רק היום גיליתי שצריך לברך 'על נטילת ידיים' שקמים בבוקר????![]()
אשכרה 17 וחצי שנים הפסדתי אלף ברכות!!!!!!![]()
![]()
רק היום גיליתי שצריך לברך 'על נטילת ידיים' שקמים בבוקר????![]()
אשכרה 17 וחצי שנים הפסדתי אלף ברכות!!!!!!![]()
![]()
חג'דומטאבל טוב שעכשיו את יודעת,ואולי משום זאת תקפידי ותברכי ביתר כוונה ותרוויחי!
ואלו הן הלכות על ברכות,כללית.ולאוו דווקא על ברכת על נטילת ידיים.
שבת שלום.
גם אני גיליתי משהו מאוד בסיסי בשלב מאוחר של החיים.
ויכול להיות מצב שעוד אגלה דברים בהמשך...
נכון, כואב שהפסדנו, מדברים קצת עם ה' על זה.
ושמחים שגילינו את זה!
ועכשיו את יכולה כל בוקר לברך בשמחה!
וכמובן, אפשר ללמוד בשביל ש'נגלה' עוד דברים.
עץ על מיםתחשבי רגע על ברכות השחר...
כל ברכה יש לה בעיקרון את הזמן שלה "מלביש ערומים" "פוקח עיוורים" "זוקף כפופים" וכו...
אבל מה, אם נאמר כל ברכה בנפרד אז נשכח חלק, ולכן נכתב הנוסח המסודר לתפילה.
אבל אכן בבוקר צריך לברך נטילת ידיים ולטול ע"פ ההלכה של נ"י בבוקר שאינלי כח לפרטה כאן...
עצמנו לגמור את המ"ב בתוך זמן מסוים שהקצבנו לעצמנו...מומלץ.
לפי מה שאני למדתי..
ועומד להתפלל תפילת שחרית, אין שום מחלוקת על זה שמברכים. המחלוקת היא רק במקרים יותר מסובכים. (כגון ישן במשך היום, קם באמצע הלילה, לא ישן בכלל, וכדו')
ננח=)אחרונה
הנורמלית האחרונהכפי שידוע לי:
בנטילה הראשונה ליד המיטה לא מברכים, אחרי שמתארגנים וכו' נוטלים שוב, ומברכים, ובנטילה ה2 נוטלים עם מגבת (!) כי כל נטילת ידיים שמברכים עליה נוטלים עם מגבת, בהצלחה!
וגם אשר יצר, לברך רק אחרי שמברכים על נט"י, ואח"כ לברך גם אלקי נשמה.
זה ירד מאדד (ברוך ה'..)
אבל עכשיו יש פחות פעילות ממה שהיה לפני הקורונה
ואוו איך בא לי כבר את החופש הגדולל🤭
מה הסיבות שלכם בחיים?
בבסיס אני חי כי זה לא דורש ממנו שום פעולה אלא קורה לבד.
ואני ממשיך לחיות כי אני רוצה להתפתח ולהיות יותר שלם ומאמין שעוד יהיה לי טוב.
בנוסף אני מרגיש שיש לי פה תפקיד בעולם שאולי יהיה משמעותי
לא יודע.
מבררים את זה, מחפשים את זה
הלוואי וידעתי
כל הזמן והמטרה שלי היא לאסוף כמה שיותר כוחות כשאני למעלה כדי להצליח לעלות אחרי הירידה הבאה...
ככה עד שיבוא המשיח....
הפורום חזק להיות פעיל והם דיבורים חזקים אז מוזמנים להעלות נושאים מעניינים שאתם מתלבטים בהם אם סתם שאלות, חוויות, רגשות ופריקות
יש לי הדרן ויש תקלה ואין לי אינטרנט במכשיר (שהוא גם ככה דפוק (חצי טאצ) ובלתי נסבל) אני לא יכולה לקבל לטלפון אימיילים ובנוסף האפליקציה שלהם לא עובדת
יש למישהו דרך לעזור לי?
בבקשה אני נואשת נראלי אם עד סוף שבוע הם לא חוזרים אליי אני עוברת לנוקיה (ונוקיה זה זוועה)
אם מישהו יעזור לי אני אשמח מאוד
או סרטים אחרים