של-אוםאליעד.
אני חדש פהההההה................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
התכוונת שלום* נכון?אלעד
או שמא הנך נוהג ע"פ דעת הפוסקים הנמנעים מלומר ולכתוב "שלום" עקב
החשש שזהו שם ה' ואין לנהוג בו זילותא וקלות ראש? אכן רבנים גדולים אמרו
וכתבו "שולם" במקום "שלום" בשביל לא להכנס למחלוקת הפוסקים בנושא. כשם
שכמה אולפניסטיות חסרות בינה מפרידות בין כל "יה" במילה (כגון גרמני'ה,
הסטורי'ה ועוד מילים קדושות כנ"ל)
אשרייך שאתה מחמיר על עצמך כ"כ, אפילו במקום של ספיק ספיקא, שהרי
ע"פ רוב מניין ובניין של פוסקי הדור שליט"א אין שום חשש איסור לכתוב שם ה' על גבי המסך כיון שאין בו ממשות (ווירטואעלי בלע"ז)

זהו? הברחתי אותו? : )
חחחחחחחח אהבתי.... ולא לא ברחתיאליעד.
חחחחחחחח אהבתי....
ולא לא ברחתי כי אני יודע שאין אלי נפט...אז לא לחפור..
לא בגלל זה אלה.. ש.. שלום זה מילה בערבית......
אצלנו היהודים אין דבר כזה.....באסה...
קושיות:אוסנת
מדוע אתה נוהג בזלזול משווע כלפי אותן אולפניסטיות, שניחנו בקשר מיוחד אל ריבונו של עולם, שאין הן צריכות מצוות מסוימות (עשה שהזמן גרמא) כדי להתקדם בעבודת ה' - ואומר שהתכונה לשים קו מפריד במילים בהן מופיע הצירוף י'ה - הוא חסר בינה?

לעניין המילה "של-אום", דעתי בנידון יכולה להיות ידועה ע"י אלה שעדיין טורחים לקרוא את השרשור הארוך בתולדות הפורום.
איסור חמור הוא לחקות דמויות טלוויזיוניות שליליות, במיוחד באותם הגיות חסרות פשר וקשר!
עוד לא קם האדם, שיסביר לי במילים שכליות, מדוע אומרים "מצ'עמם לי" אם לא בשביל הקוליות המאוסה.
שאלה לשאלתך:אלעד
מדוע חז"ל לא הפרידו בין האותיות הנ"ל?
ומדוע משה רינו בכבודו ובעצמו לא הפריד בין אותיות השם הקדוש?

בכבוד רב, א-לעד
שאלה על השאלה שנישאלה על השאלהחגי עקיבא
מי זה משה רינו? (יש המתרצים שזו שגיאת כתיב אך אנשים אלו כסילים והבילים המה ואין לשמוע להם כי המה מי מחריבי העולם)

ועוד שלום זה בעיברית
אז הנה לך- זו טעות סופר וזהו. משה רבינו*אלעד
אני מרגיש ממש שליט, כששגגה כזו יוצאת מלפנייאלעד
הראו עינך מה שמקלדתך כותבת???שרלולה
אני??? וחברי לעבודה??? אנחנו?? מחריבים???? זאת עבודת ק-ו-ד-ש-!-!-!

וא-לעד- העם איתך!
אוסנת..אליעד.
א) אני לא ידעתי שזה מתוכנית טמבלוזיה...כי אין לי
פשות חברים שלי כול הזמן אומרים את זה....
ב) לא אבנתי את..
שניחנו בקשר מיוחד אל ריבונו של עולם, שאין הן צריכות מצוות מסוימות (עשה שהזמן גרמא) כדי להתקדם בעבודת ה' - ואומר שהתכונה לשים קו מפריד במילים בהן מופיע הצירוף י'ה - הוא חסר בינה?

לעניין המילה "של-אום", דעתי בנידון יכולה להיות ידועה ע"י אלה שעדיין טורחים לקרוא את השרשור הארוך בתולדות הפורום.
עוד לא קם האדם, שיסביר לי במילים שכליות, מדוע אומרים "מצ'עמם לי" אם לא בשביל הקוליות המאוסה.
.............................................לא אבנתי כלום..
ג) לאלעד..למה תמיד היהודים עונים בשאלה???.

