שאלה... מבקש תשובות רציניותDiesel-man

 

מה דעתכם על גידול שיער אצל בנים דתיים?

אני חושבת שזה נראה מכוער,ולא מתאים בכלל!!!!!אמריקאית גאה!!
למה לא מתאים?משהו בעולם הזה

לדעתי זה דווקא נחמד חיוך

בעיקר עם חולצתנועה וגיטרה.. קורץ

כמה תגובות*בננית*
1. לא יפה לדעתי בד"כ
2. יוצר מראה פחות יהודי בעיני
3. לא בטוחה שמותר (חציצה בתפילין ועוד לפי מה שהבנתי.)

הכל כאן בהכללה גסה, אבל זו דעתי האישית באופן כללי...
אם אתה שואל על טעם אז-נענע בחסה

לדעתי זה לא כ"כ יפה..
 

אם זה מה שהבנאדם רוצה לעשות שיעשה, בכל מקרה כמעט בטוח שבצבא הוא יסתפר...

לא מכבד ת'בנאדם לדעתי..גיברת פלסף.
.. אני מכירה מישו שמאריך ת'שיער כדי לתרום.גיברת פלסף.
נכון.. כל הכבוד לו והכל.. עושה מצוות ויופי.
אבל סליחה הוא ניראה נורא.. לא מכבד בכלל!
יש בעיה הלכתית עם הנחת התפילין...צעיף ורוד

ובלי קשר שאין כמו בנים מסופרים !!! זה כאזהה יפפפה!!!!!!!ונקי!..

לא לפי כל הדעות.לך דומיה תהילה

הרב עובדיה אומר שאמנם אין זה מראה ראוי לבחור,

אבל לעניין תפילין אין בזה חציצה.

גם לפי הדעות שאוסרות זה תלוי כמה שערדי"מ
כןןן.... זה גם הרבה יותר יפה שיער קצר, נקי -חפרנית בנשמה

לדעתי. מה יותר יפה?: גבעוני או חיוך גדול? אבל תעשה מה שנראה לך- אם אין לזה בעיה הלכתית.

שלחן ערוך יו"ד סי' קע"ח ס"אמופים

אין הולכין בחוקות העכו"ם... ולא יגדל ציצת ראשו כמו ציצת ראשם

ופירש הט"ז (סק"א)

נראה דאף בלא שום גילוח נאמר איסור זה, שדרך העכו"ם כעלי מלחמות בהרבה מדינות לגדל שער שלהם מאד ואינם מגלחים עצמם כלל, לא יעשה כן בישראל

וכ"כ הש"ך שם בסק"א ע"ש באורך

א. לא מתאים ולא יפה לדעתינחמה בין החוחים =]
ב. יוצר בעיות בהנחת תפילין(יוצר חציצה ) וזה בעיה.
לא קשור להלכה, כי אני לא יודעת אותה בקשר לזהמישהי=)

אבל מבחינה איך שזה נראה,

ארוך זה לא יפה..

 

 

זה תלוי ממש איך זה נראה על הבנאדםזורמת עם החיים

אני חושבת שזה די יפה וממש לא אכפת אבל זה תלוי למי

ע"פ תורה שער ארוך=כיעור וניוולמושיקו

במצורע ועוד.

 

 

לא צריך יותר מידי קצר ולא יותר מידי ארוך

אז שמשון היה מכוער ומנוול?שוקו =)
שמשון היה נזיר ולכן גידל שיעראיש_בנימין


נגדקייטי

אבל לא מסיבות אידאולוגיות, סתם כי זה דוחה קצת בעיני.

באופן עקרוני - סבבה. כל עוד לא מדובר בבעלי...

