רציטי לסוכח אל אינין שמעוד מציכ לי.
יש ענשים שקותוים אם ערבא שגיעות כתיב, אז למא הם קותבים הודאות הפורום, שילכו קודם ללמוד לקתוב ואז יקטבו הודאות!
מי שמשקים איטי שיצטרף למכעה שעני מערגן, פרתים באמשך.
רציטי לסוכח אל אינין שמעוד מציכ לי.
יש ענשים שקותוים אם ערבא שגיעות כתיב, אז למא הם קותבים הודאות הפורום, שילכו קודם ללמוד לקתוב ואז יקטבו הודאות!
מי שמשקים איטי שיצטרף למכעה שעני מערגן, פרתים באמשך.

טעות...ט'
ט'
ראשית אציין כי ג'.ק.רולינג לא גידלה דור ישרים, ואף כי הון ועושר בביתה, אין צדקתה עומדת לעד. אך יען רך לבבך ואתה בער ולא תדע, גם אני אעביר חטאתך לא תמות. ועכשיו שהפגנתי את ידיעתי בפסוקים, אמצא את פסוקיך שלך (אם כי אני אתקן את שגיאותיך שנבעו מקוצר הזיכרון):
"הוי (ולא אוי) חכמים בעיניהם (ונגד פניהם נבונים)"-ישעיהו כמובן, הייתי אומר פרק ה'-ו', אבל בזאת איני בוטח.
"אוי לנו (כי שדדנו)"-ירמיהו.
"על זה היה דוה לבנו (על אלה חשכו עינינו)"-איכה ה'.
"חדשים לבקרים (רבה אמונתך)"-איכה ג'.
"חדשים מקרוב באו"-דברים ל"ב.
"פיהם וליבותם גבהו"-איני מכיר את הפסוק, ואני אסתכן ואנחש שעליך נאמר "אשר בדא מלבו", אבל לאחר שאסיים לכתוב הכל מהזיכרון אבדוק בקונקורדנציה.
"וירב בבת יהודה (ולא וירבה בבת עמי) תאניה ואניה"-איכה (קראת פעם את איכה בט' באב נכון? אתה מצטט משם כל הזמן) ב' כמדומני.
"איכה היתה (לזונה) קריה נאמנה"-ישעיהו א'.
"למשל ושנינה"-למשל ולשנינה כתוב בפרשת כי תבוא.
"כי גבהו בנות (השינוי שעשית היה לצורך, אז לא נורא) ציון ותלכנה נטויות גרון"-ישעיהו ג'.
"הנה (ולא וישימו) לעג בפיהם חרבות בשפתותיהם כי מי שומע" תהלים.
המקור-"ושמת שכין בלועך"-משלי כ"ג.
"ותהינו לעלות ההרה"-דברים ד'.
"מי יתן ראשי מים ועיני מקור דמעה"-ירמיהו ט'.
בס"ד
אמת כי אתה הוא ראשון ויודע. כי יודע כל הנסתרות אתה. אתה כוננת עולם מראש. מראש מקדם נסוכה סוף דבר הכל נשמע. וכתוב בספר תורת האלוקים מפורש ושום שכל ויבינו במקרא ושליש במשנה ושליש בתלמוד ונמצא זה וזה מתקיים בידו החזקה ובזרעו הנטויה על ירושלים אורו של עולם חסד יבנה. וראית את אחורי ופניו וכסתני כלימה אחזתני פלצות, איך דרדק זה מאיר עיני ישראל בתורה. ואקרא עליו דא פסוקא קדישא עילאה דכל עלאין "דרך כוכב מיעקב". ואשים פני כחלמיש, ואדע כי לא אבוש ואשנס מותני, זרזיר מתניים או כלב, כי במקום שאין אנשים אשתדל להיות איש ואין איש אלא לשון חשיבות שנאמר "והאיש משה" ואקח מתורת משה, ואקרא בספר תורת האלוקים מפורש:
"וצדקתו עומדת לעד..קרנו תרום בכבוד..."
"ואנכי נער (ולא בער) ולא אדע"
"גם ה' העביר חטאתך לא תמות"
תכל'ס בנאדם.... כל הכבוד!
חלק ניכר מקטעיך החדשים לקוחים מסידור התפילה...
