אל תעשה לו שיחות מוסר לפני כולם, לא משנה מה קורה.
להעיר- כן, להוכיח- לא.
דבר שני, כשאותו חניך מפריע אל תקטע את הפעולה- זה מוציא את כולם מריכוז. תסמן למד"ש שלך שימשיך עם השבט ואז תגש לבד ובשקט לחניך.
כשאתה ניגש לדבר איתו- תזכור (!):
לא משנה כמה הוא הפריע\צעק\קילל\הרביץ\בכה,
זה ילד. הוא נפגע, נעלב.. הוא נשמה שבד"כ לא התכוונה באמת לעשות רע!
עכשיו, אחרי כל ההקדמה הזו-
תיגש אליו, תסתכל לו בעיניים ותשאל אותו בשיא הכנות "מה קורה יצחק? למה אתה ככה?"
תנה לברר איתו בעדינות, אבל גם בסמכותיות.
תגרור אותו לאט לאט (לא פיזית) מחוץ לחדר כדי שלא ירגיש שכל השבט מסתכל עליו (זה מביך) ותנסה לדובב אותו,
ממליצה לך במיוחד להשתמש בשפת גוף סמכותית אבל לא מרוחקת,
תסתכל לו בעיניים, אם הוא נמוך אז תתכופף לחצי ישיבה כזאת.. אבל *אל* תבקש\תתחנן אליו!
ככה לפחות אני עם החניכות שלי, וב"ה הקשר שלי איתם מעולה (בעיקר עם הרעשניות (; )..
תנסה גם לתת לו תפקידים עם אחריות, לדוג' אם הוא לא מקשיב אז תבחר אותו (ברוח טובה) להיות זה שיחלק את הצ'ופרים/ידגים משחק...
המון ב"הצלחה! (ף