מה זה משנה דתי או לא דתי?שוקו =)

יש עניין לא לגדל שיער אם אתה דתי? אפאטי

[לדעתי זה סתם לא יפה, זה כבר עניין של טעם] 

אם זה פיאות אז אחלה ויפהשִׁירָה

יש כאלה שזה מכוער להם ויש כאלה יפה.פיתה פיתה

תלתלים מהמם. (או כמו שנאמר-אני אוהבת תלתלים עם בנים)

בכללי שיער ארוךרותם333
זה מכוער.בנים נולדו לעולם בשביל להיראות כמו יצורים?ואני מדברת רק על החיצוניות.שלא תבינו אותי לא נכון..
אין עם זה שום בעיה!!זיפזיפ

אף פעם לא הבנתי את אלה שמתנגדים..

קוראים לזה הלכה...איש_בנימין
לא שאלתי על ההלכה שאלתי איך זה נרראה לכם...Diesel-man
בעיני נראה מאוד משונה ותמהוני.....מתנחלת איפשהוא
הלכה היא עניין מרכזי בחיי דתיים צבי-ליזציה
הגבתי לזיפזיפ שלא הבין את אלה שמתנגדים...איש_בנימין
תלוי, יש כאלה שיפה להם ויש כאלה שלאחופשיה לנפשי

בד"כ אם מדובר בבנאדם שאני מכירה ואני רגילה לקצר אז ארוך יראה לי רע, (ע"ע אלירן עטר מי שמכיר) כי אני מרובעת.

לרוב כשמדובר בזמרים או שחקנים שאני אוהבת (רובם אסייתים) אני אוהבת ארוך-למרות שזה די תלוי בהגדרה לארוך ואז כשהם מתגייסים הם נראים זוועה כי הם מתקצצים.

בתכלס שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה, לא אכפת לי, אני לא שופטת אנשים לפי אורך השיער שלהם.

עוזר לך בעבודת ה'-תהנה.סתם בשביל משיכת עין/פוזות-שושנת העמקים

עדיף שלא.

נסיון קשה עם העולם הרחב..

כל אחד שיעשה מה שמתאים לו.

סתם,ד"א, אחד מאחי היה עם שיער ארוךך(היום כבר לא,אחרי שהתבגר;) אבי לקח זאת קשה אבל אחרי שהבין שזה האנטי שלו אז זרם איתו ועזר לו..ואמא שלי רק חיזקה אותו שאם טוב לו ככה ימשיך.

לדעתי,אחרי שמבינים מהזה רוח ההלכה ראוי שלא להאריך.

בהצלחהה!!

תלוי מי ותלוי איךSlow motion

יצא לי לראות בנים (גם חילונים וגם דתיים) עם שיער ארוך מזעזע ומגעיל, והדבר היחיד שבא לי לעשות כשאני רואה אותם זה לצרוח עליהם שהם נראים נורא ושיסתפרו, ויצא לי גם לראות בנים עם שיער ארוך (לא מידי) ויפה שמתאים להם.

לא יודעת מה ההלכה אומרת לגבי זה

לא אוהבת:/דרוומית גאאה!אחרונה
חיפוש קוראים לסיפור קצר שעומד לצאת לאוראורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 


מעניין אתכם?
כתבו לי ואשלח לכם את המסמך:
יהודית אורנשטיין -
0553075722
yehuditorens@gmail.com


 

מחפשים בני נוער לכתבהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

תודה  

כתבה לנוער על שמירת נגיעהדבדב

לכתבה על שמירת נגיעה לנוער דתי לעולם קטן (השבועון)

מחפשים: שני בנים ובת (דתיים) - לראיון קצר בטלפון 

על איך הם רואים את הדברים, מה המצב בשטח בנושא ועוד מספר שאלות.

 

אפשר גם אנונימי אם לא נוח בשם המלא.

 

אם מתאים לכם - אנא פנו לנדב בווטאסאפ בלבד 0545645411

 

תודה  

הנוער הדתי לאומי לאן הוא הולך בצבא ?אביגיל מלאך

האם אתם חושבים שכל הנערים של הציבור הדתי לאומי מכוון ליחדות עילית או גם למקומות רגילים אחרים ?