ראשית אשיבך על תשובותיך-לא ענית על הכול וגם כשענית לא הבאת מקורות, אך הנקל לכתך בחטא זה ותתמכר לעשות הרע בעיניי, ותתקן את דבריי, ומורד במלכות יקרא לך, והוי אדון יספדו לך, יען כי רשמת "ואנכי נער (ולא בער) ולא אדע", וארא כי אין איש ואשתומם כי אין עונה, ותושע לי זרועי ואסביר לך כי מדובר בפסוק מתהלים ע"ג "ואני בער ולא אדע בהמות הייתי עמך". אשר לפסוקיך שלך-
"סוף דבר הכל נשמע"-עיין בחתימתך, סוף קהלת כידוע.
"ויקראו (לא וכתוב) בספר בתורת האלהים מפורש ושום שכל ויבינו במקרא" בנחמיה.
הביטוי "ביד חזקה ובזרוע נטויה" מופיע בפרשת כי-תבוא. יש לציין שבירמיהו מופיע פעם ביטוי הפוך "ביד נטויה ובזרוע חזקה", ואבחננך ואנסך ואשאלה ממך שאלה היכן נכתב "ביד חזקה ובאזרוע נטויה"?
"כי אמרתי עולם חסד יבנה שמים תכין אמונתך בהם"-תהלים פ"ט.
"וראית את אחורי"-כי-תשא, גבי הקב"ה. מעניין הפירוש המסביר כי למעשה מה שהשיג משה בעמדו לפני ה' הוא את משמעות היות ה' נבדל מכל קטגוריה אנושית.
"כסתה כלמה פני", "פלצות בעתתני" תהלים כידוע.
"דרך כוכב מיעקב"-פרשת בלעם (אני יודע שבלק, עיין בגמרא המפרטת את ספרי התנ"ך-"משה כתב ספרו ופרשת בלעם")
"על כן שמתי פני כחלמיש ואדע כי לא אבוש" כמדומני ירמיהו.
"זרזיר מתנים או תיש ומלך אלקום עמו"-משלי ל'.
"והאיש משה ענו מאד"-פרשת בהעלתך.
אזה???
כולם פה מרכלים אלי???
יש לכם בעיות??
לכו למי שברא אותי ותתלוננו...
כי אני לא אחלתתי את זה..
וגם לא איך שאני ניראה ..
וגם כשורנות..וחסרונות .... אם זה כן היה אני מי שמחלית.. אז אתם יכולם לאתלונן
אבל זה לא אני
ברור??....
=====================
אל תכליתו אל אנשים לפי חיצוניות.....
רק לפי הלב הנשמה..
מקווה שהבנתם..
אליעד
קיבלת כישרונות - יתרונות וחסרונות כדי לעבוד איתם ולשפר...
בהצלחה!
ואף אחד פה לא ירד עליך.
בס"ד.
נראלי, שאין טעם למצוא את הפסוקים אותם הבאת, יען כי גבורתך הוכחה לעין כל. תוסיף אותי לרשימת מעריציך!.
אולם מס' הערות יש לי לכת"ר:
א)למקורות מדברי חז"ל לא התייחסת (לדוג' "שליש במקרא,שליש במשנה" "ונמצא זה וזה מתקיים בידו" וכו')
ב)חלק מהפסוקים השארת נטושים...
ג)נראלי (ואני רציני לחלוטין) כי עם הידע הזה....
אשריך אחי!
אל מה הם מדברים????
|סורי אני לא אבנתי מילה..|
היא בפסוקים, ועוד לא הגעתי לדרגה של ציטוט מאמרי חז"ל בדיוק של דפים.
אשר לפסוקים הנטושים כחרב נטושה-הוציאם אלינו ונדעה אותם.
אגב אני מתנגד לכניעתך הלזו הנשמה, ודורש כי נמשיך, יען כי כך מתחדדות שמועותינו ובקיאותנו מתרחבת.
אשאיר חידה-כמה פעמים בתנ"ך מופיע צמד המלים "חלילה לך(למד בקמץ)" ובאילו מקומות?(נא לענות בלי קונקורדנציה/גוגל).
נוצר מהקשר הזוי בין פרה לבין משה רבנו, כשהתוצר הוא סתם ישות אוכלת כנימות בעלת גלגול מלא.
יש לומר שכל עניין ידיעת הפסוקים אינו רק לדעת לצטט אותם בהקשר המדוייק או לתקן טיפשים שמצטטים "איש באמונתו יחיה" או "דברים כדרבנות" בכסילות אין קץ.
ידיעה אמיתית משתקפת משילוב פסוקים בהקשר שאינו בדיוק הקשרם המדוייק (עייני בכל פיוטי ריה"ל/ר' שלמה אבן גבירול/כל פייטן אחר שיש לו רמה).
בס"ד
הפסוק החסר:
"ובידו אנך וידו נטויה על ירושלים" (זה מופיע בב"מ...).
