בואו נגיד, שזה ייעיל. לטובתכם ולהנאתכם!פונ3'ה!!

בטעות נקלעתי לשיעור. מה לעשות?!

 

~להבריז~

לעשות קומיקס, להפוך למטוס, ולהעיף..

לכתוב שיר.

להסתמס.

להגיד למורה שתעביר נושא.

לצייר.

לכתוב מכתבים לחברות.

לגזור צ'ופרים.

לצבוע צ'ופרים.

להמציא מתכונים.

לנסות להקשיב לשיעור בכיתה שמאחורי הקיר.

להתאמן ברישום עיפרון.

לעשות רשימת שירים להורדה.

לעשות רשימת שירים למציאת אקורדים.

לנתח ת'כיסוי ראש של המורה.

לגזור צורות מפרסומות צבעוניות.

לשתות.

לאכול.

לקרוא.

לבהות במישהי עד שהיא שמה לב.

לשחק בשיער של הבנות בשולחן לפנייך.

למתוח להם שערה אחת.

לשחק ארץ עיר.

לסרוג במסרגה עבה.

לסרוג  במסרגה דקה.

לסרוג ב2 מסרגות.

לסרוג כובע פונפון.

לסרוג צעיף.

לסרוג כיפה.

לסרוג תחתית לסיר.

לסרוג כיפה.

לסרוג גרביים.

לשחק כדורגל בסיכום שפג זמנו.

לשחק איקס עיגול.

לצייר בצבעי עיפרון.

לצייר בגירים.

לקרוא עלוני שבת.

לפתור תשבצים.

לפתור תשחצים.

לפתור שחור ופתור.

להתאמן על כתב יד יפה.

לשחק במלחמת מים/ ניירות/ עטים/ נעליים.

לשיר.

לספר בדיחות.

לשרוק.

לצחוק.

לצלם דברים מזוויות מעניינות.

לכתוב מילים של שירים.

להשלים ש.ב. [למשקיעים בלבד..]

לשבת מאחורה ולשחנ"ש.

להכין שירון למקלחת [!!מומלץ לניילן!!]

לעשות לו"ז יומי מסודר.

לשנות את הלו"ז היומי המסודר.

לעשות לו"ז שבועי מסודר.

לשנות אותו..

להקליט.

לשבור.

לשרוף.

להתאפר.

להתגלח.

ללמוד תנ"ך.

ללמוד מסילת ישרים.

לקרוא תהילים.

לאכול ירקות.

לנסות לאכול גזר בלי להפריע למהלך השיעור..

לעבוד על מידת הסבלנות.

להתפלסף עם המורה על קטנות.

להכין פעולה לשעות הצורך [-מדריכים..]

לעשות שרשראות של סוכות לכיתה.

לכתוב ביומן כל יום איפה היית ומה עשית.

לספור שניות מתחילת השיעור.

לשחק ראשי תיבות.

זמן לחשוב עם עצמך.

להחכים.

להתבגר.

לפנטז.

לשמוע שירים באוזניות [ עם ראש על השולחן/ עם שיער פזור/ מתחת לכובע של הקפוצ'ון.]

לזרוק דברים [על בנות זרמות בלבד!]

לנסות באלגנטיות להסיט את נושא השיעור.

לישון.

לכתוב מה כל אחת מהכיתה עושה באותו רגע.

לפעמים אפשר לדבר בפלאפון..

לשחק סיפור בהמשכים [עם מישהי/ כמה מישהייות..]

לכתוב כמה שיותר אנשים שאת מכירה.

לצטט מורות ולהדביק על הקיר.

לעשות לבעלך רשימת סבבה והכל.

לכתוב סיפור.

לכתוב מחזה.

להכין עץ משפחה בצורת עץ.

להכין עץ משפחה בצורת תרשים.

להוסיף עוד מעגל לעץ משפחה.

להוסיף גילאים לעץ משפחה.

להוסיף המצאות לדורות עתידיים לעץ משפחה.

לשחק בפלאפון.

לצייר ציור לאח/ אחיין קטן.

ללעוס מסטיק.

לקשט ת'קלסר.

למצוא משפטים שהמורה אומרת שיש להם משמעות נסתרת.

לפתור קוביה הונגרית.

לחכות להפסקה עם ראש על  השולחן.

להתפלל למשיח.

לספור כמה מרצפות שלמות יש בכיתה.

למצוא בכיתה הרכבים שונים של חצאי משבצות.

להכין פתקי שמות של כל הכיתה.

לעצה עטיפה לסרט.

להמציא שם לסרט חייך.

לבהות בכיתה ולגלות דברים שמעולם לא ראית.

לצבוע דוגמאות במחברת משבצות.