לא-ליעד.אלעד
א) גמני לא טרחתי לעיין שם. קיבלתי קיצוב זמן רק עד 120 שנה, וכבר בזבזתי די זמן בשביל לכלות את מיטב שנותיי על שירשורפלצת כזה.
ב) את ההתמודדות עם השאלה הטרחנית לאוסנת אשאיר לה.
ג) למה לא?
אם שמכם היה אליהו היתם משתגעיםחגי עקיבא
א-לי'הו האין זה מגוכח
את/ה לא מכיר/ה את בתקה וקליקקו?!?!?!פרת משה רבינו

וקטע חביב נוסף:

איך הגיע ה-ד'?
אסור לכתוב את שם השם המפורש, אז התחילו לכתוב "השם".
אחרי כמה זמן החלו לחשוב שאסור לכתוב "השם", אז בקיצור כתבו ה'.
אבל גם זה לא בסדר, אז החליטו להחליף את ה-ה' ב-ד'.

היכונו לבוא ה-ג'.
אני מקווה מאוד שלא היה פה שוב זלזולאוסנת
במעמד הנשים (פה בפורום, ובכלל).

חז"ל לא כתבו י'ה, מכיון שגם כך ספריהם היו קודש וראויים לגניזה. ואילו מחברת היסטורי'ה (או היסתורי'ה), אינה זקוקה לכך כלל וכלל.
אז מדוע מו"ר אלעד מזלזל ללוא הגיון?

לעניין מעמד הנשים, הבהרה כללית:
הרוב המוחלט שמגיב פה ברצינות, הוא בנות (זאת בהנחה שהרצינות נמצאת רק ב"שרשורפלצת"). לתשומת ליבכם.
ג)אליעד.
למה כן?
ביאור:אוסנת
באופן כללי, איני שואלת שאלות ללא הרחבה ופירוט נוספים.
חבל שלא למצות תגובה, ולהכניס בה רק שאלה ספורה.
לכן אני מוסיפה ומקשרת לנושאים שלא קשורים לנושא, זאת כדי למלא מקום וליצור דיון מרתק יותר.

"שניחנו בקשר מיוחד אל ריבונו של עולם, שאין הן צריכות מצוות מסוימות (עשה שהזמן גרמא) כדי להתקדם בעבודת ה'" - העניין ידוע. לנשים 'ויתרו' על מצוות עשה שהזמן גרמא, כי אין הן צריכות מצוות מעשיות כדי להתקרב לה'.

"עוד לא קם האדם, שיסביר לי במילים שכליות, מדוע אומרים "מצ'עמם לי" אם לא בשביל הקוליות המאוסה." - מה העניין בלומר "מצ'עמם" או "של-אום"? להיות קולי. העניין הוא, שאנשים לא רוצים להשמע כדחופי לחץ חברתי, חסרי אישיות והשקפה. לכן הם מנסים למצוא תירוצים מתירוצים שונים לביטואיהם.

חסל סדר ביאור.

למה את מסבירה בדיחות?אלעד
חחחח
כבר דנו בעניין~מאיר~
ה"נשים יותר קרובות לה'" אינו אלא תירוץ פמיניסטי שנועד להשקיטכן ולמנוע רפורמה מצדכן. לומר מצ'עמם לי הוא אכן דבר הנעשה למען הקוליות, אך איני מסכים שמאוסה היא, גם אם מעושה תהיה. קוליות היא דבר נחמד וחביב מאוד שמיקל (תרתי משמע) את חיי הניחנים בה.
לא יודע אל אתה תדע....????אליעד.
פחחחחחחחחחחחח
זה תירוץ "ג'וקר". בשבילי.אוסנת
לרוב, מכיון שאני נמאת במרחב מחיה של בנות, יוצא לי להשתמש בתירוץ הזה ללעג ולקלס (אומרים לכן את זה רק כדי שתשבו בשקט ותלושו את החלות...).
אך לפעמים אני חייבת להשתמש בתירוץ הזה כדי לקטול את מי־שאינו־בת־לצערו־הרב (?!), ואז בד"כ אני לא מודיעה שהאמירה הזאת היא טיפשית מבחינתי...
שוב לא אבנתי.....אליעד.אחרונה
לכבוד החשובים שכאן, שאלה קשה באה לפיתחי-שדמות בחולות

הרמב"ם כתב שיש לשלב פעילות גופנית למען בריאות הגוף והנפש,

מהו ענף הספורט המומלץ ליושבי מחשב / מושב נסיעה.

העונה להגדרות הצניעות ?

