זה מה שקורה אחרי הרבה מדי זמן שלא היה לי את המותרות של זמן ושקט (נפשי בעיקר)
לשבת עם עצמי, פעם הרמה היתה יותר גבוהה (לדעתי לפחות)
אשמח לתגובות ולעצות לשיפור!!!
עכשו הכל נראה אפור
מרגיש שהמחר שחור
אך אני מנותק מהגלגל
זה אני שגנב את המזל
אצלי הכל ממש דבש
שארגיש כמו נחש?!
זה אתם שמייצריםאת הזבל
שבגללו אתם יושבים באבל
אז לא, לא אני הוא המוזר
לא מרייר על כל דבר יקר
חי את שלי ושמח בקיים
אך שואף להשיג, להגיע לשם.
כואב הלב, הם נראים אומללים
רוצה לצעוק את הכתוב בגווילים
כן, אלה הישנים שכבר התפוררו
ובבתי הכנסת אלפי שנים הסתתרו
