יישוב שלם חי על גנרטורים ועוכבים..זה אבסורדי!
זה טירוף!
מה נראה לערבים האלה?? משעמם לנו שהם מעסיקים אותנו ככה??
לא מספיק טרור, הם גם עושים לנו מצור פרימיטיבי?
מצטערת, אני חייבת לשתף.
זה פשוט עובר כל גבול!
באלי ללכת לגנבים בני גנבים האלה ולצרוח עליהם!