אל תשפטו אנשים לפי מוזיקה, לבוש, דיבור.
יש לבנאדם פנימייות, ולפעמים היא לא מתגלה עד הסף מכל מיני סיבות..
תהיו אנשים טובים, תפתחו את העיניים 
אל תשפטו אנשים לפי מוזיקה, לבוש, דיבור.
יש לבנאדם פנימייות, ולפעמים היא לא מתגלה עד הסף מכל מיני סיבות..
תהיו אנשים טובים, תפתחו את העיניים 
זה חלק מהם.
זה לא הכל- אבל אסור להתעלם מזה.
זה מה שהם בוחרים לשדר לחברה, זה מה שהם מוקפים בו- זה חלק חשוב ממה שהם.
לא, אני לא שופט אנשים רק לפי חיצוניות- אבל אני לא מתעלם ממנה.
אבל זה שבנאדם שומע משו' אחד
זה לא אומר שפתאום הוא שונה. וההסתכלות עליו לא צריכה להיות של.. האא ??!
ותאמין לי שלא תמיד זה מה שהם בוחרים לשדר ..
יצא לי להכיר אנשים, שאם הייתי נרתעת מהם בגלל החיצוניות... הייתי מפסידה
ויש אנשים שהם הכי מקסימים, ומשום מה אנשים חושבים עליהם כל מיני דברים ומדביקים להם סטיגמות, למשל בחורה שאני מכירה, ששמעתי שאומרים עליה שהיא סנובית, והיא כל כך הכי רחוקה מזה, וזה לא שאני חברה טובה שלה שהיא נחמדה אלי, אלא היא פשוט מקסימה, והאנשים שטוענים שהיא סנובית כל כך מפסידים!
כבר קרה לי פעם שהכרתי בנות מעלפות למרות שאם הייתי רואה אותם ברחוב היו לי מיליון סטיגמות עליהם!
אנשים,בבקשה על תשפטו לפי "גודל הצדיקות" של הבנאדם זה מממממממממשששששש לא נכון, מנסיון!!!!!![]()
אני שומעת שירים מזרחים ורואה סרטים ממש לא הכי הכי זה ממש לא מראה על האופי!!!!!!!
לא מזלזול פשוט שאלה
מה אמור להעיד על האופי?
נגיד בעתיד כישאלי בשידוכים
ירצו לדעת על האופי שלך
לפי מה אמורים לשפוט?
איך את משקפת את האופי שלך לסביבה?
עם את משקפת באופן לא נכון הגיוני שהסביבה תתיחס איך שאת משדרת
בנאדם שכל הזמן דוחה אנשים שמתקרבים עליו
הגיוני לחשוב שהוא אווטסידר
מתמודד
הוא לא יוכל להגיד שהוא בעיקרון בנאדם חברותי
הוא פשוט לא מראה את זה כלפי חוץ
כי באיזה שהוא שלב מה שאנחנו עושים ומשדרים זה מה שאנחנו
(סורי שדיברתי ב את זאת היה רק למען הניסוח הנוח)
כנסו..>>>>>במבה!!!אומר לי מה שיריך,ואומר לך מי אתה!!
אני לא אומרת שישר צריך לקטלג לפי מוזיקה וחיצוניות..
אבל זה מראה על משו עמוק מאוד..בנאדם שנראה שמח ושומע כמעט ורק שירי דיכאון כמו שושנים עצובות.בדד. וכו'..
זה יראה עליו משו.ודי להתכחש לזה!!!
לא תמיד זה נכון..אבל לפעמים אתה הולך,שומע,מדבר בצורה מסוימת וזה משפיע עליך מאוד!!
אתה נהיה חלק מזה.ואז זה נכון ה"קיטלוגים" של החברה...
זה לא שאני מסתובבת מאבחנת אנשים ונהנת לקטלג אותם.אבל זה ממש נכון שזה אומר הרבה על הבנאדם שעומד מאחורי הביגוד\השירים!!
סליחה אם זה היה יותר מדי תוקף לא התכוונתי...
שנזכה כל אחד להכיר את עצמו.ולא לנסות ולשפוט אחרים!!

לא כולם כאלה..אבל רוב מי ששומע שירי דיכאון זה מראה על משהו עמוק מאוד..זה נמצא אצלו בשורש.או שהוא עבר משהו בחיים שגרם לו לזה...כלפי חוץ הוא נראה שמח כמו הרבה אנשים כי זה טוב.
אבל בנפש שלו יש משהו או עצוב או משו אחרי משבר\אבידה,וכו'...
ויש אנשים שגם ישמעו כל מיני ראפ.או כל מיני מקפיצים למיניהם וזה לאו דווקא יראה שהם באמת שמחים.
לפעמים זה מראה על צורך לחפות על משהו או נטייה בנפש שלך!!
מקווה שהובנתי כי לא יצא כ"כ ברור!!
לחסרונות של העולם שיש- ואי אפשר להתעלם מזה- הסתכלות על החיצוניות.
