|מכריז|כישוף כושל

די לנצלו"שים

 

באו נשים את הדברים על השולחן

 

 

אמת אחת

אמת שלי

וכו'

 

מה דעתכם? ובאופן מנומק בבקשה

 

 

(הסבר שאלה מפורט יותר

אני שומעת לאחרונה את המשפט

"לכי לפי האמת שלך" המון לאחרונה

והוא מרתיח את דמי (מסיבות שאפרט בהמשך)

בגלל שהלכה וידוע() שלא קובעים דעה לפני שמבררים אותה על כל צדדיה

אני מבקשת באופן פומבי

שכל מגוון הדעות בנוגע למספר האמיתות שקיימות בעולם

יעלו פה תודה מראש)

חושבתcookie_monster

שלכל אחד יש אמת משלו,

והיא לא אותה האמת כמו של האחר.

אולי היא שגויה, אבל אחד הדברים החשובים היא ללכת עם עצמך עד הסוף,

ולכן: הדבר הכי חשוב הוא בירור האמת על כל צדדיה, כדי שלא תיהיה שגויה

ואחר כך הליכה לפיה בלי להתחשב במה שהשאר חושבים.

מקווה שמובן

ורבינו אומר:ה' מלכנו

"האמת היא רק אחת,

 אמיתות רבות - שקר"

לא יודעת מה את מגדירה אמת.פייגליניזית

אולי יותר נכון לפנות לקוראים כאן בכזו שאלה, מהי אמת עבורכם.

יש אמת אחת,מתחברת=)
כל אחד הולך עם מה שהוא חושב שנכון, זה ממש לא תמיד אמת. ואנחנו תמיד חותרים כדי להגיע אל האמת, ולראות האם זה משהו שחשבנו שהיא הדרך הנכונה, או אולי אנחנו צריכים לשנות את דרכינו?
לע"ד-משהו בעולם הזה
אמת זאת רק התורה הקדושה שלנו,
שמה שהכי יפה בה זה שכל אחד יכול למצוא דרך שונה שמבטאת אותו בצורה הטובה ביותר- בלי לפרוץ את הגדרים שלה.
ככה שיכולים להיות אנשים עם דרך חיים שונה מאוד, ולמרות זאת שניהם ילכו לפי אותה אמת מוחלטת.. (:


והכי חשוב כשמחפשים את הדרך שלך לביטוי- "אמת פירושה שאין בה פשרות" ה"אמת שלך" לא יכולה לבוא על חשבון התפשרות על דברים שציוו אותנו עליהם (:
גם אותי הוא הרתיח.פייגליניזית

בהתיחסות למשפט הספציפי הזה אני יכולה לאמר לך, שכנראה הכוונה לעקרונות שהורגלת אליהם, שאת כל כולם פוסעת על פיהם, שהם אלו שמרתיחים אותך, והם נקודת המוצא שלך בכל השאלות כולן. 

 

 

אני יודעת שהרב עמיטל נהג לאמר שהוא לא רוצה ר"מים מרכזניקים וחבדניקים, כי "אלו שתי קבוצות שחושבות שהאמת נמצאת אצלם ואין בילתה אצל אף אחד אחר", זו כמובן רק דוג', שהיא הכללה בעצם, אבל הנקודה כאן ברורה, בכך שאף אדם לא רשאי לייחס לעצמו את האמת כולה, ולטעון שמי שלא כמוהו, אינו צועד בדרך של אמת.

 

העולם מעורפל ואי אפשר לטעון על דרך מסוימת שהיא אמת. אפשר רק לנסות להגיע אל האמת בצורה הקצרה ביותר, או הנכונה ביותר, כלומר, האמת עצמה היא כן יכולה להיות עבור אנשים מסוימים דבר ברור ומוחלט, אבל ייחוסה לאנשים, הוא זה שמעורפל.

 

 

מקווה שעזרתי

ח"ו לא מייחסת לעצמי את האמתכישוף כושל

מיחסת אותה לתורה

 

 

ואני לא מבינה איך אפשר לחשוב על דבר שהוא לא התורה אמת

 

מה שמעצבן אותי במשפט הזה זאת בדיוק הנקודה הזאת

לאנשים אין אמת

אדם הוא דבר משתנה

לפי רגשות תאוות ושאר הדברים המניעים אותו שאינם יציבים

אמת לעומת זאת זה דבר נצחי

וכמובן שדבר נצחי יכול לנבוע רק מהתורה שהיא נצחית ולא משום מקום אחר

לא דיברתי עליך...פייגליניזית


"יש אמת, בדברים שאת אומרת" ...נפתלי הדג

נניח שנציב התורה=אמת.

סבבה?

 

עכשיו נשאל כל אחד מה התורה אומרת.

 

אוי, רגע, מה קרה? פתאום הגיועו מליון תשובות שונות...

 

 

יש שתי סוגים של אמת- אמת אלוקית ואמת אנושית.

