הצעת ייעול-משה ר-

שהש"א תהיה חלק מדף הפורומים ולא בחלון חדש.. או שתהיה אופציה כזאת למי שרוצה..

פשוט זה יותר נוח מאשר לעבור מחלון לחלון כל פעם...

יש קישור לזה, שאהיה במחשב אשלחמרדכי
זה טוב רק אם רוצים כרטסייה נוספתשמואלג

הוא רוצה מערכת כמו בגמייל.

(אגב אפשר לתוח בכרטיסייה חדשה גם עם ctrl+ לחיצה)

אהה... סליחה מרדכי
נושא שעלה לפחות 20 פעם במערכת פהמשה

יתרונות וחסרונות -

 

יתרונות: תגובה מהירה וזריזה תוך כדי עבודה שוטפת.

 

חיסרון - לא מתאים לשיחות של ממש, בטח לא מרובות משתתפים.

 

עלות/תועלת. זה הכל.

וזה גם גוזל הרבה יותר משאבים.קטיף שנית
כמו בפייסבוקמשה
אכן. והלוואי על כולנו שרתים ומשאבים כמו להם.קטיף שנית

 

 

הבעיה היא לא השרתים אלא האיטיות בלקוחמשה
דוגמא בפייסבוק-משה ר-
עבר עריכה על ידי שדרותי בתאריך כ"ו בטבת תשע"ג 00:47

יש 2 אפשרויות, או לפתוח צ'ט שאפשר לפתוח בו גם שיחה מרובת משתתפים...

או כהודעה רגילה במידה ולא מחוברים לצ'ט...

בדפדפן אופרה זה עולה כלשונית חדשהמושיקו

וזה מאוד נח.

 

 

אגב הפרסומות הקופצות גם עוולת אותו דבר וזה דבר שמאוד נח שאין יותר מידי חלונות על המסך אלא כולם בדפדפן אחד

alt+tab. אחד הנוחים.. (רק במחשב)אני17
ctrl tab במקרה של טאביםמשה
StartKey + tab במקרה של חובבי אפקטים..קטיף שנית


וואלה, שכחתי שזה קיים בכלל...משה

זה היה הדאווין הגדול של חלונות ויסטה, ונשכח מאז.

או ctrl 1/2/3/4אני17
פתרון:כתר הרימון

להעתיק את הכתובת של השיחה אישית לכרטיסיה חדשה.

תודה רבה-משה ר-

פתרון מעולה

אפשר גם להוסיף את הכתובת הזאת למועדפיםאני17
הכי פשוט ctrl+ לחיצה על חבר ברשימה למעלהשמואלגאחרונה

או ב"שיחה עם המחבר"

כנראה המנהלים בפורום אולפניסטיות לא ממש פעיליםנקדימון
באג מוזר-ההודעות לא תמיד משורשרות להודעה שלה הגיבויעל מהדרום
לק"י

אלא מופיעות אחת מתחת לשניה.

מסתבר שאנחנו עדיין מצפים למשהועשב לימון
נשים אינן חייבות בספירת העומר.חתול זמני

וזה עדיין לעומר בלי אפשרות לבעומר.

נשים תמיד סופרות. אתה לא יודע?עשב לימון

תמיד מקוות למשהו שיקרה

יפה, נעלם. זה היה מהירעשב לימון
דף הבית שהיה פתוח מלפני החג?משה
לא. דף הבית של עכשיועשב לימון

ונראה שהיום כן מופיע שוב ספירת העומר :/

יש לי רעיון למהמשהאחרונה

נטפל בזה.

"מצב חרדי" באתרפתית שלג

זה מן הסתם יפתח פתח לקהלים נוספים, ממגזרנו הקדוש ומחוצה לו.

את מצב תורני אני מכיר, אבל גם הוא לא מתאים לכל אחד, עדיין נשארים הרבה אייטמים של תרבות חילונית וספורט. יש גם רגישויות שונות לגבי מידת הצניעות של המדיה (אישה עם מכנסיים ובסגנון?). 

אני אבדוקמשה

בעיקרון במצב  תורני צריך לסמן את הכתבות האלה שלא יופיעו.  זה צריך לבדוק מול החבר'ה בחדשות.

 

אישה עם מכנסיים זו בעיה. מצד אחד זה ""לא צנוע"" בעין תורנית ומצד שני זה לבוש מכבד. להבדיל מלבושים אחרים שלעיתים גם חרדיות בוחרות בהם...