-------
ואוסיף שאלה על עוד אחד מאותם הדברים אותם הדביקו לנותן התורה, מי היה ההזוי שבצק ממולא בנקנקיה הזכיר לו את "משה בתיבה"?
ויש גם שגיאות בגלל המחשב
תחשבו
הרמב"ם כתב שיש לשלב פעילות גופנית למען בריאות הגוף והנפש,
מהו ענף הספורט המומלץ ליושבי מחשב / מושב נסיעה.
העונה להגדרות הצניעות ?
אפשר פילאטיס ולא זומבה
כמובן.
ואם יש משהו מותאם לזוגות כרעיון לחיזוק בית של תורה ואמת - זה יהיה נהדר
לזוג, הליכון זוגי
נמכר ב3000 ש''ח להליכון ו4900 לזוג
הרי כל יום אנו צריכים להודות שכ"מ ביבי שליט"א יצא למבצע נגד מ"ה איראן ימ"ש
הרי לכאורה נראה לענ"ד שצריך להגיד הלל כל יום, שהרי כל יום אנחנו ניצלים מחדש מאותה אימה שהייתה יכולה להרוג בנו רבים וטובים
של הרב מרדכי אליהו לקום כל יום ותיקין זה קשה
יש שאלה שממש עולה בזמן הזה בכול עולם הישיבות (התיכוניות) ומה שמתחתיהם
האם כשסופרים ספירת הגומר סופרים גם ימי חופש או לא
על כן הגעתי אל כבוד תורתכם על מנת שתדונו בשאלתי ותענו לי תשובה המניחה את הדעת
כיוון שזה טבעי שבשמינית נהיים בני שמונה עשרה על כן הם קרויים שמיניסטים
בגרויות חורף פטור מלספור
והרי אם כשסופרים ספירה אחת מתבלבלים קל וחומר בשתיים
וגם שמצינו בדוד המלך שכאן זה עדיין ספירת העומר ואין מערבין ספירה בספירה
אנחנו נשארים אחרי היסודי
אבל כשאתה סופר ספירת העומר אתה מכוון גם על הגומר
בזמן הזה גם ככה אווירת סופא דקורסא ואם היית פוטר את החופשים היית יכול גם לפטור הכל
על כן צריך לספור הכל
הרמוניהאחרונהאתם שטוניקים גאוניים
פעם היינו חברות;)
מצד מה שהיה בטקס המשואות השנה, שהעלו באוב את חיטמן וכו'.
בשביל הלא מעודכנים
יש לכם ממנו זכרונות טובים?
יש שרשורים שחקוקים לכם עמוק עמוק בראש?
תשתפו אותי (החדשה שבא לה להכנס ל"חבורה")
@משה תספר לנו מה היה פה ואיך מעירים פה ת'עניינים?
אם אתה יושב לך על חוף הים, ולפתע פתאום אתה רואה לא פחות ולא יותר- את אבו מאזן טובע! כן, בהחלט שווה! אבל כעת עומדות בפניך שתי אפשרויות, או להציל אותו או לשבת על פסק זמן ובירה. מה היית בוחר גולדסטאר או מכבי?
זאת מחלוקת ר' מאיר וחכמים אבל להלכה, אם אתה מעביר חפץ מרשות היחיד לרשות היחיד שלא דרך רשות הרבים אתה פטור, אני לא רואה סיבה שזה יהיה שונה במקרה הזה.
יותר מעניין לשאול מה הדין במקרה של שיגור למרחק של יותר מד' אמות ברשות הרבים עם משהו שיש בו כדי הוצאה ביד
אם החלקיקים של האדם עוברים באוויר ומתחברים מחדש בנקודה אחרת (ע"ע צ'רלי בממלכת השוקולד) נראה שזה אסור. אם זה לא כולל מעבר בשטח שבין המקומות אני חושב שזה מותר. כמובן שבמקרה כזה יהיה מותר למשתגר ללכת רק ד' אמות מהמקום שאליו הוא שוגר.
אני חושב שברשות היחיד השאלה לא רלוונטית, אני לא זוכר בדיוק את הכללים אבל נראה לי שלפחות לרוב, המדידה של אלפיים אמה מתחילה מקצה רה"י, אם זה נכון, מה שכתבתי נכון רק כשמדובר על רה"ר
זה היה מעל עשרה טפחים, כי דרך בני אדם כשהם זורקים זה מגובה החזה בדרך כלל, ובהנחה שאנחנו לא עוסקים כאן בילדון אלא בבחור, יש לשער שהוא זרק מעל עשרה טפחים.