להכין קיר יפה של פינת ביטוי עצמי.

לחלום.

לחשוב איך להגשים ת'חלום.

לנסות להגשים [אם המצב המגביל לא מפריע..]

לארגן התנדבות.

להעביר פתק "מי צייר את השימפנזה על התקרה?".

לכתוב כמה שיותר מילים שאת שומעת בכיתה.

לשחק עם עצמך משחק אסוציאציות.

להכין קישוטים לכיתה.

לגזוז ציפורניים.

להוריד שערות עם פינצטה.

לכתוב משפטים חכמים ולהדביק בכלמיני מקומות.

לטייל בכיתה.

לנסות להכין כדור סלוטייפ  בלי שהמורה תתפחלץ.

לאסוף זבל מכל השולחנות ולהעביר לפח.

לפתח את תחביב קיפולי הנייר.

לספור ת'מסטיקים שדבוקים מתחת לשולחן.

להעביר מלא מכתבים לבת שיושבת הכי רחוק ממך דרך כולם.

להוציא קליקים מכל הגוף.

לשחק בפלסטלינה.

לעשות ציור עם הבת שיושבת ליידך. כל פעם מישהי מוסיפה קו.

לשלוח סמסים לכל הכיתה ולראות למי מצלצל.

למצוא מילים מתוך מילה ארוכה.

לקשקש על הסוליה של הנעל.

~~לעשות רשימה של דברים שאפשר לעשות בשיעור..~~

 

 

© פונ3'ה!!

ותודה להורי שהביאוני עד הלום, ולחברותי שהוסיפו לי רעיונות מי יותר ומי פחות.

וואוו... מישהו באמת קרא את כל זה? משועממת!!להבה=)

אבל זה ממש חמוד...

 

חחחח...זה טוב (קראתי הכל)גיברת פלסף.
וחצי מהדברים פה אני עושה כשאני במקרה מוצאת את עצמי בשיעור..
קראת את הכל?? פששש, כל הכבוד לך!המתיקות שבשכחה
קראתי הכל מסיבה פשוטה מאוד-גיברת פלסף.
לחפש עוד רעיונות מה לעשות כשאני בטעות מוצאת את עצמי בכיתה בשיעור.
כל הדברים שלי (שבמקרה כתובים שם) כבר חרושים!
יוווואוווו שפיייצית!!!עץ על מים

אני לוקחת חלק...

חלק ניכר מהדברים אני עושה

וואו זה ממש שימושימתחברת=)

קראתי הכל!

 

מי טו קראתי הכל! פעם עשיתי רשימה של..ליק המדליק123

למה לא הכנתי שעוריי בית מישו רוצה לעזור לי? 
טוב אני פותח על זה שרשור

 

אחלה רעיונות!כמו רקפות
אני מכינה הפתעות לאחים שלי כדי שיהיה להם כל שבוע מבין הצלילים
בס"ד

מזכרת אחרת ממני...

כפרה עליהם!
וואוו!!!מעפר אני באה

בהחלט מקורי!!!המום

חחח-נרי-
אם עדיין משעמם לך אחרי שקראת את הרשימה למעלה-בן-ציון

שטןתסדר/י את זה לפי ה א-ב שטן

הכל מתחיל ב-ל'-פונ3'ה!!
א. תודה שגרמת לי לצחוק ....!!!!!!!!תללה...

ב. סתם שאלה שאתם לא מקשיבים|או יותר נכון לא נמצאים בשיעור אז איך אתם משלימים את החומר למבחן או שיעורים??

אני אם אני לא יקשיב כל השיעורים ויסכם אז זה פשוט יהיה נוראי!!!!!!!!קורץ

ולפעמים ממש אין לי עצבים בכלל להקשיב ,אז סתם באלי לדעת איך לא מקשיבים ומצליחים!!!!!

תודה רבה!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

נ.ב סליחה אם הייתי נשמעת חנונית כזו שרק לומדת!!!!!!!!צוחק

^^^שאלה חמודה לאי'דעת לומדים לעשות אתזה..מישהי בעולם!

הבנת?!

פשוט לפני המבחן עוברים על החומר ומצליחים או לא עוברים על החומר ואו שמצליחים או שלא מצליחים..

תנסי פעם וספרי חוויות
וואי איזה הסבר משעשע

לאו דווקא מצליחים...ננח=)

אני נגיד לא בשיעורים והתוצאות בהתאם...חצי חיוך

מנסה לענות..פונ3'ה!!

זה מאוד מאוד תלוי באופי הלמידה שלך.

 

יש את שיטת ה"מעבר חציה"-

את חמש דקות מרחפת, ודקה בעניינים. רבע שעה מחוץ לכיתה ו5 דקות בפנים, מקשיבה.

