אני לא בטוחה שזה המקום המתאים להתייעץ בו, ובכל זאת:
אני כותבת סיפור. ספר ליתר דיוק. כבר הגעתי כמעט לסופו, ובינתיים נתתי לאמא שלי, "מבקרת הספרות" שלי, לקרוא אותו. היא גם התלהבה, אך גם נתנה הערות רבות, שמביאות לכך שאני צריכה לשכתב חלקים גדולים ביצירה.
כרגע אני מרגישה שאני לא מסוגלת. אני אמנם מבינה שזה נכון ונצרך, אך קשה לי לגעת ולשנות את מה שכבר כתבתי, וראיתי כמוגמר. אני לא מצליחה להיא את עצמי לשבת ולעשות את העבודה הזאת.
מישהו פעם ניסה לכתוב יצירה ארוכה? האם נתקלתם ב"משבר" כזה?
יש לכם רעיונות איך להתגבר עליו?
)