הציבור הדתי לאומי - מגיע לכל היחידות והתפקידיםזמירותאחרונה

בדיוק כמו בחיים האזרחיים

הציבור הדתי לאומי לא מתרכז בגבולות גזרה צרים - אלא נמצא בכל מגוון החיילות והתפקידים, קרביים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, אנשי מחשוב, כלכלה, הנדסה, המון עתודאים שמתפזרים בכל יחידות הצבא עם סיום התואר בכל מגוון התפקידים הפתוחים בעתודה האקדמאית.

ובהמשך בחיים האזרחיים- בכל ענפי המשק, הכלכלה, התעשייה, האקדמיה, חקלאות, מסחר 

חיפוש קוראים לסיפור על נער מתבגר מאחורי מסך הברזלאורנשטיין

מחפשת קוראים/קוראות מהמגזר הציוני-דתי, כדי לקרוא סיפור זכרונות קצרצר מהווי נערותו של יוצא ברית המועצות לשעבר, ולענות על כמה שאלות. 

 

הסיפור באורך 38 עמודים. 

 

פרטים על הסיפור:

השעון המתקתק במרתף - סיפור מהווי נערותו של הרב מיכל וישצקי, מאחורי מסך הברזל. 

 

תקציר:

 

ברית המועצות, תשט"ו. סדרי הלימוד של מִיכֵל וישצקי די רגילים: לימוד גמרא בבוקר, ולימוד חסידות עם אביו אחר הצהריים – שחזר מגלותו בקזחסטן חודשיים קודם לכן.

אלא שאז החסיד האגדי, ר' מענדל פוטרעפאס גם משתחרר ממאסר פתאום. הוא מאתגר את מיכל בסדרי לימוד חדשים – המובילים בקלות לרצף סיכונים חדש.

עד להימור הגדול מכולם. 

אני חדשההרהמורניק

סתם אני לא אבל משעמם פה רצח!!!!!!!!

משתתף בצערךסוורוס סנייפ
תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ההרהמורניקאחרונה

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

הפצות!!יהודי חסידי

ב"ה אנחנו זוכים להקים ארגון שיעודד את כולנו ביחד לצאת להפצות, להתחבר לצמא הגדול שיש בעם ישראל להתחבר לאבינו שבשמיים.

 הארגון הוקם אחרי שבסוכות האחרון היה אירוע גדול בתל אביב - 'טולולולב - נוטלים לולב בתל אביב' שהשתתפו בו למעלה ממאתים בחורי ישיבות מישיבות שונות, ולמעלה מ-10,000!! יהודים זכו ליטול לולב.

 

בעז"ה ביום חמישי הקרוב יהיה אירוע השקה בהתוועדות 'צמאה' של הישיבות גבוהות __מגיעים ומתחברים דפוס .pdf

 

יצא עלון יפה, עלון (6).pdf מוזמנים לראות.

 

 

כמו כן יש אתר נחמד מתחברים - הנקודה היהודית שלי | קירוב לבבות והפצת יהדות

 

אשמח לתגובות....

וואודומיה תהילהאחרונה
מדהים!
שלוםטאטע מלך העולם

יש לי שאלה לכל החברה שהם בתנועת נוער.

 

ב"ה אני מדריכה בסניף בנ"ע עקיבא נפרד בעירי הנחמדת ובמקביל גם בחבב של הסניף המעורב... השאלה היא האם לעזוב את הסניף המעורב?

רוצה להוסיף שאם אני לא ילך לחבב סביר להניח שלא יהיה לי חברה אחרת...

 

תודה מראש לכל העונים ברכת ה' עליכם!

זו אכן שאלה ערכית שמצריכה חשיבהGini

אין תשובה "נכונה" אחת לשאלה הזו, וההחלטה צריכה להתבסס על סדרי העדיפויות, הערכים והצרכים האישיים שלך.


כמדריכה בסניף הנפרד, המחויבות שלך היא לבנות ולהעביר תכנית הדרכה מתאימה לערכים שאת דוגלת בהם. ואף להוות דוגמא אישית לבנות שאת המדריכה שלהן.

