שאלה דיי רצינית..צביה:]

האם מותר לקפוץ בחבל(אני מזמינה..)ליד בנים??

לא! קול באישה ערווה!סלים וארזה
בקפיצה עצמה אין כל בעיה, אך נהגו בנות ישראל לשיר שירים, שלעניות דעתי יש לאסור את שמיעתם גם על בנות, יען כי הם מפגרים ברמות בלתי נתנות להשגה...
שוק באישה ערווהאור-נא
מחמת הקפיצות [ומי שלא יודעת לקפוץ אז מחמת הסתבכויותיה בחבל] יש חשש ששוקיה יתגלו. ולכן לענ"ד לאסור
הקפיצה בכלל לא ממש צנועה.אוסנת
אבל זה באמת תלוי בכל אחת. יש בנות שזה לא צנוע.

ויש מי שלא מתיר לבנות לרוץ ברחוב.
כנפיים באשה ערווהגון דו
ואי תקשי לן,והא אין באשה כנפיים,דהא לית עוף היא?
גון דו מותיב לה וגון דו מפרק לה
דתשתי ההיא אתתה רדבול כדכתיב:
"רדבול נותן לך כנפיים"
יש לאסור.מ.מ.י.ר
דהא חייב איניש לבסומי בפוריא וכו', אבל ההיא איתתא אסירא בהא!
וברדבול איכא אלכוהול (בארץ הקודש זביני במשקה דהוא "הוודקה רד בול") ומשום הכי איכא לאסורי עליהן, ועל כרחך ליתא כנפיים.
ואי ההיא איתתא בכ"ז תשתה רד בול רח"ל, עלולה לבוא לידי קלות ראש, וקלות ראש מביאה לידי עבירה ומהי העבירה? "כנפיים באישה ערווה" ועבירה גוררת עבירה ח"ו.


איתא בגמרא מסכת כתובותאלעד
שאין לפסוק לאשה שתיה מרובה במזונותיה והטעם עין שם בפרטות, וכן מה שהזכיר הממי"ר הנ"ל בעיניין דקלות ראש וכך מפורש דיין ישמח לבב אנוש אך עלול לגרום למצב אנוש עיין סנהדרין סוף פרק שביעי דעשוי להיות "רש" ולא "ראש" ע"ש ודוק'
וע"כ נראה בפשטות לאסור כל משקין המשכרין ובפרט לנשים שגם כך דעתן קלה וא"כ יעופו עם כנפיהן ולא ידעו לחזור עוד רח"ל. ואכמ"ל.
מאן (מי) מאמין לפרסומות?אוסנת
לדאבוני צפיתי רבות באנשים השותים את המשקה הגרוע - "רד בול", אך לאף אחד מהם לא צמחו כנפיים רחמנא ליצלן.
לכן אין לאסור משום כך את המשקה על נשים.

ואם בהשתכרות עסקינן, אז גם לגבר אסור להשתכר בסתם יום של חול, ומאידך - לשתות רד בול.
רוב האנשים לא משתכרים מכמה לגימות, ועל כן כל אחד ישאל את רבו "ועשית ככל אשר יורוך".

אבל הכי חשוב- לענ"ד, אין רוח ההלכה לשתות משקה מאוס זה.
אוקיי..אבל..צביה:]
אני לא מסתבכת..וחוצמזה הם עושים בכוונה שהם ליידינו..והם מנסים לקפוץ..מה אני אשמה שהם ילדותיים??
אם הם באים בכוונה למקום קפיצתכםאוסנת
(והמקום הזה הוא לא מקום גלוי וידוע לכל מי שעובר ורואה), אז זאת בעיה שלהם וחטא שלהם.
כמו שאם את תלכי לחוף נפרד, ובן יציץ מהמחיצה - זאת אשמתו ועבירה שלו.
אבל אל תעמידו אותם במצב שהם לא יוכלו לעמוד בו. תלכו לקפוץ במקום אחר...

לדעתי תשאלי רב. כל מה שנכתב פה הוא מידע כללי.
טוב..אני דיי הבנתי..צביה:]
בכול מקרה כדי להבהיר אני לא קפצתי..אבל סבבה..תודה..
כמו למשל?סלים וארזה
לכתוב באיזה פורום אידיוטי?
פחח..צביה:]
זה סתם הייתה שאלה..חוצמזה אני לא ילדה..וגם זה היה משעמום..
הפורום ספורט הוא הפורום הכי שפוי דווקא...סלים וארזה
את מכשילה בכמה איסורים...420mal
את הבנים ב"ואהבת לרעך כמוך", ואת מי שעובר לידים ב"לא תעמוד על דם רעך".
כי מן הסתם את עברת את כיתה ו', ולבנים קשה לראות ילדה גדולה קופצת בחבל בלי לצחוק עליה, לזרוק עליה אבנים, להפריע לה- שזה גם עלול להגמר באיסור נגיעה רח"ל כשאחד הצדדים יתן כאפה לשני/ה, ולקרוע לה את החבל לקינוח.
לכן ראוי לכל בת שמכבדת את עצמה ואת התורה להמנע מכך בכל מחיר.
למה את לא שואלת רב? מאיפה חברי הפורום יודעים?אנונימי (פותח)אחרונה
אין לך רב? תחפשי, יש המון רבנים בירושלים ובני ברק. בתור אחת ששואלת נראה שאת רוצה לעשות רצון השם אם כך מדוע את מסתמכת על כותבי פורומים נניח שהם יתירו לך מה תעני בשמיים לאחר מאה ועשרים שבני הפורום התירו לך? אם היית מסופקת על משהו אם הוא רעל האם היית מתייעצת בפורום או מבררת אצל גורם מוסמך? ומה ההבדל פה? סליחה על הכבידות אבל אני חושב שכתבתי דברים נכונים.
לכבוד החשובים שכאן, שאלה קשה באה לפיתחי-שדמות בחולות

