להבדיל מהורים,שאם בן שהוא כבר בן אדם בוגר שיכול לקבל החלטות לעצמו ויש חילוקי דעות,ההורים לא צודקים תמיד,גם הם יכולים לטעות.ואילו הקב"ה אינו טועה והוא איננו בשר ודם ומימלא כל טיעון מדוע לא להקשיב להורים במצב כזה או אחר (על אף שיש להיות בעלי שיקול דעת ולקבל מנסיונם וחוות דעתם,ובכל מקרה לכבד אותם) לא תקף לגבי הקב"ה.
בנוסף,מעבר ליסוד שהקב"ה הוא אבינו,אב של ישראל,הוא גם אלוקינו.
ונקודה לסיום (למרות שיש להרחיב הרבה,והייתי ממליץ ללמוד על היסודות הללו במקום ירא שמים,ואולי לשאול גם בחברים מקשיבים:
http://www.makshivim.org.il/ask.asp
)
כל משמעות חיינו בעולם ניתנה לנו ע"י ה',אם אנו עושים מה שבא על דעתנו בניגוד לדרך שה' סלל לעם היהודי,אנחנו לא משיגים ומקיימים את כל משמעות חיינו.אדם לא יכול לקבל על עצמו הכל בפעם אחת אלא בהדרגה,אך השאיפה ויסוד ההשקפה שדרך התורה היא יסוד חיינו צריכים להיות ברורים,ומכאן שהשאיפה היא לקיים את כל המצוות שאבותינו הקריבו הכל כדי להעביר הלאה.ואינני מדבר כ"דוס" או אדם שמסתכל על אנשים מגבוה לעניין זה,אני בעל תשובה.
אני מקווה שהדברים הועילו,בהצלחה !