שבת שלום
אחווש770
שבוע טוב.
See the pain
שבוע טוב חברים.אחווש770
שבוע מושלם...!
shira cohen
שבוע קסום....
הילו
יומושלם!(=קוץ=)
לילה קסום
אחווש770
ערב טוב(=קוץ=)
חלומות חסידים;)חבדניקית
על בחורים חסידיים
אחווש770
אחווש???חבדניקית
??????????????????????????????????...
?...................................
???????????????....................
אז על בחורים ספרדים........?!shira cohen

תלוי כל אחד לפי מה שהיא רוצה.אחווש770
היי תרגעו הכל בהומור.
ככה אומרים אצלינו!!
ככה אומרים אצלינו!!
פחחחחחחעעעמושבניקית גאה
אחווה!!!
הורסססתתת
מה את אומרת ?!אחווש770
סתאאאאאם!!!
זה המקצוע שלי
זה המקצוע שלי

אחר צהריים מלא אהבה!!!! ביי יצאתי לשופינג(=קוץ=)
ביי תהני
אחווש770
יצאתי לפגישה בכיכר החלומות
והמבין יבין ...

והמבין יבין ...
והטיפש ינחש.............................חבדניקיתאחרונה
לעוד מישו כל משחק של ילדודס מגיב ככה "לא ניתן היהאהוד חי כהן
ילדי גן החיותיוסי5783
יש למשהו את הסדרה ילדי גן החיות של ערוץ מאיר הדרייב?
משחק מענין ואחלה!משחקא
אני חדשהההחכמולוג/ית
מה קורה?
מה נשמע?
מה המצב?
בסדר!תודה ל-ה' יתברךאחרונה
תתחדשי 
מה קורה ילדודסריק סאנצ'ז
יש פה עוד מישהו?
פעם הייתי כאן
הפורום מת..תודה ל-ה' יתברךאחרונה
אין אף אחד שיגיב לך על זה
בני כמה חבר'ה פה?Eliyalasker
פעם הייתי פעיל פה בניק אחר, ותמיד חשבתי שאני הכי צעיר...
מה אומרים?דודס
איך במלחמה והכל?
היידה חזרתידודס
אין לי מושג אם מישהו זוכר אותי האמת
בני כמה פה האנשים עכשיו??
היידהחוחי:)
הו התקופה היפה שהיה כאן פעיל
אשתמש באותם מילים שהשתמשתי אז
זוכרים זוכרים
וגדלתי מאז
הייתי בת 11
היום ב"ה 13 חחח אשכרהה
...ריק סאנצ'ז
חח, אני זוכר אותך נראה לי מביקורים פעם בפורום הזה... את טלי או משהו?
זה באמת מגניב לגלות כמה זמן עבר...
טוב, אבל שיניתי שם מאז...
אכן אכןחוחי:)אחרונה
אני טלי
ועכשיו אני חוחי ומצטערת על כל רגע. למה עשיתי את זה לעצמי?
אבל מתנצלת וזה
אבל כנראה בגלל ששינית שם לא מזהה אותך? (או שבכלל לא אמורה לזהות?)