איך עושים "מצב תורני"?עזריאל ברגר
והאם זה ישנה גם את סינון הפרסומות של גוגל?
מסתתר בתפריט של הדסקטופמשה
ב'עוד'
תודהעזריאל ברגראחרונה
פורומים מועדפים - תהיות על האלגוריתםפ.א.

1. איך זה שלניקים שונים יש מבחר שונה של אפשרויות לסימון/בחירה

2. וגם בקשה / הצעה / המלצה להעשיר את המבחר של המועדפים לבחירה

 

בעקבות שרשור זה:

להבנתי יש בעיה יסודית בפלטפורמה כאן, שסותרת ומונעת - נשואים טריים

 

הבנתי שלניק שהגיב לי, פורום שהוא ואני פעילים בו, f503 (שריטות ליליות) אצלו במועדפים ואצלי לא.  והפורום עצמו לא באפשרות המועדפים לסימון.  זה משהו באלגוריתם של הפלטפורמה.

לי יש במועדפים תחת קטגוריה "סגורים ולא פעילים" כל מיני פורומים שאני ממש לא מבין איך הגיעו לרשימה אצלי.  

מניח שאצלו, הפורום שאני כן רוצה להיות מסומן ☑️ בו, שריטות ליליות" נמצא שם

 

והנקודה השניה - מציע להרחיב את מגוון הפורומים לבחירה כמועדפים.  יש לא מעט פורומים יעודיים, שאין בהם בכלל פעילות כי הם לא במועדפים, כדוגמת פורום רכב, שאפשר יהיה להגדיל את ה traffic בנושאים של הפורום היעודי.  

מממשה

1. הרשאות (אבל מאיפה אתה יודע?)

2. יש פורומים שנוספים אוטומטית למועדפים אחרי כמות ספציפית של תגובות של המשתמש שם. 

1. הוא זה ששיתף שיש לו את שטו"ל במועדפיםפ.א.

כן כן צודק - נשואים טריים

ואני גם צריך


2. זה לא פותר כלום- כי אם למשל יש פוסט רלוונטי בפורום רכב, פורום סטודנטים או כל פורום נידח אחר (נידח כי הרוב לא מודעים אליהם), ואני יכול להגיב - אני לא מודע לפוסטים האלו באלגוריתמים הקיימים.  

אפשר גם לסמן את הכוכב בצדקפיץ

אה יפה תודהל המשוגע היחידי

ב"ה אני מבין ששלחתי מספיק הודעות שאוטומטית זה יכנס אליי למועדפים

תודה על התגובה - התעדכן ליפ.א.אחרונה
תודה על כל העבודה! בעיה בעריכת החתימה:קמה ש.

בס''ד

 

אני לא מצליחה להכניס קישור... אשמח לטיפול התקלה

ושוב תודה!

הקישור לאתר שלך שיש שם? קייםמשה
תודה. אני רוצה לשים בחתימה קישור לפוסט חדשקמה ש.
בס"ד

ולא מצליחה לערוך ולשים קישור חדש.

מה השגיאה שמקבלת?משה
אני כותבת משהו, לוחצת על הסימון של "יצירת קישור"קמה ש.

בס"ד
 

ולא קורה כלום. הלשונית שבה מכניסים את הקישור לא מופיעה.  ניסיתי גם במחשב וגם בפלאפון.

צריך קודם לסמן טקסטמשה
כן כן ברור, זה מה שעשיתי.קמה ש.
מה היעד לקישור ?משהאחרונה

תנסי לעשות את זה כתגובה בפורום ואני אחקור את זה לעומק אחר כך.

בעיה בעדכון סיסמא - השגיאה: הסיסמא הקודמת שגויהזמירות
עבר עריכה על ידי זמירות בתאריך כ"ח בניסן תשפ"ו 8:32

אך הסיסמא הקודמת בוודאות נכונה. 

אני מוודא זאת ע"י יציאה וכניסה מחדש לפורומים עם הקלדה ידנית של הסיסמא הישנה, ולא מסתמך על הסיסמא השמורה בזיכרון הדפדפן

 

החלפת סיסמא דרך הקישור למייל של "שכחתי סיסמא" במסך הכניסה, עובדת.

אחרי עדכון הסיסמא, ניסיתי שוב דרך עדכון סיסמא בכרטיס האישי, ולא עובד. אותה שגיאה: "סיסמא ישנה שגויה" (ברור שהפעם הקלדתי את הסיסמא החדשה שהחלפתי לפני רגע)

עשית העתק הדבק או הקלדת את הסיסמא החדשה?משה
הקלדה. לא העתק/הדבקזמירות
הבעיה גם במובייל וגם ב web
טופלמשהאחרונה

אולי יעניין אותך