ויש כאלה שככה מסוגלים ללמוד מעולה! בזבוז זמן בשבילם להקשיב כל הזמן.

בד"כ אם המורה מלמדת נושא חדש או משהו חשוב- היא אומרת וזה קופץ באוזניים ואז כן מקשיבים.

ואם יש חומר קריטי שכן פספסת- בשביל זה לומדים למתכונות.

בד"כ המורים מודעים לכך שיש תלמידים כאלו, ואם הם לא מפריעים להם. גם אין סיבה שהם יתנגדו.

 

 

עוד שיטת לימוד-

לא להיות נוכחת באול', לא להיות בשיעורים. ו-לחרוש לפני המבחן.

גם זה מאוד מאוד מומלץ>> לאנשים מסויימים!

 

אבל באמת יש תלמידים שאם הם לא יקשיבו כשהמורה מסבירה ומביאה דוגמאות, ואומרת במילים שלה- הם לא יצליחו!

 

פשוט.. מודעות עצמית.

אהבתייקוצ'י מוצ'י

יאווו זה קטלניייי . נאמץץ (;

חח... חזק!!חפרנית גאה=)

אבל אני בשיעורי מתמ' עושה משהו שאינמצב שמישהו עושה...

אני גולשת באינטרנט!!!!!!

אני פשוט לומדת דרך המחשב והמורה שלנו חופרררררררררררררתתתתת!!!!! אז אני גולשת(פה בערוץ לפעמים) וכשיש משהו חדש אני חוזרת למסך של הכיתה...תודו מקורי!!!

אני עושה אותו הדבר רק בפיזיקה....בן-ציון
אם אני אעשה את זה בפיזיקה אזהמתיקות שבשכחה

המורה שלי ישחט אותי..למרות שזה יכול להיות מאוד שימושי כשכולן חופרות על משהו מובן אחד במשך שעה.

אבל בשביל כל זה אני צריכה קודם כל אינטרנט בפלאפון ואז נדבר...

אם זה במסך אחר אז לא צריך פלאפון...בן-ציון

השיעור שלי הוא בתיכון וירטואלי מחשב אני פשוט עובר מסך.

אני קראתיי הכל! אני מעתיקה אתזה לטלפון! כמה צחקתיינשגבת מבינתך
קראתי הכלל!!shira935

נשבעת לך את שובבה!! הלוואי והייתי מצליחה לעשות כל מה שכתוב כאן !! אהבתי תרעיון עם הלמשוך שערה לחברה שלפנייך!!צוחק

עשיתי את זה היום!! זה ממש עוזר!!!!הלל14

לעשות מכל השיער שלך ושל חברות שלך צמות... חושף שיניים

מעביר את הזמן יופי

אוי זה כזה טוב!!!נוצצת

נקרעתי מצחוק ונפלתי מהכיסא מ-א-ו-ד שימושי

תודה רבה!

חמודייימתנחלת איפשהואאחרונה

אני גם עושה את רב הדברים האלה ויש אפילו עוד  

ליק המדליק- תפתח על זה שרשור זה יהיה קורעי

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירותאחרונה

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילהאחרונה
מדהים!
שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

בדידותהרשפון הנודד

למה אפשר לחוש בדידות ברמה כמעט משתקת והאם זה אמיתי ומה אפשר לעשות עם זה?

לכן לנוער יש תנועות נוער. מפגשים, פעילויותפ.א.
כן אבל זה מרגיש לי קצת בריחה משום מההרשפון הנודד
בריחה? אשמח שתסבירפ.א.

אתה מרגיש בדידות כי אין לך חברים? מה עם חברים לכיתה בלימודים?

אתה לא חבר בתנועת נוער? 

זה לא זההרשפון הנודדאחרונה

זה הנקודה יש לי חברים אבל אני לא רוצה לבנות את הקשר שלי רק בשביל להרגיש שיש לי חברים ואני לא בודד...(מוזמן להסתכל בשרשור החדש על ללכת לסניף מעורב שאתה לא כל כך מאמין בזה אבל צריך בסוף חברה..)

...הרמוניה

א- אדם בסופו של דבר מול עצמו גם כשהוא עם חברים וגם כשהוא לבד... האם אתה מהווה חברה טובה לעצמך? 

מעניין לך עם עצמך? האם אתה חבר טוב לעצמך (רגשית)?

תכנס פנימה. בכל אחד יש עושר פנימי וזה תענוג לגלות אותו.

ב- נסה לשים לב לזה שאתה אף פעם לא באמת לבד, תמיד מושגח בידי מישהו שאוהב אותך אהבת עולם...

אולי יעניין אותך