הרמב"ם כתב שיש לשלב פעילות גופנית למען בריאות הגוף והנפש,

מהו ענף הספורט המומלץ ליושבי מחשב / מושב נסיעה.

העונה להגדרות הצניעות ?

פילאטיס מכשירים לנשיםפ.א.
לפי פריינטה הדרשןדורין השמיני

אפשר פילאטיס ולא זומבה

גם לגברים וגם לנשיםשדמות בחולות

כמובן.

 

ואם יש משהו מותאם לזוגות כרעיון לחיזוק בית של תורה ואמת - זה יהיה נהדר

הרעיון הטוב ביותר במחשב הוא הליכוןשמיניסט באמ"ש

לזוג, הליכון זוגי

נמכר ב3000 ש''ח להליכון ו4900 לזוג

בריכהelicoאחרונה
האם להגיד הלל כל יום(פירוט למטה)שמיניסט באמ"ש

הרי כל יום אנו צריכים להודות שכ"מ ביבי שליט"א יצא למבצע נגד מ"ה איראן ימ"ש

הרי לכאורה נראה לענ"ד שצריך להגיד הלל כל יום, שהרי כל יום אנחנו ניצלים מחדש מאותה אימה שהייתה יכולה להרוג בנו רבים וטובים

ואכן אנחנו אומרים מודיםאנונימי (2)
3 פעמים ביום בכל יום, ועוד כהנה וכהנה תודות, שירות והללים.


הלל המיוחד אומרים רק בזמן המיוחד כדי שלא נהיה דשים את ההלל בעקבינו ונמצא שכרינו בהפסדנו

בין כה וכה אנו דשים את ההלל,אז מה הבעיה להוסיף?שמיניסט באמ"ש
אבל אז מה יעשו בתפילהדורין השמיניאחרונה

של הרב מרדכי אליהו לקום כל יום ותיקין זה קשה

למי שלא מעודכן בעולם הישיבותדורין השמיני

יש שאלה שממש עולה בזמן הזה בכול עולם הישיבות (התיכוניות) ומה שמתחתיהם

האם כשסופרים ספירת הגומר סופרים גם ימי חופש או לא 

על כן הגעתי אל כבוד תורתכם על מנת שתדונו בשאלתי ותענו לי תשובה המניחה את הדעת

מה הדיןקעלעברימבאר
של שמיניסט שנהיה בן 18 במהלך ספירת הגומר? האם הופקע מכלל תלמיד ומפסיק לספור בברכה?
לִכְאוֹרֶה לאדורין השמיני

 כיוון שזה טבעי שבשמינית נהיים בני שמונה עשרה על כן הם קרויים שמיניסטים

אבל האם שמיניסט שעשהדורין השמיני

בגרויות חורף פטור מלספור  

כשם שמי שעושה פסח שניקעלעברימבאר
סופר מהראשון, כך מי שעושה מועד ב סופר ממועד א
ומה עם השמיניסט שלא עשהשלג דאשתקד
אפילו בגרויות קיץ? יספור עד מועד ג? או שאצל שמיניסט כזה החופש התחיל מספטמבר של 6 שנים לפני כן...
כנראה שלא כי זה כמו פסח שנידורין השמיני
האם סופרים שמונה שמיניות בספירת הגומר?קעלעברימבאר
או שהשמינית שנה הזאת היא שמינית שבשמינית שבגאו"ה (ישיבה גאונית הונללו)? 
אין גוזרים גזרות שהציבור לא יכול לעמוד בהםדורין השמיני

והרי אם כשסופרים ספירה אחת מתבלבלים קל וחומר בשתיים

וגם שמצינו בדוד המלך שכאן זה עדיין ספירת העומר ואין מערבין ספירה בספירה

וכי מתבלבלים מאי הוי?125690
אם טועים בספירה ומוסיפים ימים, ראוי להם שיתווספו ואם מורידים ימים, למעליותא הוא
שמיניסטים לא סופרים125690
הלימודים בשמינית נגמרים מוקדם יותר (החופש בפועל שלי התחיל היום)
יא עוקץדורין השמיני

אנחנו נשארים אחרי היסודי

אבל כשאתה סופר ספירת העומר אתה מכוון גם על הגומר

יכול להיות שכיוון שישדורין השמיני

בזמן הזה גם ככה אווירת סופא דקורסא ואם היית פוטר את החופשים היית יכול גם לפטור הכל 

על כן צריך לספור הכל

הרמוניהאחרונה

אתם שטוניקים גאוניים

..מפוצלשת(:

@אני))))

זוכרת תמקום הזה???