(וכן, שוב אנחנו חוזרים לתגובה הזראת http://www.inn.co.il/Forum/Forum.aspx/t597967#6654218, מצחיק איך שהכל קשור..)

 

אמת אלוקית היא אין סופית. היא מוחלטת. היא מוארת וכו' וכו'

 

אמת אנושית היא סופית. היא סובייקטיבית והיא משתנה.

אם אני אגיד על משהו שהוא יפה ואת תגידי שהוא לא יפה לא נוכל להתווכח על זה, נכון? זה טיפשי להתווכח על אמיתות כאלה "על טעם וריח אין מה להתווכח".

אז העניין הזה הוא בכל תחומי החיים. החיים הם לא שחור לבן. אין רעים שיושבים במנהרות אפלות, מחככים ידיים ברשעות ואומרים  'הא-הא-הא אני שונא דרדסים!'. יש אנשים שחושבים שהאמת שלהם ומוכנים להלחם בגללה.

בדיוק בגלל זהכישוף כושל

אין כזה דבר אמת אנושית

 

 

יש רק אמת אחת בעולם היא האמת האלוקית

אנחנו צריכים לדבוק בה' ומידותיו

אחת מהמידות בי"ג המידות היא אמת

לכן |לא מצליח להתאפק||נכנע לחנן שבו| מכאן נובע

שאנחנו צריכים לדבוק באמת האלוקית

 

 

אין שום עיניין בדברים אחרים

הם לא אמיתות אלה חלקי מציאות שבהם ניצוצות אמת

 

מה תגיד למי שיגיד לך שהאמת האנושית שלו היא להתגבר במצוות ישוב הארץ

ויוותר בדרך על שאר התורה לא ילמד לא יעשה חסד ירביץ יגנוב

הכל למען מטרה אחת קדושה

 

כן...יש אמת בישוב הארץ

אבל זה לא יותר מניצוץ בתוך אמת גדולה של התורה

 

למה לנו להסתפק בחצאי אמיתות בניצוצות קטנים

כשה' נתן לנו מתנה מופלאה והראה לנו איך אפשר לחיות חיים מושלמים של אמת..

 

סליחה

אבל יש בזה קצת מטישטוש של היצר

הוא בא ולוחש לנו באוזן

"באו תתקרבו עלי

אין לכם סיכוי להגיע לאמת היא גדולה עליכם

באו קחו רק חלק

אתם לא מוותרים על האמת

יש לכם אמת משלכם"

 

אבל זה רק עוד אחד מהשקרים שלו

ה' לא נותן לנו נסיונות שאנחנו לא מסוגלים לעמוד בהם

עם ה' הציב לפנינו את התורה

שהיא מצית האמת שלו

ואמר לנו :לכו על זה אני מאמין בכם

אז הטענות של היצר לא צריכות להזיז לנו את הבוהן

 

 

מ.ש.ל

 

??

|תוהה|

הגבתי לנפתלי הדגכישוף כושל

אבל בכל מקרה אני חייבת להודות שהשפה שלך קצת קשה לי ואני לא ממש קולטת מה אתה מנסה לומר

 

|בור|

אני אגיד מהכישוף כושל

אם אתה אומר מי אמר שצריך להסתפק בניצוץ ואני מגיבה לו משמע שמדבריו ניתן להבין שהוא מסתפק בניצוץ

 

 

ובקשר לבורותי

 

 

פשוט תנסח את עצמך בשפת העם 

ותפשט קצת את הרעיונות

 

אני עוד לא בייניש ואני לא גם כל כך חכמה באופן כללי תהי עדין איתי

איך שבא לךכישוף כושל

אני אשמח אם תשתדל בכל זאת

תשתדל לשים יותר סימני פיסוק ולרדת שורה מדי פעםהרועה


ממש ממש לאנפתלי הדגאחרונה

אין שום דרך, שום מצב, שום אפשרות שנגיע לאמת האלוקית.

 

היא אלוקית!

 

האמת האלוקית היא בדיוק השלב שמעבר לתפיסה שלנו, בדיוק המקום אליו אנחנו לא יכולים להגיע.

אנחנו בני אדם, מוגבלים, ניזונים מניצוצות ומהקדושה שנמצאת (גם) באמת האנושית- באמת האלוקית אין לנו חלק.

אין מקום למשהו מלבד אלוקים, מלבד השלמות המושלמת שלו באמת האלוקית- כי אמת כזו לא מותירה מקום לשום דבר אחר, לשום דבר שהוא לא אמיתי.

 

ה' ברא אותנו בעולם הזה. ה' ברא את העולם הזה בצורה מוגבלת וחסרה- וכך הוא ישאר.

שאיפה ליותר מכך היא כבר שאיפה פסולה שמקורה בחלל הפנוי.

 

אנחנו לא צריכים לדבוק באמת האלוקית אלא במידת האמת, שהיא ממידותיו של הקב"ה ומכך להתעלות ולהתגדל- בגבולות הגזרה שלנו, כמובן.

