מותר להם לדבר על נושאים שקשורים ללנ״ו?
אם נפגשים בחור ובחורה מצמ״עאריק מהדרום
לאמשה
Dawnאריק מהדרום
השאלה היא..מוטיז
אם בגברא או בחפצא..
העניין הוא, שבחורים ובחורות מצמ"ע מדברים בעניינים לנ"וים בלנ"ו דרך קבע, אז נשאלת השאלה מהיכי תיתי בכלל להסתכל עליהם כ"שני גולשים מצמ"ע"? אולי נחשיב אותם מלנ"ו?
קיצור, כמה שאלות בעצם.
1. האם הפורום מגדיר משהו בגולש, האם הוא הופך אותו ל"צמ"עיסט" או שאין חלות, וישנה רק הגלישה עצמה שלה יש כללים.
2. וגם אם אכן הגלישה דרך קבע בצמ"ע מגדירה משהו - האם האיסור הצמ"עי על דיבורים לנ"ויים הוא מהותי, כלומר, יש סתירה מהותית בין צמ"ע לנושאים לנ"ויים, שאז אפשר להסיק שמרגע שחל עליך שם "צמ"ע", אתה מעצם מהותך לא ראוי ל\בשיחות לנ"וייות..
3. (אם כי) גם אז, עדיין אפשר לחלק ולומר שרק הגלישה בצמ"ע סותרת מהותית נושאים לנ"ויים, מה שלא יכול לחול על האדם..
4. כל זה באדם שגולש רק בצמ"ע, אך מה יהיה באחד שגולש דרך קבע בצמ"ע ובלנ"ו?
מצד אחד, אפשר להגדיר אותו צמ"עיסט - ומצד שני יתכן שגם לפורום לנ"ו יש חלות משלו על הגולש.
5. או שאפשר לומר, שרק בשל האיסור המיוחד שתוקן בצמ"ע, איסור השיחה בנושאים לנ"ויים וכללים אחרים אופיניים - יכולים ליצור חלות..
משא"כ בלנ"ו, שם אין אף כלל רשמי אופייני... כלומר, כל החלות המיוחדת מתקיימת רק כשיש לה משמעות אופיינית, כדוגמת הכללים בצמ"ע.. משא"כ בלנ"ו.
6. כמו כן יש להבין איך בחור ובחורה יכולים לשוחח בלנ"ו שיחות לנ"וייות כשהם גם צמ"עיסטים...
ייתכן שבעצם לשון האיסור, יש מיעוט לגבי פורום לנ"ו, שאל"כ - לא השארת שום דבר שיגדיר דיבורים מסויימים כ"דיבורים לנ"ויים".. ונשאלת השאלה האם המיעוט הזה, שמתיר שיחות לנ"וייות בפורום לנ"ו עצמו (לא להלכה, יש לשאול רב פוסק) האם הוא ממעט גם את העולם בכלל, ונמצא שלמרות שלפורום צמ"ע יש חלות של ממש, עדיין היא אוסרת רק את השיחות בפורום עצמו.. מה שמותיר את לנ"ו והעולם בכלל מחוץ לעסק..
7. ובהנחה שזה נכון, מסתמא אפשר לומר שלא מדובר במיעוט של פורום לנ"ו והעולם הגדול, אלא בחידוש מיוחד לפורום צמ"ע עצמו!!
|בום בום בום בסטנדר|
וי"ל ודו"ק.
^^ חזק!...
כוכב ים
תוציא קונטרסיוסלה קמצן (קדוש?)
אוקי...אריק מהדרום
ותכלס מה...?
י"ל ודו"ק! מה לא ברור?
מוטיז
ואלי יש לדחותדודדאחרונה
מלכתחילה אסור להם להפגש לצורך לנ״והמעשה-העיקר
מכיוון שהאיסור חל רק באדמת הקודש צמ״ע
רק בשיחה אישית!אבא שמואל
אני לא מאמין ששוב תקעו את השטויות שליאריק מהדרום
שם בזה של התמונות למעלה.
גם אני.
אריאל דל"ת
סתם, למרות שהעלית גיחוך שראיתי את השאלה...
כנראה "הממסד" אוהב אותך..שלומי20104
עד שיש פה שרשור ראוי לשמו של הפורוםט'
מגיע לו קידום 
^^^צעירים מעל עשריםמישהי בעולם!
בלי שהמנהלים ישמעו
נפשי תערוג
תירוץ.אלוף השחמט
אם בגברא או בחפצא..
העניין הוא, שבחורים ובחורות מצמ"ע מדברים בעניינים לנ"וים בלנ"ו דרך קבע, אז נשאלת השאלה מהיכי תיתי בכלל להסתכל עליהם כ"שני גולשים מצמ"ע"? אולי נחשיב אותם מלנ"ו?
קיצור, כמה שאלות בעצם.
1. האם הפורום מגדיר משהו בגולש, האם הוא הופך אותו ל"צמ"עיסט" או שאין חלות, וישנה רק הגלישה עצמה שלה יש כללים.