פילאטיס מכשירים לנשיםפ.א.
לפי פריינטה הדרשןדורין השמיני

אפשר פילאטיס ולא זומבה

גם לגברים וגם לנשיםשדמות בחולות

כמובן.

 

ואם יש משהו מותאם לזוגות כרעיון לחיזוק בית של תורה ואמת - זה יהיה נהדר

הרעיון הטוב ביותר במחשב הוא הליכוןשמיניסט באמ"ש

לזוג, הליכון זוגי

נמכר ב3000 ש''ח להליכון ו4900 לזוג

בריכהelicoאחרונה
האם להגיד הלל כל יום(פירוט למטה)שמיניסט באמ"ש

הרי כל יום אנו צריכים להודות שכ"מ ביבי שליט"א יצא למבצע נגד מ"ה איראן ימ"ש

הרי לכאורה נראה לענ"ד שצריך להגיד הלל כל יום, שהרי כל יום אנחנו ניצלים מחדש מאותה אימה שהייתה יכולה להרוג בנו רבים וטובים

ואכן אנחנו אומרים מודיםאנונימי (2)
3 פעמים ביום בכל יום, ועוד כהנה וכהנה תודות, שירות והללים.


הלל המיוחד אומרים רק בזמן המיוחד כדי שלא נהיה דשים את ההלל בעקבינו ונמצא שכרינו בהפסדנו

בין כה וכה אנו דשים את ההלל,אז מה הבעיה להוסיף?שמיניסט באמ"ש
אבל אז מה יעשו בתפילהדורין השמיניאחרונה

של הרב מרדכי אליהו לקום כל יום ותיקין זה קשה

למי שלא מעודכן בעולם הישיבותדורין השמיני

יש שאלה שממש עולה בזמן הזה בכול עולם הישיבות (התיכוניות) ומה שמתחתיהם

האם כשסופרים ספירת הגומר סופרים גם ימי חופש או לא 

על כן הגעתי אל כבוד תורתכם על מנת שתדונו בשאלתי ותענו לי תשובה המניחה את הדעת

מה הדיןקעלעברימבאר
של שמיניסט שנהיה בן 18 במהלך ספירת הגומר? האם הופקע מכלל תלמיד ומפסיק לספור בברכה?
לִכְאוֹרֶה לאדורין השמיני

 כיוון שזה טבעי שבשמינית נהיים בני שמונה עשרה על כן הם קרויים שמיניסטים

אבל האם שמיניסט שעשהדורין השמיני

בגרויות חורף פטור מלספור  

כשם שמי שעושה פסח שניקעלעברימבאר
סופר מהראשון, כך מי שעושה מועד ב סופר ממועד א
ומה עם השמיניסט שלא עשהשלג דאשתקד
אפילו בגרויות קיץ? יספור עד מועד ג? או שאצל שמיניסט כזה החופש התחיל מספטמבר של 6 שנים לפני כן...
כנראה שלא כי זה כמו פסח שנידורין השמיני
האם סופרים שמונה שמיניות בספירת הגומר?קעלעברימבאר
או שהשמינית שנה הזאת היא שמינית שבשמינית שבגאו"ה (ישיבה גאונית הונללו)? 
אין גוזרים גזרות שהציבור לא יכול לעמוד בהםדורין השמיני

והרי אם כשסופרים ספירה אחת מתבלבלים קל וחומר בשתיים

וגם שמצינו בדוד המלך שכאן זה עדיין ספירת העומר ואין מערבין ספירה בספירה

וכי מתבלבלים מאי הוי?125690
אם טועים בספירה ומוסיפים ימים, ראוי להם שיתווספו ואם מורידים ימים, למעליותא הוא
שמיניסטים לא סופרים125690
הלימודים בשמינית נגמרים מוקדם יותר (החופש בפועל שלי התחיל היום)
יא עוקץדורין השמיני

אנחנו נשארים אחרי היסודי

אבל כשאתה סופר ספירת העומר אתה מכוון גם על הגומר

יכול להיות שכיוון שישדורין השמיני

בזמן הזה גם ככה אווירת סופא דקורסא ואם היית פוטר את החופשים היית יכול גם לפטור הכל 

על כן צריך לספור הכל

הרמוניהאחרונה

אתם שטוניקים גאוניים

..מפוצלשת(:

@אני))))

זוכרת תמקום הזה???