האם העיסוק המקביל בחב"ב בסניף המעורב יוצר אצלך קונפליקט פנימי או מסר בעייתי?


האם האופי והרקע הדתי של הבנים המגיעים לסניף המעורב מקשים עליך?

או שיש פעילויות שהאופי שלהם סותר את הערכים שלך?


העובדה שציינת שאם לא תלכי לחב"ב, "סביר להניח שלא יהיה לך חברה אחרת" היא נקודה קריטית. קשרים חברתיים הם דבר בסיסי וחשוב מאוד. אם החב"ב המעורב הוא הדרך היחידה שלך כרגע לשמור על קשרים משמעותיים, עזיבה עלולה לגרום לבדידות ולקושי.

מדוע שלא יהיו לך קשרים חברתיים מחוץ לסניף המעורב? החברות שלך רק שם? אין דרך אחרת לשמר את הקשר עם החברות האלה?  (מפגשים מחוץ לסניף, פעילויות אחרות?)


אולי  לצמצם הגעה לסניף המעורב, לא להפסיק לגמרי? 

אמממטאטע מלך העולם

זהו הבעיה היא שאני חייבת את זה... זה כאילו השחרור שלי מכל הלחץ והבלאגנים של השבוע...

אני לא חושבת שזה סותר...טאטע מלך העולם

הרמה הרוחנית של החברה אצלנו היא די גבוהה ובאמת שלא נראלי זה משפיע... פשוט אני חוששת שזה קצת מוזר...

בד"כ זה כן סותריהודי חסידי

אם הרמה גבוהה מה הבעיה לנסות לעשות הפרדה?

 

לא כי אני מכיר את הנושא מקרוב, סתם נראלי שזה אמור להיות ככה.

אני בעיקר חששתי ממצב של האוירה בסניף המעורבGini
אבל עכשיו שאת מציינת שהרמה הרוחנית של החבר'ה אצלכם די גבוהה - אני לא חושב שאת צריכה להימנע מהחיים החברתיים, עם החברות והחברים שלך. 
אני צרכה להבהיר משהו כנראהטאטע מלך העולם

זה מאוד מורכב כי הרמה הרוחנית שלהם גבוהה יחסית לחברה בעיר שלנו...

אני מדייק קצת יותר, חלקם מגיעים מבתים מסורתיים וחלקם חוזרים בתשובה... אני בכלל מהקצה השני, למי שמכיר אני לומדת באולפנת תפארת שזה אולפנה יחסית דוסית וזה פחות או יותר הכיוון שלי...

 

עכשיו מבינים קצת יותר??

כן...יהודי חסידי

אם כן, המצב יותר מורכב ויש יותר על מה לדון, גם בגלל הצד של הקירוב רחוקים שבעניין, ושזה מחזיק את המתחזקים בתור דתיים, ומראה להם שאפשר להיות שם ולהיות דתיים...

 

חוץ מזה יש על זה לרב שניאור הרבה דיבורים בעניין, היו כאלה שאחרי בירור אישי מלווה ברבנים גדולים (כדוגמת הרב שמואל אליהו), הרב שניאור הסכים להם להשתתף בפעילויות של סניף מעורב, בכל מקרה אם זה מעניין אותך יש יהודי שעוסק בכל ההקלטות של הרב שניאור ע"פ נושאים, כנראה שיהיה לו הקלטה בנושא, מוזמנת לשלוח לו מייל harav.shneor.ketzשטרודל גימייל נקודה קום. את יכולה לבקש ממנו חומרים בנושא, אם זה מעניין אותך. 

וואי תודה!טאטע מלך העולם

אתה יודע על איזה עוד נושאים יש??

ולגבי הקרוב רחוקים...טאטע מלך העולםאחרונה

אני ממש מפחדת שבסוף זה גם ישפיע עליי...

כאילו לכו תדעו מה יקרה, זה יכול חס וחלילה לדרדר...

 

בקיצור מורכב ביותר...

אולי יעניין אותך