מה דעתכם על השיר הזה?נענע בחסה

(מוקי)

כולם מדברים על שלום 
אף אחד לא מדבר על צדק 
לאחד זה גן עדן לאחר גיהינום 
כמה אצבעות על ההדק? 

עד מתי יהום הסער? עד מתי אדם בן כלב? 
מחליקות הפנים על התער, מלטפות אצבעות את החרב. 
לפעמים החיים מורידים אותי על הברכיים 
אין שומר את השער, אין סימן משמיים. 
אני רואה אנשים שחיים חלומות ותקוות 
אנשים שחיים רק תככים ומזימות. 
יש ששואלים שאלות ואין תשובות 
יש כאלה מלאים רק טענות ודרישות, אבל... 

כולם מדברים על שלום... 

אז נשארים לבד, מדברים אל הקיר, אין עם מי לדבר 
אם רק נבין שכולנו אחד, נראה הכל מתחבר 
כשיישרף רכושך, תישרף נשמתך 
אם לא תמהר להציל את עצמך 
רצחנו אדמה ורצחנו נשמה 
כמעט ולא נשאר לנו אויר לנשימה 
והעולם בתנועה מתמדת - 
עושה סיבוב וחוזר לאותה נקודה 
מה שעולה, חייב לרדת 
איך לוקחים את הכל במידה? 

כולם מדברים על שלום... 

ויש אנשים שלוקחים בעלות על אלוהים 
ויש נאבקים, בועטים ושורטים 
כמה מאיתנו באמת מקשיבים? 
כולם מדברים על שלום. 

כולם מדברים על שלום... 

לכולם יש אותו החלום 
על פני הר, על פני עמק 
ממשיכים לדבר, מדברים על שלום 
אבל לא ייכון שלום בלי צדק

אני אוהבת אותונושבת באוויר!
למה לדעתכם "התכוון המשורר"?... זהנענע בחסה

בקטע טוב או בקטע שמאלני לדעתכם?

 

אני חושבת שבקטע טובנושבת באוויר!
את המשפט "אין סימן משמיים " אני פחות אוהבת כי תמיד יש סימנים אנחנו פשוט לא תמיד מצליחים לראות אותם
אגב, על השיר שלונענע בחסה

"אלוהים"  הרב פרומן(אאל"ט) אמר משו בסגנון שהוא (מוקי) ילך ישר לגן עדן...

לא מכירה.. ממליץ?נושבת באוויר!
שיר נחמד, עמוק קצת נראלי.. קצתנענע בחסה

לא ברור למה הוא מתכוון בו...

 

להעלות

זה בקטע מאוד שמאלני!!יוני
הוא ממש שמאלני אבל השיר לא נשמע כזה...נענע בחסה
הוא שמאלני, בשבילו צדק זה להתנהג באלימות לימניםיוני
רצחנו אדמה ורצחני נשמה..


מי רצח? מה רצח?
זה נשמע דווקא ממש ימניענני-יה
"רצחנו אדמה" הוא אומר שחיללנו את האדמה.ענני-יה

בס"ד

זה יכול להיות במובן מאוד ימני. אנחנו גם מאמינים שכולם מדברים על שלום אבל לא עושים צדק ומכניסים לכלא את מי שצריך להכניס, לא?  

אבל עושים 1+1 עם האמירות שלו בהתנתקות וזה מספיק.*בננית*
לא דברתי על הכותב של השיר, אלה על המילים שיכולותענני-יה

בס"ד

בקלות להתפרש בשתי הכיוונים, ואני מעדיפה כמובן לפרש אותם בדרך חיובית.

אפשר, אבל הם לא נכתבו ככה.*בננית*

זה עניין של דעה אישית, אבל כמו שכתבתי לו בנסיו"פ -

מבחינתי המשמעות המקורית היא זו שאני רואה.

 

אבל זו דעה שלי בלבד.

^^^^אני מסכים עם ענני...נענע בחסה
עבר עריכה על ידי נענע בחסה בתאריך ב' בטבת תשע"ד 13:49

"כולם מדברי על שלום, אף אחד לא מדבר על צדק, לאחד זה גן עדן לאחר גהנום..."
זה נשמע מאווד ימני...

שיר ממש יפה...See the pain
מה עם השיר הזה?נענע בחסה

זה גם שיר שמאלני?

מה דעתכם עליו?

(מוש בן ארי)

 

ג'ה איז וואן, וואלה כולו מן אללה 
או אלוהים אחד, שוואיה מן אבדאללה 

על דרך מתהלך מכור לאהבה 
וזה האש שמלחך בלב כל הבריאה 
ארים את מבטי אל מעבר לשנאה 
כי בדרכי רוצה להיות עטוף מעיל תקווה 

ג'ה איז וואן... 

איך שהיום נפתח פותח לי ת'לב 
איך שהרגע בא מפנה כאב 
אוי כמה שיפים הם החיים 
אז בואו לרגע נתערבב לדקה נהיה אחים 

ג'ה איז וואן... 


איך שהיום נפתח פותח לי ת'לב 
איך שהרגע בא מפנה כאב 
אוי כמה שיפים הם החיים 
בואו לרגע נתאחד לדקה נהיה אחים 

כי פה אנחנו בני אדם, מכורים לאשליה 
שאם ההוא שונה ממך, אתה זה לא אתה 
אז בואו נבין קצת מעבר לשטויות 
שהקשת מתקיימת מאלפי צורות שונות 


זורקים לנו שקרים על אלף תכניות 
וביניהן מראים לנו מוסר של אשליות 
ואני פה מתהלך בדרך מלכים 
רסטה חיי עולה עולה אל מעבר לשחקים 

ג'ה איז וואן...

בעעע.. See the pain

לא אוהבת--

לא. סתם בולשיט ראסטפארי..יוני
המילים...נענע בחסה
אני מסכים עם יוני ^^^צבי-ליזציה
סתם איזו אמונה ג'מייקנית... לא קשור בכלל לשמאלנות.
הטקסט מעורר מחשבהצבי-ליזציה
ובכלל - למוקי יש שירים יפים וגם שירים מעוררי מחשבה אבל הוא טמא. וכשהזמר טמא הוא מטמא גם את המוזיקה שלו.
^^^ מוזיקה משפיע בלי שמרגישים...במבה!!!

גם אם לא נשמע ככה..זה נכנס לנו לתת מודע בלי לשים לב..

והזמר מטביע את חותמו,והשקפותיו בשיריו בלי שנהיה מודעים לזה!!

צריך להיות זהירים בקטע של שמיעת שירים..(להיות מודעים לכך.. )

המסר של השיר לא מכוון למציאות ומבטא בעיקר בלבולשואף לאור


איש מפגראבודה!
בהתחלה חיבבתי את השיר הזהSlow motionאחרונה

'כולם מדברים על שלום אף אחד לא מדבר על צדק'- מתאים למצב המגוחך במדינה, שבו כולם רק חופרים על שלום ומתעלמים מהפיגועים וכל זה.

אבל אז חיפשתי את הזמר בגוגל, וראיתי שהוא אחראי על ביטויים כגון 'צריך לשבור למתנחלים את העצמות' אז אני מחרימה את הזמר הזה (זה הזמר היחיד שאני מחרימה מתוך עיקרון... הוא אדם נורא לדעתי.) וכנראה שהוא התכוון 'כולם רוצים שלום, אבל לא, אני לא רוצה שלום. אני רוצה שהערבים יהרגו את כל היהודים וככה יהיה צדק.'

חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

אולי יעניין אותך