2. וגם אם אכן הגלישה דרך קבע בצמ"ע מגדירה משהו - האם האיסור הצמ"עי על דיבורים לנ"ויים הוא מהותי, כלומר, יש סתירה מהותית בין צמ"ע לנושאים לנ"ויים, שאז אפשר להסיק שמרגע שחל עליך שם "צמ"ע", אתה מעצם מהותך לא ראוי ל\בשיחות לנ"וייות..
3. (אם כי) גם אז, עדיין אפשר לחלק ולומר שרק הגלישה בצמ"ע סותרת מהותית נושאים לנ"ויים, מה שלא יכול לחול על האדם..
4. כל זה באדם שגולש רק בצמ"ע, אך מה יהיה באחד שגולש דרך קבע בצמ"ע ובלנ"ו?
מצד אחד, אפשר להגדיר אותו צמ"עיסט - ומצד שני יתכן שגם לפורום לנ"ו יש חלות משלו על הגולש.
5. או שאפשר לומר, שרק בשל האיסור המיוחד שתוקן בצמ"ע, איסור השיחה בנושאים לנ"ויים וכללים אחרים אופיניים - יכולים ליצור חלות..
משא"כ בלנ"ו, שם אין אף כלל רשמי אופייני... כלומר, כל החלות המיוחדת מתקיימת רק כשיש לה משמעות אופיינית, כדוגמת הכללים בצמ"ע.. משא"כ בלנ"ו.
6. כמו כן יש להבין איך בחור ובחורה יכולים לשוחח בלנ"ו שיחות לנ"וייות כשהם גם צמ"עיסטים...
ייתכן שבעצם לשון האיסור, יש מיעוט לגבי פורום לנ"ו, שאל"כ - לא השארת שום דבר שיגדיר דיבורים מסויימים כ"דיבורים לנ"ויים".. ונשאלת השאלה האם המיעוט הזה, שמתיר שיחות לנ"וייות בפורום לנ"ו עצמו (לא להלכה, יש לשאול רב פוסק) האם הוא ממעט גם את העולם בכלל, ונמצא שלמרות שלפורום צמ"ע יש חלות של ממש, עדיין היא אוסרת רק את השיחות בפורום עצמו.. מה שמותיר את לנ"ו והעולם בכלל מחוץ לעסק..
7. ובהנחה שזה נכון, מסתמא אפשר לומר שלא מדובר במיעוט של פורום לנ"ו והעולם הגדול, אלא בחידוש מיוחד לפורום צמ"ע עצמו!!
|בום בום בום בסטנדר|
וי"ל ודו"ק.
מה הקטע שהעתקת את התשובה של 'מוטיז'???הנסיך הקטן.
לכבוד החשובים שכאן, שאלה קשה באה לפיתחי-שדמות בחולות
הרמב"ם כתב שיש לשלב פעילות גופנית למען בריאות הגוף והנפש,
מהו ענף הספורט המומלץ ליושבי מחשב / מושב נסיעה.
העונה להגדרות הצניעות ?
פילאטיס מכשירים לנשיםפ.א.
לפי פריינטה הדרשןדורין השמיני
אפשר פילאטיס ולא זומבה
גם לגברים וגם לנשיםשדמות בחולות
כמובן.
ואם יש משהו מותאם לזוגות כרעיון לחיזוק בית של תורה ואמת - זה יהיה נהדר
הרעיון הטוב ביותר במחשב הוא הליכוןשמיניסט באמ"ש
לזוג, הליכון זוגי
נמכר ב3000 ש''ח להליכון ו4900 לזוג
בריכהelicoאחרונה
האם להגיד הלל כל יום(פירוט למטה)שמיניסט באמ"ש
הרי כל יום אנו צריכים להודות שכ"מ ביבי שליט"א יצא למבצע נגד מ"ה איראן ימ"ש
הרי לכאורה נראה לענ"ד שצריך להגיד הלל כל יום, שהרי כל יום אנחנו ניצלים מחדש מאותה אימה שהייתה יכולה להרוג בנו רבים וטובים
בין כה וכה אנו דשים את ההלל,אז מה הבעיה להוסיף?שמיניסט באמ"ש
אבל אז מה יעשו בתפילהדורין השמיניאחרונה
של הרב מרדכי אליהו לקום כל יום ותיקין זה קשה
למי שלא מעודכן בעולם הישיבותדורין השמיני
יש שאלה שממש עולה בזמן הזה בכול עולם הישיבות (התיכוניות) ומה שמתחתיהם
האם כשסופרים ספירת הגומר סופרים גם ימי חופש או לא
על כן הגעתי אל כבוד תורתכם על מנת שתדונו בשאלתי ותענו לי תשובה המניחה את הדעת
מה הדיןקעלעברימבאר
לִכְאוֹרֶה לאדורין השמיני
כיוון שזה טבעי שבשמינית נהיים בני שמונה עשרה על כן הם קרויים שמיניסטים
אבל האם שמיניסט שעשהדורין השמיני
בגרויות חורף פטור מלספור
כשם שמי שעושה פסח שניקעלעברימבאר
ומה עם השמיניסט שלא עשהשלג דאשתקד