עוד פעיל?קעלעברימבאר
שבירכת אותי ביומולדתאני:)))))
ישןן
וואי נכוןןמפוצלשת(:
איזו תקופהאני:)))))

פעם היינו חברות;)

נכון ואז נטשת אותי😪מפוצלשת(:
בואי, אנחנו יודעים מי באמת נטשה..אני:)))))
סתם.. אבל מסיבות טובות לפחות🤭מפוצלשת(:
זה כן.אני:)))))
לא בא לי לדבר בפורום הזה
העלאה באוב אסורה מהתורהזיויק
כן, אבל יש לעיין אם גם העלאה באוב דיגיטלי125690
האמת דנו בזה במשפחהאני הנני כאינני

מצד מה שהיה בטקס המשואות השנה, שהעלו באוב את חיטמן וכו'.

מה היה שםדורין השמיניאחרונה

 בשביל הלא מעודכנים

תרצו שנעיר פה את הפורום הזה?שדמות בחולות

יש לכם ממנו זכרונות טובים?

 

יש שרשורים שחקוקים לכם עמוק עמוק בראש?

 

תשתפו אותי (החדשה שבא לה להכנס ל"חבורה")

אני ארצה למרות שלא הייתי פהקעלעברימבאר
כנ"ל125690
...שדמות בחולותאחרונה

@משה תספר לנו מה היה פה ואיך מעירים פה ת'עניינים?

 

נשאלה שאלהשמיניסט באמ"ש
האם אדם המשחק כדור מים ונתן מכה תוך כדי ריחוף בפחות מג טפחים והכניס, נחשב שער או אינו נחשב שער?
למה שלא יחשב?אניוהוא
הוא לא במים ואם לא במים אז לא נחשבשמיניסט באמ"שאחרונה
הניגון הוא בשהרגלים יצאו מחוץ למים
שאלה רבתיקופת חיסכון

אם אתה יושב לך על חוף הים, ולפתע פתאום אתה רואה לא פחות ולא יותר- את אבו מאזן טובע! כן, בהחלט שווה! אבל כעת עומדות בפניך שתי אפשרויות, או להציל אותו או לשבת על פסק זמן ובירה. מה היית בוחר גולדסטאר או מכבי?

הייתי הולך לעזור לואניוהואאחרונה
לוודא שהוא טובע לגמרי.
שאלהשמיניסט באמ"ש
אם עברתי בשבת מרשות היחיד אחת לאחרת ע"י שיגור ולא עברתי ברשות הרבים שבאמצע, האם הוצאתי מרשות לרשות?
לא125690

זאת מחלוקת ר' מאיר וחכמים אבל להלכה, אם אתה מעביר חפץ מרשות היחיד לרשות היחיד שלא דרך רשות הרבים אתה פטור, אני לא רואה סיבה שזה יהיה שונה במקרה הזה.

יותר מעניין לשאול מה הדין במקרה של שיגור למרחק של יותר מד' אמות ברשות הרבים עם משהו שיש בו כדי הוצאה ביד

מה הדין בשיגור מרשות היחיד לרשות היחיד שרחוקההוד444
יותר מאלפיים אמה?
בעיקרון השאלה היא איך מתבצע השיגור125690

אם החלקיקים של האדם עוברים באוויר ומתחברים מחדש בנקודה אחרת (ע"ע צ'רלי בממלכת השוקולד) נראה שזה אסור. אם זה לא כולל מעבר בשטח שבין המקומות אני חושב שזה מותר. כמובן שבמקרה כזה יהיה מותר למשתגר ללכת רק ד' אמות מהמקום שאליו הוא שוגר.

אני חושב שברשות היחיד השאלה לא רלוונטית, אני לא זוכר בדיוק את הכללים אבל נראה לי שלפחות לרוב, המדידה של אלפיים אמה מתחילה מקצה רה"י, אם זה נכון, מה שכתבתי נכון רק כשמדובר על רה"ר

אוקי מגניבהוד444
מה הדין במנהרת קוונטים?ימח שם עראפת
או במנהרת הזמן?
עברת ברה'ר מעל י' טפחים או מתחת לי טפחים?אניוהוא
מסתומא אם הוא נזרק,ימח שם עראפתאחרונה

זה היה מעל עשרה טפחים, כי דרך בני אדם כשהם זורקים זה מגובה החזה בדרך כלל, ובהנחה שאנחנו לא עוסקים כאן בילדון אלא בבחור, יש לשער שהוא זרק מעל עשרה טפחים.

אולי יעניין אותך