מידי פעם יש לי ניתוקים ואין לי מושג מה המקור. אם אני מנתקת פיסית את הכבל של המודם+ראוטר, המצב מתוקן.
התקשרתי לבזק כשהיה ניתוק, ואצם הכל כביכול תקין. עשו לי אתחול/אבחון והגלישה חזרה.
אבל, העובדת טוענת שמאחר שיש לי ראוטר פרטי ולא שלהם (עלה כ-150 לפני שנתיים ושלהם עולה עכשיו 300+),
אין להם מחוייבות לעזור לי ולשם כך עלי להתחבר ישירות למודם שלהם, בלי ראוטר.
אין לי חשק לקחת את הנייד למדף בחדר אחר ולהתחיל לבדוק. וגם אם הגלישה תהיה תקינה, זה לא יעזור בהמשך כשאצטרך להוסיף את הראוטר.
לחפש תשתית אחרת?
להשקיע 300+ בראוטר שלהם רק בשביל התמיכה, או שיש עצה אחרת שעשויה להועיל לי?