כנראה שלא כי זה כמו פסח שנידורין השמיני
האם סופרים שמונה שמיניות בספירת הגומר?קעלעברימבאר
אין גוזרים גזרות שהציבור לא יכול לעמוד בהםדורין השמיני
והרי אם כשסופרים ספירה אחת מתבלבלים קל וחומר בשתיים
וגם שמצינו בדוד המלך שכאן זה עדיין ספירת העומר ואין מערבין ספירה בספירה
וכי מתבלבלים מאי הוי?125690
שמיניסטים לא סופרים125690
יא עוקץדורין השמיני
אנחנו נשארים אחרי היסודי
אבל כשאתה סופר ספירת העומר אתה מכוון גם על הגומר
יכול להיות שכיוון שישדורין השמיני
בזמן הזה גם ככה אווירת סופא דקורסא ואם היית פוטר את החופשים היית יכול גם לפטור הכל
על כן צריך לספור הכל
הרמוניהאחרונה
אתם שטוניקים גאוניים
עוד פעיל?קעלעברימבאר
שבירכת אותי ביומולדתאני:)))))
וואי נכוןןמפוצלשת(:
איזו תקופהאני:)))))
פעם היינו חברות;)
נכון ואז נטשת אותי😪מפוצלשת(:
בואי, אנחנו יודעים מי באמת נטשה..אני:)))))
סתם.. אבל מסיבות טובות לפחות🤭מפוצלשת(:
זה כן.אני:)))))
העלאה באוב אסורה מהתורהזיויק
כן, אבל יש לעיין אם גם העלאה באוב דיגיטלי125690
האמת דנו בזה במשפחהאני הנני כאינני
מצד מה שהיה בטקס המשואות השנה, שהעלו באוב את חיטמן וכו'.
מה היה שםדורין השמיניאחרונה
בשביל הלא מעודכנים
תרצו שנעיר פה את הפורום הזה?שדמות בחולות
יש לכם ממנו זכרונות טובים?
יש שרשורים שחקוקים לכם עמוק עמוק בראש?
תשתפו אותי (החדשה שבא לה להכנס ל"חבורה")
אני ארצה למרות שלא הייתי פהקעלעברימבאר
כנ"ל125690
...שדמות בחולותאחרונה
@משה תספר לנו מה היה פה ואיך מעירים פה ת'עניינים?
נשאלה שאלהשמיניסט באמ"ש
למה שלא יחשב?אניוהוא
הוא לא במים ואם לא במים אז לא נחשבשמיניסט באמ"שאחרונה
שאלה רבתיקופת חיסכון
אם אתה יושב לך על חוף הים, ולפתע פתאום אתה רואה לא פחות ולא יותר- את אבו מאזן טובע! כן, בהחלט שווה! אבל כעת עומדות בפניך שתי אפשרויות, או להציל אותו או לשבת על פסק זמן ובירה. מה היית בוחר גולדסטאר או מכבי?
פסקזמןלא סתם מישהי
הייתי הולך לעזור לואניוהואאחרונה
שאלהשמיניסט באמ"ש
לא125690
זאת מחלוקת ר' מאיר וחכמים אבל להלכה, אם אתה מעביר חפץ מרשות היחיד לרשות היחיד שלא דרך רשות הרבים אתה פטור, אני לא רואה סיבה שזה יהיה שונה במקרה הזה.
יותר מעניין לשאול מה הדין במקרה של שיגור למרחק של יותר מד' אמות ברשות הרבים עם משהו שיש בו כדי הוצאה ביד
מה הדין בשיגור מרשות היחיד לרשות היחיד שרחוקההוד444
בעיקרון השאלה היא איך מתבצע השיגור125690
אם החלקיקים של האדם עוברים באוויר ומתחברים מחדש בנקודה אחרת (ע"ע צ'רלי בממלכת השוקולד) נראה שזה אסור. אם זה לא כולל מעבר בשטח שבין המקומות אני חושב שזה מותר. כמובן שבמקרה כזה יהיה מותר למשתגר ללכת רק ד' אמות מהמקום שאליו הוא שוגר.
אני חושב שברשות היחיד השאלה לא רלוונטית, אני לא זוכר בדיוק את הכללים אבל נראה לי שלפחות לרוב, המדידה של אלפיים אמה מתחילה מקצה רה"י, אם זה נכון, מה שכתבתי נכון רק כשמדובר על רה"ר
אוקי מגניבהוד444
מה הדין במנהרת קוונטים?ימח שם עראפת
עברת ברה'ר מעל י' טפחים או מתחת לי טפחים?אניוהוא
מסתומא אם הוא נזרק,ימח שם עראפתאחרונה
זה היה מעל עשרה טפחים, כי דרך בני אדם כשהם זורקים זה מגובה החזה בדרך כלל, ובהנחה שאנחנו לא עוסקים כאן בילדון אלא בבחור, יש לשער שהוא זרק מעל עשרה טפחים.
))))