סוף שבוע הם לא חוזרים אליי אני עוברת לנוקיה (ונוקיה זה זוועה)
אם מישהו יעזור לי אני אשמח מאוד
או סרטים אחרים