 

האמת האלוקית הכוללת כוללת בתוכה את כל האמיתות האחרות- באמת האנושית אי אפשר להכיל את זה. כולנו אנושיים וכולנו מוגבלים ולכולנו יש תפיסה מוגבלת מאוד של האמת- ולכן אנחנו לא יכולים להגיד שאין אמת במשהו- כי אין דבר שאין בו אמת.

התורה היא אמת.ענבל

בס"ד

 

אבל כל אחד חושב שהתורה והאמת זה הדרך שלו.

 

יש הרבה דעות.

 

מה שאת חושבת זה לא מה שאחרים חושבים,

הרב שלפיו את הולכת זה לא הרב שלפיו אחרים הולכים.

 

 

*שהוא זה שמצליחפייגליניזית

לדבוק בתורה ובאמת בצורה הנכונה ביותר. 

 

 

 

 

 

 

אולי.

תיקון/הוספהפייגליניזית

שורה אחרונה: 

 

כלומר, האמת עצמה היא כן יכולה להיות עבור אנשים מסוימים דבר ברור ומוחלט ששואפים אליו והוא תמיד עומד ומנחה ומדריך, אבל ייחוסה לאנשים, הוא זה שמעורפל.

 

אז ככה-בתור זו שאוהבת את המושג אמת אישית:המתיקות שבשכחה

אני מאמינה שלכולם יש את האמת הגדולה, הכללית שעל פיה אנחנו חייבים לפעול ולנתב את דרכינו בכל מישור בחיים הללו-אמת התורה.

בתוך האמת הזו, אני מאמינה שקיימת גם אמת אישית.

בדרך כלל אם אני אשתמש במושג הזה אנשים לא יקבלו את דברי כי הם יפרשו את המושג הזה בצורה שונה בה אני רואה אותו.

ראשית, אמת פנימית לא סותרת את אמת התורה, היא נכללת בה ולהפך, מחזקת אותה, לטעמי, גם מקיימת אותה.

אז מה היא אמת אישית? Iבעל אצבעות קפואות------בעל מוח בתהליכי קפיאה---מתקשה לנסחI

אני חושבת שלכל אחד יש את הדרך האישית שלו לבטא את עצמו ולהוציא את הכוחות שהוא קיבל לפועל. לכל אחד, יש את התכונה החזקה יותר שלו, את הניצוץ הקטן האישי שלו שמוביל אותו בחייו. זה יכול להתבטא ע"י מידה-חסד, אמת, שמחה. או על פי יכולת מיוחדת, תכונה חוזק. (ברור שבמקביל תמיד צריך לפתח את כל שאר המידות/תכונות ולשאוף להצלחה והתקדמות בכל נושא ותחום אבל תמיד נק' החוזק הזאת היא שתוביל אותי להתחזק בשאר המקומות)

חלק מהעבודה שלנו בעולם הזה היא למצוא את הנק' הזו, לפתח אותה ולהתפחת איתה תוך כדי הישענות ("הישענות"=לא הגדרה טובה-...) והתקדמות על פי דרך התורה. 

האמת הפנימית לא צריכה לבטל את התורה, היא הולכת איתה יד ביד, יותר נכון-היא (האישית) מכורבלת בתוכה..

על כן. לפי דעתי, כל אחד צריך למצוא את הדבר הכי גדול (שכמובן נכנס תחת הגדרות התורה) שמוביל אותו בחיים ומתוכו להצליח להתעלות בדרך התורה ולממש את עצמו.

Iמתעצל להמשיך ולהסביר את עצמו כמו שצריךI

לדעתי, כל העניין של היעוד אישי נכנס גם מתחת לכותרת של זה .

 

 

נשמע נכוןכישוף כושל

אבל לא הרגשתי קשר בין זה למושג אמת

מקבלת..לכל אחד יש אתהמתיקות שבשכחה
הדרך שלו להגדיר את הדברים, אולי העובדה הזאת בעייתית כשלעצמה.
בכל אופן, אני רואה את החיבור האישי של כל אחד לתורה, לדרכיה, למעשיו ביום יום כאמת שלו..
70 פנים לתורה אבל אמת אחתדתי לאומי

לא לשכוח שום חלק מהמשפט

|מגלגל עיניים|נפתלי הדג

נראה לי שלא הבנת מילה ממה שאמרתי...

שזה..מתסכל להפליא.

 

 

העניין הוא שהסלוגן 'לך עם האמת שלך' הוא סלוגן זול ורדוד שלא מתקרב למה שאמרתי.

אני מדבר על עובדה. יש אמיתות רבות. לכל אחד האמת שלו.

העניין הוא האם השאיפה היא לאמת אחת שמסתדרת או שאפשר לחיות עם אמיתות סותררות.

חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירות

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

..יהודי חסידיאחרונה

אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילה
מדהים!
קצת תמונות מהפעילותיהודי חסידי

וקצת תמונות מהאירוע בבניני האומהיהודי חסידי
סיפוריהודי חסידיאחרונה

אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"

 

הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

אולי יעניין אותך