עוד פעיל?קעלעברימבאר
שבירכת אותי ביומולדתאני:)))))
ישןן
וואי נכוןןמפוצלשת(:
איזו תקופהאני:)))))

פעם היינו חברות;)

נכון ואז נטשת אותי😪מפוצלשת(:
בואי, אנחנו יודעים מי באמת נטשה..אני:)))))
סתם.. אבל מסיבות טובות לפחות🤭מפוצלשת(:
זה כן.אני:)))))
לא בא לי לדבר בפורום הזה
העלאה באוב אסורה מהתורהזיויק
כן, אבל יש לעיין אם גם העלאה באוב דיגיטלי125690
האמת דנו בזה במשפחהאני הנני כאינני

מצד מה שהיה בטקס המשואות השנה, שהעלו באוב את חיטמן וכו'.

מה היה שםדורין השמיניאחרונה

 בשביל הלא מעודכנים

תרצו שנעיר פה את הפורום הזה?שדמות בחולות

יש לכם ממנו זכרונות טובים?

 

יש שרשורים שחקוקים לכם עמוק עמוק בראש?

 

תשתפו אותי (החדשה שבא לה להכנס ל"חבורה")

אני ארצה למרות שלא הייתי פהקעלעברימבאר
כנ"ל125690
...שדמות בחולותאחרונה

@משה תספר לנו מה היה פה ואיך מעירים פה ת'עניינים?

 

נשאלה שאלהשמיניסט באמ"ש
האם אדם המשחק כדור מים ונתן מכה תוך כדי ריחוף בפחות מג טפחים והכניס, נחשב שער או אינו נחשב שער?
למה שלא יחשב?אניוהוא
הוא לא במים ואם לא במים אז לא נחשבשמיניסט באמ"שאחרונה
הניגון הוא בשהרגלים יצאו מחוץ למים
שאלה רבתיקופת חיסכון

אם אתה יושב לך על חוף הים, ולפתע פתאום אתה רואה לא פחות ולא יותר- את אבו מאזן טובע! כן, בהחלט שווה! אבל כעת עומדות בפניך שתי אפשרויות, או להציל אותו או לשבת על פסק זמן ובירה. מה היית בוחר גולדסטאר או מכבי?

הייתי הולך לעזור לואניוהואאחרונה
לוודא שהוא טובע לגמרי.
שאלהשמיניסט באמ"ש
אם עברתי בשבת מרשות היחיד אחת לאחרת ע"י שיגור ולא עברתי ברשות הרבים שבאמצע, האם הוצאתי מרשות לרשות?
לא125690

זאת מחלוקת ר' מאיר וחכמים אבל להלכה, אם אתה מעביר חפץ מרשות היחיד לרשות היחיד שלא דרך רשות הרבים אתה פטור, אני לא רואה סיבה שזה יהיה שונה במקרה הזה.

יותר מעניין לשאול מה הדין במקרה של שיגור למרחק של יותר מד' אמות ברשות הרבים עם משהו שיש בו כדי הוצאה ביד

מה הדין בשיגור מרשות היחיד לרשות היחיד שרחוקההוד444
יותר מאלפיים אמה?
בעיקרון השאלה היא איך מתבצע השיגור125690

אם החלקיקים של האדם עוברים באוויר ומתחברים מחדש בנקודה אחרת (ע"ע צ'רלי בממלכת השוקולד) נראה שזה אסור. אם זה לא כולל מעבר בשטח שבין המקומות אני חושב שזה מותר. כמובן שבמקרה כזה יהיה מותר למשתגר ללכת רק ד' אמות מהמקום שאליו הוא שוגר.

אני חושב שברשות היחיד השאלה לא רלוונטית, אני לא זוכר בדיוק את הכללים אבל נראה לי שלפחות לרוב, המדידה של אלפיים אמה מתחילה מקצה רה"י, אם זה נכון, מה שכתבתי נכון רק כשמדובר על רה"ר

אוקי מגניבהוד444
מה הדין במנהרת קוונטים?ימח שם עראפת
או במנהרת הזמן?
עברת ברה'ר מעל י' טפחים או מתחת לי טפחים?אניוהוא
מסתומא אם הוא נזרק,ימח שם עראפתאחרונה

זה היה מעל עשרה טפחים, כי דרך בני אדם כשהם זורקים זה מגובה החזה בדרך כלל, ובהנחה שאנחנו לא עוסקים כאן בילדון אלא בבחור, יש לשער שהוא זרק מעל עשרה טפחים.

אולי יעניין אותך