אני לא רואה ערך בלהראות מוזנח ופריקי כי לא אכפת לי מה חושבים עליי. אני גם שונאת את הגאווה הזאת שבגינדור ובסטייליזם המוגזם הזה.
אני אוהבת שאנשים יפים ומכובדים ומחייכים ויש להם ענווה. אה, והם לובשים מה שהם אוהבים, ומודעים להשפעה של זה. וזה לא חייב לשנות משהו, אגב.
זה בקשר לדיון על המראה החיצוני.
מירי, אני ממש מסכימה איתך שלא צריך לשפוט או להכליל. אבל זה מה זה קשה... ![]()
הצורה שבה הוא מביע את דעתו בוויכוח סוער,
ההתנהגות שלו במצבים שבני אדם מאבדים בהם סבלנות בד"כ וכו' וכו'....
אז נכון שמוזיקה שבנאדם שומע או הצורה שבה הוא מתלבש מעידה משהו אבל , היא לא מעידה על האופי.
על הכוונות שלו בתחומים מסוימים, על מה הוא מעריך, מה הוא רוצה מחייו., כן לא תמיד זה מראה את הכל אבל תמיד זה מראה לפחות מעט מזה.
אבל מוזיקה שאין בה מילים גסות?
וכמה חרדים ואנחנו בידיוק 9 וצריך עשירי, אני ניגש לחרדי: מנחה? הוא שואל אותי: למה לא נגשת להולנדי הזה ? זה שהוא נראה כמו גויי ומדבר בלועזית אומר שהוא לא יהודי? אתה שופט על פי החיצוניות? אני בכלל לא מתפלל כי אני לא מאמין אבל מתלבש כמו חרדי בשביל שלא ינדו אותי!
אני נגש לגויי: מנחה?הוא עונה לי:בשמחה בדיוק יש לי יורצייהט אבל יש לכם טלית עם תכלת? פשוט אני מקפיד לא לשים לבן כדעת הרב ליאור.
זה נראה לכם הגיוני???? אדם משדר משהו באיך שהוא מתנהל וזה ממש לא קשור לפנימיות יכול להיות שהוא אחלה גבר אבל הוא רוצה שיראו אותו כ____.
אם הוא נראה כמו ברווז ונשמע כמו ברווז גם אם בפנימיות הוא ינשוף אני אתייחס אליו בתור ברווז!
נ.ב לא להאמין ללשון הרע זה משהו אחר לגמרי.(יו"ש)
כמובן שמראה ממש קיצוני אומר משהו, וכמובן ש(בד"כ) אפשר ללמוד משהו מהמראה, אבל אני לא חושבת שמירצ'י דיברה על מקרה כמו שהבאת, אלא על דברים הרבה פחות קיצוניים. ולי אישית יצא לראות מספיק אנשים שככ שונים ממה שחשבתי, (בחורה שאומרים עליה שהיא סנובית והיא מקסימה, בחור שחשבתי שהוא סנוב והוא איש חם ומקבל, ועוד הרבה... וגם מקרים שחשבתי משהו טוב וגיליתי שלא) כדי להסכים איתה.
חלקית...
שאנשים מפרשים אנשים אחרים לפי איך שהם רוצים לפרש אותם
ולא לפי מה שהם באמת אמרו/התכוונו...
וצבי-ישלך טעות...
במבה!!!אבל זה עדיין חלק מהם. ואין מה לעשות. אי אפשר להתנגד לזה. חיצוניות זה חלק מהאדם. גם אם החלק הזה פחות חשוב, הוא עדיין חלק.
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com
האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?
בדיוק כמו בחיים האזרחיים
הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.
ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר
אבל בוודאי שיש הרבה הכוונה בציבור הדתי לאומי לצאת דווקא לתפקידים משמועתיים ומובילים בכל מקום ובפרט בצבא
ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.
הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.
בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf
יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.
כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
אשמח לתגובות....
אחד הפעילים זיהה אדם שהניח תפילין בשבוע שעבר והציע לו להניח שוב. להפתעתו, האיש ענה: "לא". כשנשאל מדוע, הוא הסביר בחיוך: "בפעם הקודמת שהנחתי אצלכם, הרגשתי התעוררות כל כך גדולה, שלא רק שקיבלתי על עצמי להניח בכל יום – אלא שכבר הזמנתי דוכן תפילין קבוע למספרה שלי!"
הופכים את העולם!
מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)
מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון
על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.
אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.
אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411
תודה
מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות.
הסיפור באורך 38 עמודים.
פרטים על הסיפור:
השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל.
תקציר:
ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.
אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.
עד להימור הגדול מכולם.
סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.
ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?
רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...
תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!
אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.
כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.
האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?
האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?
או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?
העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.
מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה? (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)
אולי לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי?
זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...
הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...
אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?
לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.
זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...
אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...
עכשיו מבינים קצת יותר??
אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...
חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך.
אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??
אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...
כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...
בקיצור מורכב ביותר...